Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одноразові стерильні пробірки для взяття крові)
Очікувана вартість
14 875,00 UAH
UA-2019-03-26-000443-b f31fc72470654b1fb49678eec60a2417
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Оксана Караськина

+380562473791
+380567446163
ddmkl5.med@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ДНІПРОВСЬКА МІСЬКА ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 5" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01985475
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, буд. 5
Контактна особа: Оксана Караськина
+380562473791,+380567446163
ddmkl5.med@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 10:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 16:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 квітня 2019 19:00
Початок аукціону: 04 квітня 2019 14:35
Очікувана вартість: 14 875,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 74,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


При наданні пропозицій необхідно обов'язково дотримуватись вимог, викладених у в Оголошенні про проведення закупівлі та у Додатках 1, 2, 3, 4, 5
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4000 штука
Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Одноразові стерильні пробірки для взяття крові) в асотименті та у кількості згідно до Додакту 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Івана Акінфієва, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 квітня 2019 14:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 10 083,68
UAH з ПДВ
10 083,68
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Старішко Олег Іванович 14 459,00
UAH з ПДВ
14 459,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 15:51
Цінова пропозиція.pdf
01 квітня 2019 15:51
Проект договору.pdf
01 квітня 2019 15:51
МТВ.pdf
01 квітня 2019 15:51
Гарантійний лист.pdf
01 квітня 2019 15:51
Витяг ПДВ.pdf
01 квітня 2019 15:51
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

03 квітня 2019 17:39
Електронний підпис
03 квітня 2019 17:37
Документи.tar.gz
03 квітня 2019 17:37
Сертифікати.tar.gz

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЛЕДУМ"

ФОП Старішко Олег Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Переможець 10 083,68
UAH з ПДВ
05 квітня 2019 15:17

Документи

05 квітня 2019 15:17
протокол ТОВ ЛЕДУМ.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 квітня 2019 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
10 083,68
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 квітня 2019 15:17
протокол ТОВ ЛЕДУМ.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дод.уг.1до дог.97 від 10.04.19.PDF зміни до договору
04 жовтня 2019 15:24
дог.97 від 10.04.19.PDF укладений
10 квітня 2019 17:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зменшенням обсягів закупівлі, Сторони дійшли згоди зменшити суму Договору на 1284,00 грн., внести зміни до Специфікації (нова редакція додається) та викласти п.п. 5.1. п. 5 «СУМА, ЦІНА ТЕРМІНИ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ» у такій редакції: «п.п.5.1. Сума визначена у договорі складає 8799,68 грн. (Вісім тисяч сімсот дев’яносто дев’ять грн. 68 коп.), у тому числі ПДВ, який складає 575,68 грн. (П’ятсот сімдесят п’ять грн. 68 коп.). Розрахунок суми наводиться в Додатку №1 (Специфікація), який є невід'ємною частиною цього Договору.»
Номер договору про закупівлю: 97
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML