Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт ділянки тротуару вул. Шевченка від заїзду до Центрального парку культури та відпочинку до будівлі № 63 (непарна сторона) в м. Чернігів
Очікувана вартість
2 342 434,00 UAH
UA-2019-03-27-001160-b f809a7ddfb87478cb98349992034aee1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олексій Гончаров

+380462678727 gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства Чернігівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03366374
Місцезнаходження: 14000, Україна , Чернігівська обл., Чернигов, вул. Реміснича, 19
Контактна особа: Олексій Гончаров
+380462678727
gkh_sektor_zakupivel@chernigiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 12:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 22:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 22:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 13:38
Очікувана вартість: 2 342 434,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 342,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11712.17 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт ділянки тротуару вул. Шевченка від заїзду до Центрального парку культури та відпочинку до будівлі № 63 (непарна сторона) в м. Чернігів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів, ділянка тротуару вул. Шевченка від заїзду до Центрального парку культури та відпочинку до будівлі № 63 (непарна сторона)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 12:10
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:09
Додаток №3.rtf
27 березня 2019 12:09
Додаток №4.doc
27 березня 2019 12:09
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 13:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕХБУД" 2 340 722,40
UAH з ПДВ
2 340 722,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ" 2 342 429,14
UAH з ПДВ
2 342 429,14
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 19:40
Електронний підпис
10 квітня 2019 19:36
Довідка техніка.pdf
10 квітня 2019 19:36
Статут.pdf
10 квітня 2019 19:36
Стаття 17.pdf
10 квітня 2019 19:36
Розрахунок зар. плати.pdf
10 квітня 2019 19:36
ліцензія СТБ.pdf
10 квітня 2019 19:36
Витяг зі статуту.pdf
10 квітня 2019 19:36
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
10 квітня 2019 19:36
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2019 19:36
Лист на завод.pdf
10 квітня 2019 19:36
Договірна ціна.pdf
10 квітня 2019 19:36
Довідка з банку.pdf
10 квітня 2019 19:36
Графік.pdf
10 квітня 2019 19:36
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 16:25
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2019 16:25
Статут.pdf
11 квітня 2019 16:25
наказ_№9к_вiд_23.02.2016.pdf
11 квітня 2019 16:25
Ліцензія.pdf
11 квітня 2019 16:25
Дозвiл_ISO.pdf
11 квітня 2019 16:25
Дозвiл_207.16.74-43.21.pdf
11 квітня 2019 16:25
Дозвiл_133.74.15.pdf
11 квітня 2019 16:25
Договірна ціна.pdf
11 квітня 2019 16:25
Довідка з банку.pdf
11 квітня 2019 16:25
Довідка з банку 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВЕРТЕХБУД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРГЕТИЧНІ СУЧАСНІ КОМУНІКАЦІЙНІ СИСТЕМИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СІВЕРТЕХБУД"
#42492562
Переможець 2 340 722,40
UAH з ПДВ
17 квітня 2019 12:44

Документи

17 квітня 2019 12:44
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:43
Протокол № 131.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 квітня 2019 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕХБУД"
#42492562
2 340 722,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 квітня 2019 12:44
Електронний підпис
17 квітня 2019 12:43
Протокол № 131.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2020 14:32
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 14:31
Додаткова угода № 4 до договору № 7461_25.pdf зміни до договору
01 червня 2020 14:27
Електронний підпис зміни до договору
22 травня 2020 09:44
Додаткова угода № 4 до договору № 7461_25.pdf зміни до договору
22 травня 2020 09:38
Електронний підпис зміни до договору
10 квітня 2020 12:50
Додаткова угода № 3 до договору № 7461_25.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 12:50
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 09:52
Додаткова угода №2 до договору № 7461_25.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 09:47
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2019 12:30
Додаткова угода №1 до договору № 7461_25.pdf зміни до договору
16 серпня 2019 10:34
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 10:00
Договір № 7461_25.pdf укладений
02 травня 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною проектного рішення сторони прийшли до згоди зменшити ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 7461_25
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору № 7461_25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи виникнення об'єктивних обставин, Сторону прийшли до згоди продовжити строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 7461_25
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору № 7461_25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі рішення Чернігівської міської ради від 28 листопада 2019 року № 48/VІІ-25 «Про міський бюджет м. Чернігова на 2020 рік» (зі змінами та доповненнями) та рішення виконавчого комітету Чернігівської міської ради від 16 січня 2020 року № 3 «Про затвердження переліків об’єктів житлово-комунального господарства, інших об’єктів інфраструктури та природоохоронних заходів на 2020 рік, що фінансується за рахунок коштів міського бюджету міста Чернігова» (зі змінами та доповненнями)
Номер договору про закупівлю: 7461_25
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3 до договору № 7461_25
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 травня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Враховуючи фактичне виконання робіт, керуючись п. 1 ч. 4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (в ред. від 02 квітня 2020 року), Сторони прийшли до згоди зменшити ціну Договору
Номер договору про закупівлю: 7461_25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 7461_25
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 415 224,80
UAH (в тому числі ПДВ 235 870,80 UAH)