Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до вантажних вагонів
Очікувана вартість
1 975 360,80 UAH
UA-2019-03-27-000045-a 34b3ee4ebbda4d25b4d69b879a8bcf39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Спільник Анна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Львівська залізниця» АТ «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Гоголя, 1
Контактна особа: Спільник Анна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 березня 2019 08:50
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 14:48
Очікувана вартість: 1 975 360,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 753,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
68 шт
Борт торцевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
122 шт
Борт повздовжний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 08:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 08:47
6772577167 ТД (Запасні частини до вантажних вагонів).docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-27-000045-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "УТМК", Код ЄДРПОУ:39284872
Дата подання: 17 травня 2019 14:50
Скарга на дії Замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ УТМК
СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-03-27-000045-a. Товариство з обмеженою відповідальністю «УТМК» (надалі - Товариство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Код ДК 021:2015 – 34630000-2 (Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху), а саме борт торцевий – 68шт., борт поздовжний – 122шт., що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами розгляду пропозиції ТОВ «УТМК», Замовником було прийнято рішення про відхилення пропозиції Підприємства (протокол № 25 від 07.05.2019р. розгляду тендерної пропозиції). Підставою для відхилення зазначено наступне – «Відсутня довідка органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчена копія), з інформацією про те, що товар не підлягає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видана не раніше 60 днів до дати розкриття тендерної пропозицій, що суперечить вимогам п.1.2. додатку 6 тендерної документації.». ТОВ «УТМК» не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» та умови Тендерної документації. Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне: У пункті 1. Відповідність предмета закупівлі нормативно-технічній документації. Додатку №6 Тендерної документації Замовника зазначено, - «Як підтвердження надати один з наступних документів: 1.1. Сертифікат відповідності, або копію сертифікату відповідності (форма копії являє собою кольоровий бланк), видані органом з оцінки відповідності або органом з сертифікації, який має відповідну галузь акредитації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО або іншими органами акредитованими Національним агенством з акредитації України або їх нотаріально засвідчені копії, чинні на момент подання пропозиції. Якщо термін дії сертифікату відповідності (копії сертифікату відповідності) продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що новий сертифікат відповідності буде наданий не пізніше закінчення терміну дії чинного сертифікату відповідності. Якщо виробників декілька, то сертифікати повинні бути надані на кожного виробника продукції; 1.2. У випадку, якщо товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів: - довідку органу з оцінки відповідності або органу сертифікації (оригінал або нотаріально засвідчену копію), з інформацією проте, що товар не підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів, видану не раніше 60 днів до дати розкриття тендерних пропозицій та декларацію. – декларацію постачальника (виробника) про відповідність (зразок: Додаток №7). 1.3. У випадку, якщо товар підпадає оцінці відповідності за вимогами Технічних регламентів – декларацію про відповідність, складену відповідно до чинного законодавства у сфері оцінки відповідності продукції Технічним регламентам або її нотаріально засвідчену копію. Якщо термін дії декларації про відповідність продукції закінчується до кінця терміну постачання продукції, то учасник повинен надати гарантійний лист, що нова декларація про відповідність буде надана не пізніше закінчення терміну дії чинної декларації про відповідність. Якщо виробників декілька, то декларації про відповідність повинні бути надані на кожного виробника продукції.» На виконання умов вищезазначеного пункту, а саме пп.1.3. п.1. Додатку №6 Тендерної документації Замовника ТОВ «УТМК» надало у складі своєї тендерної пропозиції Декларації про відповідність на борт торцевий(Тех.Декларація.борт.поперечний.pdf) та борт поздовжний (Тех.Декларація.борт.повздовжній.pdf). Декларації про відповідність були надані ТОВ «УТМК» керуючись п.3 Технічного регламенту безпеки рухомого складу залізничного транспорту, затвердженого Постановою КМУ від 30.12.2015р. №1194, у якому зазначено, що Об’єктами технічного регулювання цього Технічного регламенту є рухомий склад залізничного транспорту, який включає: 1) локомотиви; 2) моторвагонний рухомий склад; 3) пасажирські вагони локомотивної тяги (далі - пасажирські вагони); 4) вантажні вагони; 5) спеціальний рухомий склад залізничного транспорту; 6) складові частини рухомого складу залізничного транспорту. Ще одним фактом не належного вивчення (розгляду) тендерної пропозиції ТОВ «УТМК» та усіх доданих до неї документів є те, що у протоколі Замовника № 25 від 07.05.2019р. розгляду тендерної пропозиції невірно зазначено назву Товариства, оскільки в протоколі фігурує назва «Українська транспортно-машинобудівельна компанія», а не «УТМК», як зазначено у реєстраційних документах Скаржника, поданих у складі тендерної пропозиції. Також ТОВ «УТМК» повідомляє АМКУ, що надало всі необхідні документи для участі у вищезазначеній закупівлі, як того вимагала Тендерна документація, а підстава на яку посилається Замовник торгів для відхилення пропозиції Скаржника є безпідставною та незаконною, що грубо порушує норми закону «Про публічні закупівлі» та не відповідає умовам Тендерної документації Замовника. ТОВ «УТМК» вважає, що Замовник своїми діями порушив наступні принципи здійснення закупівель встановлених ч.1 ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі»: 1. максимальна економія та ефективність; 2. недискримінація учасників; 3. об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів; 4. запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушив ст.30 ЗУ «Про публічні закупівлі», оскільки у Замовника відсутні законні підстави для відхилення пропозиції ТОВ «УТМК», але у супереч цьому він свідомо вчинив протиправні дії. Вважаємо, що Замовник необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію Скаржника та його дії наштовхують на можливу наявність корупційної складової підчас обрання переможця торгів, адже пропозиція ТОВ «УТМК» повністю відповідає умовам тендерної документації Замовника, що підтверджується поданими документами, які завантажені у систему «ПРОЗОРО» та є економічно найвигіднішою.. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає Вимогам ТД. Крім того, незаконне відхилення нашої пропозиції призвело до незаконного визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 39041903), протокол № 26 від 07.05.2019р. розгляду тендерної пропозиції. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник є Учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку запасних частин до залізничного рухомого складу і не має на меті перешкодити проведенню закупівлі, а бажає рівного ставлення до усіх учасників торгів та проведення процедур закупівель у визначений законом спосіб . Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ «УТМК» (код ЄДРПОУ 39284872) зазначене у протоколі № 25 від 07.05.2019р. розгляду тендерної пропозиції та всі наступні рішення, включаючи рішення про визначення переможцем ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» (код ЄДРПОУ 39041903), зазначене у протоколі № 26 від 07.05.2019р. розгляду тендерної пропозиції. Додатки: 1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 травня 2019 11:10
Рішення від 21.05.2019 № 6251 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 22 травня 2019 11:09
Рішення від 31.05.2019 № 7007.pdf
Дата публікації: 05 червня 2019 20:22

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УТМК" 1 750 500,00
UAH з ПДВ
1 604 139,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД» 1 759 560,00
UAH з ПДВ
1 604 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄМПО" 1 842 516,00
UAH з ПДВ
1 604 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ 1 951 116,00
UAH з ПДВ
1 951 116,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 18:40
Електронний підпис
11 квітня 2019 16:19
Електронний підпис
11 квітня 2019 15:59
Тех.Дані на товар дод.8.pdf
11 квітня 2019 15:59
Тендерна пропозиція.pdf
11 квітня 2019 15:59
Статут.копія.pdf
11 квітня 2019 15:59
Статут.pdf
11 квітня 2019 15:59
Опис.pdf
11 квітня 2019 15:59
Дов.СТаття 17.pdf
11 квітня 2019 15:59
Витяг.ПДВ.pdf
11 квітня 2019 15:59
Виписка.ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 травня 2019 11:05
Пропозиція.pdf
11 травня 2019 11:05
МВС.pdf
11 травня 2019 11:05
public_doc.pdf
11 травня 2019 11:05
public_doc.p7s
11 квітня 2019 16:57
Технічна частина 2.pdf
11 квітня 2019 15:26
Технічна частина.pdf
11 квітня 2019 15:26
Технічна частина 1.jpg

Публічні документи

10 квітня 2019 13:22
ТС.pdf
10 квітня 2019 13:22
Львівстандарт.pdf
10 квітня 2019 13:22
Зразок серт якості.pdf
10 квітня 2019 13:22
Дані про товар.pdf
10 квітня 2019 13:22
4012 00 130 сб.pdf
10 квітня 2019 13:22
4012 00 080 сб.pdf
10 квітня 2019 13:22
Тендерна пропозиція..pdf
10 квітня 2019 13:22
Статут ТОВ ЕМПО.pdf
10 квітня 2019 13:22
Протокол 1.pdf
10 квітня 2019 13:22
Опис документів.pdf
10 квітня 2019 13:22
Довідка щодо ст 17.pdf
10 квітня 2019 13:22
Довідка про статут.pdf
10 квітня 2019 13:22
Гарантійний лист.pdf
10 квітня 2019 13:22
Відкриття рахунку.pdf
10 квітня 2019 13:22
Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 09:37
15-зразок паспорту.pdf
11 квітня 2019 09:37
14-креслення.pdf
11 квітня 2019 09:37
13-дані.pdf
11 квітня 2019 09:37
12-зах довкілля.pdf
11 квітня 2019 09:37
10-пропозиція.pdf
11 квітня 2019 09:37
8-гарантійний лист.pdf
11 квітня 2019 09:37
7-ПДВ ДаймТех.pdf
11 квітня 2019 09:37
6-довідка з банку.pdf
11 квітня 2019 09:37
4-відомості.pdf
11 квітня 2019 09:37
3-Статут.pdf
11 квітня 2019 09:37
2-ст 17.pdf
11 квітня 2019 09:37
1-працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УТМК"

ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД»

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄМПО"

ТОВ ДАЙМ ТЕХПОСТАЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "УТМК"
#39284872
Відхилено 1 604 139,60
UAH з ПДВ
08 травня 2019 10:38
ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД»
#39041903
Переможець 1 604 155,00
UAH з ПДВ
08 травня 2019 10:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 травня 2019 10:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД»
#39041903
1 604 155,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 травня 2020 11:07
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 17:53
ДУ2 (2) (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 17:53
1_ДУ2.pdf укладений
28 грудня 2019 17:52
Електронний підпис зміни до договору
22 листопада 2019 08:45
ДУ-1 (1).PDF зміни до договору
22 листопада 2019 08:45
1_ДУ-1.PDF укладений
22 листопада 2019 08:44
Електронний підпис укладений
12 червня 2019 09:38
19268 борти.pdf укладений
12 червня 2019 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін згідно тексту додаткової угоди №1 від 24.09.2019 р. Сума після внесення змін - без змін. Кількість товарів, або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - без змін.
Номер договору про закупівлю: № Л/НХ-19268/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 ст.36 Закону України "Про публічні закупівлі"Покупець і Постачальник дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2020р., в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної у договорі.
Номер договору про закупівлю: № Л/НХ-19268/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 червня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 811 335,68
UAH (в тому числі ПДВ 301 889,28 UAH)