Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичні матеріали (калоприймач стомічний)
Очікувана вартість
21 590,00 UAH
UA-2019-03-28-001413-b 5e5d53dbc0324288b87484d02d88e212
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Олександрівна Воронцова

+380981608821 zakupki_centr3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №3" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899762
Місцезнаходження: 49041, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. ПАНІКАХИ, буд. 53
Контактна особа: Наталя Олександрівна Воронцова
+380981608821
zakupki_centr3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відповідно до п.4 ч.2 ст.35 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо замовником двічі було відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 08 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 50 мм. виробництва Coloplast каталожний №1692 № 30 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
1 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 60 мм. виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
14 упаковка
Калоприймач стомічний двокомпонентний, Пластина AlternaConvex, фланець 50 мм, розмір для вирізання 15-33 мм
Виробництва Coloplast каталожний №46759 №4 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
9 упаковка
Калоприймач стомічний однокомпонентний відкритий непрозорий з отвором для вирізання з 15 мм до 60 мм.
Виробництва Coloplast каталожний номер 6300№30 в упаковці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49041, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, вул. Панікахи, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

28 березня 2019 15:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 15:15
Протокол № 133 переговор.калоприймачі.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
Переможець 21 590,00
UAH з ПДВ
28 березня 2019 15:21
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б" #39273420

№ рішення у справі

60/25-р/к

Дата рішення у справі

14.04.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

28 березня 2019 15:21
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2019 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БАДМ-Б"
#39273420
21 590,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2019 15:21
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:18
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 17:10
Доп.угода №2.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2019 13:59
Доп.угода № 2 специф.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 13:58
Протокол №155 про зміни.pdf зміни до договору
18 квітня 2019 13:58
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2019 12:17
доп. угода, спец.графік.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 12:16
Протокол №154 доп.угода.pdf зміни до договору
16 квітня 2019 12:16
Електронний підпис укладений
09 квітня 2019 13:41
Договір №23 мед.мат.pdf укладений
09 квітня 2019 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. В додатках до договору внести такі зміни: - внести зміни до специфікації, а саме викласти в новій редакції «Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 60 мм. виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці» - внести зміни до графіку поставок, а саме викласти у новій редакції «Калоприймач стомічний двокомпонентний, Мішок відкритий без фільтру , фланець 60 мм. виробництва Coloplast каталожний №1693 № 30 в упаковці»
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В Договорі та Додатках до нього внести такі зміни: - внести зміни до п.5.1 договору, а саме викласти в новій редакції «Сума визначена в договорі складає 17 328,77 грн. ( сімнадцять тисяч триста двадцять вісім грн. 77 коп.), у тому числі ПДВ, який складає 1133,66 грн. ( одна тисяча сто тридцять три грн. 66 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку № 1 ( Специфікація), який є невід’ємною частиною цього Договору.» - внести зміни до специфікації та викласти її в новій редакції:
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Попередню додаткову угоду №2 від 15.04.2019 вважати недійсною, у зв'язку з допущеною технічною помилкою.
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 23
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 328,77
UAH (в тому числі ПДВ 1 133,66 UAH)