Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Очікувана вартість
3 240 000,00 UAH
UA-2019-03-27-001133-b ea962f74cc7f4a2b8bf3c7f8ef1e6f60
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 12:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 11:50
Очікувана вартість: 3 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 97200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з технічного обслуговування обладнання пральні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 12:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 12:05
ТД_94-19_Послуги з ТО обладнання пральні.doc
27 березня 2019 12:05
Проект договір.doc
27 березня 2019 12:05
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи для укладання договору
Дата подання: 27 березня 2019 13:43
Дата відповіді: 28 березня 2019 16:53
Дорого дня! Просимо пояснити вимоги Розділу 7 ТД (Укладання договору про закупівлю), а саме: "Замовник має право з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та до укладення договору про закупівлю або безпосередньо під час укладення договору ознайомитися з наступними документами" та далі перераховано перелік документів. Що Замовник має на увазі під словом "Ознайомитись"? Що при цьому має робити учасник: надати протягом 5 днів з дати публікації повідомлення про намір укласти договір паперовий варіант перелічених документів або ж розмістити на порталі скан-копії їх, або ж взагалі нічого? Формулювання "Замовник має право" не вимагає від Учасника активних дій.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так зазначений пункт не вимагає від Учасника активних дій.
Пункт є інформативним для учасників про те, що при укладанні договору замовник за запитом до учасника має право ознайомитися з зазначеними документами з метою встановлення правомочності підписанта договору .

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-27-001133-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Старсервіс ЛТД", Код ЄДРПОУ:39329420
Дата подання: 12 травня 2019 20:45
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель.
Підстава подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактични обставини, що це можуть підтверджувати та обгрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії або бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 15 травня 2019 15:10
рішення від 14.05.2019 № 5896 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 15 травня 2019 15:10
рішення від 30.05.2019 № 6931.pdf
Дата публікації: 04 червня 2019 22:46
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішенням №6931-р/пк-пз від 30.05.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, філію «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» зобов’язано скасувати рішення про визначення переможцем ТОВ "ЛІЗОФОРМ" Пропозиція учасника ТОВ "ЛІЗОФОРМ" згідно рішення №6931-р/пк-пз від 30.05.2019, не відповідає умовам тендерної документації, а саме: У складі Пропозиції Скаржника міститься (архівна папка "Банківська гарантія.rar), зокрема: - банківська гарантія від 11.04.2019 №IG/l9552/001, яка видана АТ "ОТП БАНК", в якій зазначено, видана згідно з "Тендерною документацією відкриті торги на закупівлю: "50530000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (Послуги з ремонту технологічного обладнання пральні)", затвердженою рішенням тендерного комітету від 28.03.2019 та оголошенням про проведення відкритих торгів № UA-2019-03-27- 001133-b. Разом з тим, Документація затверджена рішенням тендерного комітету акціонерного товариства "Укрзалізниця" в особі філії "Пасажирська компанія" 26.03.2019. Відповідно до абзацу третього банківської гарантії від 11.04.2019 №IG/l9552/001 зазначено, що Гарант зобов’язується сплатити Бенефіціару повну суму гарантії "протягом 5 (п ’яти) банківських днів (банківськими днями є дні, коли банки України здійснюють обслуговування своїх клієнтів та виконують міжбанківські платіжні операції), що не відповідає умовам Документації. Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам тендерної документації. Скасувати рішення про визначення переможцем та повідомлення про намір укласти договір ТОВ "ЛІЗОФОРМ". пропозицію учасника ТОВ "ЛІЗОФОРМ" відхилити на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ «про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 07 червня 2019 08:40
Номер скарги: UA-2019-03-27-001133-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЛІЗОФОРМ", Код ЄДРПОУ:34937637
Дата подання: 14 червня 2019 17:51
Скарга на Протокол розгляду тендерних пропозицій №31-20-1/06/19 від 06.06.2019р.
Скарга на рішення Замовника визначення переможця
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 20 червня 2019 17:25
Рішення від 19.06.2019 № 8059 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 20 червня 2019 17:24
Рішення від 09.07.2019 №9086.pdf
Дата публікації: 12 липня 2019 22:33

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

14 червня 2019 17:51
Протокол від 06.06.2019.pdf
14 червня 2019 17:51
Скарга.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛІЗОФОРМ" 2 699 970,00
UAH з ПДВ
2 699 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА" 3 239 500,00
UAH з ПДВ
3 207 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД" 3 230 000,00
UAH з ПДВ
3 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:29
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:02
Цінова пропозиція.rar
12 квітня 2019 14:02
Технічні вимоги.rar
12 квітня 2019 14:02
Проект договору.rar
12 квітня 2019 14:02
Кваліфікація.rar
12 квітня 2019 14:02
Відповідність.rar
12 квітня 2019 14:02
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

10 квітня 2019 16:05
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
10 квітня 2019 16:05
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.PDF
10 квітня 2019 16:05
ПРОТОКОЛ.PDF
10 квітня 2019 16:05
ОПИС ПОСЛУГ.PDF
10 квітня 2019 16:05
НАКАЗ НА ДИРЕКТОРА.pdf
10 квітня 2019 16:05
ЛИСТ ВІДГУК.pdf
10 квітня 2019 16:05
ГАРАНТІЙНИЙ ТЕРМІН.PDF
10 квітня 2019 16:05
Гарантия_2050.zip
10 квітня 2019 16:05
ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ.PDF
10 квітня 2019 16:05
Licence.zip
10 квітня 2019 16:05
Dovirenist O.V.Ryzhiy.zip

Публічні документи

11 квітня 2019 13:45
16_Технічне завдання.pdf
11 квітня 2019 13:45
10_Лист-відгук.pdf
11 квітня 2019 13:45
10.1_Договір ПРЛ17913НЮ.pdf
11 квітня 2019 13:45
6_Витяг по ПДВ.pdf
11 квітня 2019 13:45
1_Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛІЗОФОРМ"

ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА"

ТОВ "Старсервіс ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛІЗОФОРМ"
#34937637
Рішення скасоване 2 699 970,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 08:39
ТОВ "ЛІЗОФОРМ"
#34937637
Відхилено 2 699 970,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 08:40
ТОВ "МЕТСЕЙЛ УКРАЇНА"
#39705496
Відхилено 3 207 100,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 08:42
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
Переможець 3 230 000,00
UAH з ПДВ
07 червня 2019 08:47

Документи

08 травня 2019 09:06
Електронний підпис
08 травня 2019 09:06
Протокол.docx
08 травня 2019 09:06
Намір.docx
17 квітня 2019 09:19
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:18
Протокол перенос.docx

Документи

07 червня 2019 08:40
Електронний підпис
07 червня 2019 08:40
94-19 Протокол.docx
07 червня 2019 08:40
відхилення 1.docx

Документи

07 червня 2019 08:42
Електронний підпис
07 червня 2019 08:42
відхилення 2.docx
07 червня 2019 08:42
94-19 Протокол 2.docx

Документи

07 червня 2019 08:47
Електронний підпис
07 червня 2019 08:47
Протокол намір.docx
07 червня 2019 08:47
Намір.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 червня 2019 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Старсервіс ЛТД"
#39329420
3 230 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 червня 2019 08:47
Електронний підпис
07 червня 2019 08:47
Протокол намір.docx
07 червня 2019 08:47
Намір.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 лютого 2020 10:53
звіт прачка.docx укладений
28 лютого 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
15 листопада 2019 17:32
19515 (1).pdf зміни до договору
15 листопада 2019 17:32
Повідомлення про внесення змін до договору (1).doc зміни до договору
15 листопада 2019 17:32
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 16:54
№УЗ-ЦЛ-19515-Ю від 15.07.2019.pdf укладений
16 липня 2019 16:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
15 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону «Про публічні закупівлі»: пп. 3 ч. 4, ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна реквізитів Сторін. 13. Номер додаткової угоди. № УЗ/ЦЛ-19515/Ю /ду1 14. Сума договору після внесення змін. Без змін. 3 230 000,00 грн. з ПДВ 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін. Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19515/ю послуга, післяоплата, 30 б.д.н
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19515/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 2 910 062,60
UAH (в тому числі ПДВ 485 010,43 UAH)