Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«КОД ДК 021:2015 – 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (КОМБІНОВАНА КАНАЛОПРОМИВНА МАШИНА)»
«CODE DK 021: 2015 34140000-0 - HIGH-PASSENGER MOTOR VEHICLES (COMBINED CANTILEVER WASHING MACHINE)»
Очікувана вартість
8 000 000,00 UAH
UA-2019-03-26-001887-b d233505403df4076a678069aa261fcd4
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Геннадій Михайлович Деменін

+380567324646
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Вебсайт: http://vodokanal.dp.ua/
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Контактна особа: Геннадій Михайлович Деменін
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Додаткові контактні особи: Геннадій Михайлович Деменін
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Public Utility “Dniprovodokanal” of Dnipropetrovsk
National ID: 03341305
Contact point: Gennadiy Demenin
+380567324646,+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua
Additional contacts: Геннадій Михайлович Деменін
+380563774103
td_dneprovodokanal@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 березня 2019 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 28 квітня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 травня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 травня 2019 20:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 14:32
Очікувана вартість: 8 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 40 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 240000 UAH
Publication date: 26 березня 2019 15:32
Enquiries until: 28 квітня 2019 20:00
Complaints submission until: до 04 травня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 08 травня 2019 20:00

Information

Estimated total value: 8 000 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 40 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
«КОД ДК 021:2015 – 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (КОМБІНОВАНА КАНАЛОПРОМИВНА МАШИНА)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул.Б.Кротова,33
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка

«CODE DK 021: 2015 34140000-0 - HIGH-PASSENGER MOTOR VEHICLES (COMBINED CANTILEVER WASHING MACHINE)»
CPV: 43260000-3
Період постачання: з 13 травня 2019 по 28 квітня 2020

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 квітня 2019 17:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 квітня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 квітня 2019 13:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 квітня 2019 17:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 5(сравнительная).docx
23 квітня 2019 14:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 4(сравнительная).docx
23 квітня 2019 09:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 3(сравнительная).docx
19 квітня 2019 13:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2(сравнительная).docx
28 березня 2019 10:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (сравнительная).docx
26 березня 2019 15:32
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
26 квітня 2019 17:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 5(сравнительная).docx
23 квітня 2019 14:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 4(сравнительная).docx
23 квітня 2019 09:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 3(сравнительная).docx
19 квітня 2019 13:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2(сравнительная).docx
28 березня 2019 10:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (сравнительная).docx
26 березня 2019 15:32
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
26 квітня 2019 17:13
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 5(окончательная).docx
23 квітня 2019 14:53
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 4(окончательная).docx
23 квітня 2019 09:57
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 3(окончательная).docx
19 квітня 2019 13:09
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ 2(окончательная).docx
28 березня 2019 10:29
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (окончательная).docx
26 квітня 2019 17:13
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 5(окончательная).docx
23 квітня 2019 14:53
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 4(окончательная).docx
23 квітня 2019 09:57
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 3(окончательная).docx
19 квітня 2019 13:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ 2(окончательная).docx
28 березня 2019 10:29
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ (окончательная).docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-20-000086 ● 65479f8a2ac54adda34bd537ae53123a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2019 22:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
20.05.2019 № 95
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАСИЛЬЄВ

Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2019-03-26-001887-b 26.03.2019 Комунальне підприємство «Дніпроводоканал» Дніпровської міської ради виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-27 09:40:21

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт «КОД ДК 021:2015 – 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (КОМБІНОВАНА КАНАЛОПРОМИВНА МАШИНА)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-26-001887-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.

1. Чому не дотримані вимоги наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель» від 22.03.2016 № 490 із змінами в частині заповнення інформації у формі оголошення про проведення відкритих торгів?
1.1.Відповідно до річного плану закупівель UA-P-2019-03-27-000366-b, який оприлюднений 27.03.2019, тобто після оприлюднення оголошення про проведення процедури відкритих торгів (26.03.2019), Замовником код предмету закупівлі зазначений «ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби», проте в порушення вимог пункту 6 форми оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником зазначено два коди предмету закупівлі, а саме:
ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка.
1.2 У розділі оголошення «Інформація про предмет закупівлі» Замовником вказано: «Період постачання: з 13 травня 2019 по 28 квітня 2020». Однак, відповідно до оголошення аукціон за процедурою закупівлі призначений на 20 травня 2019 року.
2. Чому не дотримані вимоги абзацу другого частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 2 розділу 2 тендерної документації щодо оприлюднення змін до тендерної документації?
Так, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації.
3. Чому строк дії тендерного забезпечення не відповідає строку дії тендерних пропозицій?
Так, відповідно до п.2 розділу 3 тендерної документації строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Водночас, відповідно до п.3 розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерних пропозицій у разі, зокрема закінчення строку дії забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації.
Відповідно до п.4 розділу 3 тендерної документації, тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 (дев’яноста) робочих днів з дати розкриття тендерних пропозицій.
З огляду на зазначене тендерна пропозиція учасника, яка має строк дії 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (з 08.05.2019) не буде мати забезпечення своєї пропозиції на період до дати кінцевого строку дії тендерних пропозицій, а саме з дати розкриття тендерних пропозицій.
4. Чому пропозиція учасника торгів ТОВ «Укрспецтехінвест» допущена до аукціону, при тому що завантажені в електронну систему закупівель документи не підписані ЕЦП, чим не дотримано вимоги ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п.1 р3 тендерної документації?
Так, відповідно до вимог ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
У тендерній документації Замовник зазначив, що документи та інформація тендерної пропозиції, що містять згідно умов тендерної документації цінові показники (ціну), повинні бути завантажені в електронну систему закупівель у відповідності з регламентом відповідного електронного майданчика у такий спосіб, щоб вказані документи були доступні для перегляду після проведення аукціону.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-29 11:16:22

Щодо зауважень ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

У межах проведення моніторингу ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ СХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ були виявлені деякі невідповідності по закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (КОМБІНОВАНА КАНАЛОПРОМИВНА МАШИНА)» «CODE DK 021: 2015 34140000-0 - HIGH-PASSENGER MOTOR VEHICLES (COMBINED CANTILEVER WASHING MACHINE)». Тому, Замовник прийняв рішення про відміну даної закупівлі згідно п.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У зв’язку із допущеними технічними помилками під час проведення процедури закупівлі «КОД ДК 021:2015 – 34140000-0 - ВЕЛИКОВАНТАЖНІ МОТОТРАНСПОРТНІ ЗАСОБИ (КОМБІНОВАНА КАНАЛОПРОМИВНА МАШИНА)» «CODE DK 021: 2015 34140000-0 - HIGH-PASSENGER MOTOR VEHICLES (COMBINED CANTILEVER WASHING MACHINE)» згідно оголошення № UA-2019-03-26-001887-b та відсутністю можливості виправити допущені помилки, на засіданні тендерного комітету Комунального Підприємства "Дніпроводоканал" Дніпровської міської ради було прийнято рішення про відміну даної закупівлі згідно п.1 Статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі»: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.

2019-06-11 15:43:20


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 06 червня 2019
Кінцевий строк оскарження: 21 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 6 форми оголошення про проведення відкритих торгів, Замовником зазначено два коди предмету закупівлі, а саме: ДК 021:2015: 34140000-0 – Великовантажні мототранспортні засоби ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка. У розділі оголошення «Інформація про предмет закупівлі» Замовником вказано: «Період постачання: з 13 травня 2019 по 28 квітня 2020». Однак, відповідно до оголошення аукціон за процедурою закупівлі призначений на 20 травня 2019 року. Пропозиція учасника торгів ТОВ «Укрспецтехінвест» допущена до аукціону, при тому що завантажені в електронну систему закупівель документи не підписані ЕЦП, чим не дотримано вимоги ст.12 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимог п.1 р3 тендерної документації.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2019
UA-2019-03-26-001887-bd233505403df4076a678069aa261fcd4
Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВОДОКАНАЛ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 03341305
Місцезнаходження: 49101, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, 21а
Учасник Документи Рішення
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ Укрспецтехінвест Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

13 травня 2019 11:42
Електронний підпис

Публічні документи

08 травня 2019 18:07
Електронний підпис
08 травня 2019 18:07
Електронний підпис
08 травня 2019 18:07
Протокол НР.7Z
08 травня 2019 18:07
Витяг із Статуту.7z
08 травня 2019 18:07
Банківська ліцензія.7z
08 травня 2019 18:07
Лист для клієнтів.7z
08 травня 2019 18:07
платіжне доручення.pdf
08 травня 2019 18:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 травня 2019 18:07
Гарантія 11408-19.7z
08 травня 2019 18:07
технічна частина.pdf
08 травня 2019 18:07
тендерна пропозиція.pdf

Документи

13 травня 2019 11:42
Електронний підпис

Публічні документи

08 травня 2019 18:10
8- забезпечення КДМ.7z
08 травня 2019 18:10
7- Інші документи.pdf
08 травня 2019 18:10
1.2- Додаток 1 (без ціни).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки"

ТОВ Укрспецтехінвест

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Укрспецтехінвест 7 870 000,00
UAH з ПДВ
7 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки" 7 985 000,00
UAH з ПДВ
7 700 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 травня 2019 18:10
8- забезпечення КДМ.7z
08 травня 2019 18:10
7- Інші документи.pdf
08 травня 2019 18:10
1.2- Додаток 1 (без ціни).pdf

Публічні документи

08 травня 2019 18:07
Електронний підпис
08 травня 2019 18:07
Електронний підпис
08 травня 2019 18:07
Протокол НР.7Z
08 травня 2019 18:07
Витяг із Статуту.7z
08 травня 2019 18:07
Банківська ліцензія.7z
08 травня 2019 18:07
Лист для клієнтів.7z
08 травня 2019 18:07
платіжне доручення.pdf
08 травня 2019 18:07
Наказ Фролова Ю.М.7Z
08 травня 2019 18:07
Гарантія 11408-19.7z
08 травня 2019 18:07
технічна частина.pdf
08 травня 2019 18:07
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Укрспецтехінвест

Товариство з обмеженою відповідальністю "Сучасні вантажівки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Укрспецтехінвест
#38732010
Очікує рішення 7 350 000,00
UAH з ПДВ
20 травня 2019 14:53

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 29 травня 2019 11:20
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
29 травня 2019 11:20
Електронний підпис
29 травня 2019 11:19
Протокол щодо відміни торгів.doc