Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом ДК 021:2015 — 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (металеві контейнери для збору твердих побутових відходів 1,1 м3 )
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-03-28-000350-a 8b6e0b00d9dd43dd821db0ace5b0cb09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузьмич Валерій Феодосійович

380332245451 lskap_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Луцьке спеціальне комунальне автотранспортне підприємство "ЛУЦЬКСПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 30659101
Місцезнаходження: 43010, Україна , Волинська обл., Луцьк, Дубнівська, 64
Контактна особа: Кузьмич Валерій Феодосійович
380332245451
lskap_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 14:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 15:44
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


За кодом ДК 021:2015 — 44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (металеві контейнери для збору твердих побутових відходів 1,1 м3 )
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 штуки
Контейнер металевий, сітчастий, гарячеоцинкований з пофарбованою кришкою для роздільного збору побутових відходів, ємкістю 1,1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, Дубнівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску
22 штуки
Контейнер оцинкований для збору твердих побутових відходів, ємкістю 1,1 м3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43010, Україна, Волинська область, Луцьк, Дубнівська, 64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 квітня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 18:13
Перелік змін, які вносяться..pdf
03 квітня 2019 17:59
Тендерна документація нова редакція..doc
28 березня 2019 10:55
проект договору..docx
03 квітня 2019 18:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 18:13
Перелік змін, які вносяться..pdf
03 квітня 2019 17:59
Тендерна документація нова редакція..doc
28 березня 2019 10:55
Тендерна документація.doc
28 березня 2019 10:55
проект договору..docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

До тендерної документації
Дата подання: 29 березня 2019 14:52
Дата відповіді: 03 квітня 2019 13:56
Добрий день! На ст.8 п.16 тендерної документації вказано про необхідність надання "довідки про наявність або відсутність зауважень за виконані роботи, та по роботам, які виконуються". Будь ласка, надайте пояснення, що саме мається на увазі, адже предметом закупівлі є товари?
Відповідь: Добрий день! В даному пункті в тендерній документації внесено зміни.
Кваліфікаційні критерії.
Дата подання: 29 березня 2019 15:59
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:46
Добрий день! У попередній закупівлі у Вас були зауваження до наявності водіїв у штаті працівників. Підкажіть, чи достатньо буде виробнику контейнерів, який не має власного автотранспорту і відповідно водія у штаті, а працює за транспортно-експедитерськими договорами з різними логістичними компаніями, надати копії цих договорів у складі своєї пропозиції? Дякуємо за роз'яснення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Для підтвердження можливості Учаснка виконувати договірні умови, у випадку відсутності власного автотранспорту та водія у штаті працівників для здійснення доставки предмету закупівлі, достатньо у складі тендерної пропозиції надати копії договорів співпраці з перевізниками або з логістичними компаніями.
стандарт EN 840-3
Дата подання: 30 березня 2019 16:19
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:52
Доброго дня! Просимо надати відповідь на питання: « Чи повинен Контейнер металевий, сітчастий, гарячеоцинкований з пофарбованою кришкою для роздільного збору побутових відходів, ємкістю 1,1 м3 25штук (Додаток 3) відповідати стандарту EN-840-3?
Відповідь: Контейнер має відповідати діючому в Україні стандарту ДСТУ 8475:2015. Зазначений стандарт EN 840-3 вказує для виробників на наявність сферичної кришки, що зазначено в технічному завданні.
вага ПЕТ відходів в сітчастому контейнері
Дата подання: 30 березня 2019 16:20
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:29
У Додатку №3 (стосовно сітчастого контейнера) Вами передбачена загальна вантажопідйомність 500 кг. Маємо великий сумнів, що сітчастий контейнер може піднімати 500 кг. Просимо вказати реальну загальну вантажопідйомність сітчастого контейнера?
Відповідь: Загальна вантажопідйомність сітчастого контейнера повинна відповідати ДСТУ 8476:2015, EN 840, згідно якого загальна вантажопідйомність становить 440-500 кг.
Уточнення внесено в тендерну документацію.
подвійна гумова стрічка
Дата подання: 30 березня 2019 16:21
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:33
У Додатку №3 (стосовно сітчастого контейнера) Вами зазначено, що кришка контейнера повинна бути обладнана подвійною гумовою стрічкою для безпеки при закритті контейнера. Це ж зазначено щодо (контейнера оцинкованого для збору ТПВ). Поясніть, що в вашому розумінні є подвійною гумовою стрічкою? Як учасник повинен виконати зазначену умову?
Відповідь: Замовник керується наявними на ринку експлуатаційних характеристик даного предмету закупівлі, що відповідає ДСТУ 8476:2015 та EN 840.
важелів без зварних швів не буває
Дата подання: 30 березня 2019 16:22
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:51
У Додатку №3 (стосовно сітчастого контейнера) та (контейнера оцинкованого для збору ТПВ) зазначено, що « Важелі кріплення кришок контейнерів виготовлені з цільного металу шляхом штампування, з ребрами жорсткості, без наявності будь-яких зварювальних швів».На ринку не виготовляються важелі кріплення кришок без єдиного шва. Поясніть, чому у Додатку №3 міститься дана вимога ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На ринку представлено декілька виробників, які виготовляють важелі кріплення кришок із суцільного металу. Така вимога зумовлена безпекою в подальшій експлуатації контейнерів.
Учасник може подати еквівалент товару, якщо це не призведе до погіршення якості предмету закупівлі.
чому канілірована сітка
Дата подання: 30 березня 2019 16:22
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:53
У Додатку №3 до тендерної документації (стосовно сітчастого контейнера) зазначено, «Корпус контейнера сітчастий із калінірованої сітки (тип сітки забезпечує міцність та жорсткість контейнера, а також не допускає розсипання дрібних відходів)». Чи може учасник подати корпус контейнеру зі звичайної зварної сітку? Чи можна подати еквівалент?
Відповідь: Учасник може надати еквівалент, якщо це не призведе до погіршення якості предмету закупівлі.
корпус сітки з ребрами жорсткості
Дата подання: 30 березня 2019 16:23
Дата відповіді: 03 квітня 2019 14:57
У Додатку №3 (стосовно сітчастого контейнера) зазначено, що «Технологія виготовлення передбачає наявність ребер жорсткості виконаних методом глибокого штампування, що забезпечує додаткову міцність контейнера». Поясніть де у корпусі сітчастого контейнера мають бути наявні ребра жорсткості?
Відповідь: Дані характеристики стосуються кришки контейнера. Внесли уточнення в тендерній документації.
ребра на кришці
Дата подання: 30 березня 2019 16:24
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:00
У Додатку №3 (стосовно сітчастого контейнера) передбачено «Кришка – з сімома глибокими паралельними ребрами жорсткості». Скажіть чи може Учасник подати контейнер із кришкою без ребер жорсткості?
Відповідь: Замовник керується власним досвідом експлуатації подібних контейнерів, які зарекомендували себе з позитивної сторони. Тому розміщення на кришці контейнера ребер жорсткості є важливою технічною характеристикою для такого товару.
бокові ручки на корпусі сітки
Дата подання: 30 березня 2019 16:24
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:09
У Додатку №3 (сітчастий контейнер) передбачено наявність бокових ручок у сітчастого контейнера. Поясніть, де в сітчастому контейнері мають бути бокові ручки?
Відповідь: В тендерній документації Додатку 3 на фото представлене орієнтовне зображення контейнера із розміщенням ручок, які розміщені на кутниках товару, а не на основі сітчастого контейнера, що в описі вказано як бокові ручки.
товщина металу
Дата подання: 30 березня 2019 16:25
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:11
У Додатку №3(сітчастий контейнер) передбачено, «З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвата, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм». Чи може учасник подати контейнер із вузлом кронштейну захвату товщиною металу 2 мм. (еквівалент)?
Відповідь: Учасник може надавати еквівалент, якщо це не призведе до погіршення якості предмету закупівлі.
розміри по стандарту
Дата подання: 30 березня 2019 16:25
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:23
У Додатку №3 ( Контейнер оцинкований) Зазначено габаритні розміри. Чи може учасник подати еквівалент габаритних розмірів?
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.
Замовник уніфікує наявні контейнери з тими, які має намір закупити. Сміттєвози Замовника розраховані на завантаження контейнерів згідно поданих габаритних розмірів в технічній характеристиці.
Згідно тендерної документації:
технічне завдання у разі посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника треба розуміти та читати з додатковим виразом "або еквівалент" (згідно пункту 3 частини другої статті 22 ЗАКОНУ УКРАЇНИ «Про публічні закупівлі» із змінами).
Технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими. У випадку надання учасником еквіваленту він повинен надати порівняльну таблицю запропонованого товару з товаром, який вимагається Замовником.
інша кількість ребер
Дата подання: 30 березня 2019 16:26
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:26
У Додатку №3 (контейнер оцинкований для збору ТПВ) зазначено, що корпус «основа та кришка – з сімома глибокими паралельними ребрами жорсткості». Чи може Учасник подати еквівалент з іншою кількістю ребер жорсткості? Чи не буде Замовником відхилена пропозиція Учасника який подав контейнер з іншою кількістю ребер жорсткості ?
Відповідь: Учасник може подати пропозицію, контейнери якої мають іншу кількість паралельних ребер жорсткості.
Зміни в тендерну документацію внесено.
дискримінація по товщині
Дата подання: 30 березня 2019 16:26
Дата відповіді: 03 квітня 2019 17:31
У додатку №3 (контейнер оцинкований для збору ТПВ) про можливість підняття контейнера міститься зазначення «З метою забезпечення жорсткості вузол кронштейну захвату, підйому та вивантаження контейнера виконується методом багаторівневого штампування з металу товщиною не менше ніж 2,5мм». Чому Ви вимагаєте товщину 2,5 мм, якщо і 2мм. Здатні витримувати загальну вагу 500 кг.? Поясніть?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник керується власним досвідом експлуатації подібних контейнерів, які зарекомендували себе з позитивної сторони.
Учасник може надавати еквівалент, якщо це не призведе до погіршення якості предмету закупівлі.
зразок товару
Дата подання: 30 березня 2019 16:27
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:34
У Додатку №3 Передбачено обо’ вязок Учасника надати зразок товару. Вважаємо, що Зразки продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам тендерної документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Чому Вами вимагаються зразки? На підставі якого законодавчого акту ви вимагаєте у Учасника надання зразку товару?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання зразка Учасником вимагається для ознайомлення Замовника із зразком продукції.
Замовник укладає договір та приймає той товар, що повністю відповідає вимогам тендерної документації.
оплата
Дата подання: 30 березня 2019 16:27
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:36
У проекті договору Ви зазначаєте «4.5. Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем коштів на реєстраційний рахунок Продавця протягом 7 (семи) банківських днів після отримання товару на підставі видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за Товар здійснюється протягом семи банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок». А у самій тендерній документації наявна умова про 100% передоплату. Яка не відповідає чинному законодавству. Поясніть Чому у Вашій тендерній документації є суперечності та невідповідності закону?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до тендерної документації.
статус коштів
Дата подання: 30 березня 2019 16:28
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:36
За які кошти Замовник планує здійснення закупівлі товару?
Відповідь: Бюджетні кошти.
назва договору
Дата подання: 30 березня 2019 16:28
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:37
Проект договору поданий Вами не містить назви. Він укладається стосовно поставки товару, а учасники називаються Продавець і Покупець. Просимо врегулювати дане питання? Та внести зміни у Тендерну документацію !
Відповідь: Повідомляємо, що даною тендерною документацією передбачено закупівлю Товару.
Відповідно до пункту 32 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів.
Частиною 1 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно статті 655 Цивільного кодексу сторонами договору купівлі-продажу є Продавець та Покупець.
За змістом пункту 7 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» проект договору складає Замовник, він входить до тендерної документації та має бути завантажений окремим файлом.
Стосовно проекту договору, повідомляємо, що він відповідає вимогам чинного законодавства.
документація яка
Дата подання: 30 березня 2019 16:29
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:40
У проекті договору у пункті 3.4. Прийом Товару здійснюється Покупцем в особі їх уповноважених представників. Представник Продавця підтверджує відповідність технічного стану, якості й комплектації Товару умовам і вимогам, передбаченим даним Договором, а також документацією, на яку є посилання в данному Договорі. Яку документацію ви маєте на увазі у зазначеному пункті? Надайте перелік?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Сертифікат відповідності ДСТУ 8476:2015;
2) Паспорт якості на виріб Виробника;
3) Інструкція з експлуатації.
якість товару
Дата подання: 30 березня 2019 16:29
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:45
Яким чином здійснюватиметься оформлення належної якості товару відповідно до проекту договору?
Відповідь: Відповідно до пунктів проекту договору:
3.4. Прийом Товару здійснюється Покупцем в особі їх уповноважених представників. Представник Продавця підтверджує відповідність технічного стану, якості й комплектації Товару умовам і вимогам, передбаченим даним Договором, а також документацією, на яку є посилання в данному Договорі;
3.7. При відсутності зауважень щодо якості і комплектності Товару, Покупець зобов’язаний підписати Продавцю видаткову накладну та прийняти Товар в день прибуття Товару в місце приймання-передачі. Товар приймається на підставі підписаних обома сторонами видаткової накладної. Днем приймання-передачі Товару вважається день підписання видаткової накладної;
Покупець зобов’язаний:
5.1.1. Оглянути і прийняти Товар від Продавця відповідно до вимог даного Договору за умови: відповідності Товару вимогам даного Договору, технічної та іншої документації до нього; наявності комплектації Товару, передбаченої цим Договором.
інша документація
Дата подання: 30 березня 2019 16:30
Дата відповіді: 03 квітня 2019 15:49
Відповідно до Проекту договору а саме пункту 5.1.1. «Оглянути і прийняти Товар від Продавця відповідно до вимог даного Договору за умови: відповідності Товару вимогам даного Договору, технічної та іншої документації до нього; наявності комплектації Товару, передбаченої цим Договором» Що ви маєте на увазі зазначаючи «іншу документацію»
Відповідь: Відповідно до технічного завдання, тендерної документації, та іншої документації яка встановлює вимоги до якості предмета закупівлі.
водій в тендері
Дата подання: 30 березня 2019 16:30
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:03
Чи потрібно подавати в пропозиції дані про водія який буде здійснювати доставку предмета закупівлі? Які законодавчі підстави цієї вимоги ?
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі", тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством.
Відповідно до частини другої статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Зміст інформації, яку необхідно підтвердити, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеним критеріям, встановленим у тендерній документації, визначається замовником самостійно згідно із законодавством, виходячи зі специфіки предмета закупівлі з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Для оцінки відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник повинен надати документи, зазначені в таблиці № 2.1 Додатку 2 тендерної документації .
працівники Учасника
Дата подання: 30 березня 2019 16:30
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:06
Які потрібно подавати в пропозиції ще дані про інших працівників Учасника щоб пропозиція була не відхилена ?
Відповідь: Дані про працівників Учасника подаються шляхом заповнення наведеного зразка в п.2 Додатку 2 тендерної документації.
В разі розголошення персональних даних, додатково надаються листи-згоди на обробку персональних даних працівників.
паспорт уповноваженої особи
Дата подання: 30 березня 2019 16:31
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:06
З якою метою Замовник вимагає паспорт уповноваженої особи Учасника юридичної особи та ідентифікаційний код ?
Відповідь: З метою ідентифікації уповноваженої особи.
матеріально-технічна база
Дата подання: 30 березня 2019 16:31
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:08
Просимо надати уточнення : як має бути оформлена інформація про наявність обладнання та матеріально-технічну базу, щоб пропозиція не була відхилена ?
Відповідь: Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічну базу повинна бути оформлена згідно наведеного зразка в п.1 Додатку 2 тендерної документації, та за підписом уповноваженої особи.
довідка працівники
Дата подання: 30 березня 2019 16:32
Дата відповіді: 03 квітня 2019 16:09
Просимо надати уточнення: як має бути оформлена Довідка про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, щоб пропозиція не була відхилена ?
Відповідь: Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід повинна бути оформлена згідно наведеного зразка в п.1 Додатку 2 тендерної документації, та за підписом уповноваженої особи.
Розгорнути всі запитання: 26 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 16:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ" 356 350,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН" 369 998,40
UAH з ПДВ
319 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Запоріжкомунсталь" 350 400,00
UAH з ПДВ
350 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕКО-Львів 397 950,00
UAH з ПДВ
397 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 13:53
26. Довідка банк.pdf
12 квітня 2019 13:49
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:48
Реєстр документів.pdf
12 квітня 2019 13:48
4.Відгук Тростянець.pdf
12 квітня 2019 13:48
21.Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 13:48
2.Витяг ЄДРЮО 22-03-19.pdf
12 квітня 2019 13:48
18.Проект договору.pdf
12 квітня 2019 13:48
10.Довідка ст. 17.pdf
12 квітня 2019 13:48
1.Баланс на 31. 12.2018.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 12:57
Електронний підпис
12 квітня 2019 12:54
39 РЛ Гарантійний лист.pdf
12 квітня 2019 12:54
38 РЛ Про санкції.pdf
12 квітня 2019 12:54
35 РЛ Проект договору.pdf
12 квітня 2019 12:54
34 РЛ Довідка Приват.pdf
12 квітня 2019 12:54
31 РЛ ІПН посад. особи.pdf
12 квітня 2019 12:54
05 РЛ Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2019 12:54
04 РЛ Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2019 12:54
03 РЛ Статут.pdf

Публічні документи

26 квітня 2019 17:08
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:35
Електронний підпис
12 квітня 2019 11:09
Проект договору.pdf
12 квітня 2019 11:09
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 11:09
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

14 травня 2019 12:57
Підтвердження
06 травня 2019 09:50
Оновлена пропозиція
12 квітня 2019 11:21
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"

ТОВ "Запоріжкомунсталь"

ТОВ ЕКО-Львів

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮГСТАЛЬ"
#37941143
Відхилено 318 000,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2019 14:01
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ОБ’ЄДНАННЯ "РЕЛАЙН"
#40374335
Відхилено 319 000,00
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 12:05
ТОВ "Запоріжкомунсталь"
#38626199
Відхилено 350 400,00
UAH з ПДВ
04 травня 2019 14:42
ТОВ ЕКО-Львів
#31362298
Переможець 397 950,00
UAH з ПДВ
13 травня 2019 15:16

Документи

22 квітня 2019 13:58
Електронний підпис
22 квітня 2019 13:54
Протокол №1.pdf

Документи

26 квітня 2019 12:02
Електронний підпис
26 квітня 2019 11:59
Протокол №2.pdf

Документи

04 травня 2019 14:40
Електронний підпис
04 травня 2019 14:39
Протокол №3.pdf

Документи

13 травня 2019 15:16
Електронний підпис
13 травня 2019 15:15
Протокол №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 травня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЕКО-Львів
#31362298
397 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 травня 2019 15:16
Електронний підпис
13 травня 2019 15:15
Протокол №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2019 13:37
Додаткова угодв №1 (до дог.№20).pdf зміни до договору
03 червня 2019 13:35
Електронний підпис укладений
31 травня 2019 10:37
Договір №20 від 31.05.2019.pdf укладений
31 травня 2019 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: Договір № 20
Договір:
Номер додаткової угоди: Договір № 20
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 397 950,00
UAH (в тому числі ПДВ 66 325,00 UAH)