Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт будівлі Костянтинівської ЗОШ (заміна віконних блоків з влаштуванням зовнішніх та внутрішніх відкосів)
Очікувана вартість
1 096 800,00 UAH
UA-2019-03-27-003210-b ● 9bd14d81cdb2463dab52682cbdbf9d9e
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ МАР'ЇНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02142690 |
Місцезнаходження: | 85600, Україна , Донецька обл., місто Мар'їнка, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 20 |
Контактна особа: |
Максим Бойчук +380506466383 marinkaosvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 22:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2019 01:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 06 квітня 2019 09:41 |
Очікувана вартість: | 1 096 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,01% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Костянтинівської ЗОШ (заміна віконних блоків з влаштуванням зовнішніх та внутрішніх відкосів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
85640, Україна, Донецька область, с.Костянтинівка, Миру, 54.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 90% |
Попередня оплата від загальної суми договору: | 10% |
без попередньої оплати: | 10% |
з попередньою оплатою : | 0% |
01 квітня 2019 14:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2019 14:12 |
Загальні вимоги до металопластикових віконних та дверних блоків блоків.docx | |
29 березня 2019 09:43 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx | |
27 березня 2019 22:34 |
Оголошення.docx | |
27 березня 2019 22:34 |
Деф акт.rtf | |
27 березня 2019 22:34 |
Форма ТП.docx |
01 квітня 2019 14:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
01 квітня 2019 14:12 |
Загальні вимоги до металопластикових віконних та дверних блоків блоків.docx
|
||||||
29 березня 2019 09:43 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (1).docx
|
||||||
27 березня 2019 22:34 |
Оголошення.docx
|
||||||
27 березня 2019 22:34 |
Деф акт.rtf
|
||||||
27 березня 2019 22:34 |
Форма ТП.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Технічні характеристики
Дата подання: 28 березня 2019 14:20
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:20
Вкажіть технічні характеристики віконного профілю, до якого класу має належати профільна система; склопакет (бажано формулу); орієнтовні розміри вікон та матеріали які будуть застосовуватись при облаштуванні укосів.
Відповідь: Технічні параметри вказані у файлі "Загальні вимоги до металопластикових віконних та дверних блоків блоків"
Технічне завдання та форма договору
Дата подання: 28 березня 2019 15:49
Дата відповіді: 01 квітня 2019 14:10
Доброго дня.
В тендерній документації вказано, що учасник в складі пропозиції надає проект договору - надайте Ваш проект договору.
Вкажіть технічні характеристики віконних виробів:
- монтажна глибина профілю;
- клас профільної системи;
- вимоги до фурнітури;
- вимоги до склопакету або чітку формулу склопакету;
- розміри та конфігурацію віконних виробів.
Вкажіть, які документи необхідно надати для підтвердження якості продукції - сертифікати, СЕС, протоколи випробувань та ін.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Проект договору та вимоги до технічних характеристик додано до оголошення.
Квіаліфікаційні критерії
Дата подання: 01 квітня 2019 11:54
Дата відповіді: 01 квітня 2019 13:16
У п. 5 розділу "Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження." Оголошення для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, замовник зазаначив: "Учасник торгів повинен ґрунтовано доказати спроможність поставити матеріали/товари, які зазначені в технічному завданні чи дефектному акті (наприклад: вказати марку, найменування, постачальника матеріалів/товарів, вказати дати отримання матеріалів/товарів, наявність на складі та відображення в бухгалтерському обліку, вказати діючі сертифікати чи паспорти виробів)" Конкретизуйте будь ласка, який саме документ має подати учасник, його форму та відомості які він має містити.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. В разі, якщо відсутня вимога щодо форми документа, учасники надають довідку в довільній формі, в якій зазначають інформацію про марку (виробів, продукції, товару, матеріалів), їх найменування, виробника, для підтвердження наявності на складі учасники можуть надати скани видаткової накладної чи/або акту приймання-передачі (товару, продукції, матеріалів). На вироби, (матеріали, продукцію) які планується використати при проведенні робіт надаються скани діючих сертифікатів чи паспортів.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "Екіпаж" #21241245 |
Переможець |
1 095 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2019 13:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
дог 150419-1 від 24.04.pdf | укладений |
24 квітня 2019 10:42
|