Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбуки
Очікувана вартість
53 800,00 UAH
UA-2019-03-26-000354-a 65ee3a21ac4d424fad22b4a301ca8d3f
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Воронін Анатолій Васильович

kmkl2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2
Код ЄДРПОУ: 25637595
Місцезнаходження: 02094, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Воронін Анатолій Васильович
kmkl2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 12:32
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 13:00
Очікувана вартість: 53 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 269,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Ціна з ПДВ.

Ціна з ПДВ.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02094, Україна, місто Київ, м.Київ, Дніпровський район, ВУЛИЦЯ КРАКІВСЬКА, будинок 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 12:32
Форма цінової пропозиції.docx
26 березня 2019 12:32
Технічний опис товару (ноутбук).doc
26 березня 2019 12:32
Проект договору постачання.doc
26 березня 2019 12:32
кваліфікаційні вимоги до учасників.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

ISO 9001:2008
Дата подання: 26 березня 2019 13:41
Дата відповіді: 27 березня 2019 10:58
Вважаємо, що вимога Замовника щодо наявності в Учасника сертифікованої системи управління якістю по стандарту ISO 9001:2008 ( учасник повинен надати копію сертифікату відповідності ISO 9001) встановлює дискримінаційні вимоги у документації конкурсних торгів Замовника. Оскільки під час організації державних закупівель і проведення тендерів наявність сертифікату на систему управління якістю на підприємстві, що виготовляє продукцію, товари або надає послуги, дійсно все частіше включається до переліку ключових вимог до претендента – учасника тендерних закупівель, але сертифікати відповідності ДСТУ ISO 9001 вимагаються в більшості випадків лише під час провадження зовнішньо – економічної діяльності, але не на внутрішньому ринку. Отже, зазначивши в документації конкурсних торгів вимоги щодо наявності у Учасника сертифікованої системи управління якістю по стандарту ISO 9001 ( * наявність сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2008.), Ви, як Замовник порушили вимоги статей 3 та 5 Закону України «Про здійснення державних закупівель», якими передбачена не дискримінація учасників. Просимо взяти до уваги вищевикладену інформацію та за можливості внести зміни до документації конкурсних торгів , щоб під час проведення торгів здійснювалася добросовісна конкуренція серед учасників, була максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, а також просимо надати нам роз’яснення щодо копій документів та необхідності надання сертифікатів відповідності ДСТУ ISO 9001:2008
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Київська міська клінічна лікарня №2 фінасується з бюджету міста Києва, тому повинна дотримуватися рекомендацій КМДА, відповідно яких при закупівлі комп'ютерної техніки наявність в Учасника сертифікованої системи управління якістю по стандарту ISO 9001 ( * наявність сертифікату системи управління якістю ISO 9001:2008.) є обов'язковою.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 27 березня 2019 09:23
Дата відповіді: 27 березня 2019 10:29
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1.В "Технічному опису закупівлі" вказано - аналоги на пропонувати.

2. ФОП допускається. Оцінювання відбудеться по загальній вартості закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 квітня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ" 52 500,00
UAH з ПДВ
52 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 березня 2019 15:43
Ценовое предложение.pdf
29 березня 2019 15:43
Статут.pdf
29 березня 2019 15:43
Відомості з ЄДРПОУ.PDF
29 березня 2019 15:43
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
29 березня 2019 15:43
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
29 березня 2019 15:43
ISO9001_Rev1_ENG old 2008.pdf
29 березня 2019 15:43
ISO9001 new actual.pdf
29 березня 2019 15:43
getFile.pdf
29 березня 2019 15:43
Decl A,D,S series.pdf
29 березня 2019 15:43
Cert SDK A,D,S series.pdf
29 березня 2019 15:43
Cert A,D,S series.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ"
#35142088
Переможець 52 500,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 12:35

Документи

04 квітня 2019 12:35
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:33
Рівшення 118.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ІНВЕСТ"
#35142088
52 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 12:35
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:33
Рівшення 118.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 травня 2019 10:18
Електронний підпис укладений
02 травня 2019 12:53
Ноутбуки.PDF укладений
02 травня 2019 12:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 квітня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 52 500,00
UAH з ПДВ