Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)
Очікувана вартість
159 640,00 UAH
UA-2019-03-25-002185-b 5901d978d2e140be9e07bc4a17b8c169
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Вікторія Олександрівна

(044) 465-39-09 v.melnik@lotus.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія «Головний інформаційно-обчислювальний центр» акціонерного товариства «Українська залізниця»
Код ЄДРПОУ: 40081258
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Контактна особа: Мельник Вікторія Олександрівна
(044) 465-39-09
v.melnik@lotus.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 17:02
Звернення за роз’ясненнями: до 30 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 06 травня 2019 13:14
Очікувана вартість: 159 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 596,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 міс
Послуги з підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська обл., Київ, вул. І. Франка, 21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Винагорода агенту: 30%
0%: 30%
0,1%: 28%
0,2%: 24%
0,3 %: 20%
0,4 %: 16%
0,5 %: 12%
0,6 %: 8%
0,7 %: 4%
0,8 %: 0%
02 квітня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 15:03
1_зміни_плат_шлюз_1.docx
02 квітня 2019 15:01
2_ТД_Київ_плат_шлюз_ЗМІНИ1.docx
02 квітня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2019 15:03
1_зміни_плат_шлюз_1.docx
02 квітня 2019 15:01
зміни_плат_шлюз_1.docx
02 квітня 2019 15:01
2_ТД_Київ_плат_шлюз_ЗМІНИ1.docx
25 березня 2019 16:59
1_ТД_Київ_плат_шлюз.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання стосовно досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 29 березня 2019 22:11
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:14
В порядку норм статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз'яснення щодо тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням тендерного комітету Замовника від 25.03.2017 № 72 (надалі – Документація), а також просимо внести відповідні зміни до неї. Відповідно до пункту №11 Додатку №2 Документації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям Замовником вимагається надання у складі Пропозиції «довідки у довільній формі про виконання протягом останніх 3-років договору з аналогічним даному предмету закупівлі кодом ДК та темою закупівлі, що відноситься до надання послуг із підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через «платіжний шлюз». Разом з цим, статтею 16 Закону визначено, що Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”, та також не визначено період, в якому аналогічні договори мають бути укладені/виконані, зокрема, «протягом останніх 3-років договору з аналогічним даному предмету закупівлі кодом ДК та темою закупівлі». При цьому Замовником не обґрунтовано та документально не підтверджено законодавчої необхідності встановлення у Документації вищевказаних вимог. Враховуючи викладене, дії Замовника щодо встановлення у Документації вимог стосовно наявності в учасника Процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів «протягом 3-років» та «з аналогічним даному предмету закупівлі кодом ДК та темою закупівлі» порушують права та законні інтереси суб'єктів господарювання, які мають досвід виконання аналогічного договору в інший період (наприклад у 2013 році) та з аналогічним переліком послуг та складових закупівлі, але за аналогічним кодом ДК (як це передбачено Законом), що є порушенням норм статті 16 Закону, а також принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону. Вищевказані вимоги Документації перешкоджають суб'єктам господарювання взяти участь у Процедурі закупівлі та створюють штучне обмеження кола потенційних учасників, що є порушенням норм чинного законодавства України. Виходячи з викладеного вище, з метою забезпечення безперешкодної участі суб'єктів господарювання в Процедурі закупівлі та розширення кола потенційних учасників, а також усунення вищенаведених порушень чинного законодавства України, просимо у встановленому Законом порядку внести відповідні зміни до Документації. Пропонуємо внести наступні зміни. 1) У пункті 11 Додатку 1 Документації слова: «довідка у довільній формі про виконання протягом останніх 3-років договору з аналогічним даному предмету закупівлі кодом ДК та темою закупівлі» замінити на слова: «довідка у довільній формі про виконання аналогічного договору з аналогічним переліком послуг або їх складових даному предмету закупівлі». Додатково акцентуємо вашу увагу на тому, що згідно абзацу другому, пункту 4, статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесені відповідні зміни у тендерну документацію

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-002185-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:34891802
Дата подання: 30 березня 2019 11:00
Щодо строків надання послуг.
Доброго дня,
Уважно вивчивши тендерну документацію побачили розбіжність в інформації, а саме:
Додаток 4 до тендерної документації «ФОРМА "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ "» (далі – Додаток №4), передбачає погодження виконати вимоги Замовника за ціновою пропозицією з розрахунком Суми за 9 місяців.
Додаток 5 до тендерної документації ПРОЕКТ ДОГОВОРУ, а саме п. 13.1. передбачає що Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками СТОРІН та діє до 31.12.2019 року, а в частині фінансових зобов'язань - до повного виконання своїх зобов'язань,

Пунктом 13.6. обумовлено : «Умови Договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту цінової пропозиції (у тому числі ціни за одиницю ПОСЛУГ) переможця процедури закупівлі і не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов'язань сторонами у повному обсязі, крім випадків, передбачених ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»».
В заховуючи що Початок аукціону: електронною системою закупівель призначений на 11 квіт. 13:15, а отже договір може бути укладений не раніше за 23 квітня, стає зрозумілим що передбачені Додаток №4, 9 місяців не можуть бути виро ховані та надання за цей період послуг неможливе, оскільки дія Договору закінчується 31.12.2019.

З метою уникнення розбіжностей, вимагаємо внести зміни до Додаток 5 зазначивши дію Договору до 31.01.2019 або вказати що за договором застосовується ч. 3 ст..631 ЦК України «3. Сторони можуть встановити, що умови договору застосовуються до відносин між ними, які виникли до його укладення». Чи внести відповідні зміни до Додатоку №4, тощо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 квітня 2019 15:14
Внесені відповідні зміни до тендерної документації

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-25-002185-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УНІВЕРСАЛЬНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ", Код ЄДРПОУ:34891802
Дата подання: 04 квітня 2019 18:54
Скарга на умови закупівлі
Більш детально в тексті скарги
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 квітня 2019 21:41
Рішення від 09.04.2019 № 4215 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 квітня 2019 21:41
Рішення від 24.04.2019 № 5061.pdf
Дата публікації: 02 травня 2019 19:56

Документи подані скаржником

04 квітня 2019 18:47
скарга 040419.pdf
04 квітня 2019 18:48
додатки.pdf
04 квітня 2019 18:48
рішення по суті № 9702.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 10 травня 2019 15:22
Коментар щодо відміни: Відмінити закупівельну процедуру UA-2019-03-25-002185-b код ДК 021:2015 72250000-2- Послуги, пов’язані із системами та підтримкою (Послуги з підключення інформаційної системи Замовника до процесингових центрів банків та систем електронних розрахунків через систему Виконавця (платіжний шлюз)) у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель відповідно до ч.1 ст. 31 Закону.
Документи:
10 травня 2019 15:22
Протокол_142 скасув.docx