ДК 021:2015: 48610000-7 Системи баз даних (Розробка автоматизованої системи для збору та оброблення даних Всеукраїнського перепису населення (АС ВПН, І черга)), за лотами: Лот 1: "ДК 021:2015: 48614000-5 Системи збору даних (Послуги з оновлення цифрового картографічного матеріалу для забезпечення проведення Всеукраїнського перепису населення); Лот 2: "ДК 021:2015: 48613000-8 Електронні системи управління даними (Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи складання квартальних списків та переписного районування Всеукраїнського перепису населення (ПАК АС СКСПР ВПН))"
CPV: 48610000-7 Database systems (Development of an automatized system for collecting and processing data of the All-Ukrainian Population Census (AS AUPC, 1st order)), for lots: Lot 1: "CPV: 48614000-5 Data Collection Systems (Services for updating digital cartographic material to ensure holding of the All-Ukrainian Population Census); Lot 2: "CPV: 48613000-8 Electronic data management systems (Development of the software and hardware complex of the automatized system for the compilation of quarterly lists and the census zoning of the All-Ukrainian Population Census (SHC AS CQLCZ AUPC))"
Очікувана вартість
89 668 100,00 UAH
UA-2019-03-26-002809-b 7a8cd7a065f0482e86375dc7aa9774bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Державна служба статистики України
Код ЄДРПОУ: 37507880
Вебсайт замовника: http://www.ukrstat.gov.ua
Місцезнаходження замовника: 01601, Україна, Київська обл., Київ, вул. Шота Руставелі, 3, м. Київ
Контактна особа замовника: Дука Микола
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Додаткові контактні особи: Пузанова Олена Олександрівна
(044) 289-67-40
E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Тімоніна Марія Борисівна
(044) 287-62-22
M.Timonina@ukrstat.gov.ua
Official name: State Statistics Service of Ukraine
National ID: 37507880
Contact point: Duka Mykola
+380442350071
M.Duka@ukrstat.gov.ua
Additional contacts: Puzanova Olena
(044) 289-67-40
E.Puzanova@ukrstat.gov.ua
Timonina Mariia
(044) 287-62-22
M.Timonina@ukrstat.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 89 668 100,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2 690 000,00 UAH
Publication date: 26 березня 2019 21:18
Enquiries until: 16 квітня 2019 10:00
Complaints submission until: до 22 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 квітня 2019 10:00

Information

Estimated total value: 89 668 100 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Scope of the procurement

Документація

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-002809-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 15 квітня 2019 23:59
Щодо технічних вимог до планшету
В вимогах до технічних характеристик планшету вказано: "вбудована Li-on батарея, не менше 3-х секцій, не менше 8350 mAh, не менше 18 годин автономної роботи".
Запитання:
1. Чому батарея має бути не менше 3-х секцій?
2. Чому саме не менше 8350 mAh? Адже планшети з різними апаратними характеристиками можуть однакову ємність споживати різний час роботи.
3. Чому саме 18 годин автономної роботи? Адже робочий день має не перевищувати 8 годин.
4. Що розуміється під терміном "автономна робота"? Це робота без підключення до електроживлення? Чи необхідна при цьому весь час робота з передачею даних через стільникову мережу чи WiFi"?
5. Також є вимога що має бути "зарядний пристрій" та "зарядний пристрій та кабель в комплекті". Мається на увазі що має бути два зарядні пристрої?
6. Має бути чохол та сумка. чи є якісь вимоги до чохла та сумки?
Просимо дати роз'яснення та внести відповідні правки до Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 квітня 2019 17:46
До тендерної документації будуть внесені правки з метою універсалізації та уточнення вимог до планшету, зокрема уточнені вимоги до батареї та часу автономної роботи.
Для забезпечення виконання робіт зі складання квартальних списків (збирання реєстраційних даних) за допомогою планшетів, які будуть здійснюватися тимчасовим переписним персоналом (реєстраторами) у польових умовах по всій території України, вимагаються підвищені вимоги до батареї для планшета та часу його автономної роботи без підзарядки, оскільки реєстратори будуть працювати восени при несприятливих погодних умовах та пониженій температурі навколишнього середовища. Крім цього, передбачається оф-лайн робота реєстраторів з планшетами без постійного підключення до мережі WiFi, тому дуже важливо забезпечити тривале зберігання зібраних реєстраційних даних. Спеціальні вимоги до чохла та сумки не визначаються з метою уникнення обмеження конкуренції.
Номер вимоги: UA-2019-03-26-002809-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Дата подання: 16 квітня 2019 00:05
Щодо дискримінаційних умов Тендерної документації
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, обмежують конкуренцію та можуть поставити в нерівні умови різних постачальників і порушують право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.

1. Пунктом 4 розділу І додатку 2/2 до тендерної документації (Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики) передбачена вимога надати лист (у довільній формі), наданий на адресу замовника, від виробника/ів або їх офіційного/их представництва/в на території України (або офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора тощо), яким підтверджуються право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого апаратного забезпечення, яке є складовою предмету закупівлі, підтримку гарантійних зобов’язань на запропоновану продукцію. Документ повинен містити посилання на номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи закупівель, та предмет закупівлі.
Зазначена вимога є обмеженням конкуренції. Адже деякі виробники або їх офіційні представництва на території України (або офіційні представники, або дилери, або дистриб’ютори тощо) видають подібні листи виключно на власний розсуд, створюючи тим самим навмисно чи з необережності умови для недобросовісної конкуренції, іноді навіть з метою впливу на публічну закупівлю з тих чи інших причин. Що стосується посилання на номер оголошення про закупівлю, далеко не кожен виробник або офіційний представник тощо, бажає щоб його позитивний імідж та ділова репутація були предметом для надання конкурентних переваг певним учасникам ринку або стали предметом для будь-яких спекуляцій.
До того ж подібний лист не повинен мати для замовника великого значення, оскільки в тендерній документації є опис предмета закупівлі, є вимога, яка передбачає поставку товару належної якості і в строк, визначений умовами договору.

2. Згідно п.2.3 таблиці 1 додатку 4/2 до тендерної документації (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ЗАМОВНИКОМ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ, ТА ІНШІ ВИМОГИ ЗАМОВНИКА) Замовником вимагається надання інформації щодо наявності не менше одного працівника, який брав участь у розробці автоматизованої системи для обробки даних перепису населення в будь-якій країні, що підтверджується копією договору або цивільно-правової угоди, актами здачі-приймання робіт, листом від установи, яка отримала такі послуги тощо.
Дана вимога суперечить законодавству, є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки даною вимогою замовник обмежив право на укладання цивільно-правових відносин відповідно до статті 208 Цивільного кодексу України.
Така умова тендерної документації обмежує участь у процедурі закупівлі лише тими суб’єктами господарювання, які мають працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства. Тобто є дискримінацією стосовно інших суб’єктів господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з фізичними особами, що мають відповідний досвід та кваліфікацію.
Що стосується надання копії відповідного договору, якщо виходити з логіки, що вказаний спеціаліст перебував в штаті установи, яка надала зазначені послуги будь-якій третій особі, такий спеціаліст, по-перше, не має доступу до такої документації, по-друге, не має права розголошувати такі відомості.

Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути всі вищевказані недоліки та порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію, в протилежному випадку надати відповідні роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 квітня 2019 17:47
1. Зазначена вимога не обмежує конкуренцію та не призводить до дискримінації учасників, оскільки будь-який учасник ринку може приймати участь у закупівлі та поставити Замовнику якісний товар будь-якого виробника відповідно до умов тендерної документації. Вимога щодо авторизаційних/гарантійних листів від компаній-виробників обладнання або їх офіційного/их представництва/в на території України (або офіційного представника, або дилера, або дистриб’ютора тощо) убезпечить Замовника від придбання контрафактного, неякісного чи «сірого» товару, що не забезпечений гарантійним/сервісним обслуговуванням офіційно уповноважених сервісних центрів. Окрім того, подібні листи від виробників є широко поширеною практикою при закупівлі технологічно складного товару та підтверджують право або можливість учасника здійснювати продаж запропонованого апаратного забезпечення, яке є складовою предмету закупівлі, а також підтримку гарантійних зобов’язань на запропоновану продукцію. При цьому у тендерній документації вказано, що авторизаційні/гарантійні листи можуть бути в довільній формі та повинні містити посилання на номер оголошення про закупівлю, оприлюдненого на офіційному порталі електронної системи закупівель, та предмет закупівлі, інформація про які є у відкритому доступі в мережі інтернет, що забезпечує один з принципів здійснення закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Якщо конкретний виробник або офіційний представник не бажають брати участь у даній закупівлі, є можливість обрати іншого виробника відповідно до вимог тендерної документації. Реалізація зазначеної вимоги дозволить забезпечити придбання Замовником якісного обладнання та ефективне витрачання коштів державного бюджету для виконання загальнодержавного завдання щодо проведення Всеукраїнського перепису населення.
2. Дана вимога не суперечить вимогам законодавства, не є дискримінаційною та не обмежує конкуренцію, оскільки не містить умов щодо наявності працівників відповідної кваліфікації саме у штаті підприємства - учасника закупівлі. Тобто всі суб’єкти господарювання, які мають змогу укласти, зокрема, цивільно-правові договори з фізичними особами, що мають відповідний досвід та кваліфікацію, зазначені у тендерній документації, можуть приймати участь у закупівлі. Замовник не обмежує учасника наданням лише копії відповідного договору для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам. Учасник може надати будь-яке інше підтвердження кваліфікації, зокрема цивільно-правову угоду, акти здачі-приймання робіт, лист від установи, яка отримала такі послуги тощо.
Таким чином дані положення тендерної документації не суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, а тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Документи подані скаржником

Документи

18 квітня 2019 16:49
ПРОТОКОЛ_28.pdf

Документи подані скаржником

16 квітня 2019 00:05
ТД_лот1_лот2.docx

Документи

18 квітня 2019 16:50
ПРОТОКОЛ_28.pdf

Лоти

Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Лот 2: "ДК 021:2015: 48613000-8 Електронні системи управління даними (Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи складання квартальних списків та переписного районування Всеукраїнського перепису населення (ПАК АС СКСПР ВПН) )"
Статус: Активний
Очікувана вартість: 59 668 100,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 500 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1 790 000,00 UAH


Title: Lot 2: "CPV: 48613000-8 Electronic data management systems (Development of the software and hardware complex of the automatized system for the compilation of quarterly lists and the census zoning of the All-Ukrainian Population Census (SHC AS CQLCZ AUPC))"
Current status: Active
Estimated total value: 59 668 100,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 500 000,00 UAH including VAT
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 1 790 000,00 UAH

Аукціон

Початок: 03 червня 2019 12:44
Auction planned date: 03 червня 2019 12:44

Позиції

1 шт.
Лот 2: "ДК 021:2015: 48613000-8 Електронні системи управління даними (Розробка програмно-апаратного комплексу автоматизованої системи складання квартальних списків та переписного районування Всеукраїнського перепису населення (ПАК АС СКСПР ВПН) )"
ДК 021:2015: 48613000-8 — Електронні системи управління даними
Дата доставки: до 30 вересня 2019 00:00

Lot 2: "CPV: 48613000-8 Electronic data management systems (Development of the software and hardware complex of the automatized system for the compilation of quarterly lists and the census zoning of the All-Ukrainian Population Census (SHC AS CQLCZ AUPC))"
CPV: 48613000-8

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Актуальні тендери

До пошуку