Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 48610000-7 Системи баз даних (Розробка автоматизованої системи для збору та оброблення даних Всеукраїнського перепису населення (АС ВПН, І черга)), за лотами: Лот 1: "ДК 021:2015: 48614000-5 Системи збору даних (Послуги з оновлення цифрового картографічного матеріалу для забезпечення проведення Всеукраїнського перепису населення); Лот 2: "ДК 021:2015: 48613000-8 Електронні системи управління даними (Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи складання квартальних списків та переписного районування Всеукраїнського перепису населення (ПАК АС СКСПР ВПН))"
CPV: 48610000-7 Database systems (Development of an automatized system for collecting and processing data of the All-Ukrainian Population Census (AS AUPC, 1st order)), for lots: Lot 1: "CPV: 48614000-5 Data Collection Systems (Services for updating digital cartographic material to ensure holding of the All-Ukrainian Population Census); Lot 2: "CPV: 48613000-8 Electronic data management systems (Development of the software and hardware complex of the automatized system for the compilation of quarterly lists and the census zoning of the All-Ukrainian Population Census (SHC AS CQLCZ AUPC))"
Очікувана вартість
89 668 100,00 UAH
UA-2019-03-26-002809-b 7a8cd7a065f0482e86375dc7aa9774bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дука Микола

+380442350071 M.Duka@ukrstat.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа: Дука Микола
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Додаткові контактні особи: Пузанова Олена Олександрівна
(044) 289-67-40
E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Тімоніна Марія Борисівна
(044) 287-62-22
M.Timonina@ukrstat.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: State Statistics Service of Ukraine
National ID: 37507880
Contact point: Duka Mykola
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Additional contacts: Puzanova Olena
(044) 289-67-40
E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Timonina Mariia
(044) 287-62-22
M.Timonina@ukrstat.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 березня 2019 21:18
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 89 668 100,00 UAH з ПДВ
Publication date: 26 березня 2019 21:18
Enquiries until: 16 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 22 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 89 668 100 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Тендерна документація

18 квітня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:54
ТД_лот1_лот2_зміни_18_04.docx
18 квітня 2019 17:54
Додаток 2_1 до ТД_ТВ Лот 1 25_03_2019.pdf
18 квітня 2019 17:54
Додаток 3 до ТД ТЗ на Лот2 18_04_2019.pdf
18 квітня 2019 17:54
Зміни_ТД_18_04_2019.docx
18 квітня 2019 17:54
Перелік змін до ТД_18_04_2019.docx
18 квітня 2019 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 21:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 квітня 2019 17:54
ТД_лот1_лот2_зміни_18_04.docx
26 березня 2019 21:15
ТД_лот1_лот2.docx
18 квітня 2019 17:54
Додаток 2_1 до ТД_ТВ Лот 1 25_03_2019.pdf
26 березня 2019 21:15
Додаток 2_1 до ТД_ТВ Лот 1 25_03_2019.pdf
18 квітня 2019 17:54
Додаток 3 до ТД ТЗ на Лот2 18_04_2019.pdf
26 березня 2019 21:15
Додаток 3 до ТД_ТЗ Лот 2 25_03_2019.pdf
18 квітня 2019 17:54
Зміни_ТД_18_04_2019.docx
18 квітня 2019 17:54
Перелік змін до ТД_18_04_2019.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-002809-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ", Код ЄДРПОУ:39665878
Дата подання: 15 квітня 2019 23:59
Щодо технічних вимог до планшету
В вимогах до технічних характеристик планшету вказано: "вбудована Li-on батарея, не менше 3-х секцій, не менше 8350 mAh, не менше 18 годин автономної роботи".
Запитання:
1. Чому батарея має бути не менше 3-х секцій?
2. Чому саме не менше 8350 mAh? Адже планшети з різними апаратними характеристиками можуть однакову ємність споживати різний час роботи.
3. Чому саме 18 годин автономної роботи? Адже робочий день має не перевищувати 8 годин.
4. Що розуміється під терміном "автономна робота"? Це робота без підключення до електроживлення? Чи необхідна при цьому весь час робота з передачею даних через стільникову мережу чи WiFi"?
5. Також є вимога що має бути "зарядний пристрій" та "зарядний пристрій та кабель в комплекті". Мається на увазі що має бути два зарядні пристрої?
6. Має бути чохол та сумка. чи є якісь вимоги до чохла та сумки?
Просимо дати роз'яснення та внести відповідні правки до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 17:46
До тендерної документації будуть внесені правки з метою універсалізації та уточнення вимог до планшету, зокрема уточнені вимоги до батареї та часу автономної роботи.
Для забезпечення виконання робіт зі складання квартальних списків (збирання реєстраційних даних) за допомогою планшетів, які будуть здійснюватися тимчасовим переписним персоналом (реєстраторами) у польових умовах по всій території України, вимагаються підвищені вимоги до батареї для планшета та часу його автономної роботи без підзарядки, оскільки реєстратори будуть працювати восени при несприятливих погодних умовах та пониженій температурі навколишнього середовища. Крім цього, передбачається оф-лайн робота реєстраторів з планшетами без постійного підключення до мережі WiFi, тому дуже важливо забезпечити тривале зберігання зібраних реєстраційних даних. Спеціальні вимоги до чохла та сумки не визначаються з метою уникнення обмеження конкуренції.
Номер вимоги: UA-2019-03-26-002809-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІННОВЕЙШН ДЕВЕЛОПМЕНТ ХАБ", Код ЄДРПОУ:39665878
Дата подання: 16 квітня 2019 00:05
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та можуть поставити в нерівні умови різних постачальників і порушують право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.

1. Пунктом 4 розділу І додатку 2/2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) передбачена вимога надати лист (у довільній формі), наданий на адресу замовника, від виробника/ів або їх офіційного/их представництва/в на території України (або офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора тощо), яким підтверджуються право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого апаратного забезпечення, яке є складовою предмету закупівлі, підтримку гарантійних зобов’язань на запропоновану продукцію. Документ повинен містити посилання на номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи закупівель, та предмет закупівлі.
Зазначена вимога є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники або їх офіційні представництва на території України (або офіційні представники, або дилери, або дистриб’ютори тощо) видають подібні листи виключно на власний розсуд, створюючи тим самим навмисно чи з необережності умови для недобросовісної конкуренції, іноді навіть з метою впливу на публічну закупівлю з тих чи інших причин. Що стосується посилання на номер оголошення про закупівлю, далеко не кожен виробник або офіційний представник тощо, бажає щоб його позитивний імідж та ділова репутація були предметом для надання конкурентних переваг певним учасникам ринку або стали предметом для будь-яких спекуляцій.
До того ж подібний лист не повинен мати для замовника великого значення, оскільки в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.

2. Згідно п.2.3 таблиці 1 додатку 4/2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА) Замовником вимагається надання інформації щодо наявності не менше одного працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в будь-якій країні, що підтверджується копією договору або цивільно-правової угоди, актами здачі-приймання робіт, листом від установи, яка отримала такі послуги тощо.
Дана вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки даною вимогою замовник обмежив право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з фізичними особами, що мають відповідний досвід та кваліфікацію.
Що стосується надання копії відповідного договору, якщо виходити з логіки, що вказаний спеціаліст перебував в штаті установи, яка надала зазначені послуги будь-якій третій особі, такий спеціаліст, по-перше, не має доступу до такої документації, по-друге, не має права розголошувати такі відомості.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути всі вищевказані недоліки та порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, в протилежному випадку надати відповідні роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 17:47
1. Зазначена вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки будь-який учасник ринку може приймати участь у закупівлі та поставити Замовнику якісний товар будь-якого виробника відповідно до умов тендерної документації. Вимога щодо авторизаційних/гарантійних листів від компаній-виробників обладнання або їх офіційного/их представництва/в на території України (або офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора тощо) убезпечить Замовника від придбання контрафактного, неякісного чи «сірого» товару, що не забезпечений гарантійним/сервісним обслуговуванням офіційно уповноважених сервісних центрів. Окрім того, подібні листи від виробників є широко поширеною практикою при закупівлі технологічно складного товару та підтверджують право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого апаратного забезпечення, яке є складовою предмету закупівлі, а також підтримку гарантійних зобов’язань на запропоновану продукцію. При цьому у тендерній документації вказано, що авторизаційні/гарантійні листи можуть бути в довільній формі та повинні містити посилання на номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи закупівель, та предмет закупівлі, інформація про які є у відкритому доступі в мережі інтернет, що забезпечує один з принципів здійснення закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Якщо конкретний виробник або офіційний представник не бажають брати участь у даній закупівлі, є можливість обрати іншого виробника відповідно до вимог тендерної документації. Реалізація зазначеної вимоги дозволить забезпечити придбання Замовником якісного обладнання та ефективне витрачання коштів державного бюджету для виконання загальнодержавного завдання щодо проведення Всеукраїнського перепису населення.
2. Дана вимога не суперечить вимогам законодавства, не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію, оскільки не містить умов щодо наявності працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства - учасника закупівлі. Тобто всі суб’єкти господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з фізичними особами, що мають відповідний досвід та кваліфікацію, зазначені у тендерній документації, можуть приймати участь у закупівлі. Замовник не обмежує учасника наданням лише копії відповідного договору для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам. Учасник може надати будь-яке інше підтвердження кваліфікації, зокрема цивільно-правову угоду, акти здачі-приймання робіт, лист від установи, яка отримала такі послуги тощо.
Таким чином дані положення тендерної документації не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, а тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Документи подані скаржником

