Папір для друку, канцелярські вироби різні
Очікувана вартість
441 100,00 UAH
UA-2019-03-27-000850-c 375059839a27406c8b953b0e7c44be75
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Черкаський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771598
Місцезнаходження замовника: 18008, Україна, Черкаська обл., Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56
Контактна особа замовника: Шост Олексій Федорович
+380472639470
Dushok@ckocz.gov.ua

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 00:00
Очікувана вартість: 441 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Папір для друку (лот 1), канцелярські вироби різні (лот 2)

Документація

Тендерна документація

27 березня 2019 16:44
Електронний цифровий підпис
27 березня 2019 16:36
Оголошення папір_канц.PDF
27 березня 2019 16:36
Тендерна документація-4.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-27-000850-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 квітня 2019 18:21
Дискримінаційні вимоги
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-03-27-000850-c на закупівлю «Папір офісний для друку формату А4 білий та кольоровий» де Замовником виступає Черкаський обласний центр зайнятості.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-03-27-000850-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - непрозорість, не менше 93%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр до паперу А-4 і викласти його в наступній редакції: непрозорість, не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2019 12:08
Добрий день шановний учаснику.
Розглянувши Ваше звернення (протокол засідання тендерного комітету Черкаського ОЦЗ №25 від 03.04.2019) повідомляємо, що змінювати параметри по Лоту №1 - Папір офісний для друку формату А4 класу А Непрозорість, не менше 93 вважаємо недоцільним, оскільки зазначені параметри не обмежують коло потенційних учасників. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що характеристики, вказані в технічних вимогах до офісного паперу для друку формату А4, покликані забезпечити друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечити кращу працездатність офісної техніки. Папір має бути ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах як для одностороннього так і для двостороннього друку. Показник непрозорості важливий параметр для двостороннього друку. Висока непрозорість паперу перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони листа на його лицьову сторону. Таким чином, вимогу щодо зниження показників до цих характеристик вважаємо недоцільною, адже такі зміни призведуть до пониження якісних характеристик паперу.
Водночас нагадуємо, що відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України в цілому.
Дякуємо за виявлену увагу до процедури закупівлі.

Лоти

Інформація про лот

Предмет закупівлі: Папір офісний для друку формату А4 білий та кольоровий
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 303 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 030,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

2820 пач.
Папір офісний для друку формату А4 білий та кольоровий
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Дата доставки: до 30 червня 2019 16:41

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Немає

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-27-000850-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 01 квітня 2019 18:21
Дискримінаційні вимоги
Маємо намір прийняти участь у електронних торгах №UA-2019-03-27-000850-c на закупівлю «Папір офісний для друку формату А4 білий та кольоровий» де Замовником виступає Черкаський обласний центр зайнятості.
Після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2019-03-27-000850-c нами було встановлено, що технічні вимоги до паперу А-4 були встановлені для конкретної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме - непрозорість, не менше 93%. Надати аналог згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас змінити дискримінаційний параметр до паперу А-4 і викласти його в наступній редакції: непрозорість, не менше 92% для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 квітня 2019 12:08
Добрий день шановний учаснику.
Розглянувши Ваше звернення (протокол засідання тендерного комітету Черкаського ОЦЗ №25 від 03.04.2019) повідомляємо, що змінювати параметри по Лоту №1 - Папір офісний для друку формату А4 класу А Непрозорість, не менше 93 вважаємо недоцільним, оскільки зазначені параметри не обмежують коло потенційних учасників. При цьому звертаємо Вашу увагу на те, що характеристики, вказані в технічних вимогах до офісного паперу для друку формату А4, покликані забезпечити друк текстів та зображень найвищої якості, забезпечити кращу працездатність офісної техніки. Папір має бути ідеальний для друку документів на високошвидкісних принтерах як для одностороннього так і для двостороннього друку. Показник непрозорості важливий параметр для двостороннього друку. Висока непрозорість паперу перешкоджає просвічуванню друкарського зображення, нанесеного із зворотної сторони листа на його лицьову сторону. Таким чином, вимогу щодо зниження показників до цих характеристик вважаємо недоцільною, адже такі зміни призведуть до пониження якісних характеристик паперу.
Водночас нагадуємо, що відповідно до пункту 29 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби – плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства України в цілому.
Дякуємо за виявлену увагу до процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВКФ "ВВ" 290 120,40
UAH з ПДВ
290 120,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 16:29
Договір Трансгаз.pdf
15 квітня 2019 15:53
Видаткова+відгук.pdf
15 квітня 2019 15:07
Ф1, Ф2 рік 2018.PDF
15 квітня 2019 14:19
Довідка з ЕДРПОУ.PDF
15 квітня 2019 14:19
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
15 квітня 2019 14:19
Свідоцтво ПДВ.pdf
15 квітня 2019 14:18
Референс-лист.pdf
14 квітня 2019 22:14
Техпаспорт Renault CB2653BX.pdf
14 квітня 2019 21:51
Лист дилера Талант.pdf
14 квітня 2019 21:51
Лист дилера Імпап.pdf
14 квітня 2019 21:51
Sertificate Spectra.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
16 квітня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку