Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Тонери, копи (прінт картриджи), тонери-картриджи до копіювальних апаратів (БФП) Xerox, Konika-Minolta)
Очікувана вартість
109 000,00 UAH
UA-2019-03-25-002450-b 15b2efd5c61d4865bae29a313c83f0c5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарєв Олександр Миколайович

+380432595210 bondarev@vmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Вінницької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37537246
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул.Соборна,59
Контактна особа: Бондарєв Олександр Миколайович
+380432595210
bondarev@vmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 19:47
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 14:12
Очікувана вартість: 109 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,38%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тонери, копи (прінт картриджи), тонери-картриджи до копіювальних апаратів (БФП) Xerox, Konika-Minolta
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 шт
Тонери, копи (прінт картриджи), тонери-картриджи до копіювальних апаратів (БФП) Xerox, Konika-Minolta
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Соборна,59, кабінет №412
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 19:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 19:48
ТД тонери 20032019.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 09:39
Дата відповіді: 27 березня 2019 13:50
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь:
1. У Додатку 4 до тендерної документації, зазначено, що в місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, вважати вираз "або еквівалент" . Відповідно до додаткових вимог п. 2 Додатку 4 Учасник має надати в складі своєї пропозиції оригінал листа від виробника або його офіційного представництва в Україні про можливість використання запропонованого Учасником еквіваленту товару без погіршення технічних характеристик устаткування, його ресурсу із збереженням умов гарантійного ремонту з боку виробника устаткування.
2. Згідно п. 5 розділу І тендерної документації, Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах. До участі в торгах допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично шляхом застосування електронного аукціону.
У Додатку 3 до тендерної документації, зазначено, що, при розрахунку вартості тендерної пропозиції учасник включає всі витрати, в тому числі прямі витрати, накладні витрати, страхування, доставку, розвантаження, прибуток, який учасник планує одержати при виконанні договору, та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені учасником.
Ціна пропозицій учасників фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ буде розглядатись як остаточна.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 14:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Демченко Оксана Володимирівна 105 000,00
UAH з ПДВ
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Гончарук Василь Михайлович 106 200,00
UAH з ПДВ
104 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 квітня 2019 11:48
оновлена пропозиція
09 квітня 2019 16:59
тенедрна пропозиція.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Демченко Оксана Володимирівна

ФОП Гончарук Василь Михайлович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Демченко Оксана Володимирівна
#2928307563
Переможець 103 500,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 16:04

Документи

16 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:02
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Демченко Оксана Володимирівна
#2928307563
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 16:04
Електронний підпис
16 квітня 2019 16:02
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:47
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:14
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 11:02
договір укладений
07 травня 2019 10:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 103 500,00
UAH