Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (Комп’ютери, системні блоки)
Очікувана вартість
129 000,00 UAH
UA-2019-03-26-001309-c 0a2f320a175544b4aaa01b112cc54bc6
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Голишко Тетяна Миколаївна

380362623297 tgolushko@rv.treasury.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Державної казначейської служби України у Рівненській області
Код ЄДРПОУ: 38012494
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська обл., Рівне, С.Петлюри, 13
Контактна особа: Голишко Тетяна Миколаївна
380362623297
tgolushko@rv.treasury.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 15:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 15:30
Початок аукціону: 04 квітня 2019 14:47
Очікувана вартість: 129 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 645,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональний комп’ютер в комплекті: системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша», програмне забезпечення Windows 10 Рrofessional 64-bit Ukrainian, фільтр мережевий.
Системні блоки в комплекті: cистемний блок, клавіатура, миша, фільт мережевий.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 комплект
Комп'ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. С.Петлюри, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 комплект
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 33028, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. С.Петлюри, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 квітня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 15:35
Додаток 4.doc
26 березня 2019 15:35
Додаток 3.doc
26 березня 2019 15:35
Додаток 2.doc
26 березня 2019 15:35
Додаток 1.doc
26 березня 2019 15:35
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 березня 2019 09:08
Дата відповіді: 27 березня 2019 11:46
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівель через систему електронних закупівель від 26.03.2019 р. наведений детальний опис предмета закупівлі. Еквівалент товару може розглядатися лише за умови, що його технічні характеристики не гірші, ніж вказані у вимогах. Допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців (неплатників ПДВ). Оцінювання буде відбуватися за результатами аукціону. Вимоги до учасників відповідно до додатку 1 до Оголошення про проведення закупівель через систему електронних закупівель.
Технічні характеристики
Дата подання: 27 березня 2019 11:01
Дата відповіді: 27 березня 2019 11:52
Шановний Замовник! Прохання уточнити який саме процесор повинен бути в системному блоці в комплекті і чи повинен до цього комплекту входити монітор?
Відповідь: Доброго дня! Детальний опис предмета закупівлі наведений в Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівель через систему електронних закупівель від 26.03.2019 р.
Технічні характеристики
Дата подання: 28 березня 2019 09:35
Дата відповіді: 28 березня 2019 15:27
Шановний Замовник, прохання уточнити які процесори повинні входити в системні блоки. Вами вказано наступне - Процесор: Intel Core i3 8100 3.6GHz, Intel Core i5 8400 2.8GHz, не нижче. Але це дві різні моделі, тому прохання конкретизувати, які саме вимоги є до процесора. Будемо вдячні за відповідь.
Відповідь: Доброго дня! Процесор може бути будь-який згідно Додатку 2 до Оголошення про проведення закупівель через систему електронних закупівель від 26.03.2019 р.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом" 106 740,00
UAH з ПДВ
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи
фізична особа-підприємець Величко Сергій Михайлович 107 049,06
UAH з ПДВ
102 012,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 117 800,00
UAH з ПДВ
112 299,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР" 119 000,00
UAH з ПДВ
112 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕЛ" 118 016,34
UAH з ПДВ
112 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 15:54
102000 Цінова пропозиція.pdf
03 квітня 2019 14:03
Монітори АОС.jpg
03 квітня 2019 14:03
Сертификаты GTL.rar
03 квітня 2019 14:03
Windows-10-Pro.jpg
03 квітня 2019 14:03
106740 пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КомпаКом"

фізична особа-підприємець Величко Сергій Михайлович

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВ "КОМПАКТ-КОМП`ЮТЕР"

ТОВ "КОМЕЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
Переможець 102 000,00
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 11:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КомпаКом"
#40484701
102 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:01
Договір 26 від 15042019.pdf укладений
16 квітня 2019 17:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 102 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 000,00 UAH)