Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Cтретч-плівка, плівка п/е та БОПП плівка для ручного та автоматичного пакування._7546747
Очікувана вартість
248 400,00 UAH
UA-2019-03-27-001711-b ● 12e5dbcf1d3745f59f86979bcd4527d1
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти |
Код ЄДРПОУ: | 01181736 |
Місцезнаходження: | 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2 |
Контактна особа: |
Михайло Беркун +380674005557,+380442478743 berkun-mi@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 березня 2019 13:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 квітня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 12 квітня 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 248 400,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 484,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Cтретч-плівка, плівка п/е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2019 14:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2019 14:30 |
3.1 ТД стретчплівка (2019).docx |
27 березня 2019 14:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2019 14:30 |
3.1 ТД стретчплівка (2019).docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-27-001711-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРІУМФ ПАК", Код ЄДРПОУ:34600884
Дата подання: 15 квітня 2019 15:24
Не відповідність тендерній документації.
Відповідно до п.V. Оцінка тендерної пропозиції - Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ)...
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", який визнаний переможцем, не є платником ПДВ і цінова пропоція завнтажена ним на тендерний майданчик вказана без урахування ПДВ.
Вважаємо, що це є порушення умов тендерної документації.
Просимо переглянути результати!
Розгорнути
Згорнути
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", який визнаний переможцем, не є платником ПДВ і цінова пропоція завнтажена ним на тендерний майданчик вказана без урахування ПДВ.
Вважаємо, що це є порушення умов тендерної документації.
Просимо переглянути результати!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 15:56
Вітаємо!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, прийняте рішення Замовник вважає аргументованим та такими, що не має підстав для перегляду.
Окремо, звертаємо Вашу увагу на наступне. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, прийняте рішення Замовник вважає аргументованим та такими, що не має підстав для перегляду.
Окремо, звертаємо Вашу увагу на наступне. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" |
216 900,00
UAH з ПДВ
|
156 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Епіцентр К" |
167 256,00
UAH з ПДВ
|
161 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТРІУМФ ПАК" |
181 980,00
UAH з ПДВ
|
174 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПОЛІМЕР-ГРУП УКРАЇНА" |
239 765,20
UAH з ПДВ
|
176 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ СВМ" |
242 800,00
UAH з ПДВ
|
176 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС" |
196 000,00
UAH з ПДВ
|
177 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" #3059825834 |
Переможець |
156 000,00
UAH з ПДВ
|
12 квітня 2019 22:25
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 квітня 2020 09:26
|
01. Zvit do 31.03.2020r. Doh. 11-39.zip | укладений |
01 квітня 2020 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 грудня 2019 16:19
|
5. Дод угода 1 до Дог 11-39.pdf | зміни до договору |
02 грудня 2019 19:28
|
Електронний підпис | укладений |
26 квітня 2019 17:14
|
1. Дог. 11-39. Cтретч-плівка. 2019.PDF | укладений |
26 квітня 2019 17:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 03 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Для забезпечення експлуатаційними матеріалами виробничих підрозділів Покупця на термін проведення процедури закупівлі "Стретч-плівка" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-004601-b) Постачальник додатково передає у власність Покупця 330 рулонів стретч-плівки на 31198,20 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 11-39 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 до Договору поставки № 11-39 від 26.04.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |