Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 98340000-8 Послуги з прибирання, експлуатації та доглядання за будівлями НМУ імені О.О. Богомольця
Очікувана вартість
2 500 000,00 UAH
UA-2019-03-25-002374-b ● 7356972b5de44ce2ba54ca3ac0f4244e
Відкриті торги
Торги відмінено
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Національний медичний університет імені О.О. Богомольця" |
Код ЄДРПОУ: | 02010787 |
Вебсайт: | http://nmu.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м.Київ, бульв.Тараса Шевченка, 13 |
Контактна особа: |
Едуард Мельник +380442348177 tender.nmu@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 18:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:56 |
Очікувана вартість: | 2 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 - 98340000-8 Послуги з прибирання, експлуатації та доглядання за будівлями НМУ імені О.О. Богомольця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01000, Україна, Київ, Київ, просп.Перемоги, 34; вул.Мечникова, 5; бульвар Шевченка, 13; вул.Зоологічна, 2; вул. Пушкінська, 22;
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 98340000-8 — Послуги з тимчасового розміщення (проживання) та офісні послуги
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 18:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 18:14 |
Тендерна документація офісні послуги.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Укомплектування санвузлів
Дата подання: 29 березня 2019 13:10
Дата відповіді: 03 квітня 2019 11:56
Шановний Замовник , У вашому технічному завданні, Ви вимагаєте забезпечення санвузлів засобами гігієни (рідке мило, туалетний папір). Але не вказано за рахунок замовника ці засоби будуть поставлені чи це входить у вартість закупівлі? Якщо вартість цих засобів входить до вартості закупівлі то необхідно вказати дані для розрахунку кількості цих засобів, а саме скільки працюючих, відвідувачів в адміністративних корпусах та проживаючих в гуртожитках або вкажіть кількість яка вам необхідна місяць. В інакшому випадку провести розрахунки неможливо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Засоби гігієни (рідке мило, туалетний папір) закуповуються Замовником і в вартість закупівлі не входять.
Дезінсекція та дератизація
Дата подання: 29 березня 2019 13:22
Дата відповіді: 03 квітня 2019 12:03
Шановний замовнику, просимо вказати кількість м. кв. та кількість разів проведення дезінсекції та дератизації.
Відповідь: Дезінсекція та дератизація на 9978 кв.м. кожен квартал протягом строку дії договору.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-25-002374-b.a1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 15 квітня 2019 14:51
Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі
Відповідно до Додатку 2, Таблиці 1 п. 3 п.п. 3.2 На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п. 3.1), учасник має надати копію(-ї) вказаного(-их) договору(-ів) та підтверджуючого документу про його виконання (копія видаткової накладної та/або іншого видаткового документу, що підтверджують факт наявності у такого учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору). Учасник в довідці вказує договір від 21.02.2018 р № 10/02 та надає копію договору без номеру та за іншим предметом договору, що являється не відповідністю, також в складі тендерної пропозиції відсутній копія видаткової накладної та/або іншого видаткового документу, що підвереджують факт наявності у документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Також відповідно до п.5 (Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону) розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції :Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, визначених статтею 17 Закону, учасник у складі тендерної пропозиції подає документи, зазначені у Додатку № 3 до ТД, відповідні документи, які вказані у Дод.3 відсутні у складі тендерної пропозиції ТОВ Тризуб Січ. Відповідно до п.5 (Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції : Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі , ТОВ Тризуб Січ надає Інформація про необхідні кількісні, якісні та технічні вимоги до предмета закупівлі, але не підтверджує свою відповідність цим характеристикам. Враховуючи викладене, Учасник повинен бути відхилений, як такий що не відповідає вимогам тендерної документації на підставі п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ Про публічні закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-03-25-002374-b.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:38748221
Дата подання: 22 квітня 2019 14:49
Дата подання: 22 квітня 2019 14:49
Невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам до предмету закупівлі
Товариство з обмеженою відповідальністю «Імпел Гріффін Сервіс» не погоджується з позицією Замовника та вважає, що прийняте рішення Замовником, щодо визнання тендерної пропозиції Учасника ТОВ “Тризуб Січ” (Протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.04.2019 року) такою, що НЕ відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та НЕ відповідає вимогам/умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 квітня 2019 21:32
рішення від 25.04.2019 № 5086.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2019 21:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 15.05.2019 № 6005.pdf
Дата публікації: 16 травня 2019 20:24
Рішення від 15.05.2019 № 6005.pdf
Дата публікації: 20 травня 2019 23:43
Коментар замовника щодо усунення порушення: Доповідаємо про виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України №6005-р/пк-пз від 15.05.2019. Додаємо копію відповідного протоколу.
Дата виконання рішення замовником: 22 травня 2019 10:59
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Тризуб Січ #39921181 |
Рішення скасоване |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
21 травня 2019 15:56
|
ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" #38748221 |
Очікує рішення |
2 337 496,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 11:05
|
ТОВ Тризуб Січ #39921181 |
Відхилено |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
22 травня 2019 11:05
|
Інформація про відміну
Період оскарження
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг. |
Документи:
22 травня 2019 10:51
|
протокол UА 2019 03 25 002374.pdf |
Виконано
Дата відміни: | 22 травня 2019 11:06 |
Коментар щодо відміни: | Відсутність подальшої потреби в закупівлі послуг. |
Документи:
22 травня 2019 11:06
|
Електронний підпис |
22 травня 2019 11:05
|
протокол UА 2019 03 25 002374.pdf |