Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Багатофункціональний пристрій
Очікувана вартість
34 674,00 UAH
UA-2019-03-27-002289-b ● 4f7dbc3850c24417b120beefa17478ad
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Шосткинський районний центр первинної медичної ( медико-санітарної) допомоги" Шосткинської районної ради Сумської області |
Код ЄДРПОУ: | 37078161 |
Місцезнаходження: | 41140, Україна , Сумська обл., смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33 |
Контактна особа: |
Пурис Ольга Олександрівна 380988354045 shostkarcpmsd@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 15:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 15:32 |
Очікувана вартість: | 34 674,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 173,37 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Багатофункціональний пристрій
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Багатофункціональний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
41140, Україна, Сумська область, смт. Вороніж, Н-Сіверська, 33
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2019 16:24 |
Документація на закупівлю БФП.doc |
27 березня 2019 16:24 |
Документація на закупівлю БФП.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 28 березня 2019 10:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-27-002289-b.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078616636
Дата подання: 05 квітня 2019 10:47
Щодо дискваліфікації учасника
Шановний Замовник, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Ткачов О.С. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», адже він взагалі не надає відомостей про місцезнаходження (фактичну адресу) власного сервісного центру та його контактні телефони, внаслідок чого неможливо зрозуміти чи знаходиться даний сервісний центр у межах 50 км. від Замовника та ставить під сумнів сам факт існування такого сервісного центру.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
08 квітня 2019 10:35
Тендерна пропозиція ФОП Ткачов О.С. задоволена, оскільки ФОП Ткачов О.С. надав документи, які відповідають вимогам тендерної документації, а саме довідку про наявність обслуговуючої підрядної організації та договор підряду від 01.01.2019 р. про сервісне обслуговування.
Про усунення недоліків по тендерній пропозиції
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-27-002289-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Захарченко Денис Михайлович, Код ЄДРПОУ:3261708872
Дата подання: 08 квітня 2019 17:05
Невідповідність тендерним вимогам.
Шановний Замовник, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію ФОП Ткачов О.С. як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». В тендерній документаціі чітко вказано, цитую: "Наявність сервісного центру в радіусі 50 км. для оперативного реагування на гарантійні випадки". В даному випадку не відомо де саме, з якою підрядною організацією ФОП Ткачов О.С. має договор підряду від 01.01.2019 р. про сервісне обслуговування чи є він дійсно?. Чи має сервісний центр матеріально-технічну базу для реагування на гарантійні випадки. Просимо долучити договір до тендерної документації для аргументації визначення ФОП Ткачов О.С. переможцем. "Реагуванням на гарантійний випадок" - вважається приїзд спеціалиста за місцезнаходженням організації. Як може ФОП Ткачов О.С. здійснити оперативне реагування знаходячись в м.Суми? Вважаємо за доцільне ще раз детальнише передивитись кваліфікацію ФОП Ткачов О.С. Дякуємо за увагу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 квітня 2019 09:02
ФОП Ткачов О.С. надав договір підряду та довідку про наявність обслуговуючої підрядної організації. В ході перевірки Замовник звернувся за підтвердженням інформації, наданої учасником, до ФОП Марченко О.В..Інформація щодо співпраці є достовірною та ФОП Марченко О.В. дійсно здійснює необхідне сервісне обслуговування (у договорі зазначена фактична адреса ФОП Марченко О.В., яка знаходиться в радіусі 50 км. від Замовника в м. Шостка)
Розгорнути
Згорнути
Роз'яснення щодо співпраці учасника
Номер вимоги: UA-2019-03-27-002289-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3078616636
Дата подання: 08 квітня 2019 17:39
Щодо усунення порушень законодавства при визначенні переможця
Відповідно до вимог п. 6 Розділу 2 Наказу ДП "Прозорро" від 19 березня 2019 року N 10
"Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яким має керуватися Замовник при проведенні допорогових закупівель чітко визначено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції лиш до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного Замовником. Завантаження будь-яких інших документів після проведення електронного аукціону заборонене. Учасник має право завантажити додатково лише уточнену за результатами закупівлі цінову пропозицію. Жодні довідки, подані Учасниками після закінчення електронного аукціону не повинні братися до уваги взагалі, тому вважаємо такі дії Замовника грубим порушенням чинного законодавства. Своїми діями Замовник ставить учасників у нерівні умови, фактично визнаючи, що ФОП Ткачов О.С. не обов‘язково відповідати кваліфікаційним критеріям, а іншим Учасникам – обов‘язково, інакше вони будуть дискваліфіковані! Вимагаємо переглянути своє рішення і привести його у відповідність до чинного законодавства. Нагадуємо Замовнику зміст статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою встановлено, що порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Розгорнути
Згорнути
"Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі", яким має керуватися Замовник при проведенні допорогових закупівель чітко визначено, що учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції лиш до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного Замовником. Завантаження будь-яких інших документів після проведення електронного аукціону заборонене. Учасник має право завантажити додатково лише уточнену за результатами закупівлі цінову пропозицію. Жодні довідки, подані Учасниками після закінчення електронного аукціону не повинні братися до уваги взагалі, тому вважаємо такі дії Замовника грубим порушенням чинного законодавства. Своїми діями Замовник ставить учасників у нерівні умови, фактично визнаючи, що ФОП Ткачов О.С. не обов‘язково відповідати кваліфікаційним критеріям, а іншим Учасникам – обов‘язково, інакше вони будуть дискваліфіковані! Вимагаємо переглянути своє рішення і привести його у відповідність до чинного законодавства. Нагадуємо Замовнику зміст статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, якою встановлено, що порушення законодавства про закупівлі Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 квітня 2019 12:00
В Законі України "Про публічні закупівлі" № 922 не визначено механізм допорогових закупівель через електронну систему закупівель. Цей документ надає Замовникам лише право використовувати її при таких закупівлях і зобов'язує лише дотримуватися принципів публічних закупівель.
Замовником дотримані принципи закупівлі, а вимога про наявність сервісного центру в радіусі 50 км. від Замовника висунута для максимальної економії робочого часу, оскількі проблеми з обладнанням призводять до зупинки роботи та збільшення статей витрат державного бюджету при вирішенні гарантійних випадків. Тому така вимога є необхідною умовою для забеспечення робочого процесу.
В тендерній документації Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи , які можуть бути необхідні для уточнення кваліфікаційних вимог. ФОП Ткачов в період визначення його переможцем надав уточнюючу інформацію, а саме договір підряду з сервісним центром ФОП Марченко О.В., який знаходиться у м.Шостка і це є його право.
Розгорнути
Згорнути
Замовником дотримані принципи закупівлі, а вимога про наявність сервісного центру в радіусі 50 км. від Замовника висунута для максимальної економії робочого часу, оскількі проблеми з обладнанням призводять до зупинки роботи та збільшення статей витрат державного бюджету при вирішенні гарантійних випадків. Тому така вимога є необхідною умовою для забеспечення робочого процесу.
В тендерній документації Замовник залишає за собою право запросити від учасника інші документи , які можуть бути необхідні для уточнення кваліфікаційних вимог. ФОП Ткачов в період визначення його переможцем надав уточнюючу інформацію, а саме договір підряду з сервісним центром ФОП Марченко О.В., який знаходиться у м.Шостка і це є його право.
Щодо порушень законодавства
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ |
29 888,00
UAH з ПДВ
|
28 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ |
29 880,00
UAH з ПДВ
|
28 764,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ГРОМАДСЬКА ОРГАНІЗАЦІЯ "ІНСТИТУТ ПРИКЛАДНИХ ДОСЛІДЖЕНЬ ТЕНДЕРНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ" |
33 780,00
UAH з ПДВ
|
30 900,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
БІЛОКУР СЕРГІЙ ВІТАЛІЙОВИЧ |
33 000,00
UAH з ПДВ
|
31 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ТУРЧЕНКО ОЛЕНА ВІКТОРІВНА |
33 984,00
UAH з ПДВ
|
32 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Захарченко Денис Михайлович |
33 800,00
UAH з ПДВ
|
33 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ #3182023236 |
Рішення скасоване |
28 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2019 16:26
|
ЧОРОПІТА ІВАН ГЕОРГІЙОВИЧ #3182023236 |
Відхилено |
28 000,00
UAH з ПДВ
|
05 квітня 2019 08:34
|
ФОП ТКАЧОВ ОЛЕКСАНДР СЕРГІЙОВИЧ #3074011554 |
Переможець |
28 764,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 12:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 травня 2019 08:38
|
2019-05-15_082628.pdf | укладений |
15 травня 2019 08:35
|
специфікація 001.jpg | укладений |
11 квітня 2019 10:24
|
договір Ткачов 2 001.jpg | укладений |
11 квітня 2019 10:23
|
договір Ткачов 001.jpg | укладений |
11 квітня 2019 10:23
|