Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт їдальні та харчоблока будівлі загальноосвітньої школи № 6 І-ІІІ ступенів за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка" (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Очікувана вартість
2 559 504,00 UAH
UA-2019-03-26-001611-b 87b03c730e634749a77062e874dac5c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Анатоліївна Стародубцева

+380997808895 osvitabuhgalter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти військово-цивільної адміністрації міста Авдіївка Донецької обл.
Код ЄДРПОУ: 40866559
Місцезнаходження: 86060, Україна , Донецька обл., м. Авдіївка, вул. Корольова, 2
Контактна особа: Наталія Анатоліївна Стародубцева
+380997808895
osvitabuhgalter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 14:50
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 21:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:04
Очікувана вартість: 2 559 504,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 023,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,04%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт їдальні та харчоблока будівлі загальноосвітньої школи № 6 І-ІІІ ступенів за адресою: б. Шевченко, буд. 1, м. Авдіївка" (ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні роботи).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 86065, Україна, Донецька область, місто Авдіївка, бульвар Шевченко, буд. 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 14:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:51
додаток 1.doc
26 березня 2019 14:51
додаток 2.doc
26 березня 2019 14:51
додаток 3.doc
26 березня 2019 14:51
ДОДАТОК 4.doc
26 березня 2019 14:51
ТД освіта.doc
26 березня 2019 14:50
ДОДАТОК 8.doc
26 березня 2019 14:50
ДОДАТОК 7.doc
26 березня 2019 14:50
ДОДАТОК 6.doc
26 березня 2019 14:50
ДОДАТОК 5.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-001611-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:37575840
Дата подання: 22 квітня 2019 10:50
невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації
Пропозиція ФО-П Лишкевич П.К. не відповідає вимогам тендерної документації (надалі – ТД), оскільки надані у складі тендерної пропозиції документи складено з порушенням, а саме :
1) Лист відгук від ПАТ «Авдіївський коксохімічний завод» надано на російській мові, перекладу на українську мову не надано (порушено п. 7 ТД «Тендерна пропозиція, всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені українською мовою, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально»).
2) Довідка про досвід виконання аналогічних договорів №2 від 05.04.2019 р. не містить необхідної інформація, яка вимагалось в п. 3 Додатку №1 ТД «Дата договору, ПІБ відповідальних осіб замовника» (порушено вимогу п. 3 Додатку №1 ТД).
3) В Довідці про відомості підприємства – не зазначено адреси для листування (порушено вимогу п. 1.2. Додатку 5 ТД)
4) Документи тендерної пропозиції без накладення електронного цифрового підпису (порушення абз. 4,5 п. 1 розділу ІІІ ТД «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки, документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами), а також договірної ціни та кошторису, які можуть містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством) тільки на останніх сторінках. При оприлюднені таких документів Учасник накладає на них кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі застосування) або електронним цифровим підписом у розумінні кваліфікованого електронного підпису».

На підставі вище викладеного, тендерна пропозиція ФО-П Лишкевич П.К. підлягає відхиленню через невідповідність вимогам тендерної документації (п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 квітня 2019 16:25
Тендерним комітетом розглянута вимога:
1. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» тендерною документацією вимагалось надати лист – відгук (листи - відгуки) для підтвердження виконання такого договору (п.3.2 Додаток 1 Тендерної документації). Учасник ФОП Лишкевич Павло Костянтинович в тендерній пропозиції надав три відгуки від замовників, які підтверджують якісне виконання аналогічних договорів. Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами) (далі – Закон) для підтвердження кваліфікаційного критерію щодо «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» достатньо одного такого договору. Тому відгук наданий на російській мові (один із трьох) від ПАТ «АКХЗ» не впливає на зміст та якість тендерної пропозиції і не може бути причиною її відхилення.
2. На відповідність вимогам Тендерної документації в складі тендерної пропозиції ФОП Лишкевич Павло Костянтинович була надана довідка № 2 від 05.04.2019 про досвід виконання аналогічних договорів, у якій зазначено чотири договори з трьома контрагентами. Інформацію, надану в довідці, було перевірено через електронну систему Прозоро. Закупівлі за зазначеними договорами були проведенні через електронну систему Прозоро. Всі договори завантажені до системи і виконані в повному обсязі. Відсутність дати складання договорів, вказаних в довідці є несуттєвим, тому як це відкрита інформація, яку можна перевірити.
3. На відповідність вимогам Тендерної документації в складі тендерної пропозиції ФОП Лишкевич Павло Костянтинович була надана довідка № 11 від 05.04.2019 р. відомості про підприємство, в якій зазначена юридична адреса, та фактична адреса. Підприємство перевірено по відкритим реєстрам, де адреса співпадає з наданою в довідці. Ненадання в довідці адреси для листування є несуттєвою формальною помилкою (не допискою).
4. При оприлюдненні тендерної пропозиції Учасник накладає кваліфікований електронний підпис та кваліфіковану електронну печатку (у разі застосування) або електронним цифровим підписом у розумінні кваліфікованого електронного підпису. На тендерну пропозицію учасник ФОП Лишкевич Павло Костянтинович наклав кваліфікований електронний підпис 10 квітня в 15:50 (скрін-шот додається)
Дана пропозиція вибрана системою як найбільш економічно вигідна. Закупівля здійснюється за принципом максимальна економія та ефективність, головним критерієм оцінки є 100% ціна. Дані зауваження не спотворюють результати торгів, не впливають на зміст і якість тендерної пропозиції та не заважають її оцінюванню.
Рішення тендерного комітету залишити без змін.

Документи

24 квітня 2019 16:25
КЕП 1.png
24 квітня 2019 16:25
КЕП.png

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИШКЕВИЧ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ" 2 125 136,43
UAH з ПДВ
2 125 136,43
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ" 2 398 005,20
UAH з ПДВ
2 398 005,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 15:28
Електронний підпис
17 квітня 2019 16:45
ПЗ ДЦ1.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПЗ ДЦ.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР22.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР21.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР20.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР19.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР18.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР17.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР16.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР15.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР14.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР13.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР12.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР11.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР10.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР9.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР8.pdf
17 квітня 2019 16:45
ПВР7.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР6.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР5.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР4.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР3.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР2.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР.pdf
17 квітня 2019 16:44
ПВР печ..pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 3-1.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 3.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-18.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-17.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-16.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-15.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-14.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-13.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-12.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-11.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-10.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-9.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-8.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-7.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-6.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-5.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-4.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-3.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-2.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2-1.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 2.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 1-2.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 1.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ ЛС 1- 3.pdf
17 квітня 2019 16:44
ДЦ 1.pdf
16 квітня 2019 15:13
Інформація про ціни.pdf
16 квітня 2019 15:13
Зведений кошторис.pdf
16 квітня 2019 15:13
Зведений кошторис 1.pdf
16 квітня 2019 15:13
Довідка поліція.pdf
16 квітня 2019 15:13
Довідка податкова.pdf
11 квітня 2019 16:26
Електронний підпис
11 квітня 2019 16:25
Інформація про ціни.pdf
10 квітня 2019 15:50
Електронний підпис
10 квітня 2019 15:42
Пояснювальна записка1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Пояснювальна записка.pdf
10 квітня 2019 15:42
Локальний кошторис.pdf
10 квітня 2019 15:42
Локальний кошторис 3.pdf
10 квітня 2019 15:42
Локальний кошторис 2.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис18.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис17.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис16.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис15.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис14.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис13.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис12.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис11.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис10.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис9.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис8.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис7.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис6.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис5.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис4.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис3.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис2.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Лок. кошторис.pdf
10 квітня 2019 15:42
Ліцензія1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Ліцензія.pdf
10 квітня 2019 15:42
Зведений кошторис1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Зведений кошторис.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договірна ціна1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договірна ціна.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів22.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів21.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів20.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів19.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів18.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів17.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів16.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів15.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів14.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів13.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів12.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів11.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів10.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів9.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів8.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів7.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів6.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів5.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів4.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів3.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів2.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відомість ресурсів.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка персонал.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відгук2.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відгук1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Відгук.pdf
10 квітня 2019 15:42
Тендерна пропозиція1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Тендерна пропозиція.pdf
10 квітня 2019 15:42
Паспорт1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Паспорт.pdf
10 квітня 2019 15:42
Ліцензія1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Ліцензія.pdf
10 квітня 2019 15:42
Ід. код.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 9.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 8.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 7.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 6.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 5.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 4.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 3.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 2.pdf
10 квітня 2019 15:42
Договір 1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка субпідрядники.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка ст.17.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка про санкції1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка про санкції.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка податкова.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка підпис1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Довідка підпис.pdf
10 квітня 2019 15:42
Витяг3.pdf
10 квітня 2019 15:42
Витяг2.pdf
10 квітня 2019 15:42
Витяг1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Витяг.pdf
10 квітня 2019 15:42
Виписка ЕДР1.pdf
10 квітня 2019 15:42
Виписка ЕДР.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 17:19
Електронний підпис
10 квітня 2019 17:15
на сайт.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИШКЕВИЧ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ"

ТОВ "ФІРМА "КОЛОРІТ-СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИШКЕВИЧ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3160014910
Переможець 2 125 136,43
UAH з ПДВ
15 квітня 2019 15:58

Документи

15 квітня 2019 15:58
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2019 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИШКЕВИЧ ПАВЛО КОСТЯНТИНОВИЧ"
#3160014910
2 125 136,43
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 квітня 2019 15:58
Електронний підпис
11 квітня 2019 14:26
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 листопада 2019 17:04
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2019 13:38
додаткова угода № 3 до договору № 26.pdf зміни до договору
05 листопада 2019 13:36
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2019 15:06
доп. угода № 2 до договору № 26.pdf зміни до договору
27 вересня 2019 15:04
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2019 16:57
доп.угода до договору № 26.pdf зміни до договору
13 травня 2019 16:56
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 15:28
договір № 26 .pdf укладений
03 травня 2019 15:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни в п. п.10.3, п. п.12.1, п. п. 17.3, п.21, до календарного плану
Номер договору про закупівлю: № 26
Договір:
Номер додаткової угоди: № 26
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни в календарному плані
Номер договору про закупівлю: № 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесені зміни до пункту 3.1 розділу 3 "Договірна ціна"
Номер договору про закупівлю: № 26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 649 869,45
UAH з ПДВ