Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Цукор
Очікувана вартість
47 740,00 UAH
UA-2019-03-28-000109-b 6dd5c958cc89466ea655750e887dae48
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 березня 2019 09:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 15:35
Очікувана вартість: 47 740,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 239,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кг
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Левандівська, 14/1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
100 кг
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79007, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція
2910 кг
Цукор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Талінська, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 червня 2019
ДК 021:2015: 15830000-5 — Цукор і супутня продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 березня 2019 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 09:14
2293207049 7913258672 ТД (Цукор).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-02-20-000043 ● 548c3719593746a49007c2c11c35f695
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 лютого 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 лютого 2020 09:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

20.02.2020 № 37

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.

Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.

Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-28-000109-b 28.03.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-02-24 14:10:13

Запит про надання пояснень

Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-03-28-000109-b, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» встановлено відсутність інформації про закупівлю цукру, проведеної за ID: UA-2019-03-28-000109-b.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Прошу вказати причини відсутності інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення вищезгаданої закупівлі цукру.
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Умовами укладеного Договору від 08.05.2019 № Л/НХ-19178/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Слід зазначити, що Додатковою угодою №1 від 03.06.2019 внесено зміни в частині продовження строку дії даного Договору до 31.12.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чи здійснювались поставка та платежі за Договором від 08.05.2019 № Л/НХ-19178/НЮ (зазначити які саме та коли)?
4. У разі виконання сторонами Договору 08.05.2019 № Л/НХ-19178/НЮ - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.

Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-02-28 11:20:46

Цукор

Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю цукру (UA-Р-2018-12-29-004935-b).
28.03.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі цукру, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-03-28-000109-b. Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база» і 08.05.2019 року було укладено договір № Л/НХ-19178/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 44 544,00 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 43 848,00 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19178/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації замовника учасник повинен надати зразок сертифікату якості виробника, або сертифікат відповідності, або зразок декларації виробника або зразок посвідчення про якість. В складі пропозиції учасника міститься копія декларації виробника, що відповідає п. 2.3 додатку 6 тендерної документації.

2020-03-10 17:01:55


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 березня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА" 47 467,20
UAH з ПДВ
47 467,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ" 47 671,80
UAH з ПДВ
47 671,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 квітня 2019 12:59
Довідка ДФС.pdf
24 квітня 2019 12:59
Довідка МВС 15.04.19.pdf
11 квітня 2019 16:30
Виписка ЄДРПОУ.pdf
11 квітня 2019 16:30
Копія витягу з ПДВ.pdf
11 квітня 2019 16:30
Статут.pdf
11 квітня 2019 16:30
Технічна специфікація.pdf
11 квітня 2019 16:30
Реєстр документів.pdf
11 квітня 2019 16:30
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2019 16:30
Дані про товар.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 13:03
Технічна специфікація.pdf
12 квітня 2019 13:03
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 13:03
Статут Оригінал.pdf
12 квітня 2019 13:03
Реєстр.pdf
12 квітня 2019 13:03
Медична книжка водія.pdf
12 квітня 2019 13:03
Дані про товар.pdf
12 квітня 2019 13:03
Витяг ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2019 13:03
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТОВАРНА БАЗА"

ТОВ "ПРОДУКТИ ДЛЯ ВСІХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
Переможець 47 467,20
UAH з ПДВ
23 квітня 2019 16:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 квітня 2019 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТОВАРНА БАЗА"
#42649023
47 467,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 березня 2020 17:46
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 11:46
ДУ-1 (16) (1).pdf зміни до договору
05 червня 2019 11:46
Електронний підпис зміни до договору
05 червня 2019 10:35
ДУ-1 (10) (1).pdf зміни до договору
05 червня 2019 10:35
1_ДУ-1.pdf укладений
05 червня 2019 10:34
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 09:33
Договір.pdf укладений
10 травня 2019 09:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19178/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Л/НХ-19178/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки.
Номер договору про закупівлю: Л/НХ-19178/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: Л/НХ-19178/НЮ
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 44 544,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 424,00 UAH)