Послуги з проведення медичних оглядів працівників загальноосвітніх закладів освіти
Очікувана вартість
95 029,00 UAH
UA-2019-03-28-001488-b 511f6d79bf8146a086d22bd7a82fe87d
Звіт про укладений договір    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лєднєва Світлана Володимирівна

+380457922003 slavosvita@ukr.net

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 березня 2019
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ДП Управління освіти і науки Славутицької міської ради Київської області
Код ЄДРПОУ: 23568683
Місцезнаходження замовника: 07100, Україна, Київська обл., Славутич, Бакинський квартал, буд.15
Контактна особа замовника: Лєднєва Світлана Володимирівна
+380457922003
slavosvita@ukr.net

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з проведення медичних оглядів працівників загальноосвітніх закладів освіти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07100, Україна, Київська область, м. Славутич, ЗОШ № 1; ЗОШ № 2, ЗОШ № 3; ЗОШ № 4,Ліцей,ДБ ЦЗД ПДМ, управління освіти, МЦ, ЦПР, ІРЦ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 85120000-6 — Лікарська практика та супутні послуги

Документація

Тендерна документація

28 березня 2019 15:35
Електронний цифровий підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КНП «Славутицька міська лікарня» Славутицької міської ради
#41736008
Переможець 95 029,00
UAH
28 березня 2019 15:43

Документи

28 березня 2019 15:43
sign.p7s
28 березня 2019 15:39
Протокол 15.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 березня 2019 15:49
Договір 13М.pdf укладений
28 березня 2019 15:45
sign.p7s зміни до договору
18 листопада 2019 14:54
Додаткова угода 2(дог.13-м).pdf зміни до договору
18 листопада 2019 14:50
sign.p7s зміни до договору
20 травня 2019 15:48
Додаткова угода 1 до договору 13М.pdf зміни до договору
20 травня 2019 15:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13М
Договір:
Номер додаткової угоди: 13М
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 13М
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку