Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Могилів-Подільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02141578 |
Місцезнаходження: | 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25 |
Контактна особа: |
Михайло Ткач +380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 18:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 квітня 2019 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Тендерна документація
27 березня 2019 18:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2019 18:34 |
Протокол №87.pdf | |
27 березня 2019 18:34 |
Пртокол №85.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000024 ● b3ad2a824aee4f97af0e761567d8bdea
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2019 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
05.11.2019 №61
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.11.2019 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-27-003088-b 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-06 15:39:35
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба пшеничного білого (ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-27-003088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасником ФОП Нагорна О. П. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону?
2. З яких підстав укладено додаткові угоди від 24 червня 2019 року №1, від 25 червня 2019 року №2, від 23 червня 2019 року №3 до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару, та зазначте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
3. Чому у форму повідомлень про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-11 09:16:18
Пояснення
Питання: "Яким чином учасником ФОП Нагорна О.П. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону? "
Відповідь: Дана закупівля проведена на підставі до п.4. частини 2 статті 35 – "якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації".
Додатком1до тендерної документації для відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб) затверджену рішенням тендерного комітету Протокол №50 від «07» лютого 2019 року, вимагалось надання учасником для підтвердження кваіфікаційних критеріїв наступних документів:
Надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме:
автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання та копію експлуатаційного дозволу);
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Нагорна О.П. нею було надано довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, (копії зазначених документів додаються).
Надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі.
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Нагорна О.П. нею було надано довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі (копії зазначених документів додаються).
1. Надати копії особових медичних книжок (із відміткою про допуск до роботи) вищезазначених працівників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150.
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Нагорна О.П. нею було надано копії особових медичних книжок (копії зазначених документів додаються).
Питання: З яких підстав укладено додаткові угоди від 24 червня 2019 року №1, від 25 червня 2019 року №2, від 26 червня 2019 року №3 до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару, та зазначте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Відповідь: Додаткові угоди до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23 укладені на підставі листів ФОП Нагорна О.П. вхідний номер б/н від 21.06.2019 року, від 24.06.2019 року та від 26.06.2019 року (копія додається). Підтвердження коливання цін надано учасником довідку із відділу статистики у Могилів-Подільському районі №01-16/472 від 20.06.2019 року (копії додаються).
Питання: Чому у форму повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
Відповідь: У додаткових угодах від до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23 завантаженій у електронній системі закупівель Prozorro міститься інформація щодо зміни кількості товару.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-11-18 12:00:20
запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі хліба пшеничного білого (ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-27-003088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Яким чином учасником ФОП Нагорна О. П. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону в частині надання копії експлуатаційного дозволу?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-11-18 15:10:47
Пояснення
Учасником ФОП Нагорна О.П. надано довідку з Могилів-Подільського районного управління держспоживслужби України №295 від 22.08.2018 року про реєстрацію потужності № r-UA-02-12-192. З яка і є експлуатаційним дозволом, що надає право оператору ринку ФОП Нагорна О.П. здійснювати діяльність, а саме виготовлення та торгівлю хлібобулочних виробів.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано
2019-11-26 15:12:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону (учасником ФОП «Нагорна Олена Павлівна» не подано підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону).)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону (учасником ФОП «Нагорна Олена Павлівна» не подано підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону).) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 08 квітня 2019 року №23, додатковою угодою від 26 листопада 2019 року №4.
2019-11-27 10:10:21
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Нагорна Олена Павлівна #2810607229 |
Переможець |
390 294,00
UAH
|
27 березня 2019 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 15:07
|
Додаткова угода №4.pdf | укладений |
26 листопада 2019 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2019 11:25
|
Додаткова угода №3.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 11:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 червня 2019 11:23
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
26 червня 2019 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 червня 2019 14:40
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
24 червня 2019 14:38
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 15:24
|
Договір.pdf | укладений |
08 квітня 2019 15:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 червня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 червня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |