Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому.
Очікувана вартість
16 183 753,40 UAH
UA-2019-03-28-001583-a 1128d64d8e694d48b7d6cb6b5f04166c
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гурський Віталій Віталійович

+380382657676 uzkgyrist.km@ukr.net

Знайшли порушення?

Зверніться до Держаудитслужби

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 03356163
Місцезнаходження: 29000, Україна , Хмельницька обл., місто Хмельницький, вулиця Проскурівська, 1
Контактна особа: Гурський Віталій Віталійович
+380382657676
uzkgyrist.km@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 18:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 18:30
Початок аукціону: 17 квітня 2019 14:12
Очікувана вартість: 16 183 753,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 16 183,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, вул.Заводська, 156
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

02 квітня 2019 11:59
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2019 11:53
зміни.docx
02 квітня 2019 11:53
тех завдання притулок І черга.rtf
02 квітня 2019 11:53
ТД.doc
02 квітня 2019 11:59
Електронний цифровий підпис
28 березня 2019 19:03
Електронний цифровий підпис
02 квітня 2019 11:53
зміни.docx
02 квітня 2019 11:53
тех завдання притулок І черга.rtf
28 березня 2019 18:18
тех завдання притулок І черга.rtf
02 квітня 2019 11:53
ТД.doc
28 березня 2019 18:18
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінація учасників
Дата подання: 03 квітня 2019 17:20
Дата відповіді: 08 квітня 2019 19:29
У тендерній документації Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ" (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-28-001583-a) - «Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому» (І черга будівництва) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)», а саме у пункті 6 " Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI.Результати торгів та укладання договору про закупівлю встановлено наступне: "6.6.1. З метою забезпечення повного виконання договору учасник повинен підтвердити, що станом на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в нього наявний статутний капітал в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі." Водночас, пунктом 7 частини першої статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "забезпечення виконання договору про закупівлю - це НАДАННЯ забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю". Так, пунктом 15 частини 2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови НАДАННЯ, умови ПОВЕРНЕННЯ та НЕПОВЕРНЕННЯ забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати). Статтею 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією". Цією ж статтею встановлені умови повернення забезпечення з володіння Замовника, тощо. Отже, вбачається, що формування статутного капіталу учасників станом на на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі суперечить вимозі закону про умови надання (внесення коштів на користь Замовника) та повернення забезпечення. Юридична природа забезпечення - не є властивістю учасника, його статутного капіталу (який залишається у володінні юридичної особи), це правовідносини, що випливають з основної угоди, яку вони забезпечують, та за якими предмет забезпечення відчужується з володіння того, хто надає це забезпечення. Дане положення закріплене у ст. 548 ЦК України - "Виконання зобов'язання (основного зобов'язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом". За ст. 546 ЦК України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком та ін. На підставі ст. 573 ЦК України, заставою може бути забезпечена вимога, яка може виникнути в майбутньому. Відповідно до ст. 115 ЦК України, статутний капітал є ВЛАСНИМ МАЙНОМ господарського товариства. Водночас з цим, за ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням. Статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель НА РІВНИХ УМОВАХ". Ч.3. - "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників". Отже, оскільки наявність статутного капіталу НА МОМЕНТ оприлюднення оголошення про закупівлю, що відбулося 28.03.2019 о 18:17 учасники не могли та не зобов'язані були знати та впливати про дані вимоги, або заздалегідь набути даний статус, вважається що даною нормою відхиляється ймовірні учасники, які здійснюють свою діяльність у повній відповідності до вимог законодавства, мають гарну репутацію на ринку та спроможні більш якісно виконати роботи, що заявлені в тендерній документації. Одночасно з цим, наявність власного статутного капіталу у власності учасника не підпадає під поняття "забезпечення", викладене у вищезазначених нормах ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЦК України. Частиною 4 сатті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко встановлено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників." Враховуючи обставину того, що даний тендер вперше оголошувався Замовником - Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради ще 18.02.19, на який подав пропозицію лише 1 учасник - ПП Приватне мале підприємство "Лідер", який повністю підпадає за своїми властивостями (зокрема розміром власного статутного капіталу), наявністю досвіду будівництва за аналогічними договорами (чотириповерхових будинків з ліфтами, що не потребується для будівництва даного об'єкту) - (дана вимога первісно висувалася Замовником до внесення змін до тендерної документації, що оприлюднювалася під час оголошення даної закупівлі) тощо, - просимо пояснити: 1. Чи не вважається дані вимоги Замовника такими, що звужують коло виконавців за замовленням до одного, заздалегідь визначеного, всупереч вимогам закону щодо забезпечення добросовісної конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням? 2. У разі якщо вимога стосовно власного статутного капіталу не є дискримінаційною, яким чином статутний капітал виступає забезпеченням? 3. Як до моменту оголошення учасники можуть дізнатися про дану вимогу та вчинити дію щодо надання цього "забезпечення" основного договору? 4. Який порядок повернення учасникам забезпечення - статутного капіталу в в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі з боку замовника? 5. Просимо роз'яснити, з якою метою та за яких підстав дана дискримінаційна вимога, під яку підпадає лише 1 учасник ПП Приватне мале підприємство "Лідер", що приймав участь у попередньому тендері, була висунута у даній тендерній документації? 6. Просимо уточнити, як можливо учасникам виконати дану вимогу (як забезпечення до основного договору) після оголошення про закупівлю?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ст 144 ЦКУ Статутний капітал товариства складається із вкладів його учасників. Розмір статутного капіталу дорівнює сумі вартості таких вкладів.Статутний капітал товариства визначає мінімальний розмір майна товариства, що гарантує інтереси його кредиторів. Статутний капітал в першу чергу, несе функцію гарантії кредиторам товариства. Тому, Замовник (як можливий (потенційний) Кредитор встанвив вимогу щодо наявності Статутного капіталу для забезпечення умов виконання договору про закупівлю.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-28-001583-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ БУДСЕРВІС ЛТД-К, Код ЄДРПОУ:38807929
Дата подання: 03 квітня 2019 17:14
Про скасування в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
У тендерній документації Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ" (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-28-001583-a) - «Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому» (І черга будівництва) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)», а саме у пункті 6 " Забезпечення виконання договору про закупівлю" Розділу VI.Результати торгів та укладання договору про закупівлю встановлено наступне: "6.6.1. З метою забезпечення повного виконання договору учасник повинен підтвердити, що станом на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в нього наявний статутний капітал в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі."

Водночас, пунктом 7 частини першої статті 1 ЗУ "Про публічні закупівлі"
встановлено, що "забезпечення виконання договору про закупівлю - це НАДАННЯ забезпечення виконання зобов'язань учасника перед замовником за договором про закупівлю".
Так, пунктом 15 частини 2 статті 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" зазначено, що тендерна документація повинна містити розмір, вид, строк та умови НАДАННЯ, умови ПОВЕРНЕННЯ та НЕПОВЕРНЕННЯ забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати).

Статтею 26 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Замовник має право вимагати від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору, якщо внесення такого забезпечення передбачено тендерною документацією".
Цією ж статтею встановлені умови повернення забезпечення з володіння Замовника, тощо.

Отже, вбачається, що формування статутного капіталу учасників станом на на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі суперечить вимозі закону про умови надання (внесення коштів на користь Замовника) та повернення забезпечення.

Юридична природа забезпечення - не є властивістю учасника, його статутного капіталу (який залишається у володінні юридичної особи), це правовідносини, що випливають з основної угоди, яку вони забезпечують, та за якими предмет забезпечення відчужується з володіння того, хто надає це забезпечення.
Дане положення закріплене у ст. 548 ЦК України - "Виконання зобов'язання (основного зобов'язання) забезпечується, якщо це встановлено договором або законом".
За ст. 546 ЦК України, виконання зобов'язання може забезпечуватися неустойкою, порукою, гарантією, заставою, притриманням, завдатком та ін.
На підставі ст. 573 ЦК України, заставою може бути забезпечена вимога, яка може виникнути в майбутньому.
Відповідно до ст. 115 ЦК України, статутний капітал є ВЛАСНИМ МАЙНОМ господарського товариства.

Водночас з цим, за ст. 3 ЗУ "Про публічні закупівлі" принципами здійснення закупівель є добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та запобігання корупційним діям і зловживанням.

Статтею 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" встановлено, що "Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель НА РІВНИХ УМОВАХ". Ч.3. - "Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників".

Отже, оскільки наявність статутного капіталу НА МОМЕНТ оприлюднення оголошення про закупівлю, що відбулося 28.03.2019 о 18:17 учасники не могли та не зобов'язані були знати та впливати про дані вимоги, або заздалегідь набути даний статус, вважається що даною нормою відхиляється ймовірні учасники, які здійснюють свою діяльність у повній відповідності до вимог законодавства, мають гарну репутацію на ринку та спроможні більш якісно виконати роботи, що заявлені в тендерній документації.
Одночасно з цим, наявність власного статутного капіталу у власності учасника не підпадає під поняття "забезпечення", викладене у вищезазначених нормах ЗУ "Про публічні закупівлі" та ЦК України.
Частиною 4 сатті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" чітко встановлено, що "Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників."

Враховуючи обставину того, що даний тендер вперше оголошувався Замовником - Управлінням житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради ще 18.02.19, на який подав пропозицію лише 1 учасник - ПП Приватне мале підприємство "Лідер", який повністю підпадає за своїми властивостями (зокрема розміром власного статутного капіталу), наявністю досвіду будівництва за аналогічними договорами (чотириповерхових будинків з ліфтами, що не потребується для будівництва даного об'єкту) - (дана вимога первісно висувалася Замовником до внесення змін до тендерної документації, що оприлюднювалася під час оголошення даної закупівлі) тощо, вважаємо, що тендерна документація спеціально прописувалася під якісні властивості заздалегідь обраних Замовником компаній.
З метою недопущення вищевказаних порушень, -

вимагаємо:

1. Усунути дискримінаційну вимогу у тендерній документації Управління житлово-комунального господарства Хмельницької міської ради для процедури закупівлі "ВІДКРИТІ ТОРГИ" (Ідентифікатор закупівлі UA-2019-03-28-001583-a) - «Будівництво центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому» (І черга будівництва) (код ДК 021:2015: 45000000-7 — «Будівельні роботи та поточний ремонт)», а саме скасувати наступну протиправну вимогу за пунктом 6 таблиці " Розділу VI: "6.6.1. З метою забезпечення повного виконання договору учасник повинен підтвердити, що станом на момент оприлюднення оголошення про закупівлю в нього наявний статутний капітал в сумі не менше 2 % від вартості закупівлі."
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 квітня 2019 19:28
Відповідно до ст 144 ЦКУ Статутний капітал товариства складається із вкладів його учасників. Розмір статутного капіталу дорівнює сумі вартості таких вкладів.Статутний капітал товариства визначає мінімальний розмір майна товариства, що гарантує інтереси його кредиторів. Статутний капітал в першу чергу, несе функцію гарантії кредиторам товариства. Тому, Замовник (як можливий (потенційний) Кредитор встанвив вимогу щодо наявності Статутного капіталу для забезпечення умов виконання договору про закупівлю.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-15-000012 ● 239b0a34703243e09d6587a89ddcf504
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 травня 2019 10:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.05.2019 № 22

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби А. МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 15.05.2019 №22

Витяг із переліку
процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2019-03-28-001583-a 28.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Н. МЕЛЬНИК

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-16 12:07:22

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт по будівництву центру поводження з тваринами КП «Надія» по вул. Заводській, 165 в м. Хмельницькому. (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-03-28-001583-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступного питання.
1) згідно протоколу засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції від 24.04.2019 №44 рішення про намір укласти договір з ПП Укр Захід Буд Сервіс прийнято Замовником 24.04.2019. З яких підстав повідомлення про намір укласти договір оприлюднено Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу 26.04.2019?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом ТРЬОХ робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-20 16:22:29

відповідь на запитання

у зв'язку з проведенням регламентних робіт були проблеми при публікації документів та роботи деяких функціоналів майданчика, вся інформація про регламентні роботи та можливі порушення при публікації відображенно в загальній системі прозорро


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 12 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 14:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Укр Захід Буд Сервіс 15 430 631,00
UAH з ПДВ
14 949 895,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "Стандарт-Інвест" 15 452 596,00
UAH з ПДВ
14 950 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне мале підприємство "Лідер" 16 074 053,11
UAH з ПДВ
15 074 053,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІЗЯСЛАВТРАНСБУД" 16 062 250,00
UAH з ПДВ
16 062 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС-БУДКОМПЛЕКТАЦІЯ" 16 157 220,40
UAH з ПДВ
16 157 220,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ 8Н КЮ ЗЕТ АБСОЛЮТ 16 183 753,40
UAH з ПДВ
16 167 569,65
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 квітня 2019 20:30
sign.p7s
30 квітня 2019 12:43
Довідка МВС
30 квітня 2019 12:43
Податкова
30 квітня 2019 12:43
Довідка ст.17
17 квітня 2019 22:37
sign.p7s
17 квітня 2019 21:17
Договірна ціна
17 квітня 2019 21:17
Кошторис3
17 квітня 2019 21:17
Кошторис2
17 квітня 2019 21:17
Кошторис
17 квітня 2019 21:17
Тендерна пропозиція
17 квітня 2019 21:17
ІМД
16 квітня 2019 17:15
sign.p7s
16 квітня 2019 16:13
336.imd
16 квітня 2019 16:13
Технічна частина3.pdf
16 квітня 2019 16:13
Технічна частина2.pdf
16 квітня 2019 16:13
Технічна частина1.pdf
16 квітня 2019 16:13
Статутний капітал.pdf
16 квітня 2019 16:13
Статут нова редакція.pdf
16 квітня 2019 16:13
Мельник охорона праці.pdf
16 квітня 2019 16:13
Мельник Диплом.pdf
16 квітня 2019 16:13
Кваліфікація2.pdf
16 квітня 2019 16:13
Кваліфікація1.pdf
16 квітня 2019 16:13
Довідки банк.pdf
16 квітня 2019 16:13
Диплом Анцут.pdf
16 квітня 2019 16:13
Відповідність.pdf
16 квітня 2019 16:13
Анцут Охорона праці.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 14:55
декларація преміум.pdf
12 квітня 2019 14:55
Ліцензія Ющук.JPG
12 квітня 2019 14:54
відгук Патріот.PDF
12 квітня 2019 14:54
Лист-гарантія Ющук.pdf
12 квітня 2019 14:54
відгук Рівєра.PDF
12 квітня 2019 14:54
відгук преміум.PDF
12 квітня 2019 14:54
Ліцензія Світ безпеки.jpg
12 квітня 2019 14:54
Договір про закупівлю.PDF
12 квітня 2019 14:54
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 14:54
ЦПУ з проектантом.pdf
12 квітня 2019 14:54
Лист-згода на санкції.PDF
12 квітня 2019 14:54
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2019 14:54
Ліцензія стара.jpg
12 квітня 2019 14:54
Диплом Бондаренко.pdf
12 квітня 2019 14:54
Довідка про техніку.pdf
12 квітня 2019 14:54
Диплом Сомов.pdf
12 квітня 2019 14:54
Диплом Шаповалов.pdf
12 квітня 2019 14:54
Наказ на директора.pdf
12 квітня 2019 14:54
Диплом Юрас.pdf
12 квітня 2019 14:54
Диплом Корольова.pdf
12 квітня 2019 14:54
Довідка-опис.pdf
12 квітня 2019 14:54
Довідка ІТП.pdf
12 квітня 2019 14:54
Посвідчення Ратушняк.pdf
12 квітня 2019 14:54
Посвідчення Коленіков.pdf
12 квітня 2019 14:54
Диплом Хомяк.pdf
12 квітня 2019 14:54
Посвідчення Грінченко.pdf
12 квітня 2019 14:54
диплом Катеринчук.pdf
12 квітня 2019 14:54
Диплом Мацюк.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 09:33
sign.p7s
05 квітня 2019 17:09
sign.p7s
05 квітня 2019 17:08
Тендерна пропозиція.rar

Публічні документи

15 квітня 2019 09:57
Лист відгук.PDF
15 квітня 2019 09:57
техпаспорт грейдер.pdf
15 квітня 2019 09:57
диплом виконроба.pdf
15 квітня 2019 09:57
довідка працівники.pdf
15 квітня 2019 09:57
гарантійний лист ст.17.pdf
15 квітня 2019 09:57
ліцензія від 09.08.2017р..pdf
15 квітня 2019 09:57
Статут ТОВ ІТБ.PDF
15 квітня 2019 09:57
відомість ресурсів.pdf
15 квітня 2019 09:57
паспорт директора.pdf
15 квітня 2019 09:57
протокол і виписка.pdf
15 квітня 2019 09:57
пропозиція.pdf
15 квітня 2019 09:57
аналогічний договір.PDF
15 квітня 2019 09:57
диплом інженера.pdf
15 квітня 2019 09:57
проект договору.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 10:33
1.rar

Публічні документи

16 квітня 2019 17:40
4 частина 3.rar
16 квітня 2019 17:40
4 частина 2.rar
16 квітня 2019 17:40
4 частина 1.rar
16 квітня 2019 17:40
Зведений кошторис.rar
16 квітня 2019 17:39
договірна ціна.rar
16 квітня 2019 17:39
Довідки.rar
16 квітня 2019 17:39
Ліцензії та дозвола.rar
16 квітня 2019 17:39
Листи відгуки.rar
16 квітня 2019 17:39
Договора.rar
16 квітня 2019 17:39
Довідки з банку.rar
16 квітня 2019 17:39
Cтатутні.rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Укр Захід Буд Сервіс
#35435390
Переможець 14 949 895,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 14:50

Документи

26 квітня 2019 14:50
sign.p7s
26 квітня 2019 14:42
44.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 14:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Укр Захід Буд Сервіс
#35435390
14 949 895,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 квітня 2019 14:50
sign.p7s
26 квітня 2019 14:42
44.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 травня 2019 12:01
337.pdf укладений
15 травня 2019 11:59
337.pdf укладений
15 травня 2019 11:59
sign.p7s зміни до договору
21 жовтня 2020 13:17
дод 6 уг 337.pdf зміни до договору
21 жовтня 2020 12:00
sign.p7s зміни до договору
19 жовтня 2020 14:13
дод 5 уг 337.pdf зміни до договору
19 жовтня 2020 14:02
sign.p7s зміни до договору
13 жовтня 2020 11:17
дод 4 уг 337.pdf зміни до договору
13 жовтня 2020 11:09
sign.p7s зміни до договору
04 серпня 2020 13:04
угода 3 до договору 337.pdf зміни до договору
04 серпня 2020 12:58
sign.p7s зміни до договору
21 травня 2019 09:11
уг 1 дог 337.pdf зміни до договору
21 травня 2019 09:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Доповнити реквізити підрядника наступним змістом "р/р 37122117003465 в ГУ ДКСУ, МФО 820172 "
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 337
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): недостатність фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення строку звітування по попередній оплаті
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна банківських реквізитів Підрядника
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): викладення пунктів договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 337
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку