Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

М'ясо
Очікувана вартість
377 000,00 UAH
UA-2019-03-27-002971-b 7163a68aae6d4dc99581f48f4b00e3a6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Проданюк

+380993056626 skola_internat1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХОТИНСЬКА СПЕЦІАЛЬНА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА- ІНТЕРНАТ №1"
Код ЄДРПОУ: 21433246
Вебсайт: http://mon.gov.ua/
Місцезнаходження: 60000, Україна , Чернівецька обл., м. Хотин, вул. Свято-Покровська буд., 134
Контактна особа: Микола Проданюк
+380993056626
skola_internat1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 23:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 13:29
Очікувана вартість: 377 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,27%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3230 кілограм
М'ясо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 60000, Україна, Чернівецька область, Хотин, вул. Свято-Покровська буд., 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 17:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 17:36
ТД мясо Хотин 2.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-27-002971-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Сєріков Володимир Борисович, Код ЄДРПОУ:2342126231
Дата подання: 17 квітня 2019 16:11
Звернення
За результатами перевірки тендерної пропозиції ФОП Палагнюк Володимир Михайлович встановлені наступні порушення:
- Учасником подана довідка про виконання аналогічних договорів в якій не зазначені строки дії договорів, при цьому Замовником вимагалося зазначення даних строків, чим порушено вимоги Додатку 3 тендерної документації;
- Учасником у складі тендерної пропозиції не надано інформацію в довільній формі про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, а саме:
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 2 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 4 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 5 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 6 ч. 1 ст. 17 Закону;
- довідка що підтверджує відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно п. 10 ч. 1 ст. 17 Закону;
чим порушено вимоги пп.5.4 п.5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
Відповідно до п.4 ч.1 ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі» дана пропозиція підлягає відхиленню.
Також Учасником в довідці про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону зазначено, що «у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань наявна інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"», проте така інформація відсутня, оскільки вимоги щодо пункту 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"» стосуються виключно юридичних осіб, про що Учасник не зазначив. Таким чином Учасник надав недостовірну інформацію в складі тендерної пропозиції. Відповідно до ч.7 ст.28 ЗУ «Про публічні закупівлі» дана пропозиція підлягає відхиленню.
Просимо Замовника переглянути рішення щодо визначення переможцем торгів по закупівлі Єдиний закупівельний словник (ДК 021:2015) 15110000-2 М’ясо ФОП Палагнюк Володимир Михайлович та закінчити процедуру закупівлі у встановленому Законом порядку.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 11:55
Дякуємо за звернення. Рекомендуємо перевірити ще раз документи переможця. Всі вимоги замовника вконані. Причин для відхилу пропозицій немає.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-04-15-000035 ● 3db9c0f553b648089829f4f8a27b0c01
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 квітня 2020 15:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З
15.04.2020 № 13

Чернівці

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.

Начальник Павло ПЕРЕПІЧКА


Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Чернівецькій області
від 15 квітня 2020 року № 13

№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
8. UA-2019-03-27-002971-b від 27.03.2019 - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-04-15 16:15:48

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «М'ясо» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2019-03-27-002971-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснення із такого питання:
Чи виконано договір від 26.04.2019 № 48 в повному обсязі?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту, із долученням (за наявності) їх документального підтвердження.

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-04-23 09:14:12

вимагаємо надати пояснення

Держаудитслужба вказала що замовником допущені порушення в закупівлі М'ясо. Вимагаємо надати підтвердження повноважень даного органу на проведення можіторингу. Згідно Постнови КМУ №182 від 03.03.2020 року ви як організація ліквідовані. Згідно пояснень Олега Волянського, начальник юридичного відділу
Західного офісу Держаудитслужби Отже стан щодо моніторингу закупівель з боку територіальних підрозділів загальмовується.
Крім того рекомендуємо ліквідованому органу ще раз перевірити закупівлю. Звіт опублікований.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 квітня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 травня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Частково усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • відсутній механізм

-

2020-05-13 12:34:20

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Палагнюк Володимир Михайлович 359 260,00
UAH
341 900,00
UAH
Документи
ФОП Сєріков Володимир Борисович 374 300,00
UAH
341 990,00
UAH
Документи
Фізична особа-підприємець Рипта Северін Георгійович 375 140,00
UAH
342 000,00
UAH
Документи
ФОП Поклітар Георгій Васильович 376 500,00
UAH
376 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 19:22
Довідка.pdf
17 квітня 2019 19:22
Довідка.pdf.p7s
11 квітня 2019 11:17
Довідка.pdf
11 квітня 2019 11:10
Лист - гарантія ст. 17.pdf
11 квітня 2019 11:10
Тех. паспорт Mercedes-Benz 412D.pdf
11 квітня 2019 11:10
Проект договору.pdf
11 квітня 2019 11:10
Технічні вимоги.pdf
11 квітня 2019 11:10
Комерційна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 17:24
20 гарантія якості.pdf
09 квітня 2019 17:24
14ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
09 квітня 2019 17:24
13Картка учасника.pdf
09 квітня 2019 17:24
12 ст.17.pdf
09 квітня 2019 17:24
11 КП.pdf
09 квітня 2019 17:24
10ТЗ.pdf
09 квітня 2019 17:24
8 захист довкілля.pdf
09 квітня 2019 17:24
6податки.pdf
09 квітня 2019 17:24
5.6.pdf
09 квітня 2019 17:24
5.5.pdf
09 квітня 2019 17:24
5.4.pdf
09 квітня 2019 17:24
5.3.pdf
09 квітня 2019 17:24
5.2.pdf
09 квітня 2019 17:24
5.1Довідка ст17.pdf
09 квітня 2019 17:24
4.7.jpeg
09 квітня 2019 17:24
4.6.jpeg
09 квітня 2019 17:24
держпродслужба.jpg
09 квітня 2019 17:24
4.5.jpeg
09 квітня 2019 17:24
4.4.jpeg
09 квітня 2019 17:23
4.3.jpeg
09 квітня 2019 17:23
ветеринарна довідка.jpg
09 квітня 2019 17:23
4.2.jpeg
09 квітня 2019 17:23
4.1.jpeg
09 квітня 2019 17:23
23 медична книжка2.jpg
09 квітня 2019 17:23
22 медична книжка1.jpg
09 квітня 2019 17:23
21довідка водій.pdf
09 квітня 2019 17:23
3 відгук.jpg
09 квітня 2019 17:23
2 аналог дог.pdf
09 квітня 2019 17:23
1довідка аналогічні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Палагнюк Володимир Михайлович

ФОП Сєріков Володимир Борисович

Фізична особа-підприємець Рипта Северін Георгійович

ФОП Поклітар Георгій Васильович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Палагнюк Володимир Михайлович
#2428003475
Переможець 341 900,00
UAH
15 квітня 2019 10:53

Документи

15 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Палагнюк Володимир Михайлович
#2428003475
341 900,00
UAH
Документи

Документи

15 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:03
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 квітня 2020 09:09
Електронний підпис укладений
27 квітня 2019 14:39
договір тендер мясо.doc укладений
27 квітня 2019 14:37

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 341 900,00
UAH