Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами (продукти лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (Nutri 2 Concentrated, Nutri 2 Energy або еквівалент))
Очікувана вартість
235 400,00 UAH
UA-2019-03-28-001246-a ● 65d482d3d1664a68b51e9020f41f022b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ ВОВЧАНСЬКОГО РАЙОНУ" ВОВЧАНСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38565550 |
Місцезнаходження: | 62504, Україна , Харківська обл., Вовчанськ, Вовчанський район, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 24 |
Контактна особа: |
Скрипка Олена +380574143425 cpmsdvovch@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2019 16:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 квітня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 22 квітня 2019 15:03 |
Очікувана вартість: | 235 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 354,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38325 г
продукти лікувального харчування для дітей хворих на фенілкетонурію (Nutri 2 Concentrated, Nutri 2 Energy або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
62504, Україна, Харківська обл., Вовчанськ, вулиця Шевченка, будинок 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15880000-0 — Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 квітня 2019 18:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 квітня 2019 18:01 |
Перелік змін_сух_сум_11.04.doc | |
11 квітня 2019 18:01 |
Додатки_1-4 11.04.doc | |
11 квітня 2019 18:01 |
Додатки_5-8 11.04.doc | |
11 квітня 2019 18:01 |
ТД_сух_сум_11.04.doc | |
10 квітня 2019 15:27 |
Перелік змін_сух_сум_10.04.doc |
11 квітня 2019 18:02 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
11 квітня 2019 18:01 |
Перелік змін_сух_сум_11.04.doc
|
||||||
11 квітня 2019 18:01 |
Додатки_1-4 11.04.doc
|
||||||
11 квітня 2019 18:01 |
Додатки_5-8 11.04.doc
|
||||||
11 квітня 2019 18:01 |
ТД_сух_сум_11.04.doc
|
||||||
10 квітня 2019 15:27 |
Перелік змін_сух_сум_10.04.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-28-001246-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ", Код ЄДРПОУ:39204954
Дата подання: 05 квітня 2019 15:52
Вимога щодо змін медико-технічного завдання
Шановний Замовник!
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме до Додатку №4 (Технічне завдання).
Замовником порушено вимоги частини 3статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Медико-технічні вимоги до товару, що предметом закупівлі виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме порушено вимоги МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829
Разом з тим, умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 4 до тендерної документації) місять положення, що суперечать діючим нормативним документам а саме по першій позиції:
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту – 60 грам.
2. Енергетична цінність в 100 грамах сухого продукту не більше 300 ккал.
3. Кількість незамінних та напівзамінних амінокислот повинна складати не більш 70 грам на 100 грам суміші.
4. Вміст фенілаланіну - згідно нормативів
5. Вміст жиру в 100 г сухого продукту - 0.
6. Вміст цукру в 100 г сухого продукту не більше – 0,5 г.
7. Спеціальний продукт повинен вміщувати мінеральні речовини та вітаміни у достатній збалансованій до віку кількості.
8. Продукт повинен бути порошкоподібни, розфасований у жерстяні банки не менше 500 грамів.
9. Призначений для дітей від 1 року
10. Продукт повинен бути вироблений з дотриманням умов належного виробництва та бути безпечним для використання.
Та по другій позиції:
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту не більше – 27 г.
2. Енергетична цінність в 100 грамах сухого продукту не більше – 405 ккал.
3. Кількість незамінних та напівзамінних амінокислот на 100 грам суміші повинна складати не більше – 35 г.
4. Вміст фенілаланіну - згідно нормативів.
5. Вміст жиру в 100 г сухого продукту не менше – 14 г, в тч насичені не більше – 2 г
6. Вміст вуглеводів в 100 г сухого продукту не менше – 42 г.
7. Вміст цукру в 100 г сухого продукту не більше – 5 г.
8. Спеціальний продукт повинен вміщувати мінеральні речовини та вітаміни у достатній збалансованій до віку кількості.
9. Призначений для дітей від 1 року
10. Продукт повинен бути порошкоподібний, розфасований у жерстяні банки не менше 450 грамів.
З такими жорсткими характеристиками на даний тендер є можливість запропонувати ТІЛЬКИ 1 ВИРОБНИКА, що порушує принцип конкурентності.
Вами порушено вимоги частини 3статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Медико-технічні вимоги до товару, що предметом закупівлі виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме порушено вимоги МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829
На нашу думку Додаток 4 тендерної документації містить посилання на якісні характеристики продукту харчування, які дискримінують одних учасників серед інших; унеможливлюють подання еквівалентного продукту; свідчать про заінтересованість Замовника торгів у закупівлі чітко визначеного конкретного виробника продукту харчування.
Фенілкетонурія (ФКУ) - важке спадкове порушення обміну амінокислот, яке зустрічається з частотою 1:6000 - 1:10000 новонароджених. В результаті мутації в гені, виникає порушення процесу утилізації амінокислоти фенілаланіну. Підвищення концентрації фенілаланіну призводить до раннього формування у дітей розумової відсталості помірного або важкого ступеню. Єдиним і ефективним методом лікування ФКУ є різке обмеження надходження фенілаланіну з натуральними продуктами, що містять велику кількість білка. Проте, під час інтенсивного росту та розвитку дитини надходження білка є життєво необхідним і короткочасний його дефіцит негативно впливає на розвиток дитини. Проведення дієтотерапії з використанням лікувальних продуктів без фенілаланіну, але з повноцінним вмістом інших амінокислот дозволяє збалансувати відсутність в раціоні дітей з ФКУ ту кількість білка натурального походження, яку необхідно вилучити, щоб попередити розвиток захворювання.
З метою раціонального розрахунку та закупівлі продуктів спеціального харчування для хворих на фенілкетонурію Міністерством охорони здоров’я України затверджено Наказ №829 від 25.09.2013 року «Методичні рекомендації планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію» (надалі по тексту документу - Методрекомендації МОЗУ), та Наказ № 51 від 20.01.2014 про внесення змін до наказу МОЗ України від 25 вересня 2013 № 829.
Згідно Методрекомендацій МОЗУ визначено критерії підбору спеціальних продуктів лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію:
1. Набір амінокислот (кількість) в суміші - найвищий.
2. Вміст суми незамінних та напівзамінних амінокислот (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
Незамінні та напівзамінні амінокислоти: ізолейцин, лейцин, лізин, метіонін, треонін, триптофан, валін, аргінін, гістидин, тирозин, цистин.
Присутність фенілаланіну допускається - згідно нормативів.
3. Вміст суми амінокислот, які вміщують сірку (метіонін та цистеїн), в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
4. Вміст тирозину (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
5. Вуглеводний комплекс забезпечено за рахунок моносахаридів та полісахаридів при мінімальному вмісті сахарози.
6. Наявність в суміші необхідних мінеральних речовин, мікроелементів і вітамінів у збалансованій кількості.
7. Найменша вартість забезпечення хворого одним грамом білка при закупівлі даного продукту, враховуючи відсотковий вміст білка в продукті (умовна вартість 1 г білка продукту).
Таким чином, на нашу думку, медико-технічне завдання в тендерній документації заздалегідь передбачене для одного виробника, котрий має всі необхідні товари по кожному з лотів.
Дії Замовника порушують один з принципів здійснення закупівель, що визначено в статті 3 Закону – недискримінація учасників (у тому числі ТОВ «Здорове Майбутнє») та вимог пункту 1 та пункту 3 статті 5 Закону, вимоги четвертої частини статті 22 Закону, згідно з якою, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Розгорнути
Згорнути
Просимо Вас внести зміни до Тендерної документації, а саме до Додатку №4 (Технічне завдання).
Замовником порушено вимоги частини 3статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Медико-технічні вимоги до товару, що предметом закупівлі виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме порушено вимоги МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829
Разом з тим, умови тендерної документації, зокрема технічне завдання (додаток 4 до тендерної документації) місять положення, що суперечать діючим нормативним документам а саме по першій позиції:
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту – 60 грам.
2. Енергетична цінність в 100 грамах сухого продукту не більше 300 ккал.
3. Кількість незамінних та напівзамінних амінокислот повинна складати не більш 70 грам на 100 грам суміші.
4. Вміст фенілаланіну - згідно нормативів
5. Вміст жиру в 100 г сухого продукту - 0.
6. Вміст цукру в 100 г сухого продукту не більше – 0,5 г.
7. Спеціальний продукт повинен вміщувати мінеральні речовини та вітаміни у достатній збалансованій до віку кількості.
8. Продукт повинен бути порошкоподібни, розфасований у жерстяні банки не менше 500 грамів.
9. Призначений для дітей від 1 року
10. Продукт повинен бути вироблений з дотриманням умов належного виробництва та бути безпечним для використання.
Та по другій позиції:
1. Вміст білка (в еквіваленті) у 100 грамах сухого продукту не більше – 27 г.
2. Енергетична цінність в 100 грамах сухого продукту не більше – 405 ккал.
3. Кількість незамінних та напівзамінних амінокислот на 100 грам суміші повинна складати не більше – 35 г.
4. Вміст фенілаланіну - згідно нормативів.
5. Вміст жиру в 100 г сухого продукту не менше – 14 г, в тч насичені не більше – 2 г
6. Вміст вуглеводів в 100 г сухого продукту не менше – 42 г.
7. Вміст цукру в 100 г сухого продукту не більше – 5 г.
8. Спеціальний продукт повинен вміщувати мінеральні речовини та вітаміни у достатній збалансованій до віку кількості.
9. Призначений для дітей від 1 року
10. Продукт повинен бути порошкоподібний, розфасований у жерстяні банки не менше 450 грамів.
З такими жорсткими характеристиками на даний тендер є можливість запропонувати ТІЛЬКИ 1 ВИРОБНИКА, що порушує принцип конкурентності.
Вами порушено вимоги частини 3статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», так як Медико-технічні вимоги до товару, що предметом закупівлі виписані в спосіб, який призводить до обмеження конкуренції і призводить до дискримінації потенційних учасників процедури публічної закупівлі, а саме порушено вимоги МЕТОДИЧНИХ РЕКОМЕНДАЦІЙ планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію згідно Наказу МОЗ України 25.09.2013 № 829
На нашу думку Додаток 4 тендерної документації містить посилання на якісні характеристики продукту харчування, які дискримінують одних учасників серед інших; унеможливлюють подання еквівалентного продукту; свідчать про заінтересованість Замовника торгів у закупівлі чітко визначеного конкретного виробника продукту харчування.
Фенілкетонурія (ФКУ) - важке спадкове порушення обміну амінокислот, яке зустрічається з частотою 1:6000 - 1:10000 новонароджених. В результаті мутації в гені, виникає порушення процесу утилізації амінокислоти фенілаланіну. Підвищення концентрації фенілаланіну призводить до раннього формування у дітей розумової відсталості помірного або важкого ступеню. Єдиним і ефективним методом лікування ФКУ є різке обмеження надходження фенілаланіну з натуральними продуктами, що містять велику кількість білка. Проте, під час інтенсивного росту та розвитку дитини надходження білка є життєво необхідним і короткочасний його дефіцит негативно впливає на розвиток дитини. Проведення дієтотерапії з використанням лікувальних продуктів без фенілаланіну, але з повноцінним вмістом інших амінокислот дозволяє збалансувати відсутність в раціоні дітей з ФКУ ту кількість білка натурального походження, яку необхідно вилучити, щоб попередити розвиток захворювання.
З метою раціонального розрахунку та закупівлі продуктів спеціального харчування для хворих на фенілкетонурію Міністерством охорони здоров’я України затверджено Наказ №829 від 25.09.2013 року «Методичні рекомендації планування та розрахунку потреби у продуктах спеціального харчування для лікування хворих на фенілкетонурію» (надалі по тексту документу - Методрекомендації МОЗУ), та Наказ № 51 від 20.01.2014 про внесення змін до наказу МОЗ України від 25 вересня 2013 № 829.
Згідно Методрекомендацій МОЗУ визначено критерії підбору спеціальних продуктів лікувального харчування для дітей, хворих на фенілкетонурію:
1. Набір амінокислот (кількість) в суміші - найвищий.
2. Вміст суми незамінних та напівзамінних амінокислот (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
Незамінні та напівзамінні амінокислоти: ізолейцин, лейцин, лізин, метіонін, треонін, триптофан, валін, аргінін, гістидин, тирозин, цистин.
Присутність фенілаланіну допускається - згідно нормативів.
3. Вміст суми амінокислот, які вміщують сірку (метіонін та цистеїн), в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
4. Вміст тирозину (г) в 100 г білка - оптимальний, що адаптований до вікової категорії хворого.
5. Вуглеводний комплекс забезпечено за рахунок моносахаридів та полісахаридів при мінімальному вмісті сахарози.
6. Наявність в суміші необхідних мінеральних речовин, мікроелементів і вітамінів у збалансованій кількості.
7. Найменша вартість забезпечення хворого одним грамом білка при закупівлі даного продукту, враховуючи відсотковий вміст білка в продукті (умовна вартість 1 г білка продукту).
Таким чином, на нашу думку, медико-технічне завдання в тендерній документації заздалегідь передбачене для одного виробника, котрий має всі необхідні товари по кожному з лотів.
Дії Замовника порушують один з принципів здійснення закупівель, що визначено в статті 3 Закону – недискримінація учасників (у тому числі ТОВ «Здорове Майбутнє») та вимог пункту 1 та пункту 3 статті 5 Закону, вимоги четвертої частини статті 22 Закону, згідно з якою, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до ст.19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 08:38
Розглянувши Вашу вимогу щодо усунення порушень, повідомляємо наступне. Потреба у продуктах спеціального харчування для лікування хворої дитини на фенілкетонурію було заплановано відповідно до Висновку спеціалістів Харківського міжобласного спеціалізованого медико – генетичного центру – центр рідкісних (орфанних) захворювань , в котрому зазначено: «Ребенок нуждаеться в получении специализированого лечебного питания. На 2019 г. ребенку не обходимо: Nutri 2 Concentrated – 35 банок (48 г в сутки) и Nutri 2 Energy – 46 банок (57 г в сутки)».
Розглягувши Вашу вимогу тендерним комітетом було вирішено переглянути ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додаток 4 до Тендерної документації та відповідно внести зміни. Про це додатково буде оприлюднено відповідні документи, строк подачі пропозицій для участі у тендерній процедурі «відкриті торги» буде продовжено на достатній термін.
Розглягувши Вашу вимогу тендерним комітетом було вирішено переглянути ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ Додаток 4 до Тендерної документації та відповідно внести зміни. Про це додатково буде оприлюднено відповідні документи, строк подачі пропозицій для участі у тендерній процедурі «відкриті торги» буде продовжено на достатній термін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 квітня 2019 15:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" |
209 112,01
UAH з ПДВ
|
209 112,01
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" |
233 718,00
UAH з ПДВ
|
233 718,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БАДМ-Б" |
234 372,00
UAH з ПДВ
|
234 372,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЗДОРОВЕ МАЙБУТНЄ" #39204954 |
Відхилено |
209 112,01
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 15:07
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" #33239630 |
Переможець |
233 718,00
UAH з ПДВ
|
07 травня 2019 15:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 13:19
|
tmp63F8 (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
21 травня 2019 15:09
|
Договор сумиш.pdf | укладений |
21 травня 2019 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 04 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зазначено у вкладеному файлі. 13. Номер додаткової угоди:1. 14. Сума договору після внесення змін: 233 718,00 грн. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 38325 г. |
Номер договору про закупівлю: | 69 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 69 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |