Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges
Очікувана вартість
172 999 500,00 UAH
UA-2019-03-27-002897-b ● 0c791b400b3b438da9c104b6924e3e3c
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Вебсайт: | http://www.kbp.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 08300, Україна , Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Контактна особа: |
Назарова Надежда Борисовна (044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Boryspil International Airport State Enterprise |
National ID: | 20572069 |
Contact point: |
Nazarova Nadiia (044) 281-71-32 n.nazarova@kbp.aero |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 17:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 травня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 травня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 травня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2019 15:47 |
Очікувана вартість: | 172 999 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,03% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5189985 UAH |
Publication date: | 27 березня 2019 17:11 |
Enquiries until: | 10 травня 2019 14:00 |
Complaints submission until: | до 16 травня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 20 травня 2019 14:00 |
Information
Estimated total value: | 172 999 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 50 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,03 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55320000-9: Послуги з організації харчування
Scope of the procurement
Детальний опис наведено в Тендерній документації (додається)
A detailed description is given in the Tender Document (attached)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 посл.
Харчування пасажирів Прем`єр VIP зали; харчування пасажирів бізнес залів (Вид предмета закупівлі – Послуги, джерело фінансування- власні кошти, умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Замовник протягом 90-та календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспіль-7
ДК 021:2015: 55320000-9 — Послуги з організації харчування
Meals for Premier VIP Lounge Passengers; meals for passengers business–lounges (Type of purchase item – Services, Source of procurement financing - own funds, Terms of payment of the contract (payment order): The Customer within 90 calendar days from the date of signing by the Parties of the Service Act transfers to the Performer current account 100% of the price actually provided by the Services)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 55320000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2020
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник протягом 90-та календарних днів з дати підписання Сторонами Акта наданих послуг перераховує на поточний рахунок Виконавця 100% ціни фактично наданих Послуг. | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 травня 2019 12:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 травня 2019 12:18 |
Перелік змін _10.05.2019.docx | |
10 травня 2019 12:18 |
Оголошення_харчування_англ._10.05.2019_редакція 03.docx | |
10 травня 2019 12:18 |
ТД_харчування пасажирів(ред.03)_10.05.2019.docx | |
26 квітня 2019 13:11 |
Перелік змін .docx |
10 травня 2019 12:18 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 травня 2019 12:18 |
Перелік змін _10.05.2019.docx
|
||||||
10 травня 2019 12:18 |
Оголошення_харчування_англ._10.05.2019_редакція 03.docx
|
||||||
10 травня 2019 12:18 |
ТД_харчування пасажирів(ред.03)_10.05.2019.docx
|
||||||
26 квітня 2019 13:11 |
Перелік змін .docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Роз`яснення до умов тендерної документації
Дата подання: 02 квітня 2019 15:14
Дата відповіді: 04 квітня 2019 17:08
Доброго дня! Чи повинен Учасник-переможець торгів, після підписання договору про надання послуг з організації харчування, під час забезпечення технологічного процесу, відшкодовувати Замовнику витрати на комунальні послуги( оплата електроенергії, опалення, газопостачання, водопостачання та водовідведення). Дякуємо.
Відповідь: Витрати на комунальні послуги (оплата електроенергії, опалення, газпостачання, водопостачання та водовідведення) для надання Послуг, що є предметом закупівлі, відноситься до витрат Замовника. Від переможця торгів (Виконавця послуг) відшкодування даних витрат не вимагається
Роз`яснення до умов тендерної документації
Дата подання: 22 квітня 2019 12:57
Дата відповіді: 24 квітня 2019 14:54
Доброго дня! Відповідно до вимог тендерної документації, Вами встановлена загальна мінімальна кількість штатних працівників! Неодноразово в рішеннях АМКУ зазначалось про те, що встановлені вимоги щодо наявності штатних працівників є дискримінаційними, а також це є втручанням в оперативно-господарську діяльність підприємства!
Просимо надати чітке роз’яснення з приводу даної вимоги! Як дана вимога впливатиме на якість надання послуг? Чому працівники мають бути саме в штаті підприємства?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наявність саме штатних працівників запевняє замовника в тому, що Учасник дійсно має кваліфікованих працівників, які мають досвід роботи та здатні надати послуги, що є предметом тендера. Такі працівники є постійними працівниками та працюють за трудовим договором.
За трудовим договором працівник зобов’язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної професії, спеціальності, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. За підсумками виконання цивільно-правового договору (далі – ЦПД) отримується результат виконання конкретної роботи.
За цивільно-правовим договором (ЦПД) виконавець (найманий ФО-П) самостійно організовує процес праці: виконавця не включають до штату підприємства-замовника та не ведеться Табель обліку використання робочого часу тощо.
Виконавець не підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку замовника (ФО-П в нашому випадку), а самостійно регулює свій робочий час.
Замовник (ФО-П в нашому випадку) не може безпосередньо впливати на процес надання послуги, у тому числі контролювати виконавця – лише прийняти або не прийняти виконану роботу.
У замовника (ФО-П в нашому випадку) є право в будь-який момент часу перевірити хід виконання роботи за договором підряду, не втручаючись при цьому у процес її виконання ( ч. 1 ст. 849 ЦКУ).
Отже, у разі укладання цивільно - правового договору аеропорт несе ризик отримання неякісної послуги. Обслуговування пасажирів у Прем'єр VIP залі та бізнес залах є однією з дохідних складових роботи підприємства. Тому, якість послуг, що аеропорт "Бориспіль" пропонує VIP та бізнес пасажирам має бути бездоганною. Власними силами аеропорт не має можливості надавати послуги з харчування, тому ця послуга аеропортом закуповується.
Вимога щодо наявності штатних працівників не може вважатись дискримінаційною, оскільки її не може виконати лише той учасник, який не бажає укласти хоча би строкові трудові договори.
В запитанні також відсутні причини неможливості учасника укласти зі своїми працівниками строкові трудові договори для виконання даної умови тендерної документації
За трудовим договором працівник зобов’язаний виконувати не якусь індивідуально-визначену роботу, а роботу з визначеної професії, спеціальності, посади відповідної кваліфікації, виконувати визначену трудову функцію в діяльності підприємства. За підсумками виконання цивільно-правового договору (далі – ЦПД) отримується результат виконання конкретної роботи.
За цивільно-правовим договором (ЦПД) виконавець (найманий ФО-П) самостійно організовує процес праці: виконавця не включають до штату підприємства-замовника та не ведеться Табель обліку використання робочого часу тощо.
Виконавець не підпорядковується внутрішньому трудовому розпорядку замовника (ФО-П в нашому випадку), а самостійно регулює свій робочий час.
Замовник (ФО-П в нашому випадку) не може безпосередньо впливати на процес надання послуги, у тому числі контролювати виконавця – лише прийняти або не прийняти виконану роботу.
У замовника (ФО-П в нашому випадку) є право в будь-який момент часу перевірити хід виконання роботи за договором підряду, не втручаючись при цьому у процес її виконання ( ч. 1 ст. 849 ЦКУ).
Отже, у разі укладання цивільно - правового договору аеропорт несе ризик отримання неякісної послуги. Обслуговування пасажирів у Прем'єр VIP залі та бізнес залах є однією з дохідних складових роботи підприємства. Тому, якість послуг, що аеропорт "Бориспіль" пропонує VIP та бізнес пасажирам має бути бездоганною. Власними силами аеропорт не має можливості надавати послуги з харчування, тому ця послуга аеропортом закуповується.
Вимога щодо наявності штатних працівників не може вважатись дискримінаційною, оскільки її не може виконати лише той учасник, який не бажає укласти хоча би строкові трудові договори.
В запитанні також відсутні причини неможливості учасника укласти зі своїми працівниками строкові трудові договори для виконання даної умови тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-27-002897-b.b1
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКО-ПОРТУГАЛЬСЬКЕ ТОВАРИСТВО "КАРАВЕЛА", Код ЄДРПОУ:37044284
Дата подання: 03 травня 2019 14:51
Дата подання: 03 травня 2019 14:51
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в складі тендерної документації
Скарга щодо порушення законодавства в сфері публічних закупівель та встановлення замовником дискримінаційних вимог в складі тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Залишено без розгляду
рішення від 07.05.2019 № 5530.pdf
Дата публікації: 08 травня 2019 13:40
Номер скарги: UA-2019-03-27-002897-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД", Код ЄДРПОУ:39550058
Дата подання: 17 червня 2019 16:59
Дата подання: 17 червня 2019 16:59
Скарга до Органу оскарження (Антимонопольного комітету України)
Скарга на рішення тендерного комітету Замовника про допущення до аукціону за Процедурою закупівлі ТОВ "КОФЕ БАР ПЛЮС"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 20:20
рішення від 20.06.2019 № 8097+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 20:20
Інформація про перенесення розгляду скарги від 17.06.2019 № UA-2019-03-27-002897-b.c2.pdf
Дата публікації: 09 липня 2019 12:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 09.07.2019 № 9092.pdf
Дата публікації: 10 липня 2019 18:32
рішення від 09.07.2019 № 9092.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 22:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про допущення до аукціону тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю " КОФЕ БАР ПЛЮС " за процедурою закупівлі - "ДК 021:2015 - 55320000-9 – Послуги з організації харчування", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2019-03-27-002897-b.
2. Рішення органу оскарження №9092-р/пк-пз від 09.07.2019 за скаргою: UA-2019-03-27-002897-b.c2 вважати виконаним замовником
Дата виконання рішення замовником: 17 липня 2019 16:12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 липня 2019
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО " МІЖНАРОДНИЙ АЕРОПОРТ "БОРИСПІЛЬ" |
Код ЄДРПОУ: | 20572069 |
Місцезнаходження: | 08300, Україна, Київська обл., с. Гора, Бориспільський район, ВУЛИЦЯ БОРИСПІЛЬ-7 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "УПТ "КАРАВЕЛА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ПП "ТІДІ ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АБ РІТЕЙЛ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "БЛЕКЕД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ольвія Гранд Миколаїв" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС" | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОФЕ БАР ПЛЮС" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ТІДІ ЛТД" |
165 733 521,00
UAH з ПДВ
|
164 280 325,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АЛЛЮР ЛТД" |
169 539 510,00
UAH з ПДВ
|
164 349 525,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ТІДІ ЛТД" #38814082 |
Переможець |
164 280 325,20
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 15:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 18:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 18:01
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 17:59
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2021 17:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 березня 2021 09:45
|
35.1-14_8-70,3.pdf | укладений |
25 березня 2021 09:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 жовтня 2020 15:21
|
35.1-14_8-70,2.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 15:16
|
35.1-14_8-70,2.pdf | укладений |
28 жовтня 2020 15:11
|
Електронний підпис | укладений |
15 серпня 2019 12:40
|
35.1-14_8-70.pdf | укладений |
15 серпня 2019 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни у договір відповідно до п. 4 ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14/8-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились внести зміни до договору відповідно до ч.5 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 35.1-14/8-70 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |