Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 98340000-8 Послуги з прибирання, експлуатації та доглядання за будівлями НМУ імені О.О. Богомольця
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-03-25-002374-b 7356972b5de44ce2ba54ca3ac0f4244e
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Едуард Мельник

+380442348177 tender.nmu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця"
Код ЄДРПОУ: 02010787
Вебсайт: http://nmu.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13
Контактна особа: Едуард Мельник
+380442348177
tender.nmu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 18:14
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:56
Очікувана вартість: 2 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 98340000-8 Послуги з прибирання, експлуатації та доглядання за будівлями НМУ імені О.О. Богомольця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01000, Україна, Київ, Київ, просп.Перемоги, 34; вул.Мечникова, 5; бульвар Шевченка, 13; вул.Зоологічна, 2; вул. Пушкінська, 22;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 18:14
Тендерна документація офісні послуги.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Укомплектування санвузлів
Дата подання: 29 березня 2019 13:10
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:56
Шановний Замовник , У вашому технічному завданні, Ви вимагаєте забезпечення санвузлів засобами гігієни (рідке мило, туалетний папір). Але не вказано за рахунок замовника ці засоби будуть поставлені чи це входить у вартість закупівлі? Якщо вартість цих засобів входить до вартості закупівлі то необхідно вказати дані для розрахунку кількості цих засобів, а саме скільки працюючих, відвідувачів в адміністративних корпусах та проживаючих в гуртожитках або вкажіть кількість яка вам необхідна місяць. В інакшому випадку провести розрахунки неможливо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Засоби гігієни (рідке мило, туалетний папір) закуповуються Замовником і в вартість закупівлі не входять.
Дезінсекція та дератизація
Дата подання: 29 березня 2019 13:22
Дата відповіді: 03 квітня 2019 12:03
Шановний замовнику, просимо вказати кількість м. кв. та кількість разів проведення дезінсекції та дератизації.
Відповідь: Дезінсекція та дератизація на 9978 кв.м. кожен квартал протягом строку дії договору.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-002374-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 15 квітня 2019 14:51
Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі
Відповідно до Додатку 2, Таблиці 1 п. 3 п.п. 3.2 На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів) та підтверджуючого документу про його виконання (копія видаткової накладної та/або іншого видаткового документу, що підтверджують факт наявності у такого учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Учасник в довідці вказує договір від 21.02.2018 р № 10/02 та надає копію договору без номеру та за іншим предметом договору, що являється не відповідністю, також в складі тендерної пропозиції відсутній копія видаткової накладної та/або іншого видаткового документу, що підвереджують факт наявності у документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також відповідно до п.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції :Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку № 3 до ТД, відповідні документи, які вказані у Дод.3 відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ Тризуб Січ. Відповідно до п.5 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі , ТОВ Тризуб Січ надає Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі, але не підтверджує свою відповідність цим характеристикам. Враховуючи викладене, Учасник повинен бути відхилений, як такий що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-25-002374-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 22 квітня 2019 14:49
Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Тризуб Січ” (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.04.2019 року) такою, що НЕ відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та НЕ відповідає вимогам/умовам тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2019 21:32
рішення від 25.04.2019 № 5086.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 21:32
Рішення від 15.05.2019 № 6005.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 23:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доповідаємо про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №6005-р/пк-пз від 15.05.2019. Додаємо копію відповідного протоколу.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2019 10:59

Документи подані скаржником

22 квітня 2019 14:49
Скарга.pdf
22 квітня 2019 14:49
платіжне доручення.PDF

Документи подані замовником

10 травня 2019 16:15
Пояснення UA 2019 03 25 002374.pdf
10 травня 2019 16:15
Заява UA 2019 03 25 002374.pdf
22 травня 2019 10:59
протокол UА 2019 03 25 002374.pdf

Документи Органу Оскарження

25 квітня 2019 21:32
рішення від 25.04.2019 № 5086.pdf
20 травня 2019 23:43
Рішення від 15.05.2019 № 6005.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тризуб Січ 2 350 000,00
UAH з ПДВ
2 325 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" 2 499 960,00
UAH з ПДВ
2 337 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 квітня 2019 13:19
Довідка Тризуб Січ.pdf
09 квітня 2019 19:13
Статут.pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 5.pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 2.4.pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 2.3.pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 2.2..pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 2.1..pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 2 до Договору.pdf
09 квітня 2019 19:13
Додаток 1.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 11:20
Електронний підпис
10 квітня 2019 10:00
Довідка МВС.pdf
10 квітня 2019 10:00
Довідка ДПІ.pdf
10 квітня 2019 10:00
8.2 копія статуту.pdf
10 квітня 2019 10:00
6. Проект договору.pdf
10 квітня 2019 10:00
5.4 Рішення власника.pdf
10 квітня 2019 10:00
5.2Протокол № 04-02-15.1 ІГС.PDF
10 квітня 2019 10:00
5. Копія наказ 2017.pdf
10 квітня 2019 10:00
4 Відповідність ст. 17.pdf
10 квітня 2019 10:00
1 тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тризуб Січ

ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Тризуб Січ
#39921181
Рішення скасоване 2 325 000,00
UAH з ПДВ
21 травня 2019 15:56
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС"
#38748221
Очікує рішення 2 337 496,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 11:05
ТОВ Тризуб Січ
#39921181
Відхилено 2 325 000,00
UAH з ПДВ
22 травня 2019 11:05

Документи

12 квітня 2019 17:08
Електронний підпис

Документи

Документи

22 травня 2019 11:05
Електронний підпис

Інформація про відміну

Період оскарження
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг.
Документи:
22 травня 2019 10:51
протокол UА 2019 03 25 002374.pdf
Виконано
Дата відміни: 22 травня 2019 11:06
Коментар щодо відміни: Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг.
Документи:
22 травня 2019 11:06
Електронний підпис
22 травня 2019 11:05
протокол UА 2019 03 25 002374.pdf