Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 55520000-1 «КЕЙТЕРИНГОВІ ПОСЛУГИ» (ПОСЛУГИ З ОРГАНІЗАЦІЇ ХАРЧУВАННЯ ДЛЯ ЛІКУВАЛЬНО-ПРОФІЛАКТИЧНИХ ЗАКЛАДІВ)
Очікувана вартість
2 707 780,00 UAH
UA-2019-03-26-001426-c aff0b42daabf426ba94dde267ee057d2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул.Мельникова,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 16:07
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 16:07
Початок аукціону: 12 квітня 2019 11:08
Очікувана вартість: 2 707 780,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 155,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55520000-1: Кейтерингові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26670 найменувань
Меню для дорослих
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мельникова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги
10160 найменувань
Меню для дітей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04050, Україна, м. Київ, Київ, вул. Мельникова, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 квітня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:01
Протокол змін.pdf
04 квітня 2019 15:01
ТД зі змінами.docx
03 квітня 2019 15:55
Протокол змін.pdf
04 квітня 2019 15:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 квітня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 квітня 2019 15:01
Протокол змін.pdf
04 квітня 2019 15:01
ТД зі змінами.docx
03 квітня 2019 15:55
ТД зі змінами.docx
26 березня 2019 16:03
ТД.docx
03 квітня 2019 15:55
Протокол змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кількість людино-днів
Дата подання: 30 березня 2019 21:13
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:02
В тендерній документації на різних сторінках вказана різна кількість людино-днів. На одній сторінці - діти 13360, дорослі - 35070 На іншій сторінці - діти 10160, дорослі - 26670 Яка кількість є вірною?
Відповідь: По даному питанню будуть внесені зміни до тендерної документації.
Транспортний засіб
Дата подання: 30 березня 2019 21:21
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:02
В даній тендерній документації в порівнянні з попередньою документацією змінено два транспортні засоби на один, при цьому залишено дві адреси для доставки готової їжі. Яка інформація є неправильною - потрібно два транспортні засоби чи доставка лише на одну адресу? Враховуючи вимоги тендерної документації на сторінці 29 із проекту договору п 4.1 "Термін доставки готової продукції не повинен перевищувати 1-ї годин від моменту приготування.". виконання даної вимоги можливе тільки за наявності двох транспортних засобів для двох адрес або один транспортний засіб для однієї адреси. Прохання внести чіткість.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога тендерної документації вказує лише на те, що учаснику для відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям достатньо мати мінімум 1 транспортний засіб. Кількість транспортних засобів, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, визначається учасником самостійно з урахуванням вимог замовника щодо доставки готової їжі.
З урахуванням викладеного, вимоги п.1.4. Додатку 2 цієї тендерної документації не обмежують учасників надавати в складі своєї пропозиції документальне підтвердження використання декількох транспортних засобів.
Термоси або ізотермічні контейнери
Дата подання: 30 березня 2019 21:29
Дата відповіді: 03 квітня 2019 10:03
Згідно проекту договору вся продукція постачається в термосах або ізотермічних контейнерах, при цьому змінена тендерна документація в порівнянні з попередньою документацією, а саме в розділі технічні вимоги п.4 "Для транспортування готової їжі використовують тару, та ємності, що щільно закриваються кришками" замість термосів або ізотермічних контейнерів. Інформація на різних сторінках протилежна одна одній. Якщо вимога поставки в термосах, то ключовим фактором є температуний режим поставки продукції, якщо можна доставляти в тарі, та ємностях, що щільно закриваються кришками, то вимоги до температурного режиму доставки немає. Прохання внести чіткість до даної вимоги із розділу Технічні вимоги щодо предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Для транспортування готової їжі використовується наступна тара: Термоси або ізотермічні контейнери для перших та других страв ємності, які щільно закриваються кришками для компотів та соків. В технічних вимогах було застосовано слово «тара», а тара залежно від специфічних властивостей буває ізотермічна (зберігає задану температуру), ізобарична (зберігає заданий тиск), герметична, тощо. У проекті договору зазначається, що вся готова продукція постачається в термосах або ізотермічних контейнерах.
Відповідно в тендерну документацію будуть внесенні уточнення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА" 2 323 401,50
UAH з ПДВ
2 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОНТЕМ.УА" 2 450 465,00
UAH з ПДВ
2 020 564,42
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ 2 702 362,24
UAH з ПДВ
2 120 564,42
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ" 2 707 708,00
UAH з ПДВ
2 707 708,00
UAH з ПДВ
Немає

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"

ТОВ "ПОНТЕМ.УА"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КУЛАКЕВИЧ АНАТОЛІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "ДР.РЬОДГЕР КЕЙТЕРІНГ СЕРВІС ІНТЕРНЕЙШАНЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
Переможець 2 020 000,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 14:54

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 14:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДЖЕНДЖЕРА ОКСАНА ПЕТРІВНА"
#2765310029
2 020 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 12:46
Електронний підпис укладений
21 січня 2020 14:26
ДУ 7 ФОД Дженджера 20_.PDF зміни до договору
21 січня 2020 14:14
ДУ 5 Дженджера 196.PDF зміни до договору
21 січня 2020 14:14
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:55
ДУ 5 Дженджера 196.PDF зміни до договору
28 грудня 2019 11:52
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 16:04
ДУ 4 Дженджера 196 (1).PDF зміни до договору
01 листопада 2019 16:01
Електронний підпис укладений
01 листопада 2019 15:56
ДУ 3 Дженджера 196.PDF зміни до договору
01 листопада 2019 15:51
Електронний підпис укладений
14 червня 2019 13:14
ДУ _1.PDF зміни до договору
14 червня 2019 13:06
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 10:00
Договір зміни до договору
02 травня 2019 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 червня 2019
Дата публікації змін до договору:
14 червня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 196/2019T
Договір:
Номер додаткової угоди: 196/2019T
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 196/2019T
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
01 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 196/2019T
Договір:
Номер додаткової угоди: ДУ №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 196/2019T
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ч.5.ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" суму договору збільшити на 20% - 311 313,80 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: 196/2019T
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 травня 2020
Сума оплати за договором: 1 867 965,21
UAH