Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультативні послуги в сфері публічних закупівель
Очікувана вартість
49 000,00 UAH
UA-2019-03-26-000939-a 5680c061cbc7449f8a2efc6c7a76ad1c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Київський міський пологовий будинок

polbyd6@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК №6
Код ЄДРПОУ: 23494298
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Контактна особа: Київський міський пологовий будинок
polbyd6@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 17:13
Звернення за роз’ясненнями: до 27 березня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2019 18:00
Очікувана вартість: 49 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79410000-1: Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 послуга
Консультативні послуги в сфері публічних закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ ПЕТРА ЗАПОРОЖЦЯ, будинок 26-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 79410000-1 — Консультаційні послуги з питань підприємницької діяльності та управління

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 20:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 17:59
Вимоги до торгів 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вимоги до учасника
Дата подання: 26 березня 2019 21:56
Дата відповіді: 27 березня 2019 17:33
Шановний замовник! в документації зазначено - Довідку, складену в довільній формі про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в 2017 р. та/або 2018 р., сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень. Довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів повинна сумарно підтверджувати наявність в Учасника досвіду надання послуг з консультування щодо застосування чинного законодавства України не менше ніж чотирьом Замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» А якщо учасник з одним замовником уклав протягом зазначеного періоду 2 договори та оба договора на 10 тис.грн? або три договори на 10 тис. грн. Прошу видалити дискримінаційні умови з документації закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Замовник, зважаючи на аналогічний досвід при наданні аналогічних послуг, встановив такий кваліфікаційний критерій як наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2017 р. та/або 2018 р., сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень, оскільки бажає впевнитись в тому, що потенційні учасники дійсно мають достатній досвід виконання аналогічного виду договорів.
Крім того, Замовник встановив, що сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень, адже беручи до уваги попередні проведені процедури закупівлі Замовником було виявлено, що потенційні учасники надавали аналогічні договори на незначну суму, що викликає сумніви у тому, що потенційні учасники зможуть надати той об’єм послуг, який встановлено Замовником на орієнтовну суму закупівлі 49 000, 00 грн.
Замовник зауважує, що дана вимога є суттєвою при визначенні переможця даної процедури закупівлі.
Замовник повідомляє, що у потенційних Учасників повинен бути досвід виконання аналогічних договорів в 2017 р. та/або 2018 р., сума кожного із яких повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень.
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 27 березня 2019 12:16
Дата відповіді: 27 березня 2019 17:34
Що саме Замовник розуміє під вимогою тендерної документації: "документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг". Які саме юридичні особи уповноважені на видачу таких документів? Прошу замінти даний критерій на "сертифікат у сфері державних закупівель".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Встановивши дану вимогу в умовах документації, Замовник жодним чином не намагався дискримінувати потенційних учасників. Встановлення Замовником вимоги стосовно надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, виданих підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що визначення переможця процедури закупівлі відбувається шляхом перевірки документів у складі пропозиції потенційних учасників, на думку Замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у сфері публічних закупівель є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель. До того ж, дані документи повинні бути видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, що є цілком очевидним, оскільки документ, який видано органом, що не має на це повноважень, не можна вважати законним.
Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив обмеженого переліку таких документів, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість надати ті документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, які вони отримали у встановленому чинним законодавством порядку.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-000939-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: АДВОКАТСЬКЕ БЮРО "ПРИХОДЬКО ТА ПАРТНЕРИ, Код ЄДРПОУ:41204335
Дата подання: 27 березня 2019 13:04
Дискримінаційні умови тендерної документації
Відповідно до статті 16 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Незрозумілою вбачається вимога замовника щодо надання не менше 4 договорів на підтвердження досвіду та відповідно листів-відгуків. Словосполучення "аналогічного договору" вживається в однині, що мається на увазі наявність не менше 1 аналогічного договору. Установлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше 1 виконаного аналогічного договору, що є дискримінацією інших суб’єктів господарювання. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюють, зокрема, згідно з принципами недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьої статті 5 Закону, Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги щодо учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії замовника порушують вимоги частини 3 статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Варто зазначити, що аналогічна позиція підтверджується у рішенні № 2240-р/пк-пз від 26.04.2017 року Антимонопольного комітету України, який вказав, що підтвердженням аналогічного досвіду може слугувати 1 договір.Оскільки Ви є Замовником то зобов'язані дотримуватися чинного законодавства України, зокрема закону України "Про публічні закупівлі" та Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" від 19.03.2019 року.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Так, незрозумілою є умова тендерної документації щодо надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг. Ні Законом України «Про публічні закупівлі» ні іншим нормативно-правовим актом, що врегульовує дану сферу не встановлена вимога, що учасник повинен мати документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг. Окрім цього законодавством не передбачений порядок отримання чи підтвердження статусу особи як такої що пройшла навчання у сфері публічних закупівель. Також жоден заклад освіти (вищої, спеціально-технічної) не наділений повноваженнями та правами видавати документи щодо проходження навчання у сфері публічних закупівель. Таким чином, дана умова є дискримінаційною, оскільки єдиним документом, що підтверджує кваліфікацію юриста може слугувати диплом про вищу юридичну освіту.
Вимога щодо направлення листів-відгуків Замовнику порушує принципи недискримінації учасників а також максимальної економії. Замовник не є стороною договірних відносин між учасником та контрагентом, тому це прямо порушує усталені правила договірних відносин. Тому дане положення тендерної документації містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Також дискримінаційною є вимога щодо мінімальної ціни аналогічного договору. Відповідно до статті 632 ЦК, ціна в договорі встановлюється за домовленістю сторін; Якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору. Саме тому вимога щодо ціни аналогічного договору 20 000 грн. прямо обмежує можливість учасників взяти участь у закупівлі, які мають досвід виконання аналогічних договорів, однак не передбачали ціну у договорі або встановили її у меншому розмірі. Таким чином це є прямим порушенням принципів здійснення публічних закупівле, зокрема недискримінації учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
В разі порушення принципів, порядку здійснення допорогових закупівель та усталеної практики Антимонопольного комітету України може стати приводом для подальшого оскарження відповідних положень та дій до Державної аудиторської служби України, Антимонопольного комітету України та ГО "Dozzoro". На підставі вищезазначеного вимагаю: 1. Вилучити у пункті 1 розділу 2 словосполучення «документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг». 2. Зменшити необхідну мінімальну кількість договорів у довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів з чотирьох до одного, відповідно до позиції Антимонопольного комітету України. Відповідно зменшити кількість необхідних листів відгуків.
3. Скасувати вимогу направлення листів-відгуку Замовнику. 4. Скасувати умову щодо мінімальної ціни аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 березня 2019 17:35
Не задоволена
Доброго дня!
Дякуємо за запитання!
Замовник повідомляє, що відповідно до п. 2 Розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої Наказом ДП «ПРОЗОРРО» 19.03.2019 N 10 (далі – Інструкція), вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в електронну систему закупівель з окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Будь-яких обмежень щодо визначення необхідних критеріїв, умов та вимог Інструкцією не встановлено і Замовник самостійно визначає вимоги до предмету закупівлі, керуючись власними побажаннями та переконаннями, які ґрунтуються на положеннях чинного законодавства.
Замовник, зважаючи на аналогічний досвід при наданні аналогічних послуг, встановив такий кваліфікаційний критерій як наявність досвіду виконання аналогічних договорів в 2017 р. та/або 2018 р., сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень, досвід виконання аналогічних договорів повинен сумарно підтверджувати наявність в Учасника досвіду надання послуг з консультування щодо застосування чинного законодавства України не менше ніж чотирьом Замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі».
Даний критерій Замовником встановлено в умовах документації у зв’язку з бажанням впевнитись в тому, що потенційні учасники дійсно мають достатній досвід виконання аналогічного виду договорів.
Крім того, Замовник встановив, що сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень, адже беручи до уваги попередні проведені процедури закупівлі Замовником було виявлено, що потенційні учасники надавали аналогічні договори на незначну суму, що викликає сумніви у тому, що потенційні учасники зможуть надати той об’єм послуг, який встановлено Замовником на орієнтовну суму закупівлі 49 000, 00 грн.
Замовник зауважує, що дана вимога є суттєвою при визначенні переможця даної процедури закупівлі.
Таким чином, вимога стосовно надання довідки про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів в 2017 р. та/або 2018 р., сума кожного із зазначених договорів повинна становити не менше двадцяти тисяч гривень, довідка про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів повинна сумарно підтверджувати наявність в Учасника досвіду надання послуг з консультування щодо застосування чинного законодавства України не менше ніж чотирьом Замовникам в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі», не є дискримінаційною, так-як потенційні учасники, які дійсно надають послуги, що є предметом даної закупівлі, мають таку кількість зазначених договорів, а сума кожного з них відповідає умовам документації.
Крім того, у своїй вимозі Ви звертаєте увагу на те, встановлена Замовником вимога надати документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, є дискримінаційною.
Разом з тим, встановивши дану вимогу в умовах документації, Замовник жодним чином не намагався дискримінувати потенційних учасників. Встановлення Замовником вимоги стосовно надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, виданих підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, зумовлено тим, що Замовник, проводячи дану процедуру закупівлі, бажає залучити до надання послуг, що є предметом закупівлі, осіб, які мають високий професійний рівень і володіють знаннями у сфері публічних закупівель. У зв’язку з тим, що визначення переможця процедури закупівлі відбувається шляхом перевірки документів у складі пропозиції потенційних учасників, на думку Замовника, мінімальним підтвердженням володіння знаннями у сфері публічних закупівель є саме надання документів, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель. До того ж, дані документи повинні бути видані підприємством або установою чи організацією, яка здійснює діяльність у сфері освітніх послуг, що є цілком очевидним, оскільки документ, який видано органом, що не має на це повноважень, не можна вважати законним.
Звертаємо увагу, що Замовник не зазначив обмеженого переліку таких документів, у зв’язку з чим у кожного потенційного учасника є можливість надати ті документи, що підтверджують проходження навчання у сфері публічних закупівель, які вони отримали у встановленому чинним законодавством порядку.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА" 49 000,00
UAH з ПДВ
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 16:57
Пропозиція Ч.1.pdf
29 березня 2019 16:57
Попозиція Ч2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
Переможець 49 000,00
UAH з ПДВ
01 квітня 2019 12:02

Документи

01 квітня 2019 12:02
Електронний підпис
01 квітня 2019 12:02
Протокол №4.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 квітня 2019 12:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛКОНСАЛТИНГ УКРАЇНА"
#35692075
49 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

01 квітня 2019 12:02
Електронний підпис
01 квітня 2019 12:02
Протокол №4.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 липня 2019 12:23
Дод уг №1 до Дог 03.pdf зміни до договору
26 липня 2019 12:23
Електронний підпис укладений
17 квітня 2019 16:41
Дог 03.pdf укладений
17 квітня 2019 16:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 липня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі;
Номер договору про закупівлю: 03
Договір:
Номер додаткової угоди: 03
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML