Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Mobile hydraulic unloader
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Вебсайт: | https://www.izmport.com.ua |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Контактна особа: |
Долгова Світлана Вікторівна 0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise «Sea Commercial Port of Izmail» |
National ID: | 01125815 |
Contact point: |
Dolhova Svitlana 0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2019 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 квітня 2019 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 квітня 2019 11:00 |
Початок аукціону: | 20 травня 2019 14:59 |
Очікувана вартість: | 39 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 197 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 394000 UAH |
Publication date: | 26 березня 2019 16:22 |
Enquiries until: | 16 квітня 2019 11:00 |
Complaints submission until: | до 22 квітня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 квітня 2019 11:00 |
Information
Estimated total value: | 39 400 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 197 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Готовність товару до поставки | Аванс | 10 | Робочі | 30 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2019 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 березня 2019 14:54 |
ТД.docx | |
27 березня 2019 14:54 |
Зразок_1.docx | |
27 березня 2019 14:54 |
Додаток_6.docx | |
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_5.docx | |
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_4.doc | |
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_3.docx | |
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_2.docx | |
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_1.docx | |
27 березня 2019 14:53 |
Протокол_зміни.docx |
27 березня 2019 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
27 березня 2019 14:54 |
ТД.docx
|
|||
27 березня 2019 14:54 |
Зразок_1.docx
|
|||
27 березня 2019 14:54 |
Додаток_6.docx
|
|||
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_5.docx
|
|||
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_4.doc
|
|||
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_3.docx
|
|||
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_2.docx
|
|||
27 березня 2019 14:53 |
Додаток_1.docx
|
|||
27 березня 2019 14:53 |
Протокол_зміни.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Для можливості перегляду змінення довжини рукояті є необхідність в оцінці параметрів стріли+ рукоять, а також робочої діаграми і карти вантажопідйомності, тому що ця характеристика має істотний вплив на необхідний технологічний процес вантажно-розвантажувальних робіт.
Для визначення розмірності та кількості коліс враховувалася максимальна вага розвантажувача визначена у ТД для відповідності його допустимим навантаженням на причалах та складських площах та зниження ризику деформації покриття на них при переміщенні. Таким чином розглядати запропоновані зміни треба аналізуючи інформацію щодо ваги запропонованого розвантажувача у порівнянні з розмірністю та кількістю коліс.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-05-15-000006 ● 501d005026d04eb5b0c7ae4c6606059b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 травня 2019 15:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.05.2019 Одеса № 157
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019.
В.о. начальника В. КОРОЛЬ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2019 № 157
Витяг з переліку процедур
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-03-26-001488-c 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-05-15 17:08:42
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мобільний гідравлічний розвантажувач» (ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання), яка проводиться Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: закупівлі UA-2019-03-26-001488-c, дата оприлюднення 26.03.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 1 до тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону) на закупівлю мобільного гідравлічного розвантажувача, тоді як учасником Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією щодо підтвердження виконання аналогічного договору від 02.08.2013 № 343-2013/УКР на придбання екскаватору колісного WX 165 фірми CASE, що у розумінні тендерної документації не є аналогічним?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 1 до тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону), тоді як учасником Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано скановану копію відгуку від 19.03.2018 № 168 щодо виконання аналогічного договору, який не завірений замовником, що його видав (КП «Жовтоводськтепломережа»)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-05-20 16:55:24
Щодо надання відповіді
По першому питанню:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
В той же час, стаття 7 Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Для здійснення передбачених завдань оскарження, відповідно до Закону, АМКУ створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам’яне», а саме:
- підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам’яного взагалі);
- обмеження суми аналогічних договорів;
- надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам.
АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними.
Таким чином Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, а враховуючи практику розгляду скарг АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015.
Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону.
Для врахування принципів проведення закупівель та запобігання можливого оскарження нами, як замовником, при розробці тендерної документації була врахована практика розгляду скарг АМКУ та було чітко визначено в тендерній документації перелік документів, що мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікації, а також, їх форму та зміст.
Так, додатком 1 тендерної документації перебачено надання учасниками закупівлі довідки у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (Зразок 2).
Враховуючи відсутність законодавчого закріплення та доктринального розуміння визначення «аналогічного договору», у тендерній документації є роз’яснення, що розуміється замовником під цим терміном. Так, наведеним додатком передбачено, що аналогічним договором є договір з поставки ідентичної або тотожної продукції, а також договір з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками.
На виконання вимог тендерної документації Підприємством зі стопроцентними іноземним капіталом «ВІРТГЕН Україна» надано лист відгук щодо виконання договору на поставку екскаватора колісного WX 165 фірми CASE. В ході розгляду листа відгуку тендерним комітетом встановлено, що екскаватор колісний WX 165 фірми CASE та мобільний гідравлічний розвантажувач TEREX Fuchs MHL 360F є спеціалізованими дизель-гідравлічними машинами циклічної дії, що можуть бути задіяні в переміщенні вантажів використовуючи різні вантажозахоплюючі органи.
Крім того, спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону регламентовано «Порядком визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454.
Відповідно до п. 1 вказаного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Розглядаючи лист - відгук тендерний комітет дійшов висновку, що обидві машини підпадають під код ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання, обидва договори є договорами поставки а запропонована у складі тендерної пропозицій продукція підпадає під визначення, що міститься у тендерній документації, а саме «договору з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками».
По питанню другому:
Як зазначалося, додатком 1 тендерної документації перебачено надання учасниками закупівлі довідки у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (Зразок 2). До довідки має бути доданий позитивний лист – відгук від юридичної чи фізичної особи, з якою укладено договір, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист- відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант) повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР). Якщо лист- відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа- відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не Учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як тими хто їх видав так і учасником).
Лист - відгук Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом «ВІРТГЕН Україна» наданий контрагентом Комунальним підприємством «ЖОВТОВОДСЬКТЕПЛОМЕРЕЖА». Підписаний лист відгук директором підприємства С.О. Донченко, також міститься печатка підприємства контрагента. Повноваження підписанта було перевірено за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тож надання додаткових документів на підтвердження повноважень підписанта не вимагалося. Вимог щодо додаткового засвідчення листа - відгуку з боку саме контрагента (в даному випадку Комунальним підприємством «ЖОВТОВОДСЬКТЕПЛОМЕРЕЖА») тендерна документація не містила. Враховуючи викладене, лист - відгук відповідає вимогам тендерної документації.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 травня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 червня 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Оскарження в суді
Опис: | На виконання статті п. 10 7 пр 1 "Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель" повідомляємо, що ДП "ІЗМ МТП" не згодне з інформацією, викладеною у висновку у зв'язку з чим оскаржило його до суду у порядку та строки визначені чинним законодавством України. |
Дата публікації: | 06 червня 2019 |
Документи:
06 червня 2019 19:00
|
Позовна_заява.DOCX |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» |
Код ЄДРПОУ: | 01125815 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" |
39 367 400,00
UAH з ПДВ
|
39 170 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" |
39 385 480,00
UAH з ПДВ
|
39 188 480,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" #34379765 |
Переможець |
39 170 400,00
UAH з ПДВ
|
05 липня 2019 11:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 вересня 2019 16:01
|
Електронний підпис | укладений |
16 липня 2019 17:14
|
29_ТРАНС_СЕРВИС.PDF | укладений |
16 липня 2019 17:14
|