Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб)
Очікувана вартість
390 294,00 UAH
UA-2019-03-27-003088-b a99f28e117474e9d993a794648ffe52c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Ткач

+380433767142 osvita_zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02141578
Місцезнаходження: 24000, Україна , Вінницька обл., м. Могилів-Подільський, вул. Полтавська, 25
Контактна особа: Михайло Ткач
+380433767142
osvita_zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Відкриті торги на закупівлю хліба оголошені 09.01.2019 року № UA-2019-01-09-000393-c та 07.02.2019 року № UA-2019-02-07-001536-b не відбулися у зв'язку із поданням до участі менше двох пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 18:38
Оскарження наміру укласти договір: 07 квітня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
43366 штука
ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, м.Могилів-Подільський, заклади замовника
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15810000-9 — Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби

Тендерна документація

27 березня 2019 18:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 18:34
Протокол №87.pdf
27 березня 2019 18:34
Пртокол №85.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-05-000024 ● b3ad2a824aee4f97af0e761567d8bdea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2019 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ
05.11.2019 №61
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 05.11.2019 №61
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2. UA-2019-03-27-003088-b 27.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-06 15:39:35

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі хліба пшеничного білого (ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-27-003088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Яким чином учасником ФОП Нагорна О. П. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону?
2. З яких підстав укладено додаткові угоди від 24 червня 2019 року №1, від 25 червня 2019 року №2, від 23 червня 2019 року №3 до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару, та зазначте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
3. Чому у форму повідомлень про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-11 09:16:18

Пояснення

Питання: "Яким чином учасником ФОП Нагорна О.П. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону? "
Відповідь: Дана закупівля проведена на підставі до п.4. частини 2 статті 35 – "якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації".
Додатком1до тендерної документації для відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби (Хліб) затверджену рішенням тендерного комітету Протокол №50 від «07» лютого 2019 року, вимагалось надання учасником для підтвердження кваіфікаційних критеріїв наступних документів:
Надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням адреси його знаходження та описом відповідних можливостей, а саме:
автотранспорту, призначеного для перевезення предмету закупівлі (надати копії документів, які засвідчують право власності, оренди, використання та копію експлуатаційного дозволу);
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Нагорна О.П. нею було надано довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання конкретного обладнання та матеріально-технічної бази, копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, (копії зазначених документів додаються).
Надати довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі.

Під час проведення переговорів із учасником ФОП Нагорна О.П. нею було надано довідку в довільній формі про наявність у суб’єкта господарювання працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, що будуть задіяні до постачання товару, що є предметом закупівлі (копії зазначених документів додаються).
1. Надати копії особових медичних книжок (із відміткою про допуск до роботи) вищезазначених працівників відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 № 150.
Під час проведення переговорів із учасником ФОП Нагорна О.П. нею було надано копії особових медичних книжок (копії зазначених документів додаються).
Питання: З яких підстав укладено додаткові угоди від 24 червня 2019 року №1, від 25 червня 2019 року №2, від 26 червня 2019 року №3 до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23, якими збільшено (зменшено) ціну за одиницю товару, та зазначте обґрунтовані підстави щодо коливання ціни такого товару на ринку?
Відповідь: Додаткові угоди до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23 укладені на підставі листів ФОП Нагорна О.П. вхідний номер б/н від 21.06.2019 року, від 24.06.2019 року та від 26.06.2019 року (копія додається). Підтвердження коливання цін надано учасником довідку із відділу статистики у Могилів-Подільському районі №01-16/472 від 20.06.2019 року (копії додаються).
Питання: Чому у форму повідомлення про внесення змін до договору не внесена інформація про суму договору та кількість товару після внесення змін?
Відповідь: У додаткових угодах від до договору про закупівлю від 08 квітня 2019 року №23 завантаженій у електронній системі закупівель Prozorro міститься інформація щодо зміни кількості товару.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-11-18 12:00:20

запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі хліба пшеничного білого (ДК 021:2015: 15810000-9 - Хлібопродуктів, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-27-003088-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень із такого питання.
Яким чином учасником ФОП Нагорна О. П. виконано вимоги пункту 1 статті 35 Закону щодо підтвердження документально інформації про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону в частині надання копії експлуатаційного дозволу?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-11-18 15:10:47

Пояснення

Учасником ФОП Нагорна О.П. надано довідку з Могилів-Подільського районного управління держспоживслужби України №295 від 22.08.2018 року про реєстрацію потужності № r-UA-02-12-192. З яка і є експлуатаційним дозволом, що надає право оператору ринку ФОП Нагорна О.П. здійснювати діяльність, а саме виготовлення та торгівлю хлібобулочних виробів.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано

2019-11-26 15:12:04


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону (учасником ФОП «Нагорна Олена Павлівна» не подано підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону).)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог частини першої статті 35 Закону (учасником ФОП «Нагорна Олена Павлівна» не подано підтвердженої документально інформації про відповідність кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону).) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору від 08 квітня 2019 року №23, додатковою угодою від 26 листопада 2019 року №4.

2019-11-27 10:10:21

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Нагорна Олена Павлівна
#2810607229
Переможець 390 294,00
UAH
27 березня 2019 18:38

Документи

27 березня 2019 18:38
Електронний підпис
27 березня 2019 18:37
Протокол №86.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 березня 2019 18:38

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Нагорна Олена Павлівна
#2810607229
390 294,00
UAH
Документи

Документи

27 березня 2019 18:38
Електронний підпис
27 березня 2019 18:37
Протокол №86.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 15:07
Додаткова угода №4.pdf укладений
26 листопада 2019 15:05
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 11:25
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
26 червня 2019 11:24
Електронний підпис зміни до договору
26 червня 2019 11:23
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
26 червня 2019 11:23
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2019 14:40
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
24 червня 2019 14:38
Електронний підпис укладений
08 квітня 2019 15:24
Договір.pdf укладений
08 квітня 2019 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару не більше, ніж на 10% у разі коливання ціни такого товару на ринку, за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 23
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 210 730,50
UAH
Причини розірвання договору: Усунення порушення виявлених у результаті моніторингу