Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 24450000-3 – Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Очікувана вартість
131 306,00 UAH
UA-2019-03-26-000150-b de0f67acebe944d0b54b804980704095
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлия Маркова

+380506107268 buhklpu_mcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЛПУ Мар'їнська центральна районна лікарня
Код ЄДРПОУ: 01989852
Місцезнаходження: 85630, Україна , Донецька обл., Мар'їнський район, місто Красногорівка, ВУЛИЦЯ НАХІМОВА, будинок 1
Контактна особа: Юлия Маркова
+380506107268
buhklpu_mcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 березня 2019 09:05
Звернення за роз’ясненнями: до 29 березня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 03 квітня 2019 14:03
Очікувана вартість: 131 306,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 313,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Дезінфекційний засіб для гігієнічної та хірургічної обробки рук, швидкої дезінфекції невеликих за площею об’єктів«АХД 2000 експрес» з дозуючим пристроєм
Дезінфекційний засіб для обробки поверхонь, ВМП,знезараження медичних відходів та медичних виробів одноразового використання Бланідас №300 в таблетках, упаковка банка 300 таблеток
«Санімакс» висококонцентрований дезінфекційний засіб, флакон 1л
Засіб для до стерилізаційного очищення «Тіланол», фасовка 1 кг
Дезінфекційний засіб для дезінфекції поверхонь, дезінфекції, достерилізаційного очищення, стерилізації виробів медичного призначення «Бланідас Актив», фасовка пляшка 1000 мл
Технічні вимоги до дез.засобів викладені в додатку №3
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
333 штука
ДК 021:2015 код 24450000-3 – Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85630, Україна, Донецька область, Красногорівка, Нахімова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 квітня 2019
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 березня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:31
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ дез.засоби.doc
26 березня 2019 14:31
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
26 березня 2019 14:31
ІнформацІя дез.засоби.doc
26 березня 2019 09:05
ДОГОВІР зф-мс.doc
26 березня 2019 09:05
Додаток 2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc
26 березня 2019 14:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 09:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 09:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 березня 2019 14:31
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ дез.засоби.doc
26 березня 2019 09:23
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ дез.засоби.doc
26 березня 2019 09:18
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ реактиви.doc
26 березня 2019 09:05
Додаток 1 СПЕЦИФИКАЦИЯ дез.засоби.doc
26 березня 2019 14:31
Додаток 3 Технічні вимоги.doc
26 березня 2019 14:31
ІнформацІя дез.засоби.doc
26 березня 2019 09:05
ІнформацІя дез.засоби.doc
26 березня 2019 09:05
ДОГОВІР зф-мс.doc
26 березня 2019 09:05
Додаток 2 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a1
Статус:
Скасована
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 27 березня 2019 12:14
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказан вміст ультрафіолетової фарби, вказані режими використання з обмеженими експозиціями властиві лище зазначеним в документації торговим маркам, температура зберігання не нижче+5 градусів, або +20 градусів (ЧОМУ???), термін придатності - не більше 3 років (Жарт?) . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 6.2 , 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13 квітня 2016 року № 35 «Про затвердження Порядку здійснення допорогових закупівель» та п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 27 березня 2019 12:15
Причина: Помилка
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 27 березня 2019 12:17
Вимога!
Шановний! Звертаємо Вашу увагу на беззаперечне порушення з вашого боку процедури допорогових закупівель.Однією з ключових вимог до проведення допорогових торгів є недопущення дискримінації та забезпечення вільної конкуренції серед усіх учасників тендеру. Проте, вимоги до предмету закупівлі, що встановлені у вашій тендерній документації містять цілий ряд антиконкуретних та дискримінаційних порушень законодавства.
В документації закупівлі сформовані дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим.
Ваші технічні (якісні) характеристики предмета закупівлі викладені таким чином, що максимально унеможливлює надання альтернативних пропозицій (аналогічних дезінфекційних засобів) зареєстрованих в Україні, тобто є дискримінаційними. Вказані обмеження масової долі активно-діючих речовин, вказан вміст ультрафіолетової фарби, вказані режими використання з обмеженими експозиціями властиві лище зазначеним в документації торговим маркам, температура зберігання не нижче+5 градусів, або +20 градусів (ЧОМУ???), термін придатності - не більше 3 років (Жарт?) . Жоден наказ МОЗ не регулює, які саме речовини повинні міститись в дезінфікуючому засобі, адже головне їх призначення - знищення патогенних мікроорганізмів!
Зазначення КОНКРЕТНОГО дезінфікуючого засобу свідчить про те, що Замовник навмисно маніпулюєте такими вимогами, щоб максимально звузити коло потенційних учасників та просунути до перемоги вже заздалегідь визначеного переможця.
Таким чином, викладені Вами Медико-технічні вимоги суперечить основним принципам встановлених Наказом №10 ДП "Прозорро", Законом про публічні закупівлі, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Окрім того, Ваші технічні, якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі порушує вимоги п. 4.7 ч. 2 ст.6, ч. 2 ст. 8, ч.1.2 ст. 15, п. 1 ст. 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції».
Зважаючи на все викладене вище, вимагаємо внести такі зміни до тендерної документації:
Прибрати з документації дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які штучно обмежують конкуренцію, та не дають змоги надати еквіваленти інших виробників, тому що їх на ринку України не існує.
У разі ігнорування наших законних вимог ми змушені будемо звернутися зі скаргою до Державної аудиторської служби України, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним схемам Замовника та притягнення посадових осіб до відповідальності!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 10:15
Розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне:
Зазначаємо, що жодних порушень процедури закупівель Замовником не припущено.
Щодо посилання на те, що Замовником зазначені «дискримінаційні вимоги до закуповуємої продукції, які характерні тільки певним торговим маркам, а подання еквівалентів інших виробників є неможливим», не відповідає дійсності.
Якщо серед тих засобів які Ви реалізовуєте можливо підібрати аналоги або еквіваленти, то є безліч інших виробників та постачальників інших засобів які є еквівалентами або аналогами. Медико-технічні вимоги були розроблені з урахуванням наказів МОЗ України № 552 від 11.08.2014 р. та №798 від 21.09.2010 р., №325 від 08.06.2015р. та згідно цільового призначення та потреб нашого закладу. Нашим закладом була оголошена закупівля необхідної нам продукції яка повністю відповідає нормам Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. за № 35.
Щодо до Вашого посилання на зазначення Замовником конкретного дезінфікуючого засобу, то відповідно до п. 6.4. Наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35. "У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників".
Відповідно до вищенаведеного положення наказу ДП "Зовнішторгвидав України" від 13.04.2016 р. № 35 наш медичний заклад має право сам визначати певну торгівельну марку або виробника тої продукції (товарів) які йому потрібні.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 29 березня 2019 10:24
Вимога!
Шановний! Ще раз акцентуємо увагу, якщо з першого разу не доходжить: вимоги НЕ дають можливість надати еквіваленти інших виробників! Якщо ви стверджуєте зворотнє - наведіть приклад, замість голословних заяв! Ви навмисно робите штучні дискримінаційні обмеження, які звужують коло дезінфікуючих засобів до одної торгової марки! Не маєте права це робити! Ми направляємо листи до Державної аудиторської служби, Департаменту ОЗ, представникам Громадського контролю з метою перешкоджання корупційним оборуткам посадових осіб Замовника-хабарника!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
29 березня 2019 10:48
Зазначати наявність чи відсутність еквіваленту товару в допорогових закупівлях є правом(!) замовника, а не обов'язком (п. 6.4 Порядку). Визначення конкретного виду продукції в даній процедурі закупівлі обумовлено позитивним досвідом її використання з точки зору функціональних критеріїв.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a4
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 29 березня 2019 11:10
Вимога
Ви Шановний, замість думок про дерібан бюджетних коштів, краще б займалися підвищенням фаху ваших працівників. З 19.03.19 року Наказ №35 втратив свою чинність, а замість нього вже діє Наказ №11 ДП Прозорро, де не зазначено, що розгляд еквівалентів- право Замовника! Ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючі органи!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 11:34
Ваше право, як потенційного учасника направляти відповідні звернення. Проте робити висновки щодо дотримання норм закону замовником торгів, або про фах працівників не у вашій компетентності. Замовник діє лише і тільки у межах законодавства у сфері публічних закупівель, як зазначено в роз'ясненні ДП “ПРОЗОРРО”: "Новий наказ жодним чином не змінює процедуру використання допорогових закупівель, натомість його текст позбавлений імперативних норм".

Безпідставні та необґрунтовані звинувачення можуть трактуватися як діяння, що посягають на суспільні відносини та підлягають кримінальній відповідальності. Тому, просимо бути стриманими у своїх висловлюванням в подальшому.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a5
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 29 березня 2019 11:42
До написаного
Суті не змінює! Посилаючись на недіючий Наказ - складно високо оцінити вашу фаховість! не перекручуйте свої права, А ні Наказ №35, а ні Наказ №11 НЕ дозволяють вам НЕ розглядати еквіваленти.Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі, Наказу Зовнішторгвидав України №35, та Наказу №11 де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 12:43
Шановний скаржник, ваше зазначення що "Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло" ніяким образом не стосується умов закупівлі". Але в документації жодного слова немає про те, що еквіваленти не будуть розглядатись, написано лише, що "В зв’язку з виробничою необхідністю при розгляді учасників перевага буде надаватися саме вказаним дез.засобам". Такий критерій вибору товару має на меті придбати саме ту продукцію, яка буде найбільш економічно вигідною протягом бюджетного року, що унеможливить здійснити повторну закупівлю деззасобів у зв’язку із їх непрактичністю тощо, що може потягнути за собою додаткового витрачання бюджетних коштів. Ми враховуємо та керуємося при виборі продукції власним досвідом використання деззасобів. Закупівля менш якісного предмету закупівлі дає результат низької ефективності закупівлі, а в тривалішому періоді часу може й зумовити надмірне витрачання коштів внаслідок високих витрат на експлуатацію чи використання придбаного товару за нібито низькою ціною.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a6
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 04 квітня 2019 13:18
Вимога!
Хабарник думав-думав та придумав! Як же протягти до перемоги "свого" постачальника, отримати хабар 40% від нього та не замочити ножки... Але дуже недолуго вийшло! Вирішив акцептувати пропозицію в 2 рази дорожчу і відхилити нашу пропозицію з аргументацією, що Тіланол -порошок, а ми запропонували рідину!!! Це жарт, хабарнику??? В 2 рази дорожчу пропозицію!!! Ви розумієте, що ви будете використовувати робочий розчин засобу Тіланол, а не дрібний порошок. Це ж концентрат! Яка різниця - ви будете готувати робочий розчин шляхом досипання у воду порошку, або рідини??? Ще до торгів вам писали,що закупівля дискримінаційна з дискрмінаційним медико-технічним завданням прописана під певного учасника, але ж вас це не цікавить, не цікавить і економія бюджетних коштів - вас цікавить хабар. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 13:52
Шановний Скаржник! Ваші звинувачення в нашу адресу є безпідставними і трактуються нами, як намагання чинити моральний тиск на посадових осіб Замовника та змушують нас звернутися до правоохоронних органів з метою правового захисту, якщо подальший діалог буде продовжуватись в такому тоні, адже Ви не на сільському ярмарку, тримайте себе в рамках, будь ласка! Закликаємо Вас в подальшому дотримуватися правил ділового етикету та не звинувачувати безпідставно в корупційному зговорі Замовників. На ринку України існує безліч постачальників засобів заявлених нами торгових марок, тому факт вибору саме їх ми не вважаємо дискримінаційним підходом до Учасників. Нам дуже прикро, що Ви не реалізуєте дезінфікуючі засоби, вказані в документації, висока якість яких доведена неодноразово, а замість цього в дуже агресивній формі намагаєтесь «проштовхувати» свої торгові марки дезінфектантів та вимушені писати подібні листи. Враховуючи вищевикладене, залишаємо вимогу Скаржника без задоволення.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2019-03-26-000150-b.a7
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК", Код ЄДРПОУ:38516299
Дата подання: 04 квітня 2019 13:57
До написаного розкрадачем бюджету
По суті що, корупціонеру??? Про робочий розчин?

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК" 70 831,50
UAH з ПДВ
70 831,50
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бучко Іван Володимирович 130 035,00
UAH з ПДВ
130 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 квітня 2019 14:43
Цінова пропозиція.PDF
01 квітня 2019 14:43
Документи на товар.pdf

Публічні документи

01 квітня 2019 16:33
Електронний підпис
01 квітня 2019 16:28
УСТАВНІ ДЛЯ ТЕНДЕРА.rar
01 квітня 2019 16:28
ПРОПОЗИЦІЯ_U.PDF
01 квітня 2019 16:28
АХД 2000 експрес.PDF
01 квітня 2019 16:28
Бланідас 300.PDF
01 квітня 2019 16:28
Бланідас Актив.PDF
01 квітня 2019 16:28
Санімакс.PDF
01 квітня 2019 16:28
Тіланол.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"

ФОП Бучко Іван Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВІК-ХХІ ВІК"
#38516299
Відхилено 70 831,50
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 12:47
ФОП Бучко Іван Володимирович
#3174310854
Переможець 130 035,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2019 13:02

Документи

04 квітня 2019 12:47
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:43
протокол.pdf

Документи

04 квітня 2019 13:02
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:57
дезсредства.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2019 13:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Бучко Іван Володимирович
#3174310854
130 035,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2019 13:02
Електронний підпис
04 квітня 2019 12:57
дезсредства.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 квітня 2019 13:20
дезсредства.pdf укладений
22 квітня 2019 13:19