Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області (ДК 021:2015 – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
78 494 676,80 UAH
UA-2019-03-27-003032-b 99c6486b8db54be892bbf5595f697626
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Євгенівна Литовка

+380574476258 natalyncilrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: НАТАЛИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 24288081
Місцезнаходження: 63343, Україна , Харківська обл., Красноградський район, с. Наталине, вул. І. Сенченка, буд. 89
Контактна особа: Ольга Євгенівна Литовка
+380574476258
natalyncilrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 17:58
Звернення за роз’ясненнями: до 22 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 травня 2019 10:00
Початок аукціону: 03 травня 2019 13:46
Очікувана вартість: 78 494 676,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 392 473,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція існуючої будівлі Наталинського навчально-виховного комплексу (загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів – дошкільний навчальний заклад) Наталинської сільської ради Красноградського району Харківської області та прибудови спортивного комплексу з додатковими основними і допоміжними приміщеннями, що розташовані за адресою: вул. Промислова, 34 с. Наталине Красноградського району Харківської області
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63343, Україна, Харківська область, Красноградський район, с. Наталине, вул. Промислова, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 травня 2019 14:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 72 849 588,29
UAH з ПДВ
71 499 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ" 74 711 430,00
UAH з ПДВ
71 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" 75 995 920,00
UAH з ПДВ
75 995 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 травня 2019 09:18
Електронний підпис
30 квітня 2019 19:20
Електронний підпис
30 квітня 2019 19:18
Аналогічний Договір.pdf
30 квітня 2019 19:18
2 Уставные.pdf
30 квітня 2019 19:18
1 Уставные.pdf
30 квітня 2019 19:18
Реестр № 7.pdf
30 квітня 2019 19:18
Реестр № 4 ПД.pdf

Публічні документи

02 травня 2019 08:03
Електронний підпис
02 травня 2019 08:02
Наказ_Грицак.7z
02 травня 2019 08:02
Лiцензiя_Банк.7z
02 травня 2019 08:02
Довiренiсть_Грицак_.7z
02 травня 2019 08:02
Гарантія зі змінами.zip
02 травня 2019 08:02
Гарант_0982.7z
02 травня 2019 08:02
Інші довідки.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 14:48
7.Договірна ціна.pdf
11 травня 2019 14:48
6.Договірна ціна.pdf
11 травня 2019 14:48
5.Договірна ціна.pdf
11 травня 2019 14:48
4.Договірна ціна.pdf
11 травня 2019 14:48
Довідка.zip
11 травня 2019 14:48
Довідка (1).zip
11 травня 2019 14:48
3.Довідка банкрутство.pdf
11 травня 2019 14:48
1.Довідка з МВД.pdf
26 квітня 2019 19:31
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІНДІГО ГРУП"
#35408021
Відхилено 71 499 999,00
UAH з ПДВ
07 травня 2019 13:57
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМТЕХБУДІНВЕСТ"
#34469633
Відхилено 71 500 000,00
UAH з ПДВ
10 травня 2019 15:10
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
Переможець 75 995 920,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 13:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 13:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША СЛОБОЖАНСЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ"
#37188826
75 995 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2022 17:29
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 10:26
Додаткова угода № 15.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 19:20
IMG_0003.pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 19:19
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 20:13
SCAN0002 (6).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:11
SCAN0006.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:11
SCAN0001 (4).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:11
SCAN0008.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:10
SCAN0007 (2).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:09
SCAN0011.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:08
SCAN0005.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:08
SCAN0004.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:08
SCAN0010.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:08
SCAN0009.PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:08
IMG_0001.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 20:07
SCAN0003 (4).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:07
SCAN0000 (5).PDF зміни до договору
13 серпня 2020 20:07
Електронний підпис зміни до договору
25 червня 2020 17:19
IMG_0001.pdf зміни до договору
25 червня 2020 17:18
Електронний підпис зміни до договору
09 червня 2020 16:13
IMG_0001.pdf зміни до договору
09 червня 2020 16:12
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 16:52
File.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 16:51
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2020 16:27
File.PDF зміни до договору
04 лютого 2020 16:25
Електронний підпис зміни до договору
03 лютого 2020 11:18
File.PDF зміни до договору
03 лютого 2020 11:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:12
File0001.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:11
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:59
File.PDF зміни до договору
24 грудня 2019 14:58
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 13:20
File.PDF зміни до договору
23 грудня 2019 13:18
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 14:20
File.PDF зміни до договору
21 грудня 2019 14:19
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2019 12:54
File.PDF зміни до договору
18 грудня 2019 12:53
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2019 18:49
File.PDF зміни до договору
04 грудня 2019 18:49
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2019 09:40
File.PDF зміни до договору
04 жовтня 2019 09:39
Електронний підпис укладений
27 травня 2019 11:33
Розрахунки ДЦ. Частина 1.pdf укладений
27 травня 2019 11:30
Договір.pdf укладений
27 травня 2019 11:30
Розрахунки ДЦ. Частина 2.pdf укладений
27 травня 2019 11:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пунктів 13.1, 15.10 Договору, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. Ціна договору змінити та викласти в редакції наступного змісту: «Фінансування на 2019 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 29 698 423,00 грн. (двадцять дев`ять мільйонів шістсот дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять три гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 4 949 737,17 грн. (чотири мільйони дев’ятсот сорок дев`ять тисяч сімсот тридцять сім гривень сімнадцять копійок).» 1.2. Пункт 4.5. розділу 4. Порядок здійснення оплати змінити та викласти в наступній редакції: «4.5. Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, а саме становить: 22 798 776,00 (двадцять два мільйони сімсот дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 3 799 796,00 грн. (три мільйони сімсот дев’яносто дев`ять тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 00 коп.), в тому числі сума попередньої оплати, що сплачується Замовником – Розпорядником коштів у 2019 році складає: 8 909 526,90 грн. (вісім мільйонів дев’ятсот дев`ять тисяч п’ятсот двадцять шість гривень дев’яносто копійок.), в тому числі ПДВ – 1 484 921,15 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня п'ятнадцять копійок).» 1.3. Пункт 4.6. розділу 4. Порядок здійснення оплати доповнити абзацом наступного змісту: «У разі якщо до кінця бюджетного періоду залишився менший строк, ніж встановлений цим Договором граничний строк використання передоплати (три місяці після одержання авансу), враховуючи норми частини першої статті 3 Бюджетного кодексу України, датою закінчення використання сум попередньої оплати є 31 грудня відповідного бюджетного періоду.»
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. Ціна договору змінити та викласти в редакції наступного змісту: «Фінансування на 2019 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 39 698 423,00 грн. (тридцять дев`ять мільйонів шістсот дев’яносто вісім тисяч чотириста двадцять три гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 616 403,83 грн. (шість мільйонів шістсот шістнадцять тисяч чотириста три гривні вісімдесят три копійки).» Пункт 4.5. розділу 4. Порядок здійснення оплати змінити та викласти в наступній редакції: «4.5. Перед початком робіт Замовник – Розпорядник коштів може сплачувати Генеральному підряднику попередню оплату згідно постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 р. №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 у розмірі, що не перевищує 30% вартості річного обсягу робіт, а саме становить: 22 798 776,00 (двадцять два мільйони сімсот дев’яносто вісім тисяч сімсот сімдесят шість грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ – 3 799 796,00 грн. (три мільйони сімсот дев’яносто дев`ять тисяч сімсот дев’яносто шість грн. 00 коп.), в тому числі сума попередньої оплати, що сплачується Замовником – Розпорядником коштів у 2019 році складає: 11 909 526,90 грн. (одинадцять мільйонів дев’ятсот дев`ять тисяч п’ятсот двадцять шість гривень дев’яносто копійок.), в тому числі ПДВ – 1 984 921,15 грн. (один мільйон дев’ятсот вісімдесят чотири тисячі дев’ятсот двадцять одна гривня п'ятнадцять копійок).» Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» до Договору змінити та викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування за згодою сторін додаткової угоди № 3 від 18.12.2019 року.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Згідно пунктів 13.1. Договору, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. Ціна договору змінити та викласти в редакції наступного змісту: «Фінансування на 2019 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 29 998 680,00 грн. (двадцять дев`ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч шістсот вісімдесят гривні 00 копійок), в тому числі ПДВ 20% - 4 999 780,00 грн. (чотири мільйони дев’ятсот дев’яносто дев`ять тисяч сімсотвісімдесят гривень нуль копійок).» 1.2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» до Договору змінити та викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 13.1. Договору, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. Ціна договору змінити та викласти в редакції наступного змісту: «Фінансування на 2019 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 39 998 680,00 грн. (тридцять дев`ять мільйонів дев’ятсот дев’яносто вісім тисяч шістсот вісімдесят гривень нуль копійок), в тому числі ПДВ 20% - 6 666 446,67 грн. (шість мільйонів шістсот шістдесят шість тисяч чотириста сімдесят шість гривень шістдесят сім копійок).» 1.2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» до Договору змінити та викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно пунктів 13.1. Договору, керуючись ст. 651 Цивільного кодексу України, Сторони дійшли згоди внести наступні зміни до Договору: 1.1. Абзац другий пункту 3.1. розділу 3. Ціна договору змінити та викласти в редакції наступного змісту: «Фінансування на 2019 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 38 322 640,97 грн. (тридцять вісім мільйонів триста двадцять дві тисячі шістсот сорок гривень 97 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 6 387 106,83 грн. (шість мільйонів триста вісімдесят сім тисяч сто шість гривень 83 коп.).» 1.2. Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» до Договору змінити та викласти Додаток №2 «Календарний графік виконання робіт» та Додаток №3 «План фінансування робіт» в новій редакції, що додається до цієї Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна обсягів фінансування на 2020 рік: «Фінансування на 2020 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 11 469 641,00 грн. (одинадцять мільйонів чотириста шістдесят дев`ять тисяч шістсот сорок одна грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 1 911 606,83 грн. (один мільйон дев`ятсот одинадцять тисяч шістсот шість грн. 00 коп.).»; 2. Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Скасування Додаткової угоди № 8 від 31.01.2020 р.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Зміна обсягів фінансування на 2020: «Фінансування на 2020 рік (згідно плану фінансування робіт) складає: 11 469 641,00 грн. (одинадцять мільйонів чотириста шістдесят дев`ять тисяч шістсот сорок одна грн. 00 коп.), в тому числі ПДВ - 1 911 606,83 грн. (один мільйон дев`ятсот одинадцять тисяч шістсот шість грн. 83 коп.).» 2. Зміна банківських реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу фінансування на 2020 рік за рахунок ДФРР та доповнення реквізитів сторін.
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення обсягу фінансування на 2020 рік за рахунок Державного фонду регіонального розвитку
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись положеннями ГКУ, ст.-ст. 651-654 ЦКУ, пунктом 6 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-IX від 19.09.2019 р.), ЗУ «Про ринок електричної енергії», ЗУ «Про природні монополії», Кодексом системи розподілу, затвердженим постановою НКРЕКП від 14.03.2018 р. №310, Постановою НКРЕКП від 16.11.2018 р. №1446 «Про видачу АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» ліцензії з розподілу електричної енергії та анулювання ліцензій з передачі електричної енергії місцевими (локальними) електричними мережами і постачання електричної енергії за регульованим тарифом», враховуючи монопольне становище оператора системи розподілу-АТ «ХАРКІВОБЛЕНЕРГО» на ринку розподілу електричної енергії на території Харківської області та можливість надання послуги з нестандартного приєднання до електричних мереж системи розподілу на території Харківської області виключно оператором системи розподілу, у зв’язку з відсутністю права Генерального підрядника на виконання робіт з приєднання об’єкта Замовника – Розпорядника коштів до електричних мереж системи розподілу, Сторони дійшли згоди зменшити обсяги закупівлі і ціну договору про закупівлю робіт №139/19 від 27.05.2019 року
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна банківських реквізитів сторін
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 14 до Договору № 139/19 від 27.05.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна обсягу фінансування на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 139/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 15 до договора № 139/19 від 27.05.2019 р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 67 168 162,42
UAH (в тому числі ПДВ 11 194 693,72 UAH)