Документи

18 квітня 2019 16:49
ПРОТОКОЛ_28.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 00:05
ТД_лот1_лот2.docx

Документи

18 квітня 2019 16:50
ПРОТОКОЛ_28.pdf

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 1: "ДК 021:2015: 48614000-5 Системи збору даних (Послуги з оновлення цифрового картографічного матеріалу для забезпечення проведення Всеукраїнського перепису населення)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 30 000 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 250 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 900000 UAH


Title: Lot 1: "CPV: 48614000-5 Data Collection Systems (Services for updating digital cartographic material to ensure holding of the All-Ukrainian Population Census)
Current status: Complete
Estimated total value: 30 000 000,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 250 000,00 UAH including VAT

Аукціон

Початок: 10 травня 2019 13:05
Auction planned date: 10 травня 2019 13:05
Закінчення: 10 травня 2019 13:32
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 шт
Лот 1: "ДК 021:2015: 48614000-5 Системи збору даних (Послуги з оновлення цифрового картографічного матеріалу для забезпечення проведення Всеукраїнського перепису населення)
ДК 021:2015: 48614000-5 — Системи збору даних
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, Київська обл., Київ, Шота Руставелі, 3
Дата доставки: 23 грудня 2019

Lot 1: "CPV: 48614000-5 Data Collection Systems (Services for updating digital cartographic material to ensure holding of the All-Ukrainian Population Census)
CPV: 48614000-5

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 03 травня 2019
UA-2019-03-26-002809-b7a8cd7a065f0482e86375dc7aa9774bb
Найменування: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Місцезнаходження: 01601, Україна, Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Учасник Документи Рішення
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

03 травня 2019 14:30
Протокол_ТКПЗ_31-19.pdf
03 травня 2019 14:31
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:48
тех. характеристики.pdf
25 квітня 2019 15:48
тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 15:48
СТАТУТ+ОПИС.pdf
25 квітня 2019 15:48
Сертифікат Матросов.pdf
25 квітня 2019 15:48
сертифікат Матросов 1.pdf
25 квітня 2019 15:48
Рейтинг банку.pdf
25 квітня 2019 15:48
Протокол Нагл. ради.pdf
25 квітня 2019 15:48
проект дог-ру.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Щонхор.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Овчаренко.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Місюра.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Матросов.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Масло.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Лашкевич.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Журба.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Андреєв.pdf
25 квітня 2019 15:48
Лицензия.zip
25 квітня 2019 15:48
довідка судимість.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка субпідряд.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка санкції.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка податки.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка мтб.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка корупц..pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка конкуренц..pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Щонхор.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Чернявський.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Овчаренко.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Місюра.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Матросов.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Лашкевич.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Журба.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Андреєв.pdf
25 квітня 2019 15:48
Гарантия 10093.zip
25 квітня 2019 15:48
антикорупц. програма.pdf

Документи

03 травня 2019 14:32
Протокол_ТКПЗ_31-19.pdf
03 травня 2019 14:32
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2019 21:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 21:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 21:26
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 21:26
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 18:30
Щодо технічних вимог.pdf
25 квітня 2019 18:30
Щодо субпiдрядникiв.pdf
25 квітня 2019 18:30
Щодо санкцiй.pdf
25 квітня 2019 18:30
Повноваження.pdf
25 квітня 2019 18:30
Персональнi данi.pdf
25 квітня 2019 18:30
Документи про освіту.pdf
25 квітня 2019 18:30
Гарантия 11420-19.zip
25 квітня 2019 18:30
Вiдомостi про учасника.pdf

Документи

03 травня 2019 14:33
Протокол_ТКПЗ_31-19.pdf
03 травня 2019 14:33
Електронний підпис

Публічні документи

13 травня 2019 12:34
Електронний підпис
13 травня 2019 12:33
Довідка МВС.pdf
13 травня 2019 12:33
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 17:27
Електронний підпис
10 травня 2019 17:27
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:37
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:37
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:32
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:31
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:31
Лот 1_Технічна частина.pdf
25 квітня 2019 19:31
Лот 1_проект договору.pdf
25 квітня 2019 19:31
Лот 1_Інші документи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ"

Приватне Підприємство "ЛанТек"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 травня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек" 27 986 022,00
UAH з ПДВ
27 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АМ Інтегратор Груп" 29 550 241,50
UAH з ПДВ
27 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ" 28 340 070,00
UAH з ПДВ
27 979 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 травня 2019 12:34
Електронний підпис
13 травня 2019 12:33
Довідка МВС.pdf
13 травня 2019 12:33
Довідка ДФС.pdf
10 травня 2019 17:27
Електронний підпис
10 травня 2019 17:27
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:37
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:37
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:32
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:31
Електронний підпис
25 квітня 2019 19:31
Лот 1_Технічна частина.pdf
25 квітня 2019 19:31
Лот 1_проект договору.pdf
25 квітня 2019 19:31
Лот 1_Інші документи.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
25 квітня 2019 15:48
тех. характеристики.pdf
25 квітня 2019 15:48
тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 15:48
СТАТУТ+ОПИС.pdf
25 квітня 2019 15:48
Сертифікат Матросов.pdf
25 квітня 2019 15:48
сертифікат Матросов 1.pdf
25 квітня 2019 15:48
Рейтинг банку.pdf
25 квітня 2019 15:48
Протокол Нагл. ради.pdf
25 квітня 2019 15:48
проект дог-ру.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Щонхор.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Овчаренко.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Місюра.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Матросов.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Масло.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Лашкевич.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Журба.pdf
25 квітня 2019 15:48
персон. дані Андреєв.pdf
25 квітня 2019 15:48
Лицензия.zip
25 квітня 2019 15:48
довідка судимість.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка субпідряд.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка санкції.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка податки.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка мтб.pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка корупц..pdf
25 квітня 2019 15:48
довідка конкуренц..pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Щонхор.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Чернявський.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Овчаренко.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Місюра.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Матросов.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Лашкевич.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Журба.pdf
25 квітня 2019 15:48
диплом Андреєв.pdf
25 квітня 2019 15:48
Гарантия 10093.zip
25 квітня 2019 15:48
антикорупц. програма.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 21:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 21:38
Електронний підпис
25 квітня 2019 21:26
Тендерна пропозиція.pdf
25 квітня 2019 21:26
Проект договору.pdf
25 квітня 2019 18:30
Щодо технічних вимог.pdf
25 квітня 2019 18:30
Щодо субпiдрядникiв.pdf
25 квітня 2019 18:30
Щодо санкцiй.pdf
25 квітня 2019 18:30
Повноваження.pdf
25 квітня 2019 18:30
Персональнi данi.pdf
25 квітня 2019 18:30
Документи про освіту.pdf
25 квітня 2019 18:30
Гарантия 11420-19.zip
25 квітня 2019 18:30
Вiдомостi про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Приватне Підприємство "ЛанТек"

ТОВ "АМ Інтегратор Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЕВІКОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
Переможець 27 486 000,00
UAH з ПДВ
11 травня 2019 15:47

Документи

11 травня 2019 15:46
Електронний підпис
11 травня 2019 15:46
Протокол_34.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 травня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Приватне Підприємство "ЛанТек"
#30692374
27 486 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 травня 2019 15:46
Електронний підпис
11 травня 2019 15:46
Протокол_34.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2019 09:53
Електронний підпис укладений
30 травня 2019 12:57
Договір №54 від 30.05.2019.pdf укладений
30 травня 2019 12:55
Додаток 2_ТВ до Договору №54 від 30.05.2019.pdf укладений
30 травня 2019 12:55

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 травня 2019 — 27 грудня 2019
Сума оплати за договором: 27 486 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 4 581 000,00 UAH)