Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-42 Лубни –Миргород – Опішня – /Н-12/ (окремими ділянками), Полтавська область
The current average repair of the public road of general use of the state significance of the P-42 Lubny -Mirogorod - Opishna - / N-12 / (separate plots), Poltava region
Очікувана вартість
453 427 000,00 UAH
UA-2019-03-27-001250-a fd337448bf4f4e49b42249dbdb75a3e9
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua//
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Додаткові контактні особи: Вишегородський Ігор Юрійович
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Poltava Oblast
National ID: 25898491
Contact point: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua
Additional contacts: Vyshehorodskyi Ihor Yuriiovych
380532615824
tender@polsad.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 27 березня 2019 21:25
Звернення за роз’ясненнями: до 19 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 квітня 2019 10:00
Початок аукціону: 01 липня 2019 12:03
Очікувана вартість: 453 427 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 534 270,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13602810 UAH
Publication date: 27 березня 2019 21:25
Enquiries until: 19 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 25 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 29 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 453 427 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 4 534 270 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 кілометри
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-42 Лубни –Миргород – Опішня – /Н-12/ (окремими ділянками), Полтавська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

The current average repair of the public road of general use of the state significance of the P-42 Lubny -Mirogorod - Opishna - / N-12 / (separate plots), Poltava region
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 грудня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 21:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 21:25
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
27 березня 2019 21:25
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-27-001250-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:24565511
Дата подання: 01 червня 2019 23:46
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозиції іншого учасника
Скарга на рішення Замовника про відхилення пропозиції ПП "Полтавабудцентр" та допуск пропозиції іншого учасника (детальніше у доданій скарзі).
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 05 червня 2019 19:18
Рішення від 05.06.2019 № 7210 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 19:18
Рішення від 18.06.2019 № 7932.pdf
Дата публікації: 21 червня 2019 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Служба автомобільних доріг у Полтавській області скасувала рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства «ПОЛТАВАБУДЦЕНТР» за процедурою закупівлі – «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг», оголошення про проведення якої оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-27-001250-a. (Протокол про скасування ріщення № 27-03-19 від 24.06.2019).
Дата виконання рішення замовником: 24 червня 2019 16:00

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-22-000042 ● 45d13c00981540ae9762ff2490199244
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 березня 2021 16:54
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
22.03.2021 № 122
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР

Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 22.03.2021 №122

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2019-03-27-001250-а 27.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Північно-східного
офісу Держаудитслужби в Луганській області Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 13 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 24 червня 2019
UA-2019-03-27-001250-afd337448bf4f4e49b42249dbdb75a3e9
Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області
Код ЄДРПОУ: 25898491
Місцезнаходження: 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, вул. Вячеслава Чорновола (Куйбишева), буд. 22-а
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Рішення скасоване
Документи
ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР" Документи
Відхилено
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 09:14
документи переможця.pdf
02 липня 2019 18:20
Тендерна пропозиція.doc
02 липня 2019 18:20
Проект договору.PDF
02 липня 2019 18:20
ДЦ.pdf
02 липня 2019 18:20
69.imd
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_Т3-10.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ОПР.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ИВР.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ДЦ.rtf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 9.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 8.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 7.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 6.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 5.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр4ч.2.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 4ч.1.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.7.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.6.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.5.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.4.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.3.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.2.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.1.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 2.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 1.PDF
27 квітня 2019 13:33
016-001-16543-2019.zip

Публічні документи

27 квітня 2019 22:54
Електронний підпис
27 квітня 2019 22:54
Електронний підпис
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 7. ТП.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 6.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 5.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 4.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 3.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 2.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 1.rar
27 квітня 2019 22:51
13525 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

ПП "ПОЛТАВАБУДЦЕНТР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2019 12:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 414 928 935,55
UAH з ПДВ
414 928 935,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ" 452 609 208,00
UAH з ПДВ
452 609 208,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2019 09:14
документи переможця.pdf
02 липня 2019 18:20
Тендерна пропозиція.doc
02 липня 2019 18:20
Проект договору.PDF
02 липня 2019 18:20
ДЦ.pdf
02 липня 2019 18:20
69.imd
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_Т3-10.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ОПР.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ЛС1_4-1-1.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ИВР.rtf
02 липня 2019 18:20
69_ДЦ_ДЦ.rtf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 9.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 8.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 7.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 6.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 5.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр4ч.2.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 4ч.1.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.7.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.6.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.5.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.4.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.3.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.2.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 3 ч.1.PDF
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 2.pdf
27 квітня 2019 13:33
Реєстр 1.PDF
27 квітня 2019 13:33
016-001-16543-2019.zip

Публічні документи

27 квітня 2019 22:54
Електронний підпис
27 квітня 2019 22:54
Електронний підпис
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 7. ТП.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 6.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 5.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 4.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 3.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 2.pdf
27 квітня 2019 22:51
Реєстр 1.rar
27 квітня 2019 22:51
13525 Альтком p7s.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

ТОВ "Шляхове будівництво "АЛЬТКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 414 928 935,55
UAH з ПДВ
03 липня 2019 08:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2019 08:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
414 928 935,55
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 15:51
№ 100-06-19 д.у.16.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 15:50
Електронний підпис зміни до договору
08 липня 2022 23:02
№ 100-06-19 д.у.14.pdf зміни до договору
08 липня 2022 23:01
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2022 12:45
№ 100-06-19 д.у.13.pdf зміни до договору
02 січня 2022 12:42
Електронний підпис зміни до договору
02 січня 2021 17:13
№ 100-06-19 д.у.№12.pdf зміни до договору
02 січня 2021 17:12
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 21:47
№ 100-06-19 (договір).pdf укладений
16 липня 2019 21:42
№ 100-06-19 (додаток 2).pdf укладений
16 липня 2019 21:41
№ 100-06-19 (додаток 1).pdf укладений
16 липня 2019 21:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
08 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору.
Номер договору про закупівлю: № 100-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: № 100-06-19
Договір:
Номер додаткової угоди: № 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML