Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03356163 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1 |
Контактна особа: |
Гурський Віталій Віталійович +380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2019 18:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2019 18:30 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 квітня 2019 18:30 |
Початок аукціону: | 17 квітня 2019 14:12 |
Очікувана вартість: | 16 183 753,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 183,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,10% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 квітня 2019 11:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 квітня 2019 11:53 |
зміни.docx | |
02 квітня 2019 11:53 |
тех завдання притулок І черга.rtf | |
02 квітня 2019 11:53 |
ТД.doc |
02 квітня 2019 11:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 квітня 2019 11:53 |
зміни.docx
|
|||
02 квітня 2019 11:53 |
тех завдання притулок І черга.rtf
|
|||
02 квітня 2019 11:53 |
ТД.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Водночас, пунктом 7 частини першої статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
встановлено, що "забезпечення виконання договору про закупівлю - це НАДАННЯ забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю".
Так, пунктом 15 частини 2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови НАДАННЯ, умови ПОВЕРНЕННЯ та НЕПОВЕРНЕННЯ забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).
Статтею 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією".
Цією ж статтею встановлені умови повернення забезпечення з володіння Замовника, тощо.
Отже, вбачається, що формування статутного капіталу учасників станом на на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі суперечить вимозі закону про умови надання (внесення коштів на користь Замовника) та повернення забезпечення.
Юридична природа забезпечення - не є властивістю учасника, його статутного капіталу (який залишається у володінні юридичної особи), це правовідносини, що випливають з основної угоди, яку вони забезпечують, та за якими предмет забезпечення відчужується з володіння того, хто надає це забезпечення.
Дане положення закріплене у ст. 548 ЦК України - "Виконання зобов'язання (основного зобов'язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом".
За ст. 546 ЦК України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком та ін.
На підставі ст. 573 ЦК України, заставою може бути забезпечена вимога, яка може виникнути в майбутньому.
Відповідно до ст. 115 ЦК України, статутний капітал є ВЛАСНИМ МАЙНОМ господарського товариства.
Водночас з цим, за ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель НА РІВНИХ УМОВАХ". Ч.3. - "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників".
Отже, оскільки наявність статутного капіталу НА МОМЕНТ оприлюднення оголошення про закупівлю, що відбулося 28.03.2019 о 18:17 учасники не могли та не зобов'язані були знати та впливати про дані вимоги, або заздалегідь набути даний статус, вважається що даною нормою відхиляється ймовірні учасники, які здійснюють свою діяльність у повній відповідності до вимог законодавства, мають гарну репутацію на ринку та спроможні більш якісно виконати роботи, що заявлені в тендерній документації.
Одночасно з цим, наявність власного статутного капіталу у власності учасника не підпадає під поняття "забезпечення", викладене у вищезазначених нормах ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЦК України.
Частиною 4 сатті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко встановлено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."
Враховуючи обставину того, що даний тендер вперше оголошувався Замовником - Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради ще 18.02.19, на який подав пропозицію лише 1 учасник - ПП Приватне мале підприємство "Лідер", який повністю підпадає за своїми властивостями (зокрема розміром власного статутного капіталу), наявністю досвіду будівництва за аналогічними договорами (чотириповерхових будинків з ліфтами, що не потребується для будівництва даного об'єкту) - (дана вимога первісно висувалася Замовником до внесення змін до тендерної документації, що оприлюднювалася під час оголошення даної закупівлі) тощо, вважаємо, що тендерна документація спеціально прописувалася під якісні властивості заздалегідь обраних Замовником компаній.
З метою недопущення вищевказаних порушень, -
вимагаємо:
1. Усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ" (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-28-001583-a) - «Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому» (І черга будівництва) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)», а саме скасувати наступну протиправну вимогу за пунктом 6 таблиці " Розділу VI: "6.6.1. З метою забезпечення повного виконання договору учасник повинен підтвердити, що станом на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в нього наявний статутний капітал в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі."
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-15-000012 ● 239b0a34703243e09d6587a89ddcf504
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 травня 2019 10:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.05.2019 № 22
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 15.05.2019 №22
Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-28-001583-a 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-16 12:07:22
Про надання інформації (пояснень)
У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому. (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-03-28-001583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1) згідно протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 24.04.2019 №44 рішення про намір укласти договір з ПП Укр Захід Буд Сервіс прийнято Замовником 24.04.2019. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 26.04.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом ТРЬОХ робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-20 16:22:29
відповідь на запитання
у зв'язку з проведенням регламентних робіт були проблеми при публікації документів та роботи деяких функціоналів майданчика, вся інформація про регламентні роботи та можливі порушення при публікації відображенно в загальній системі прозорро
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП Укр Захід Буд Сервіс |
15 430 631,00
UAH з ПДВ
|
14 949 895,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" |
15 452 596,00
UAH з ПДВ
|
14 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Приватне мале підприємство "Лідер" |
16 074 053,11
UAH з ПДВ
|
15 074 053,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" |
16 062 250,00
UAH з ПДВ
|
16 062 250,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ" |
16 157 220,40
UAH з ПДВ
|
16 157 220,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ |
16 183 753,40
UAH з ПДВ
|
16 167 569,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Укр Захід Буд Сервіс #35435390 |
Переможець |
14 949 895,00
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 14:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2020 09:45
|
img20201221_09345823.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2020 09:38
|
Електронний підпис | укладений |
21 жовтня 2020 13:17
|
дод 6 уг 337.pdf | зміни до договору |
21 жовтня 2020 12:00
|
Електронний підпис | укладений |
19 жовтня 2020 14:13
|
дод 5 уг 337.pdf | зміни до договору |
19 жовтня 2020 14:02
|
Електронний підпис | укладений |
13 жовтня 2020 11:17
|
дод 4 уг 337.pdf | зміни до договору |
13 жовтня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:04
|
угода 3 до договору 337.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2020 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 09:11
|
уг 1 дог 337.pdf | зміни до договору |
21 травня 2019 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 12:01
|
337.pdf | укладений |
15 травня 2019 11:59
|
337.pdf | укладений |
15 травня 2019 11:59
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Доповнити реквізити підрядника наступним змістом "р/р 37122117003465 в ГУ ДКСУ, МФО 820172 " |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 337 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | недостатність фінансування на 2020 рік |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 13 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення строку звітування по попередній оплаті |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна банківських реквізитів Підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викладення пунктів договору в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | сума бюджетних асигнувань на 2020р. 1933229.46 |
Номер договору про закупівлю: | 337 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |