Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Cтретч-плівка, плівка п/е та БОПП плівка для ручного та автоматичного пакування._7546747
Очікувана вартість
248 400,00 UAH
UA-2019-03-27-001711-b 12e5dbcf1d3745f59f86979bcd4527d1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Беркун

+380674005557
+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі дирекції оброблення та перевезення пошти
Код ЄДРПОУ: 01181736
Місцезнаходження: 03999, Україна , Київська обл., Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Контактна особа: Михайло Беркун
+380674005557,+380442478743
berkun-mi@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 13:57
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 11:46
Очікувана вартість: 248 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 484,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44170000-2: Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 найменувань
Cтретч-плівка, плівка п/е
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03999, Україна, Київ, м. Київ, вул. Георгія Кірпи, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44170000-2 — Плити, листи, стрічки та фольга, пов’язані з конструкційними матеріалами

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:30
3.1 ТД стретчплівка (2019).docx
27 березня 2019 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:30
3.1 ТД стретчплівка (2019).docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-27-001711-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТРІУМФ ПАК", Код ЄДРПОУ:34600884
Дата подання: 15 квітня 2019 15:24
Не відповідність тендерній документації.
Відповідно до п.V. Оцінка тендерної пропозиції - Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ)...
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", який визнаний переможцем, не є платником ПДВ і цінова пропоція завнтажена ним на тендерний майданчик вказана без урахування ПДВ.
Вважаємо, що це є порушення умов тендерної документації.
Просимо переглянути результати!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 квітня 2019 15:56
Вітаємо!
Звертаємо Вашу увагу, що закупівля здійснюється в порядку, визначеному Законом України «Про публічні закупівлі».
Статтею 18 зазначеного Закону, визначено порядок оскарження процедур закупівель.
Частиною 1 статті 18 визначено, що скарга до органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Частиною 2 статті 18 визначено, що скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до статті 1 зазначеного закону органом оскарження є Антимонопольний комітет України.
Антимонопольний комітет України у строк, що не перевищує трьох робочих днів з дня внесення скарги до реєстру скарг, повинен розмістити в системі електронних закупівель рішення про прийняття скарги до розгляду із зазначенням дати, часу і місця розгляду скарги або обґрунтоване рішення про залишення скарги без розгляду, або рішення про припинення розгляду скарги.
Протягом одного робочого дня після прийняття рішення за результатами розгляду скарги орган оскарження в електронній системі закупівель надає інформацію про резолютивну частину рішення та протягом трьох робочих днів з дня його прийняття розміщує рішення в електронній системі закупівель. Рішення за результатами розгляду скарги відразу після розміщення в електронній системі автоматично оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу і надсилається суб’єкту оскарження та замовнику.
Станом на дату публікації відповідні рішення відсутні на веб-порталі Уповноваженого органу.
Керуючись вимогами статті 19 Конституції України, Замовник, діючи в межах та у спосіб, передбачений Законом України «Про публічні закупівлі», не розглядав Вашу скаргу, не маючи відповідних повноважень.
Разом з цим, прийняте рішення Замовник вважає аргументованим та такими, що не має підстав для перегляду.
Окремо, звертаємо Вашу увагу на наступне. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону.
Критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна. Ціна, запропонована учасником в тендерній пропозиції, повинна враховувати всі витрати, пов’язані із сплатою податків (в тому числі ПДВ), зборів, обов’язкових платежів, страхування, витрати, що пов’язані з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо, згідно з запропонованими умовами поставки, відповідно до положень Цивільного та Господарського кодексів України, з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про публічні закупівлі».
Електронна система визначає найкращою тендерну пропозицію з найнижчою ціною.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" 216 900,00
UAH з ПДВ
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 167 256,00
UAH з ПДВ
161 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТРІУМФ ПАК" 181 980,00
UAH з ПДВ
174 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОЛІМЕР-ГРУП УКРАЇНА" 239 765,20
UAH з ПДВ
176 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ СВМ" 242 800,00
UAH з ПДВ
176 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС" 196 000,00
UAH з ПДВ
177 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 17:22
Тенд. пропозиція.PDF
11 квітня 2019 13:00
Довідка.п7.PDF
11 квітня 2019 13:00
Дод-7.PDF
11 квітня 2019 13:00
Дод-5.PDF
11 квітня 2019 13:00
доки_jpg.rar
11 квітня 2019 13:00
Document_USR_1005232794.rtf
11 квітня 2019 13:00
довідка 4.2.PDF
11 квітня 2019 13:00
довідка 4.1.PDF
11 квітня 2019 13:00
Дод-3.2.PDF
11 квітня 2019 13:00
дод.3.1.PDF
11 квітня 2019 13:00
Дод-3.PDF
11 квітня 2019 13:00
Дод-2.PDF
11 квітня 2019 13:00
Відгук_Іврус.pdf
11 квітня 2019 13:00
Відгук- Румянцева.pdf
11 квітня 2019 13:00
Дод-1.PDF
11 квітня 2019 13:00
Тен. Проп УП ДОПП.PDF

Публічні документи

11 квітня 2019 08:17
відомості по учасника.pdf
11 квітня 2019 08:17
інформація по санкції.pdf
11 квітня 2019 08:17
відгук.pdf
11 квітня 2019 08:17
технічне завдання.pdf
11 квітня 2019 08:17
порівняльна таблиця.pdf
11 квітня 2019 08:17
лист-гарантія по ст 17.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 11:46
устав ТП.PDF
10 квітня 2019 11:46
SKMBT_28319040916120.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0008.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0007.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0006.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0005.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0004.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0003.pdf
10 квітня 2019 11:46
CCI0100419_0002.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 12:26
7 Додаток.pdf
11 квітня 2019 12:26
3.1 Додаток.pdf
11 квітня 2019 12:26
3 Додаток.pdf
11 квітня 2019 12:26
2 Додаток.pdf
11 квітня 2019 12:26
1 Додаток .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"

ТОВ "Епіцентр К"

ТОВ "ТРІУМФ ПАК"

ТОВ "ПОЛІМЕР-ГРУП УКРАЇНА"

ТОВ "ТОРГОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ СВМ"

ТОВ "ГРАНД-ФЛЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3059825834
Переможець 156 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 22:25

Документи

12 квітня 2019 22:25
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 22:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КОВТУН ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
#3059825834
156 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 22:25
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 09:26
01. Zvit do 31.03.2020r. Doh. 11-39.zip укладений
01 квітня 2020 09:26
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2019 16:19
5. Дод угода 1 до Дог 11-39.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 19:28
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 17:14
1. Дог. 11-39. Cтретч-плівка. 2019.PDF укладений
26 квітня 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Для забезпечення експлуатаційними матеріалами виробничих підрозділів Покупця на термін проведення процедури закупівлі "Стретч-плівка" (Ідентифікатор закупівлі: UA-2019-11-26-004601-b) Постачальник додатково передає у власність Покупця 330 рулонів стретч-плівки на 31198,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 11-39
Договір:
Номер додаткової угоди: 1 до Договору поставки № 11-39 від 26.04.2019 року
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 квітня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 187 198,20
UAH з ПДВ