Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges
Очікувана вартість
172 999 500,00 UAH
UA-2019-03-27-002897-b 0c791b400b3b438da9c104b6924e3e3c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назарова Надежда Борисовна

(044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Вебсайт: http://www.kbp.kiev.ua
Місцезнаходження: 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Контактна особа: Назарова Надежда Борисовна
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Boryspil International Airport State Enterprise
National ID: 20572069
Contact point: Nazarova Nadiia
(044) 281-71-32
n.nazarova@kbp.aero

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2019 17:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 травня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 травня 2019 14:00
Початок аукціону: 23 липня 2019 15:47
Очікувана вартість: 172 999 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5189985 UAH
Publication date: 27 березня 2019 17:11
Enquiries until: 10 травня 2019 14:00
Complaints submission until: до 16 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 20 травня 2019 14:00

Information

Estimated total value: 172 999 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 50 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,03 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування


Scope of the procurement
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
A detailed description is given in the Tender Document (attached)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів (Вид предмета закупівлі – Послуги, джерело фінансування- власні кошти, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник протягом 90-та календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування

Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges (Type of purchase item – Services, Source of procurement financing - own funds, Terms of payment of the contract (payment order): The Customer within 90 calendar days from the date of signing by the Parties of the Service Act transfers to the Performer current account 100% of the price actually provided by the Services)
Розгорнути Згорнути
CPV: 55320000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник протягом 90-та календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг. Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 травня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 12:18
Перелік змін _10.05.2019.docx
10 травня 2019 12:18
Оголошення_харчування_англ._10.05.2019_редакція 03.docx
10 травня 2019 12:18
ТД_харчування пасажирів(ред.03)_10.05.2019.docx
26 квітня 2019 13:11
Перелік змін .docx
10 травня 2019 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 13:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 17:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 травня 2019 12:18
Перелік змін _10.05.2019.docx
10 травня 2019 12:18
Оголошення_харчування_англ._10.05.2019_редакція 03.docx
26 квітня 2019 13:11
Оголошення_харчування_англ.__редакція 02.docx
27 березня 2019 17:08
Оголошення_харчування_англ._27.03.2019_редакція 01.docx
10 травня 2019 12:18
ТД_харчування пасажирів(ред.03)_10.05.2019.docx
26 квітня 2019 13:11
ТД_харчування пасажирів(ред.02).docx
27 березня 2019 17:08
ТД_харчування пасажирів_27.03.2019.docx
26 квітня 2019 13:11
Перелік змін .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Роз`яснення до умов тендерної документації
Дата подання: 02 квітня 2019 15:14
Дата відповіді: 04 квітня 2019 17:08
Доброго дня! Чи повинен Учасник-переможець торгів, після підписання договору про надання послуг з організації харчування, під час забезпечення технологічного процесу, відшкодовувати Замовнику витрати на комунальні послуги( оплата електроенергії, опалення, газопостачання, водопостачання та водовідведення). Дякуємо.
Відповідь: Витрати на комунальні послуги (оплата електроенергії, опалення, газпостачання, водопостачання та водовідведення) для надання Послуг, що є предметом закупівлі, відноситься до витрат Замовника. Від переможця торгів (Виконавця послуг) відшкодування даних витрат не вимагається
Роз`яснення до умов тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 12:57
Дата відповіді: 24 квітня 2019 14:54
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації, Вами встановлена загальна мінімальна кількість штатних працівників! Неодноразово в рішеннях АМКУ зазначалось про те, що встановлені вимоги щодо наявності штатних працівників є дискримінаційними, а також це є втручанням в оперативно-господарську діяльність підприємства! Просимо надати чітке роз’яснення з приводу даної вимоги! Як дана вимога впливатиме на якість надання послуг? Чому працівники мають бути саме в штаті підприємства?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наявність саме штатних працівників запевняє замовника в тому, що Учасник дійсно має кваліфікованих працівників, які мають досвід роботи та здатні надати послуги, що є предметом тендера. Такі працівники є постійними працівниками та працюють за трудовим договором.
За трудовим договором працівник зобов’язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної професії, спеціальності, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. За підсумками виконання цивільно-правового договору (далі – ЦПД) отримується результат виконання конкретної роботи.
За цивільно-правовим договором (ЦПД) виконавець (найманий ФО-П) самостійно організовує процес праці: виконавця не включають до штату підприємства-замовника та не ведеться Табель обліку використання робочого часу тощо.
Виконавець не підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку замовника (ФО-П в нашому випадку), а самостійно регулює свій робочий час.
Замовник (ФО-П в нашому випадку) не може безпосередньо впливати на процес надання послуги, у тому числі контролювати виконавця – лише прийняти або не прийняти виконану роботу.
У замовника (ФО-П в нашому випадку) є право в будь-який момент часу перевірити хід виконання роботи за договором підряду, не втручаючись при цьому у процес її виконання ( ч. 1 ст. 849 ЦКУ).
Отже, у разі укладання цивільно - правового договору аеропорт несе ризик отримання неякісної послуги. Обслуговування пасажирів у Прем'єр VIP залі та бізнес залах є однією з дохідних складових роботи підприємства. Тому, якість послуг, що аеропорт "Бориспіль" пропонує VIP та бізнес пасажирам має бути бездоганною. Власними силами аеропорт не має можливості надавати послуги з харчування, тому ця послуга аеропортом закуповується.
Вимога щодо наявності штатних працівників не може вважатись дискримінаційною, оскільки її не може виконати лише той учасник, який не бажає укласти хоча би строкові трудові договори.
В запитанні також відсутні причини неможливості учасника укласти зі своїми працівниками строкові трудові договори для виконання даної умови тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-27-002897-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО "КАРАВЕЛА", Код ЄДРПОУ:37044284
Дата подання: 03 травня 2019 14:51
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в складі тендерної документації
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в складі тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 07.05.2019 № 5530.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 13:40
Номер скарги: UA-2019-03-27-002897-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39550058
Дата подання: 17 червня 2019 16:59
Скарга до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України)
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника про допущення до аукціону за Процедурою закупівлі ТОВ "КОФЕ БАР ПЛЮС"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю " КОФЕ БАР ПЛЮС " за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 - 55320000-9 – Послуги з організації харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-03-27-002897-b. 2. Рішення органу оскарження №9092-р/пк-пз від 09.07.2019 за скаргою: UA-2019-03-27-002897-b.c2 вважати виконаним замовником
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2019 16:12

