Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2019-03-28-001660-b 526d795936cc4124a12ee7bef7d49b4e
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Вікторія Арутюнова

+380673438000 dniproporog@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпровські пороги" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 30720516
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Дмитра Яворницького, буд. 75
Контактна особа: Вікторія Арутюнова
+380673438000
dniproporog@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 квітня 2019 13:22
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штука
Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул. Богдана Хмельницького, 16, офіс 205
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 15:56
ОГОЛОШЕННЯ.docx
28 березня 2019 15:56
Тех. завдання.docx
28 березня 2019 15:56
проект договора.doc
28 березня 2019 15:56
Додаток 3.docx
28 березня 2019 15:56
Додаток 2.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 29 березня 2019 09:52
Дата відповіді: 31 березня 2019 19:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Стосовно Вашого запитання повідомляємо наступне: 1) Вимоги до предмета закупівлі чітко викладені у Додатку 1 - Технічні (якісні) та кількісні вимоги на закупівлю на сторінці 5 вказано "Усюди в тексті де містяться найменування торгових марок, фірм, джерело походження чи виробники слід розуміти «або покращений еквівалент»". Якщо Учасник запропоновує еквівалент товару, усі технічні характеристики запропонованого товару повинні бути не гірш, ніж у замовленому товарі. У випадку, якщо Учасник закупівлі запропонує еквівалент товару, він додатково повинен надати у складі пропозиції порівняльну таблицю очікуваного товару та еквіваленту в паперовому та сканованому вигляді за підписом та печаткою учасника в якій повинно бути вказано: опис товару, відомості про виробника, технічні характеристики запропонованого товару, які відповідають основним технічним характеристикам замовленого товару. 2) Допускаються до участі в закупівлі всі учасники незалежно від того є вони платниками ПДВ або ні. Критерієм вибору переможця є ціна (100%) та відповідність заявленим вимогам. Пропозиція ФО-П неплатника ПДВ: розглядається ціна як остаточна без додавання суми ПДВ. При цьому у разі надання пропозиції учасником який не є платником ПДВ, вартість вказується в грн. без ПДВ.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-28-001660-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 05 квітня 2019 16:02
Вимога про дискваліфікацію (не відповідність технічних характеристик)
Шановний замовник, детально вивчивши пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом", повідомляємо Вам, що запропонований учасником ноутбук ASUS VivoBook 15 X542UN-DM174 не відповідає технічно якісним та кількісним вимогам на закупівлю згідно додатку №1. Також у додатку №1 тендерної документації прописано "З метою дотримання законодавства про захист економічної конкуренції, учасник може враховувати еквівалент або аналог за умов відповідності опису елементу, тому всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент». Зазначені розміри у описі до кожного елементу слід читати з виразом «не менше ніж» ". Предметом закупівлі є ноутбук з характеристиками "Об'єм HDD 1 ТБ , Кількість HDD 1 ,Об'єм SSD 128 ГБ". Ноутбук ASUS VivoBook 15 X542UN-DM174 не має у своєму складі SSD диску . Таким чином він не відповідає вимогам, та не є аналогом. На підтвердження характеристик надаємо посилання з детальним описом - https://rozetka.com.ua/asus_x542un_dm174/p42639416/#tab=characteristics . Ноутбук , який є аналогом "або евівалентом" повинен мати у своєму складі звичайний HDD та сучасний SSD , об'єм пам'яті яких повинен бути не меньше , ніж в оголошенні. Відсутність накопичувача SSD значно погіршує швидкість роботи сучасного ноутбука . Детальний опис та переваги SSD перед HDD - https://habr.com/ru/post/394135/ . Враховуючі , що Вам запропоновано ноутбук не аналог з гіршими характеристиками, які не відповідають вимогам закупівлі , вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ "КомпаКом".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 квітня 2019 13:49
• Доброго дня! Шановний Учасник! За результатами розгляду вимоги повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановдені в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі - система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення допорогових закупівель з використанням системи застосовується "Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена ст. 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі.
Стосовно вашої вимоги, щодо дискваліфікації переможця ТОВ "КомпаКом" за предметом закупівлі: Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015 - 30230000-0, повідомляємо наступне: У відповідності до статті 3 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Керуючись Наказом № 10 ДП "ПРОЗОРРО" ми розглянули пропозицію учасника, який за результатами електронного аукціону надав найбільш економічно вигідну пропозицію за предметом закупівлі: Комп’ютерне обладнання ДК 021:2015 - 30230000-0, на її відповідність вимогам тендерної документації. Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій даної закупівлі є ціна. За результатами розгляду технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі наші фахівці дійшли висновку, що характеристики предмета закупівлі, які запропоновані ТОВ "КомпаКом" є найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає нашим потребам. Наведені в Додаток № 1 назви, моделі, модифікації та виробник складових, свідчать про досить високі технічні характеристики запропонованого обладнання та відповідають нашим потребам. Зважаючи на вищенаведене, дана пропозиція цілком нас влаштовує. Враховуючи все вищевикладене, для забезпечення ефективного та раціонального використання коштів, максимальної економії та ефективності при здійсненні закупівлі, додержуємось думки, що пропозиція ТОВ "КомпаКом" відповідає вимогам і потребам замовника та не має підстав для її дискваліфікації. Дякуємо Вам за уважність. Ваша думка важлива для нас. З повагою
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-28-001660-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 08 квітня 2019 14:20
Запитаня до замовника
Шановний замовник, в нас залишилось без відповіді запитання. Для чого в оглошенні прописувати харектеристики , якими Ви зневажаєте при визначенні переможця? Наша компанія запропонувала Вам ноутбук ,який повністю відповідає вашим вимогам, але Ви приймаєте пропозицію учасника з гіршими технічними параметрами. Це було нами доведено у попередній скарзі. До вашого відома , ринкова вартість ноутбука , який Вам запропоновано ТОВ "КомпаКом" - 18999 грн (https://rozetka.com.ua/asus_x542un_dm174/p42639416/) . Ринкова вартість ноутбука , який запропоновано нашою компанією - 21665 грн (https://allo.ua/ru/products/notebooks/asus-vivobook-15-x542un-x542un-dm040.html) . Різниця на двох ноутбуках складає більше 5000 грн. Звісно , що учасник , який пропонує дешевшу модель з не відповідними характеристиками має перевагу при проведені аукциону перед тими хто відповідально виконує технічне завдання. Це є не добросовісною конкуренцією. Вам запропановано гірший товар, який є дешевшим більш ніж на 5000 грн, але з різніцею всього в 486 грн від нашої пропозіції з відповідною технікою. Ми вважаємо , що визначеня переможцем ТОВ "КомпаКом" є дискримінаційним по відношенню до нашої компанії , це суперечіть принципу
здорової конкуренції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 квітня 2019 15:24
Шановний Учасник, розглянувши Ваше запитання, повідомляємо наступне, згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг. Закон застосовується до Замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановдені в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону. У свою чергу, виходячи зі змісту абз. 4 ч. 1 ст. 2 Закону, під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону, замовники можуть використовувати електронну систему закупівель (далі - система) з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору. У разі здійснення допорогових закупівель з використанням системи застосовується "Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Таким чином, оскільки сфера застосування Закону визначена ст. 2 Закону, вимоги Закону щодо порядку проведення процедур закупівель, у тому числі вимоги щодо визначення замовником технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, не поширюються на допорогові закупівлі. Відповідно до оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасник може запропонувати аналог до предмету закупівлі, згідно з «Порядку здійснення допорогових закупівель», Замовник може (але не зобов’язані) приймати від учасників до розгляду пропозиції з аналогами або еквівалентами товару, що становить предмет закупівлі. Так учасник ТОВ "КомпаКом", запропонував аналог ноутбуків в комплекті : ASUS Модель X542UN. Ноутбуки ASUS є товаром чудової якості який задовольняє наші вимоги і дійсно може розглядатися як аналог. Згідно наданої ТОВ "КомпаКом" пропозиції характеристики товару є достатньо наближеними до замовлених, що не погіршує функціональну здатність для виконання виробничих задач. Враховуючи прийнятну ціну пропозиції, вважаємо пропозицію ТОВ "КомпаКом" прийнятною та конкурентною. Пропозиція ТОВ "КомпаКом" відповідає умовам закупівлі і ми не маємо жодних підстав для її відхилення. Дякуємо Вам за уважність. Ваша думка важлива для нас. З повагою.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 13:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 79 416,00
UAH з ПДВ
79 416,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 79 900,00
UAH з ПДВ
79 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 10:41
Сервіс_центри.pdf
03 квітня 2019 10:41
Пропозиція.pdf
03 квітня 2019 10:41
проект договора.pdf
03 квітня 2019 10:41
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 79 416,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:24

Документи

05 квітня 2019 15:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:19
Протокол - рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 15:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
79 416,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 15:24
Електронний підпис
05 квітня 2019 15:19
Протокол - рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:49
Електронний підпис укладений
12 квітня 2019 15:31
Договор 5-19р.pdf укладений
11 квітня 2019 12:59

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 79 416,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 236,00 UAH)