Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мобільний гідравлічний розвантажувач
Mobile hydraulic unloader
Очікувана вартість
39 400 000,00 UAH
UA-2019-03-26-001488-c ad8bc514af3343e88e7c9b07a79e7cf8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Долгова Світлана Вікторівна

0484123106 SDPR@IZMPORT.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Вебсайт: https://www.izmport.com.ua
Місцезнаходження: 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Контактна особа: Долгова Світлана Вікторівна
0484123106
SDPR@IZMPORT.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise «Sea Commercial Port of Izmail»
National ID: 01125815
Contact point: Dolhova Svitlana
0484123106
SDPR@IZMPORT.COM.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 26 березня 2019 16:22
Звернення за роз’ясненнями: до 16 квітня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 квітня 2019 11:00
Початок аукціону: 20 травня 2019 14:59
Очікувана вартість: 39 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 394000 UAH
Publication date: 26 березня 2019 16:22
Enquiries until: 16 квітня 2019 11:00
Complaints submission until: до 22 квітня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 квітня 2019 11:00

Information

Estimated total value: 39 400 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 197 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42410000-3: Підіймально-транспортувальне обладнання


Scope of the procurement
Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї.
The assortment, quantity of the goods and other terms of purchase are specified in the tender documentation and appendices there to.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 од.
Мобільний гідравлічний розвантажувач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання

Mobile hydraulic unloader
CPV: 42410000-3
Період постачання: по 30 червня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Готовність товару до поставки Аванс 10 Робочі 30
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 березня 2019 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:54
ТД.docx
27 березня 2019 14:54
Зразок_1.docx
27 березня 2019 14:54
Додаток_6.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_5.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_4.doc
27 березня 2019 14:53
Додаток_3.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_2.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_1.docx
27 березня 2019 14:53
Протокол_зміни.docx
27 березня 2019 14:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 16:20
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 березня 2019 14:54
ТД.docx
26 березня 2019 16:19
ТД (1).docx
27 березня 2019 14:54
Зразок_1.docx
26 березня 2019 16:19
Зразок_1.docx
27 березня 2019 14:54
Додаток_6.docx
26 березня 2019 16:19
Додаток_6.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_5.docx
26 березня 2019 16:19
Додаток_5.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_4.doc
26 березня 2019 16:19
Додаток_4 (1).doc
27 березня 2019 14:53
Додаток_3.docx
26 березня 2019 16:19
Додаток_3.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_2.docx
26 березня 2019 16:19
Додаток_2.docx
27 березня 2019 14:53
Додаток_1.docx
26 березня 2019 16:19
Додаток_1.docx
27 березня 2019 14:53
Протокол_зміни.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-001488-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПОЛІКРАН", Код ЄДРПОУ:41243861
Дата подання: 08 квітня 2019 12:59
Оскарження умов тендеру
Відповідно до ч.3 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (надалі – Закон) Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Згідно з ч.2 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Вважаємо, що тендерна документація  містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерна документація чітко прописана під один конкретний мобільний гідравлічний розвантажувач TEREX FUCHS MHL360, більше ні одна марка та модель під данні технічні вимоги не підпадає, що є порушенням відповідних Законів. Доказом цього є попередній тендер (Ідентифікатор тендеру UA-2019-02-18-000480-c) який не відбувся. Отже вимагаємо змінити технічні вимоги до предмета закупівлі, а саме: Навантажувальне оснащення: Вантажна рукоять:  не менше 7,4м Тип шин: Суцільнолиті шини 12.00 х 24– 8шт., або 16.00-18.00 х 25 – 4шт.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2019 16:06
Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі - ДП «ІЗМ МТП») уважно розглянуло Вашу вимогу за № UA-2019-03-26-001488-c.a1 та керуючись п. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон) повідомляє таке.
Для можливості перегляду змінення довжини рукояті є необхідність в оцінці параметрів стріли+ рукоять, а також робочої діаграми і карти вантажопідйомності, тому що ця характеристика має істотний вплив на необхідний технологічний процес вантажно-розвантажувальних робіт.
Для визначення розмірності та кількості коліс враховувалася максимальна вага розвантажувача визначена у ТД для відповідності його допустимим навантаженням на причалах та складських площах та зниження ризику деформації покриття на них при переміщенні. Таким чином розглядати запропоновані зміни треба аналізуючи інформацію щодо ваги запропонованого розвантажувача у порівнянні з розмірністю та кількістю коліс.

Документи

11 квітня 2019 16:06
Відповідь на вимогу.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-05-15-000006 ● 501d005026d04eb5b0c7ae4c6606059b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 травня 2019 15:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.05.2019 Одеса № 157


Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Кутафіна Р. від 14.05.2019.


В.о. начальника В. КОРОЛЬ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 15.05.2019 № 157

Витяг з переліку процедур
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
5. UA-2019-03-26-001488-c 26.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Нотєвський А.Д.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель О. ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-05-15 17:08:42

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів за предметом закупівлі: «Мобільний гідравлічний розвантажувач» (ДК 021:2015: 42410000-3 — Підіймально-транспортувальне обладнання), яка проводиться Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» (далі – Замовник) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: закупівлі UA-2019-03-26-001488-c, дата оприлюднення 26.03.2019) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпункту 14 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 1 до тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону) на закупівлю мобільного гідравлічного розвантажувача, тоді як учасником Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано довідку з інформацією щодо підтвердження виконання аналогічного договору від 02.08.2013 № 343-2013/УКР на придбання екскаватору колісного WX 165 фірми CASE, що у розумінні тендерної документації не є аналогічним?
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності пропозиції учасника вимогам додатку 1 до тендерної документації (щодо відповідності кваліфікаційним критеріям, визначених статтею 16 Закону), тоді як учасником Підприємством зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" у складі тендерної пропозиції надано скановану копію відгуку від 19.03.2018 № 168 щодо виконання аналогічного договору, який не завірений замовником, що його видав (КП «Жовтоводськтепломережа»)?
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-05-20 16:55:24

Щодо надання відповіді

По першому питанню:
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Ураховуючи викладене, замовник в тендерній документації самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору або аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
В той же час, стаття 7 Закону передбачає, що Антимонопольний комітет України здійснює контроль у сфері публічних закупівель у межах своїх повноважень, визначених Конституцією та законами України.
Для здійснення передбачених завдань оскарження, відповідно до Закону, АМКУ створив постійно діючу адміністративну колегію з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Показовим в цьому аспекті є одне з рішень АМКУ (№ 929-Р/ПК-СК за серпень 2012 року) щодо порушення замовником порядку проведення процедури закупівлі шляхом включення до документації необґрунтованих вимог щодо підтвердження виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі - «вугілля кам’яне», а саме:
- підтвердження досвіду шляхом надання аналогічних договорів на постачання вугілля конкретних марок (а не вугілля кам’яного взагалі);
- обмеження суми аналогічних договорів;
- надання договорів на постачання вугілля бюджетним установам.
АМКУ визнав такі вимоги дискримінаційними.
Таким чином Закон встановлює право замовника вимагати аналогічні договори, а не ідентичні, а враховуючи практику розгляду скарг АМКУ вважає аналогічним договором договір на закупівлю відповідно до показників певної цифри згідно ДК 021:2015.
Недискримінація учасників є одним з закріплених принципів проведення закупівель відповідно до ст. 3 Закону.
Для врахування принципів проведення закупівель та запобігання можливого оскарження нами, як замовником, при розробці тендерної документації була врахована практика розгляду скарг АМКУ та було чітко визначено в тендерній документації перелік документів, що мають бути подані учасниками на підтвердження кваліфікації, а також, їх форму та зміст.
Так, додатком 1 тендерної документації перебачено надання учасниками закупівлі довідки у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (Зразок 2).
Враховуючи відсутність законодавчого закріплення та доктринального розуміння визначення «аналогічного договору», у тендерній документації є роз’яснення, що розуміється замовником під цим терміном. Так, наведеним додатком передбачено, що аналогічним договором є договір з поставки ідентичної або тотожної продукції, а також договір з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками.
На виконання вимог тендерної документації Підприємством зі стопроцентними іноземним капіталом «ВІРТГЕН Україна» надано лист відгук щодо виконання договору на поставку екскаватора колісного WX 165 фірми CASE. В ході розгляду листа відгуку тендерним комітетом встановлено, що екскаватор колісний WX 165 фірми CASE та мобільний гідравлічний розвантажувач TEREX Fuchs MHL 360F є спеціалізованими дизель-гідравлічними машинами циклічної дії, що можуть бути задіяні в переміщенні вантажів використовуючи різні вантажозахоплюючі органи.
Крім того, спосіб визначення замовником предмета закупівлі відповідно до положень Закону регламентовано «Порядком визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454.
Відповідно до п. 1 вказаного наказу предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Розглядаючи лист - відгук тендерний комітет дійшов висновку, що обидві машини підпадають під код ДК 021:2015: 42410000-3 - Підіймально-транспортувальне обладнання, обидва договори є договорами поставки а запропонована у складі тендерної пропозицій продукція підпадає під визначення, що міститься у тендерній документації, а саме «договору з поставки продукції з подібними або схожими характеристиками».

По питанню другому:
Як зазначалося, додатком 1 тендерної документації перебачено надання учасниками закупівлі довідки у довільній формі з інформацією про виконання аналогічного договору (один договір чи більше) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації (Зразок 2). До довідки має бути доданий позитивний лист – відгук від юридичної чи фізичної особи, з якою укладено договір, що наведено в довідці про виконання аналогічних договорів. Лист- відгук має бути підписаний особою (керівник, підписант) повноваження якої можна перевірити за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР). Якщо лист- відгук підписаний особою не вказаною в ЄДР до листа- відгуку має бути доданий наказ, довіреність або інший документ, що підтверджує її повноваження (так як документ на підтвердження повноважень видається не Учасником, то допускається надання цих документів у вигляді електронних документів або у вигляді документів, сканованих з оригіналів та/або їхніх копій – засвідчених як тими хто їх видав так і учасником).
Лист - відгук Підприємства зі стопроцентним іноземним капіталом «ВІРТГЕН Україна» наданий контрагентом Комунальним підприємством «ЖОВТОВОДСЬКТЕПЛОМЕРЕЖА». Підписаний лист відгук директором підприємства С.О. Донченко, також міститься печатка підприємства контрагента. Повноваження підписанта було перевірено за допомогою безкоштовного пошуку відомостей у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, тож надання додаткових документів на підтвердження повноважень підписанта не вимагалося. Вимог щодо додаткового засвідчення листа - відгуку з боку саме контрагента (в даному випадку Комунальним підприємством «ЖОВТОВОДСЬКТЕПЛОМЕРЕЖА») тендерна документація не містила. Враховуючи викладене, лист - відгук відповідає вимогам тендерної документації.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 травня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: На виконання статті п. 10 7 пр 1 "Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель" повідомляємо, що ДП "ІЗМ МТП" не згодне з інформацією, викладеною у висновку у зв'язку з чим оскаржило його до суду у порядку та строки визначені чинним законодавством України.
Дата публікації: 06 червня 2019

Документи:

06 червня 2019 19:00
Позовна_заява.DOCX

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 13 травня 2019
UA-2019-03-26-001488-cad8bc514af3343e88e7c9b07a79e7cf8
Найменування: Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт»
Код ЄДРПОУ: 01125815
Місцезнаходження: 68600, Україна, Одеська обл., Ізмаїл, вул. Портова, 7, Одеська обл., м. Ізмаїл
Учасник Документи Рішення Додатково
Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

08 травня 2019 16:13
Протокол розгляду.doc
08 травня 2019 16:13
Електронний підпис

Публічні документи

25 квітня 2019 11:16
Технічні вимоги.pdf
25 квітня 2019 11:15
Труд дог директор.pdf
25 квітня 2019 11:15
Статутний капітал.pdf
25 квітня 2019 11:15
Статут.pdf
25 квітня 2019 11:11
Опис.pdf
25 квітня 2019 11:11
Наказ на директора.pdf
25 квітня 2019 11:09
Захист довкілля.pdf
25 квітня 2019 11:09
Закон про санкції.pdf
25 квітня 2019 11:08
Доручення.pdf
25 квітня 2019 11:08
Відгук.pdf
25 квітня 2019 11:08
Витяг ПДВ.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" #34379765

№ рішення у справі

65/57-р/к

Дата рішення у справі

23.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

08 травня 2019 16:16
Протокол розгляду.doc
08 травня 2019 16:17
Електронний підпис

Публічні документи

08 липня 2019 12:38
Довідка з ДФС.pdf
25 квітня 2019 14:12
Лицензия заверенная.pdf
25 квітня 2019 14:12
8 Довідка щодо ч.2 ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА"

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 травня 2019 15:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" 39 367 400,00
UAH з ПДВ
39 170 400,00
UAH з ПДВ
Документи
Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА" 39 385 480,00
UAH з ПДВ
39 188 480,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 липня 2019 12:38
Довідка з ДФС.pdf
25 квітня 2019 14:12
Лицензия заверенная.pdf
25 квітня 2019 14:12
8 Довідка щодо ч.2 ст.17.pdf

Публічні документи

25 квітня 2019 11:16
Технічні вимоги.pdf
25 квітня 2019 11:15
Труд дог директор.pdf
25 квітня 2019 11:15
Статутний капітал.pdf
25 квітня 2019 11:15
Статут.pdf
25 квітня 2019 11:11
Опис.pdf
25 квітня 2019 11:11
Наказ на директора.pdf
25 квітня 2019 11:09
Захист довкілля.pdf
25 квітня 2019 11:09
Закон про санкції.pdf
25 квітня 2019 11:08
Доручення.pdf
25 квітня 2019 11:08
Відгук.pdf
25 квітня 2019 11:08
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"

Підприємство зі стопроцентним іноземним капіталом "ВІРТГЕН УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"
#34379765
Переможець 39 170 400,00
UAH з ПДВ
05 липня 2019 11:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ" #34379765

№ рішення у справі

65/57-р/к

Дата рішення у справі

23.07.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 липня 2019 11:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРАНС-СЕРВІС-КТТ"
#34379765
39 170 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 вересня 2019 16:01
Електронний підпис укладений
16 липня 2019 17:14
29_ТРАНС_СЕРВИС.PDF укладений
16 липня 2019 17:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 липня 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 37 682 026,90
UAH (в тому числі ПДВ 6 280 337,82 UAH)