Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вище професійне гірничо-будівельне училище |
Код ЄДРПОУ: | 02546996 |
Вебсайт: | http://www.pgl.at.ua |
Місцезнаходження: | 39800, Україна , Полтавська обл., м. Горішні Плавні, вул. Космонавтів, 10 |
Контактна особа: |
Оксана Чирва +380976475568 4bell2008@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 12:16 |
Очікувана вартість: | 1 143 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 16:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 16:32 |
ДОДАТОК 2 ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx | |
25 березня 2019 16:32 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
25 березня 2019 16:32 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Згідно Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», п.1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, в пп.1.1 однією із вимог є завантаження файлів з:
- інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. Відмова учасника від укладення договору згідно істотних умов, запропонованих замовником, буде розцінена як неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, що визначений Законом, з настанням відповідних наслідків, що визначені згідно ст. 32 Закону.
Учасник ФОП Яценко Олександр Євгенович не надав даної інформації в своїй пропозиції.
Враховуючи наведене пропозиція ФОП Яценко Олександр Євгенович не відповідає зазначеним вище умовам Документації.
2. Згідно Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» п. 1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, в пп.1.3. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується:…. для фізичних осіб-підприємців, що подають тендерну пропозицію від власного імені та особисто підписують документи тендерної пропозиції – паспорт або інший документ, що посвідчує особу фізичної особи-підприємця згідно чинного законодавства.
На підтвердження повноважень щодо підпису учасник ФОП Яценко Олександр Євгенович надав окремі сторінки паспорту, а саме сторінки 1-7 та 12-13. В складі пропозиції відсутні інші сторінки паспорту.
За таких умов в складі пропозиції учасника відсутній паспорт в повному обсязі. Так як Замовник не зазначив конкретних сторінок, учасник повинен був надати документ в цілому, а не виключно окремі сторінки.
Враховуючи наведене пропозиція ФОП Яценко Олександр Євгенович не відповідає зазначеним вище умовам Документації.
3. Згідно Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», п.1.Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, в пп.1.5 Всі визначені цією тендерною документацією та додатками до неї документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді кольорових скан-копій у форматі pdf.
Учасник ФОП Яценко Олександр Євгенович порушив вимогу Замовника та надав документи в інших форматах, а саме в jpg, rtf.
Враховуючи наведене пропозиція ФОП Яценко Олександр Євгенович не відповідає зазначеним вище умовам Документації.
4. Згідно Розділу «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції», п.6.Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, пп.6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи: - розрахунок договірної ціни (виконаний з урахуванням положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») згідно вартості тендерної пропозиції учасника, визначеної останнім при поданні такої пропозиції через електронну систему закупівель, а також кошторисні розрахунки за статтями витрат договірної ціни, зокрема локальні кошториси, складені у відповідності до відомостей обсягів робіт згідно об’єктів, передбачених додатком 2 цієї тендерної документації.
В складі пропозиції ФОП Яценко Олександр Євгенович відсутні кошторисні розрахунки за статтями витрат та договірні ціни відповідної затвердженої форми згідно положень ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Враховуючи вищенаведене, Замовник необґрунтовано прийняв рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ФОП Яценко Олександр Євгенович.
Скарги до процедури
Дата подання: 03 травня 2019 14:03
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-12-000024 ● f4f6e26d76ef4bc5a1eaa3c60c8ae563
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 липня 2019 17:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
12.07.2019 № 213
Київ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-25-002010-b 25.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
12.07.2019 № 213
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-03-25-002010-b 25.03.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. Щодо невключення до змісту тендерної документації вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону. З даного питання тендерний комітет при розробленні тендерної документації керувався наступним. Згідно положень пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Частиною третьою статті 17 Закону визначено, що Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Абзацом четвертим частини третьої цієї ж статті передбачено, що Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково в разі потреби оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним, на веб-порталі Уповноваженого органу. Положення вказаних статей чітко вказують на те, що Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. На веб-порталі Уповноваженого органу 17 січня 2019 року було оприлюднено Лист Мінекономрозвитку (з додатками) за №3304-04/1983-06 «Щодо інформації про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним» (даний Лист додаємо до заперечення). Із змісту даного Листа та додатків до нього, зокрема, Листа Міністерства юстиції України №50858/23886-26-18/8.4.4 від 19.12.2018 року вбачається, що інформація передбачена пунктам 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Як наслідок, Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним та самостійно на етапі розгляду та оцінки тендерних пропозицій перевіряє пропозиції учасників на наявність підстав, зазначених у статті 17 Закону. 2. Щодо документів тендерної пропозиції учасника. Перед прийняттям рішення про намір укласти договір про закупівлю тендерний комітет при розгляді документів учасника-переможця керувався наступним. Згідно п. 1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник надає у складі тендерної пропозиції інформацією у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником. В той же час, тендерна пропозиція учасника ФОП Яценко Олександр Євгенович не містить такої довідки. Згідно п. 1.2. вказаного розділу У випадку допущення учасником зазначених нижче формальних (несуттєвих) помилок при оформленні тендерної пропозиції, остання не буде відхилена згідно Закону. Формальними (несуттєвими) вважаються зокрема помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, тощо. Визначений даним пунктом перелік формальних (несуттєвих) помилок не є вичерпним, та в будь-якому разі класифікація тієї чи іншої помилки згідно поданих учасником документів тендерної пропозиції як формальної (несуттєвої) здійснюється на підставі рішення тендерного комітету, що в кожному окремому випадку грунтується на визначенні понять згідно положень Закону, цієї тендерної документації та принципів здійснення публічних закупівель, визначених згідно ст. 3 Закону. Таким чином, тендерна документація не містить вичерпного переліку формальних (несуттєвих) помилок, отже, неподання учасником зазначеного документу у складі тендерної пропозиції було розцінено тендерним комітетом як формальна (несуттєва) помилка, та виходячи з наступного. Згідно п. 4.2. розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації визначено істотні умови договору про закупівлю, що будуть включені до нього: • предмет договору; • вимоги щодо якості та обсягів надання послуг; • порядок здійснення оплати; • сума, визначена у договорі; • термін та місце виконання; • строк дії договору; • права та обов'язки сторін; • відповідальність сторін; • інші умови; Зміст кожної істотної умови визначено згідно Додатку 1 тендерної документації. При цьому, згідно п. 1.1. розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації відмова учасника від укладення договору згідно істотних умов, запропонованих замовником, буде розцінена як неукладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, що визначений Законом, з настанням відповідних наслідків, що визначені згідно ст. 32 Закону. Згідно ч. 2 ст. 181 Господарського кодексу України проект договору може бути запропонований будь-якою з сторін, а згідно ч. 8 зазначеної статті у разі якщо сторони не досягли згоди з усіх істотних умов господарського договору, такий договір вважається неукладеним (таким, що не відбувся). Отже, в будь-якому випадку договір про закупівлю укладається сторонами згідно істотних умов та змісту, що визначені додатком 1 до тендерної документації, а у випадку відсутності фактичної згоди учасника у момент укладення договору та щодо істотних умов такого договору, замовником вживаються заходи щодо відхилення тендерної пропозиції такого учасника. Таким чином, означений документ (довідка в довільній формі) носить виключно формальний характер, та не впливає на кваліфікаційні характеристики тендерної пропозиції учасника (наявність необхідних кваліфікованих кадрів, досвіду виконання аналогічного договору, тощо), відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним вимогам, тощо. Додатково повідомляємо, що станом на сьогоднішній день відбувається фактичне виконання договору про закупівлю в порядку ГК України та ЦК України, та в будь-якому разі вжиття замовником заходів в тому числі в частині відміни процедури закупівлі Згідно ст. 31 Закону можливе лише до оприлюднення звіту про результати проведення процедури закупівлі. В той же час повідомляємо, що згідно наданого Вами висновку тендерний комітет не заперечує щодо включення до тендерної документації та при проведенні наступних відкритих торгів вимог щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених у пунктах 2, 3, 8, 9 частини першої статті 17 Закону, а так само зобов’язується в майбутньому при проведенні відкритих торгів дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та не допускати порушень Закону.
2019-08-12 16:04:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 12:43
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" |
990 342,00
UAH з ПДВ
|
929 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Яценко Олександр Євгенович |
1 143 000,00
UAH з ПДВ
|
930 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БК ЖИТЛОКОМБУДСЕРВІС" |
1 141 989,29
UAH з ПДВ
|
1 141 989,29
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛУГСПЕЦТЕХНОСЕРВІС" #38088364 |
Відхилено |
929 900,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2019 19:23
|
ФОП Яценко Олександр Євгенович #2441311433 |
Переможець |
930 000,00
UAH з ПДВ
|
02 травня 2019 16:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2020 17:50
|
Електронний підпис | укладений |
07 червня 2019 17:09
|
ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ.pdf | укладений |
07 червня 2019 17:08
|