Документи подані скаржником

03 травня 2019 14:51
Dokaz splaty_5000.pdf
03 травня 2019 14:51
Skarga_Karavela.pdf
03 травня 2019 14:51
TD_harch_pass.pdf

Документи Органу Оскарження

08 травня 2019 13:40
рішення від 07.05.2019 № 5530.pdf

Документи подані скаржником

17 червня 2019 16:55
Документ про оплату.pdf
17 червня 2019 16:55
Скарга ТОВ АЛЛЮР ЛТД.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 17 липня 2019
UA-2019-03-27-002897-b0c791b400b3b438da9c104b6924e3e3c
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ"
Код ЄДРПОУ: 20572069
Місцезнаходження: 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7
Учасник Документи Рішення
ТОВ "УПТ "КАРАВЕЛА" Документи
Відхилено
Документи
ПП "ТІДІ ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБ РІТЕЙЛ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "БЛЕКЕД" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ольвія Гранд Миколаїв" Документи
Відхилено
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС" Документи
Рішення скасоване
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС" Документи
Відхилено
Документи

Документи

13 червня 2019 11:44
Електронний підпис

Документи

13 червня 2019 11:45
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 16:40
Довідка МВС України.pdf
18 травня 2019 10:44
4. Ліцензія.pdf
18 травня 2019 10:44
10. Статутний документ.pdf
18 травня 2019 10:44
1.4 ОС відомості.pdf
18 травня 2019 10:44
1.2 Сертифікати Бариста.pdf
18 травня 2019 10:44
1.1 Сертифікати Бармени.pdf
18 травня 2019 10:44
1.0 Трудові книжки.pdf

Документи

13 червня 2019 11:49
Електронний підпис

Публічні документи

19 травня 2019 16:19
Ескіз_VIP зал_АБ РІТЕЙЛ.pdf
19 травня 2019 16:19
Лист-інформація.pdf
19 травня 2019 16:19
Накази.rar
19 травня 2019 16:19
Статут ТОВ АБ РІТЕЙЛ.pdf
19 травня 2019 16:19
Опис Статут.pdf
19 травня 2019 16:19
Nakaz_savchenko.zip
19 травня 2019 16:19
_______ ___ _____ ____________ _____.zip
19 травня 2019 16:19
201663____268_5189985.00.zip
19 травня 2019 16:19
Licenzia.zip
19 травня 2019 16:19
Doverka_savchenko.zip

Конфіденційні документи

19 травня 2019 16:19
Лист згода на обробку персональних даних.pdf

Обґрунтування конфіденційності

У даному документі містяться персональні дані працівнивків Товариства з обмеженою відповідальністю "АБ РІТЕЙЛ"

Документи

13 червня 2019 11:52
Електронний підпис

Публічні документи

19 травня 2019 22:46
Опис Статут.pdf
19 травня 2019 22:46
наказ_директор.pdf
19 травня 2019 22:46
Статут Блекед.pdf
19 травня 2019 22:46
№ UA-2019-03-27-002897-b зміни 2.rar
19 травня 2019 22:46
Ліцензія.pdf
19 травня 2019 22:46
Ескіз форми_бізнес зал.pdf
19 травня 2019 22:46
Ескіз форми_VIP зал.pdf
19 травня 2019 22:46
Гарант лист ІСАО.pdf
19 травня 2019 22:46
накази.rar
19 травня 2019 22:46
Лист-інформація.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 12:39
Гарантия 10005-2.zip
20 травня 2019 12:39
Ліцензія 2019.zip
20 травня 2019 12:39
Витяг ПДВ.pdf
20 травня 2019 12:39
Гарантійний лист ICAO.pdf
20 травня 2019 12:39
Лист_формений одяг.pdf
20 травня 2019 12:39
Ліцензія_алкоголь.pdf
20 травня 2019 12:39
Статут_опис (1).pdf
20 травня 2019 12:38
Сертифікати Бармени.pdf
20 травня 2019 12:38
Договір Ейвон.pdf
20 травня 2019 12:38
Трудові Баристи.pdf
20 травня 2019 12:38
Договір Сандора.pdf
20 травня 2019 12:38
Сертифікати Бариста.pdf
20 травня 2019 12:38
Трудові_Бармени.pdf
20 травня 2019 12:38
Обороти по рахунку 1121.pdf
20 травня 2019 12:38
Договір склад 1.pdf
20 травня 2019 12:38
Договір_склад_2.pdf
20 травня 2019 12:38
Обороти по рахунку 10.pdf

Документи

13 червня 2019 11:55
Електронний підпис

Публічні документи

20 травня 2019 12:40
Статут та опис.pdf
20 травня 2019 12:40
Директор повноваження.pdf
20 травня 2019 12:40
Банківська ліцензія.7z
20 травня 2019 12:40
Витяг із Статуту.7z
20 травня 2019 12:40
Протокол НР.7z
20 травня 2019 12:40
Лист для клієнтів.7z
20 травня 2019 12:40
Наказ Фролова Ю.М.7z
20 травня 2019 12:40
Лист запевнення.pdf
20 травня 2019 12:40
Гарантія 11366-19.7z
20 травня 2019 12:40
Гарантійний лист.pdf
20 травня 2019 12:40
Трудові книжки.pdf
20 травня 2019 12:40
Бармени дипломи.pdf
20 травня 2019 12:40
Бариста дипломи.pdf

Документи

13 червня 2019 11:55
Електронний підпис

Публічні документи

20 травня 2019 13:54
банковская гарантия.zip

Публічні документи

20 травня 2019 13:54
банковская гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УПТ "КАРАВЕЛА"

ПП "ТІДІ ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБ РІТЕЙЛ"

ТОВ "БЛЕКЕД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ольвія Гранд Миколаїв"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ТІДІ ЛТД" 165 733 521,00
UAH з ПДВ
164 280 325,20
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД" 169 539 510,00
UAH з ПДВ
164 349 525,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 липня 2019 16:40
Довідка МВС України.pdf
18 травня 2019 10:44
4. Ліцензія.pdf
18 травня 2019 10:44
10. Статутний документ.pdf
18 травня 2019 10:44
1.4 ОС відомості.pdf
18 травня 2019 10:44
1.2 Сертифікати Бариста.pdf
18 травня 2019 10:44
1.1 Сертифікати Бармени.pdf
18 травня 2019 10:44
1.0 Трудові книжки.pdf

Публічні документи

20 травня 2019 12:40
Статут та опис.pdf
20 травня 2019 12:40
Директор повноваження.pdf
20 травня 2019 12:40
Банківська ліцензія.7z
20 травня 2019 12:40
Витяг із Статуту.7z
20 травня 2019 12:40
Протокол НР.7z
20 травня 2019 12:40
Лист для клієнтів.7z
20 травня 2019 12:40
Наказ Фролова Ю.М.7z
20 травня 2019 12:40
Лист запевнення.pdf
20 травня 2019 12:40
Гарантія 11366-19.7z
20 травня 2019 12:40
Гарантійний лист.pdf
20 травня 2019 12:40
Трудові книжки.pdf
20 травня 2019 12:40
Бармени дипломи.pdf
20 травня 2019 12:40
Бариста дипломи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ТІДІ ЛТД"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ТІДІ ЛТД"
#38814082
Переможець 164 280 325,20
UAH з ПДВ
24 липня 2019 15:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2019 15:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ТІДІ ЛТД"
#38814082
164 280 325,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 18:04
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 18:01
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 17:59
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 17:59
Електронний підпис укладений
25 серпня 2021 17:39
Електронний підпис зміни до договору
25 березня 2021 09:45
35.1-14_8-70,3.pdf укладений
25 березня 2021 09:44
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 15:21
35.1-14_8-70,2.pdf укладений
28 жовтня 2020 15:16
35.1-14_8-70,2.pdf укладений
28 жовтня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
15 серпня 2019 12:40
35.1-14_8-70.pdf укладений
15 серпня 2019 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни у договір відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/8-70
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились внести зміни до договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 35.1-14/8-70
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 серпня 2019 — 30 червня 2021
Сума оплати за договором: 123 104 624,64
UAH (в тому числі ПДВ 20 517 437,44 UAH)