Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХОТИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА- ІНТЕРНАТ №1" |
Код ЄДРПОУ: | 21433246 |
Вебсайт: | http://mon.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Свято-Покровська буд., 134 |
Контактна особа: |
Микола Проданюк +380993056626 skola_internat1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 23:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 23:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 13:29 |
Очікувана вартість: | 377 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,27% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2019 17:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2019 17:36 |
ТД мясо Хотин 2.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- Учасником подана довідка про виконання аналогічних договорів в якій не зазначені строки дії договорів, при цьому Замовником вимагалося зазначення даних строків, чим порушено вимоги Додатку 3 тендерної документації;
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме:
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону;
чим порушено вимоги пп.5.4 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» дана пропозиція підлягає відхиленню.
Також Учасником в довідці про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону зазначено, що «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"», проте така інформація відсутня, оскільки вимоги щодо пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"» стосуються виключно юридичних осіб, про що Учасник не зазначив. Таким чином Учасник надав недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції. Відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» дана пропозиція підлягає відхиленню.
Просимо Замовника переглянути рішення щодо визначення переможцем торгів по закупівлі Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015) 15110000-2 М’ясо ФОП Палагнюк Володимир Михайлович та закінчити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-04-15-000035 ● 3db9c0f553b648089829f4f8a27b0c01
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 квітня 2020 15:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
15.04.2020 № 13
Чернівці
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-03-27-002971-b від 27.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-04-15 16:15:48
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-27-002971-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 26.04.2019 № 48 в повному обсязі?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-04-23 09:14:12
вимагаємо надати пояснення
Держаудитслужба вказала що замовником допущені порушення в закупівлі М'ясо. Вимагаємо надати підтвердження повноважень даного органу на проведення можіторингу. Згідно Постнови КМУ №182 від 03.03.2020 року ви як організація ліквідовані. Згідно пояснень Олега Волянського, начальник юридичного відділу
Західного офісу Держаудитслужби Отже стан щодо моніторингу закупівель з боку територіальних підрозділів загальмовується.
Крім того рекомендуємо ліквідованому органу ще раз перевірити закупівлю. Звіт опублікований.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 22 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 травня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Підтвердження усунення порушення
Частково усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм
-
2020-05-13 12:34:20
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Палагнюк Володимир Михайлович |
359 260,00
UAH
|
341 900,00
UAH
|
Документи |
ФОП Сєріков Володимир Борисович |
374 300,00
UAH
|
341 990,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Рипта Северін Георгійович |
375 140,00
UAH
|
342 000,00
UAH
|
Документи |
ФОП Поклітар Георгій Васильович |
376 500,00
UAH
|
376 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Палагнюк Володимир Михайлович #2428003475 |
Переможець |
341 900,00
UAH
|
15 квітня 2019 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2020 09:09
|
Електронний підпис | укладений |
27 квітня 2019 14:39
|
договір тендер мясо.doc | укладений |
27 квітня 2019 14:37
|