Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по просп. Голосіївському, 108 у Голосіївському районі»
Очікувана вартість
794 048,00 UAH
UA-2019-03-28-000593-c f6e7012c3d0046528536fed57e30000a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , Київська обл., Київ, вул Кудрявська 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 794 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 970,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 код CPV за ДК 021:2015 (CPV): (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) «Капітальний ремонт скверу по просп. Голосіївському, 108 у Голосіївському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03040, Україна, Київська область, м. Київ, скверу по просп. Голосіївському, 108 у Голосіївському районі
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник протягом 5 робочих днів після реєстрації даного Договору в ГУ ДКСУ у м. Києві та отримання від головного розпорядника бюджетних коштів надає Підряднику на _______ рік аванс для придбання матеріалів у розмірі до 30% від суми цього Договору забезпеченої бюджетним фінансуванням на 20__рік, в т.ч. ПДВ - 20%. строком на _____________ місяці за умови відкритого Підрядником рахунку в ГУ ДКСУ згідно п.21 Постанови Кабінету Міністрів України “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” від 23.04.2014 № 117 (із змінами та доповненнями) (далі – Постанова). Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 14 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 16:26
Проект договору (Додаток 3).docx
28 березня 2019 16:26
Технічні вимоги (Додаток 2).docx
28 березня 2019 16:26
Форма пропозиції.docx
28 березня 2019 16:26
ТД.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 квітня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ" 793 136,40
UAH з ПДВ
793 136,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 квітня 2019 13:49
Документи УЗН
16 квітня 2019 13:49
Довідка УЗН
12 квітня 2019 17:07
Договір про наміри
05 квітня 2019 17:40
ТЕНДЕР 3.rar
05 квітня 2019 17:40
ТЕНДЕР 1.rar
05 квітня 2019 17:40
ТЕНДЕР 2.rar
05 квітня 2019 17:40
Кошторис.rar
05 квітня 2019 17:40
Фотофіксація.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
Переможець 793 136,40
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:02

Документи

16 квітня 2019 16:02
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДЕ-ЛЮКС ТЕХНОЛОГІЇ"
#37334156
793 136,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 16:02
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ 2.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 10:16
ДУ 1.pdf зміни до договору
14 травня 2019 17:38
Договір укладений
03 травня 2019 15:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У відповідності до Розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 08.05.2019 № 813 «Про внесення змін до розпорядження виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» від 22 березня 2019 року № 507 «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансується в 2019 році за рахунок бюджетних коштів по Управлінню екології та природних ресурсів виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)» Сторони дійшли згоди внести зміни до п.п. 1.1, Договору та викласти їх у новій редакції. У зв’язку з експертним звітом, виданого ТОВ "ПРОЕКСП" від 07.05.2019 № 0316-19/ПРОЕКСП сторони дійшли згоди викласти п.п 2.8 Розділ 14 в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 76/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 76/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з уточненням видів та обсягів робіт за Договором Сторони дійшли згоди зменшити загальну суму Договору та викласти п.п. 2.1. у новій редакції. Викладено в новій редакції Договірну ціну (Додаток 1), Локальний кошторис (Додаток 2), Підсумкову відомість ресурсів (Додаток 4), Дефектний акт ( Додаток 5).
Номер договору про закупівлю: 76/5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML