Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)
Очікувана вартість
350 000,00 UAH
UA-2019-03-26-000851-a ● 056f46fbb48745b9930314df58efffb9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління з гуманітарних питань Краматорської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40476973 |
Місцезнаходження: | 84313, Україна , Донецька обл., Краматорськ, бульвар Машинобудівників,37 |
Контактна особа: |
Киричек Валентина Миколаївна +380626459558 yprgp@krm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 березня 2019 16:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 квітня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 квітня 2019 12:00 |
Очікувана вартість: | 350 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22110000-4: Друковані книги
Кількість товарів: 2117 назви (3651 примірників), у тому числі за лотами: Лот №1 – Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)(Галузева література) 391 назв, 430 примірників; Лот №2 – Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду) (Дитяча література) 823 назв, 1642 примірників; Лот №3 – Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду) (Художня література) 903 назв, 1579 примірників. Місце поставки товарів: вул. Мариї Приймаченко, 16, місто Краматорськ, Донецька область, 84331.
Розгорнути
Згорнути
Тендерна документація
29 березня 2019 15:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 березня 2019 14:45 |
Перелік змін до тендерної документації .docx |
29 березня 2019 15:03 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
29 березня 2019 14:45 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000851-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2488216333
Дата подання: 27 березня 2019 16:16
Стосовно тендерної документації
Шановний, Замовник! Уважно вивчивши тендерну документацію просимо внести зміни у
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
- Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи Учасника викласти в наступній редакції
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП) уповноваженої особи
6)- проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності) - виключити (вистачить п 7- лист згода з проектом договору);
П 9. копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством- даний вид діяльності (продаж книг) не підлягає ліцензуванню
П.9 виключити;
П 13. документ (скан-копію оригіналу або завірена копія учасником), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: сертифікат якості або паспорт якості. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати лист за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема:
наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами);
п.13 – виключити.
З метою зменшення документального навантаження під час підготовки до тендеру
просимо розглянути питання стосовно
10) гарантійний лист про те, що товар, який буде постачатись, новий (раніше не використовувався);
11) гарантійний лист про те, що видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями;
12) гарантійний лист про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завданя визначеного цією документацією;
Обєднати ці пункти та викласти у можливій редакції наступній редакції
гарантійний лист
про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завдання визначеного цією документацією,і товар який буде постачатись- новий (раніше не використовувався), видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями;
З метою зменшення фінансового навантаження для участі у тендері
просимо розглянути питання стосовно зняття тендерного забезпечення.
Дякуємо та сподіваємось на порозуміння!
Розгорнути
Згорнути
Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції
- Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої особи Учасника викласти в наступній редакції
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП) уповноваженої особи
6)- проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності) - виключити (вистачить п 7- лист згода з проектом договору);
П 9. копія дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством- даний вид діяльності (продаж книг) не підлягає ліцензуванню
П.9 виключити;
П 13. документ (скан-копію оригіналу або завірена копія учасником), який підтверджує відповідність якості запропонованого товару вимогам Замовника, а саме: сертифікат якості або паспорт якості. У випадку, якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, надати лист за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з відповідною інформацією
З 1 січня 2018 року скасована обов’язкова сертифікація продукції, що виконувалась відповідно до Кабінету Міністрів України від 10 травня 1993 року № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію», у зв’язку з скасуванням дії вказаного нормативно-правового акту. Також, наказом Мінекономрозвитку України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Мін’юсті України 16 лютого 2018 р. за № 194/31646 визнаються такими, що втратили чинність низка наказів якими визначалася обов’язкова сертифікація продукції, зокрема:
наказ Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01 лютого 2005 року № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 04 травня 2005 року за № 466/10746 (із змінами);
п.13 – виключити.
З метою зменшення документального навантаження під час підготовки до тендеру
просимо розглянути питання стосовно
10) гарантійний лист про те, що товар, який буде постачатись, новий (раніше не використовувався);
11) гарантійний лист про те, що видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями;
12) гарантійний лист про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завданя визначеного цією документацією;
Обєднати ці пункти та викласти у можливій редакції наступній редакції
гарантійний лист
про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завдання визначеного цією документацією,і товар який буде постачатись- новий (раніше не використовувався), видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями;
З метою зменшення фінансового навантаження для участі у тендері
просимо розглянути питання стосовно зняття тендерного забезпечення.
Дякуємо та сподіваємось на порозуміння!
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 березня 2019 14:41
На Ваше звернення надаємо перелік змін до тендерної документації, а саме у
1) п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
• викласти підпункт 6) «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності)» у новій редакції, а саме : «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності);
• видалити підпункти 8, 9,10,11,12,13;
• ввести підпункт 8) гарантійний лист: - про те, що товар, який буде постачатись, новий (раніше не використовувався), видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями; -про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завдання, визначеного цією документацією;
• викласти «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)» в наступній редакції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП)».
2) п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділ IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій»;
• викласти «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.04.2019р. до 12-00 години» у новій редакції, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.04.2019р. до 12-00 години».
1) п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділ ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»:
• викласти підпункт 6) «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи додатки та специфікації до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності)» у новій редакції, а саме : «проект договору, підготовлений у відповідності з Додатком 5, який повинен бути заповнений учасником, включаючи специфікацію до нього, підписаний уповноваженою особою учасника і містити печатку учасника (в разі її наявності);
• видалити підпункти 8, 9,10,11,12,13;
• ввести підпункт 8) гарантійний лист: - про те, що товар, який буде постачатись, новий (раніше не використовувався), видання є оригінальними, не передруковані з оригіналу та не є ксерокопіями; -про наявність та поставку якісних товарів, у терміни та відповідно до технічного завдання, визначеного цією документацією;
• викласти «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП)» в наступній редакції «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді з накладанням кваліфікованого електронного підпису (КЕП/ЕЦП)».
2) п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» Розділ IV. «Подання та розкриття тендерних пропозицій»;
• викласти «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11.04.2019р. до 12-00 години» у новій редакції, а саме: «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.04.2019р. до 12-00 години».
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот №1: Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)(Галузева література) |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 58 238,90 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 582,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1747.16 UAH |
Аукціон
Позиції
430 шт
Друковані книги (книги для поповнення бібліотечного фонду)(Галузева література)
ДК 021:2015: 22110000-4 — Друковані книги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84331, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Марії Приймаченко, 16
Дата доставки:
10 грудня 2019
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 березня 2019 14:45 |
Тендерна документація (нова редакція).docx |
29 березня 2019 14:45 |
Перелік змін до тендерної документації .docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 7 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 6 - Порядок зміни умов договору.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 5 - Проект договору.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 4 -Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 3 - Відповідність вимогам ст.17.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 2 - Квадіфікаційні критерії.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 1.1- Тендерна пропозиція за результатами електронного аукціону.docx |
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 1- Тендерна пропозиція.docx |
29 березня 2019 14:45 |
Тендерна документація (нова редакція).docx
|
||
29 березня 2019 14:45 |
Перелік змін до тендерної документації .docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 7 - Лист-згода на обробку персональних даних.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 6 - Порядок зміни умов договору.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 5 - Проект договору.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 4 -Технічні вимоги до предмета закупівлі.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 3 - Відповідність вимогам ст.17.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 2 - Квадіфікаційні критерії.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 1.1- Тендерна пропозиція за результатами електронного аукціону.docx
|
||
26 березня 2019 16:38 |
Додаток 1- Тендерна пропозиція.docx
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СИСУЄВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ #2488216333 |
Переможець |
58 138,90
UAH з ПДВ
|
26 квітня 2019 09:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 20:30
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2019 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
10 травня 2019 11:02
|
Протокол про виправлення механічної помилки.pdf | зміни до договору |
10 травня 2019 10:58
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 09:30
|
Договір | укладений |
07 травня 2019 09:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 травня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 10 травня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Механічна (технічна) помилка під час друкування договору |
Номер договору про закупівлю: | 91 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 91 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |