Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» |
Код ЄДРПОУ: | 40081195 |
Вебсайт: | http://railway.lviv.ua/ |
Місцезнаходження: | 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1 |
Контактна особа: |
Спільник Анна (032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 березня 2019 09:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 15 квітня 2019 15:35 |
Очікувана вартість: | 47 740,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 239,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 березня 2019 09:14 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 березня 2019 09:14 |
2293207049 7913258672 ТД (Цукор).docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-02-20-000043 ● 548c3719593746a49007c2c11c35f695
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 20 лютого 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2020 09:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.02.2020 № 37
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 20.02.2020 № 37.
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-03-28-000109-b 28.03.2019. Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-02-24 14:10:13
Запит про надання пояснень
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ та частини 1 статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2019-03-28-000109-b, яка проводилася Регіональною філією «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Відповідно до частини 1 статті 4 Закону Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом річного плану Регіональної філії «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця» встановлено відсутність інформації про закупівлю цукру, проведеної за ID: UA-2019-03-28-000109-b.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
1. Прошу вказати причини відсутності інформація в річному плані (додатках до нього) щодо здійснення вищезгаданої закупівлі цукру.
2. У разі наявності інформації – вказати ID плану закупівлі.
Умовами укладеного Договору від 08.05.2019 № Л/НХ-19178/НЮ (пункт 10.1) цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 28.06.2019 року.
Слід зазначити, що Додатковою угодою №1 від 03.06.2019 внесено зміни в частині продовження строку дії даного Договору до 31.12.2019.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення:
3. Чи здійснювались поставка та платежі за Договором від 08.05.2019 № Л/НХ-19178/НЮ (зазначити які саме та коли)?
4. У разі виконання сторонами Договору 08.05.2019 № Л/НХ-19178/НЮ - пояснити причини та підстави не оприлюднення звіту про виконання договору.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-02-28 11:20:46
Цукор
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану, який оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Річний план на 2019 рік був затверджений 28.12.2018 року . Відповідно, на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 29.12.2018 року була оприлюднена стрічка плану на закупівлю цукру (UA-Р-2018-12-29-004935-b).
28.03.2019 року, тендерним комітетом розпочато процедуру закупівлі цукру, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за номером UA-2019-03-28-000109-b. Переможцем торгів визнано приватне підприємство «Товарна база» і 08.05.2019 року було укладено договір № Л/НХ-19178/НЮ.
Договірні зобов’язання постачальником виконані на суму 44 544,00 гривень. Замовником зобов’язання виконані на суму 43 848,00 гривень. Відповідно звіт про виконання договору №Л/НХ-19178/НЮ не оприлюднений так, як оплата здійснена не в повному обсязі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 3 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті. Виходячи з цього у тендерного комітету були всі підстави вимагати, зокрема, довідку-підтвердження у довільній формі про відсутність відомостей про юридичну особу, яка є учасником внесених до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення. На відповідність товару технічним і якісним характеристикам згідно технічної специфікації замовника учасник повинен надати зразок сертифікату якості виробника, або сертифікат відповідності, або зразок декларації виробника або зразок посвідчення про якість. В складі пропозиції учасника міститься копія декларації виробника, що відповідає п. 2.3 додатку 6 тендерної документації.
2020-03-10 17:01:55
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 березня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 березня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТОВАРНА БАЗА" #42649023 |
Переможець |
47 467,20
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2019 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2020 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 11:46
|
ДУ-1 (16) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 11:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 червня 2019 10:35
|
ДУ-1 (10) (1).pdf | зміни до договору |
05 червня 2019 10:35
|
1_ДУ-1.pdf | укладений |
05 червня 2019 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 09:33
|
Договір.pdf | укладений |
10 травня 2019 09:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-19178/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-19178/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 05 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.4 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі», Покупець і Постачальник дійшли згоди внести зміни до договору поставки. |
Номер договору про закупівлю: | Л/НХ-19178/НЮ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Л/НХ-19178/НЮ |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |