Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони майна)_7783675
Очікувана вартість
1 249 521,00 UAH
UA-2019-03-26-001988-b ● e272b9bdbf124849bc01d7238dc827a8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АТ "Укрпошта" в особі сумської дирекції |
Код ЄДРПОУ: | 22981300 |
Місцезнаходження: | 40003, Україна , Сумська обл., м. Суми, пл. Привокзальна, 5 |
Контактна особа: |
Юлія Миколаївна Купка +380503009237 kupka-ym@ukrposhta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2019 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:16 |
Очікувана вартість: | 1 249 521,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 495,21 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12500 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 послуга
Послуги з фізичної охорони майна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2019 16:09 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2019 15:47 |
ТД.docx |
26 березня 2019 16:09 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2019 15:47 |
ТД.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документів з охорони праці та пожежної безпеки
Дата подання: 27 березня 2019 12:01
Дата відповіді: 28 березня 2019 13:44
Пунктом 6 Технічної специфікації передбачено обов’язок Учасника до початку надання послуг охорони надати Замовнику
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань охорони праці;
- копії документів на кожного працівника (витяг з протоколу засідання комісії, посвідчення), підтверджуючі проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Вважаємо ці вимоги тендерної документації дискримінаційними та такими, що прописані під конкретного учасника і вимагаємо їх видалити виходячи із наступного.
Статтею 18 Закону України «Про охорону праці» визначено, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж з питань охорони праці, з надання першої медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і правил поведінки у разі виникнення аварії.
У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", усі працівники при прийнятті на роботу на робочому місці повинні проходити інструктажі з питань пожежної безпеки.
Особи, яких приймають на роботу, пов'язану з підвищеною пожежною небезпекою, повинні попередньо (до початку самостійного виконання роботи) пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум).
Навчання посадових осіб підприємств, установ та організацій, які до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) зобов’язані проходити навчання з питань пожежної безпеки, здійснюється на територіальних курсах, у навчально-методичних центрах цивільного захисту та безпеки життєдіяльності або на інших підприємствах, в установах та організаціях, що мають затверджені програми навчання з питань пожежної безпеки.
Законом України «Про охоронну діяльність» та ліцензійними умовами на провадження охоронної діяльності не визначено обов’язку проходити усім охоронцям навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Закону України «Про охорону праці», Постановою Кабінету Міністрів України від 26.06.2013 року №444 "Про затвердження Порядку здійснення навчання населення діям у надзвичайних ситуаціях", Законом України «Про охоронну діяльність», якими керують охоронні компанії, не визначені вимоги щодо обов’язкового проходження охоронцями навчання з питань охорони праці та пожежної безпеки.
Тим паче, відділення Укрпошти жодним чином не відносяться до об’єктів підвищеної небезпеки, листоноші та касири не носять на роботі каски та не мають документів з охорони праці та пожежної безпеки, що чомусь вимагаються з охоронників.
Одним із принципів здійснення закупівель, визначених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» є недискримінація учасників.
Частиною 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник не може встановити дискримінаційні вимоги учасників.
З огляду на зазначене, ВИМАГАЄМО усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Вважаємо, що запропоновані зміни до тендерної документації не є доцільними.
У ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Стаття 18 ЗУ «Про охорону праці» регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, пунктом 30 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови).
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. (далі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
Згідно п. 17 постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Згідно п. 1.4. Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю.
Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому охоронці зобов’язані проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у тендерній документації, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
У ст. 40 Кодексу цивільного захисту України визначено, що особи під час прийняття на роботу та працівники щороку за місцем роботи проходять інструктаж з питань цивільного захисту, пожежної безпеки та дій у надзвичайних ситуаціях.
Особи, яких приймають на роботу, пов’язану з підвищеною пожежною небезпекою, мають попередньо пройти спеціальне навчання (пожежно-технічний мінімум). Працівники, зайняті на роботах з підвищеною пожежною небезпекою, один раз на рік проходять перевірку знань відповідних нормативних актів з пожежної безпеки, а посадові особи до початку виконання своїх обов’язків і періодично (один раз на три роки) проходять навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки.
Допуск до роботи осіб, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з питань цивільного захисту, зокрема з пожежної безпеки, забороняється.
Стаття 18 ЗУ «Про охорону праці» регламентовано, що працівники під час прийняття на роботу і в процесі роботи повинні проходити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої медичної.
Не допускаються до роботи працівники, у тому числі посадові особи, які не пройшли навчання, інструктаж і перевірку знань з охорони праці.
Крім того, пунктом 30 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначено, що охоронна діяльність підлягає ліцензуванню.
На виконання даної статті постановою Кабінету Міністрів України від 18 листопада 2015 р. № 960 затверджено Ліцензійні умови провадження охоронної діяльності (далі – Ліцензійні умови).
Пунктом 18 Ліцензійних умов регламентовано, що охоронна діяльність провадиться лише персоналом, який відповідає вимогам, що встановлені пунктами 15 і 17 цих Ліцензійних умов.
Пунктом 15 Ліцензійних умов зазначено, що охоронники, охоронці повинні входити до штату суб’єкта охоронної діяльності та залежно від об’єкта, що охороняється, відповідати кваліфікаційним вимогам, визначеним наказом Мінпраці від 29 грудня 2004 р. № 336 “Про затвердження Випуску 1 “Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності” Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників”. (далі – Довідник). Рівень відповідності кваліфікаційним вимогам документально підтверджується згідно із законодавством.
Пунктом 12. Довідника визначено, що роботодавець організовує систематичне навчання працівників з питань охорони праці.
Пунктом 114 Довідника затверджено завдання та обов'язки охоронника, та чітко визначено, що охоронник повинен знати: правила та норми з охорони праці, екологічної та пожежної безпеки, порядок надання першої медичної допомоги, тощо.
Підпунктом 10 Пункту 13 Ліцензійних умов чітко визначено, що під час організації та провадження охоронної діяльності забороняється залучати до охоронних заходів осіб, які не подали документів, необхідних для прийняття на роботу, або не відповідають кваліфікаційним вимогам.
Згідно п. 17 постанови Кабінету Міністрів України № 960 від 18.11.2015 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності», персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності (входять до штату суб’єкта охоронної діяльності).
Під час прийняття на роботу ліцензіат зобов’язаний отримати від зазначених осіб документи, необхідні для прийняття на роботу до суб’єкта охоронної діяльності, а саме:
- документи, які підтверджують проходження особою обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку;
- документ, який підтверджує, що такі особи не мають непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів;
- документ, що підтверджує відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків, який видається в установленому порядку;
- копію паспорта громадянина України;
- документ, що підтверджує набуття кваліфікації.
Згідно п. 1.4. Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю.
Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому охоронці зобов’язані проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у тендерній документації, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Вимога
Дата подання: 31 березня 2019 12:37
Дата відповіді: 01 квітня 2019 11:27
Стаття 16 ЗУ "Про публічні заакупівлі" не визначає термін, обсяг та суб*єкта аналогічного договору. То чому це робите Ви? Таким чином обмежуючи коло учасників. Чому саме 5 цілодобових постів має бути в аналогічному договорі? Є купа рішень АМКУ в яких чітко визначено, що аналогічний має бути 1 і без додаткових умов по терміну чи обсягам. Тому вимагаємо привести Вашу документацію у відповідність та виключити вимогу про 5 цілодобових постів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. За результатами розгляду вашого питання повідомляємо, наступне: відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», з метою підтвердження кваліфікації учасників закупівлі, замовником встановлено вимогу щодо наявності досвіду виконання ними аналогічного(их) договору(ів). Тлумачення «аналогічного договору, аналогічних договорів» для конкретної закупівлі замовник визначає самостійно відповідно до її специфіки. Зважаючи на обсяги даної закупівлі (фізична охорона майна Сумської дирекції на 7 об’єктах (тобто 7 постів, з яких 6 є цілодобовими відповідно до технічної специфікації, наведеної в Додатку 3 до тендерної документації), замовник, встановлюючи вимогу щодо наявності в учасника досвіду виконання аналогічного/их договору/ів, за умовами якого/их учасник протягом 2017-2018 років надавав або надає послуги фізичної охорони на щонайменше 5 цілодобових постах охорони за договором/ами, має отримати від учасника підтвердження його можливості забезпечити надання послуг фізичної охорони належним чином та у відповідних обсягах.
Таким чином вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації обґрунтована, не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників.
Таким чином вважаємо, що зазначена вимога тендерної документації обґрунтована, не є дискримінаційною та не обмежує коло потенційних учасників.
Вимога
Дата подання: 31 березня 2019 12:40
Дата відповіді: 01 квітня 2019 11:32
Охоронники не пожежники та не електромонтери, то чому вони повинні мати посвідчення з ОП і ПБ? В ліцензійних умовах провадження охоронної дічльності немає такої вимоги. То Ви написали новий НПА, яким регулюється охоронна діяльність у нашій країні? Також врахуйте, що проходячи навчання, охоронники вивчають ПБ і ОП і додатково проходять ОП при прийнятті на роботу. Тому Ваша вимога неправомірна і дискримінаційна і ми вимагаємо її виключити!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Згідно п. 1.4. Наказу Державного комітету України з нагляду за охороною праці № 15 від 26.01.2005 «Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою» робота підвищеної небезпеки - робота в умовах впливу шкідливих та небезпечних виробничих чинників або така, де є потреба у професійному доборі, чи пов’язана з обслуговуванням, управлінням, застосуванням технічних засобів праці або технологічних процесів, що характеризуються підвищеним ступенем ризику виникнення аварій, пожеж, загрози життю, заподіяння шкоди здоров’ю, майну, довкіллю.
Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому робота охоронців відноситься до роботи з підвищеною небезпекою, що в подальшому зобов’язує їх проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у тендерній документації, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Таким чином, відповідно п.7 Наказу Державного комітету України по нагляду за охороною праці № 263/121 від 23.09.94 р. «Про затвердження Переліку робіт, де є потреба у професійному доборі» до робіт, де є потреба у професійному доборі, відносяться роботи, виконання яких передбачає носіння вогнепальної зброї. Саме тому робота охоронців відноситься до роботи з підвищеною небезпекою, що в подальшому зобов’язує їх проходити навчання та перевірку знань з питань охорони праці, а також з питань пожежної безпеки.
Отже, вимоги, визначені у тендерній документації, не є дискримінаційними та не порушують законодавства України.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-26-001988-b.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 24 квітня 2019 14:38
Дата подання: 24 квітня 2019 14:38
СКАРГА на незаконні дії Замовника - Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Сумської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта», в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
СКАРГА на незаконні дії Замовника - Акціонерне товариство «Укрпошта» в особі Сумської дирекції Акціонерного товариства «Укрпошта», в порядку, встановленому ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 26 квітня 2019 16:00
рішення від 26.04.2019 № 5161.pdf
Дата публікації: 26 квітня 2019 16:00
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2019 № 5995.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 16:47
рішення від 15.05.2019 № 5995.pdf
Дата публікації: 21 травня 2019 00:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 11:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-012" |
1 021 264,00
UAH з ПДВ
|
1 021 264,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" |
1 153 040,00
UAH з ПДВ
|
1 128 002,56
UAH з ПДВ
|
Документи |
Приватне підприємство "Явір-2000" |
1 216 841,22
UAH з ПДВ
|
1 140 521,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА" |
1 228 449,60
UAH з ПДВ
|
1 146 420,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОХОРОНА-012" #42603979 |
Відхилено |
1 021 264,00
UAH з ПДВ
|
16 квітня 2019 12:28
|
ТОВ "ХОЛДИНГ ОХОРОННИХ ПІДПРИЄМСТВ "ШЕРИФ" #37515980 |
Переможець |
1 128 002,56
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 14:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 09:36
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2019 15:06
|
Договір 44-298.pdf | укладений |
31 травня 2019 15:05
|