Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-26-000851-a 056f46fbb48745b9930314df58efffb9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Киричек Валентина Миколаївна

+380626459558 yprgp@krm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління з гуманітарних питань Краматорської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40476973
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників,37
Контактна особа: Киричек Валентина Миколаївна
+380626459558
yprgp@krm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 16:38
Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 12:00
Очікувана вартість: 350 000,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги


Кількість товарів: 2117 назви (3651 примірників), у тому числі за лотами: Лот №1 – Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)(Галузева література) 391 назв, 430 примірників; Лот №2 – Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду) (Дитяча література) 823 назв, 1642 примірників; Лот №3 – Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду) (Художня література) 903 назв, 1579 примірників. Місце поставки товарів: вул. Мариї Приймаченко, 16, місто Краматорськ, Донецька область, 84331.
Розгорнути Згорнути

Тендерна документація

29 березня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:45
Перелік змін до тендерної документації .docx
29 березня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 14:45
Перелік змін до тендерної документації .docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-000851-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2488216333
Дата подання: 27 березня 2019 16:16
Стосовно тендерної документації
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію просимо внести зміни у
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
- Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи Учасника викласти в наступній редакції
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП) уповноваженої особи

6)- проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності) - виключити (вистачить п 7- лист згода з проектом договору);
П 9. копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством- даний вид діяльності (продаж книг) не підлягає ліцензуванню
П.9 виключити;
П 13. документ (скан-копію оригіналу або завірена копія учасником), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: сертифікат якості або паспорт якості. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати лист за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема:
наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами);
п.13 – виключити.
З метою зменшення документального навантаження під час підготовки до тендеру
просимо розглянути питання стосовно
10) гарантійний лист про те, що товар, який буде постачатись, новий (раніше не використовувався);
11) гарантійний лист про те, що видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями;
12) гарантійний лист про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завданя визначеного цією документацією;
Обєднати ці пункти та викласти у можливій редакції наступній редакції
гарантійний лист
про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завдання визначеного цією документацією,і товар який буде постачатись- новий (раніше не використовувався), видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями;
З метою зменшення фінансового навантаження для участі у тендері
просимо розглянути питання стосовно зняття тендерного забезпечення.
Дякуємо та сподіваємось на порозуміння!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2019 14:41
На Ваше звернення надаємо перелік змін до тендерної документації, а саме у
1) п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:

• викласти підпункт 6) «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності)» у новій редакції, а саме : «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності);

• видалити підпункти 8, 9,10,11,12,13;

• ввести підпункт 8) гарантійний лист: - про те, що товар, який буде постачатись, новий (раніше не використовувався), видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями; -про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завдання, визначеного цією документацією;

• викласти «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)» в наступній редакції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП)».

2) п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділ IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій»;

• викласти «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.04.2019р. до 12-00 години» у новій редакції, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.04.2019р. до 12-00 години».

Документи

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот №1: Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)(Галузева література)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 58 238,90 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 582,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 1747.16 UAH

Аукціон

Початок: 16 квітня 2019 12:09
Закінчення: 16 квітня 2019 12:30
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

430 шт
Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)(Галузева література)
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84331, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Марії Приймаченко, 16
Дата доставки: 10 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 12:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ 58 138,90
UAH з ПДВ
58 138,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ" 58 235,90
UAH з ПДВ
58 235,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 квітня 2019 12:15
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:10
Електронний підпис
26 квітня 2019 12:09
МВД Сисуєв (2).pdf
26 квітня 2019 12:09
ДПИ 26 04 Сисуєв.pdf
26 квітня 2019 12:09
ліцензії_0001.pdf
17 квітня 2019 10:39
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:02
ДПИ Сысуев (1).pdf
16 квітня 2019 16:02
МВД Сисуєв (1).pdf
15 квітня 2019 10:53
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:30
Електронний підпис
15 квітня 2019 09:30
ДПИ Сысуев.pdf
14 квітня 2019 21:46
Електронний підпис
14 квітня 2019 21:30
НФ вся продукция.pdf
14 квітня 2019 21:30
Теза сес.pdf
14 квітня 2019 21:30
серитфикаты ВСЕ СЕС.rar
14 квітня 2019 21:30
Лицензия.pdf
14 квітня 2019 21:30
Лицензия с эцп.pdf
14 квітня 2019 21:30
Kovalenko_834-K-H-O.pdf
14 квітня 2019 21:30
Підписаний_G0419-0835-GL_tender.pdf
14 квітня 2019 21:30
ИНН Сисуев.PDF
14 квітня 2019 21:30
3105 Витяг з ЕДР Сисуєв.pdf
14 квітня 2019 21:30
4 ОПП чет.pdf
14 квітня 2019 21:30
п.12 Договіри дилерські.pdf
14 квітня 2019 21:30
п.9 природоохорона.pdf
14 квітня 2019 21:30
п.5 на право подписи 2019.pdf
14 квітня 2019 21:30
МВД Сисуєв.pdf

Публічні документи

14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 9.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 8.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 7.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 6.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 5.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 4.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 3.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 2.pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка ст 17 1.pdf
14 квітня 2019 19:34
Накладна павлоград.pdf
14 квітня 2019 19:34
ДОВІДКА (2).pdf
14 квітня 2019 19:34
Накладна Оріх.pdf
14 квітня 2019 19:34
Договор Орехово.pdf
14 квітня 2019 19:34
Відгук орех..pdf
14 квітня 2019 19:34
Довідка опит.pdf
14 квітня 2019 19:34
1Про підприємство.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "АП "Самміт - Дніпропетровськ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2488216333
Переможець 58 138,90
UAH з ПДВ
26 квітня 2019 09:41

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 квітня 2019 09:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ
#2488216333
58 138,90
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 20:30
Електронний підпис укладений
15 липня 2019 13:36
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 11:02
Протокол про виправлення механічної помилки.pdf зміни до договору
10 травня 2019 10:58
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 09:30
Договір укладений
07 травня 2019 09:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 травня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 травня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Механічна (технічна) помилка під час друкування договору
Номер договору про закупівлю: 91
Договір:
Номер додаткової угоди: 91
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 10 грудня 2019
Сума оплати за договором: 58 138,90
UAH (в тому числі ПДВ 9 689,82 UAH)