Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
Очікувана вартість
273 858,00 UAH
UA-2019-03-27-000296-c 1f096d9b59e14284ac0632eedb0a5f6c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного забезпечення

+38044-309-75-09; +38044-309-75-18 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного забезпечення
+38044-309-75-09; +38044-309-75-18
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 10:50
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 18:00
Очікувана вартість: 273 858,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Лот №1, Лот №2, Лот №3, Лот №4, Лот №5 - Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

27 березня 2019 10:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 10:47
Оголошення.doc
27 березня 2019 10:47
ТД _ -19_ Послуги з ТО РРО.doc
27 березня 2019 10:47
Проект договору_із забезпеченням.docx
27 березня 2019 10:47
Проект договору_без забезпечення.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1.
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 28 647,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 270,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 15 квітня 2019 14:51
Закінчення: 15 квітня 2019 15:12
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
Послуги з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК" 28 500,00
UAH з ПДВ
28 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Карвалі" 28 608,00
UAH з ПДВ
28 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 13:47
Цінова пропозиція лот1.pdf
12 квітня 2019 13:47
Технічне завдання.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 14:21
4.2 Лист від УКРКАРТ.pdf
12 квітня 2019 14:21
4.2 Договір УКРКАРТ.pdf
12 квітня 2019 14:21
4 Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 14:21
2.4.3.2 Лист відгук.pdf
12 квітня 2019 14:21
2.4.3.2 Лист відгук (1).pdf
12 квітня 2019 14:21
2.1.2 Копія статуту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВАЙСТЕК"

ТОВ "Карвалі"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Карвалі"
#31240885
Переможець 28 320,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 08:47

Документи

08 травня 2019 08:47
Електронний підпис
08 травня 2019 08:47
Протокол.docx
08 травня 2019 08:47
Намір.docx
17 квітня 2019 09:23
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:23
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 08:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Карвалі"
#31240885
28 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

08 травня 2019 08:47
Електронний підпис
08 травня 2019 08:47
Протокол.docx
08 травня 2019 08:47
Намір.docx
17 квітня 2019 09:23
Електронний підпис
17 квітня 2019 09:23
Протокол перенос.docx

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 березня 2020 13:46
Звіт Карвалі виправлений.doc укладений
13 березня 2020 13:46
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2019 12:04
ДУ №1СПЕККА 1 м. 20 ПКВОК Шевченка (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2019 12:04
Повідомлення СПЕККА ПКВОК Шевченка 20 (1).doc зміни до договору
23 грудня 2019 12:04
Електронний підпис укладений
28 травня 2019 17:13
ЛОТ 1 ПКВОК Шевченка УЗ_ЦЛ-19374_Ю від 27.05.2019.pdf укладений
28 травня 2019 17:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно з частиною четвертою статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі". п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; п. 3 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі. 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору – подовження терміну дії Договору до 31.01.2020 року, збільшення суми Договору на 3588,00 грн. з ПДВ, внесення змін до пунктів 13.1,18.1 , доповнення розділу 23 «Додатки до Договору» пунктом 23.4., доповнення договору Додатком №3 «Перелік та вартість послуг з технічного обслуговування РРО виробничого підрозділу вокзал станції ім. Т. Шевченка філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» на січень 2020 року»., внесення змін до розділу «Місцезнаходження та банківські реквізити сторін». 13. Номер додаткової угоди – УЗ/ЦЛ-19374/Ю/Ду-1. 14. Сума договору після внесення змін – 31 908,00 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - відповідно до Додатку №2 та Додатку №3 до Договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19374/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19374/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 травня 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 30 183,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 030,50 UAH)