Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

пластмасові вироби
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001828-b 8a1f0c6658094a30966def271c6e3666
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гнатів Ірина

+380676963591 praid2017@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 03348465
Вебсайт: http://lsct.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79019, Україна , Львівська обл., Львів, м. Львів, ВУЛИЦЯ ЖОВКІВСЬКА, будинок 18
Контактна особа: Гнатів Ірина
+380676963591
praid2017@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 квітня 2019 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 квітня 2019 13:00
Початок аукціону: 17 квітня 2019 14:23
Очікувана вартість: 1 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Контейнери пластмасові з плоскою кришкою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
300 од.
Контейнери для збору твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79019, Україна, Львівська обл., Львів, вул. Жовківська, 18
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 19520000-7 — Пластмасові вироби

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 квітня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 12:01
Зміни до Протоколу.pdf
09 квітня 2019 12:01
Тендерна документація_09.04.19.doc
09 квітня 2019 12:01
Тендерна документація_25.03.19.doc
09 квітня 2019 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 квітня 2019 12:01
Зміни до Протоколу.pdf
09 квітня 2019 12:01
Тендерна документація_09.04.19.doc
09 квітня 2019 12:01
Тендерна документація_25.03.19.doc
25 березня 2019 16:00
Тендерна документація_25.03.19.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

документи переможця
Дата подання: 30 березня 2019 12:24
Дата відповіді: 02 квітня 2019 10:04
Яким чином переможець має надати документи відповідно до вимог Замовника?
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" та Додатку 2 ТД: Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.

Подання документів передбачає надання їх за місцем знаходження Замовника.
документи переможця
Дата подання: 30 березня 2019 12:26
Дата відповіді: 02 квітня 2019 10:15
Чи достатньо переможцю завантажити документи на сайт закупівлі ?
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 17 ЗУ "Про публічні закупівлі" : Переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої цієї статті.

Таким чином, законодавством не передбачено завантаження документів переможцем на сайт закупівлі. Переможець надає документи замовнику.
документи переможця
Дата подання: 30 березня 2019 12:27
Дата відповіді: 02 квітня 2019 10:20
Чи потрібно переможцю надавати оригінали документів Замовнику ?
Відповідь: Вимоги щодо форми та строку чинності документів. які подає переможець встановлені Додатком 2 ТД.
Відхилення тендерних пропозицій
Дата подання: 30 березня 2019 12:28
Дата відповіді: 02 квітня 2019 10:30
Відхилення тендерних пропозицій відбувається тільки на підставі умов викладених в розділі Оцінка тендерних пропозицій, а саме в п.3 сторінки 8-9 тендерної документації ?
Відповідь: Відповідно до ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі": 1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:

1) учасник:

не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону;

не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;

2) переможець:

відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;

не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону;

3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону;

4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.

п. 3 Відхилення тендерних пропозицій ТД відповідає вимогам закону.
строки поставки
Дата подання: 30 березня 2019 12:33
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:14
Просимо надати уточнення стосовно змісту тендерної документації, а саме : пункт 4.4. тендерної документації: строк поставки товарiв (надання послуг, виконання робiт) -2019р., а в проекті договору в 4.1. Постачальник здійснює поставку товару партіями згідно заявок Замовника протягом 5 робочих днів з дня подання Замовником заявки (письмово, усно, електронними засобами). Поставка товару відбувається на умовах DDP, згідно міжнародним правилам «Інкотермс-2010». Поясніть що правильно ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена згідно вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Зокрема згідно п. 6 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Закупівля оголошується на рік, тобто строк поставки, визначений у п.4.4 - протягом 2019 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Істотними умовами договору є в т.ч. умови поставки товару. Строк поставки партії товару визначений у п.4.1 проекту договору.

Відповідно до міжнародних правил "Інкотермс-2010" :
DDP
DELIVERED DUTY PAID (... named place of destination)
ПОСТАВКА ЗІ СПЛАТОЮ МИТА (... назва місця призначення)

Термін "поставка зі сплатою мита" означає, що продавець
здійснює поставку покупцю товару, який пройшов митне очищення для
імпорту, без розвантаження з будь-якого прибулого транспортного
засобу в названому місці призначення. Продавець несе всі витрати
та ризики, пов'язані з доставкою товару до цього місця, включаючи
(у відповідних випадках) будь-які "мита" (під словом "мито" тут
розуміється відповідальність за виконання та ризики виконання дій
з проходження митних процедур, а також оплата витрат митного
очищення, податків, митних і інших зборів) на імпорт до країни
призначення.
подача документів
Дата подання: 30 березня 2019 12:37
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:16
Просимо надати уточнення стосовно змісту тендерної документації, а саме : переможець подає Оригінал або нотаріально завірена копія документа (-ів), виданого відповідним органом, який має такі повноваження про те, що службову (посадову) особу переможця, яка підписала тендерну пропозицію, до кримінальної відповідальності не притягують, засудженою (за кримінальними справами) вона не значиться та в розшуку не перебуває. Документ повинен бути не більше тридцятиденної давнини відносно дати подання документа**, що робити переможцю якщо така довідка є в єлектронному вигляді і вона є оригіналом ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будь-який документ, який є в електронному варіанті може бути роздрукований переможцем та поданий Замовнику з відповідним роз"ясненням.
колір товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:20
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:19
Який колір товару має бути ? (оскільки є розбіжності в кольорах в технічному завдані, додатка 3)
Відповідь: Розбіжностей щодо кольору товару в додатку 3 немає.

Колір: сірий, чорний.
колір товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:21
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:27
Чи можна подавати пропозицію де колір товару може бути зелений, синій або інший ?
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі": тендерна документація повинна містити детальний опис товарів. Саме тому Замовником прописаний колір товару. Крім того, Замовник уніфікує наявні контейнери з тими, які ним закуповуються, оскільки це має суттєве ергономічне та естетичне значення у діяльності замовника з обслуговування клієнтів.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:22
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:30
З якою метою Замовник написав розміри предмета закупівлі в технічному завданні ? поясніть
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.

Мета вказівки розмірів предмета закупівлі - детальний опис товару, що вимагається чинним законодавством.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:23
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:32
Чи повинен товар який пропонується Учасником відповідати розмірам вказаним Замовником в технічному завданні, додаток 3 тендерної документації ?
Відповідь: Технічне завдання є частиною тендерної документації. Учасники подаючи тендерну пропозицію повинні виконати умови тендерної документації та підтвердити можливість виконання умов закупівлі. в т.ч. постачання товару згідно вимогам ТД.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:24
Дата відповіді: 02 квітня 2019 11:38
Чи можна подати пропозицію в якій бокові цапфи не на всю ширину бокових стінок контейнера ?
Відповідь: Товар. який подається учасниками повинен відповідати вимогам технічного завдання.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:25
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:05
Чи можна подати пропозицію в якій цапфи будуть відповідати розмірам EN 840 ?
Відповідь: Відповідно до вимог технічного завдання учасники подають товар в якому бокові цапфи виготовлені відповідно EN 840 на всю ширину бокових стінок.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:26
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:16
Просимо надати уточнення стосовно змісту тендерної документації, в технічному завданні, а саме : Відповідність розмірам DIN
Відповідь: DIN EN 840 - Deutsches Institut für Normung, що означає міжнародний стандарт Німецького інституту стандартизації.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:27
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:21
Просимо надати уточнення стосовно змісту тендерної документації, в технічному завданні, а саме : відповідність розмірам RAL-GZ 951/1 .
Відповідь: Відповідно до п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.

Сертифікація товару за міжнародними стандартами EN-840 та RAL-GZ 951/1 є показником його високої якості.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:29
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:37
На зображені в технічному завданні видно, що бокова цапфа не на всю ширину бокових стінок (по обидва боки ручки), поясніть чому Замовник вимагає щоб бокова цапфа була на всю ширину бокової стінки ?
Відповідь: Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити детальний опис товарів. Саме тому Замовником встановлено вимога щодо бокової цапфи на всю ширину бокової стінки.
технічне завдання
Дата подання: 30 березня 2019 14:30
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:38
Чи можна подати еквівалент товару з іншою висотою гребня і яка відповідає EN 840 ?
Відповідь: Відповідно до Додатку 3 ТД: Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
зразок товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:30
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:40
Який зразок товару має надати потенційний Учасник ? Поясніть .
Відповідь: Зразок товару, який закуповується Замовником та відповідає вимогам технічного завдання.
зразок товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:31
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:40
Яка процедура надання зразка товару ?
Відповідь: Учасник до закінчення строку подання пропозиції повинен надати за місцем знаходження Замовника зразок товару для підтвердження технічним вимогам згідно тендерної документації.
взірець товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:32
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:44
Поясніть для чого в складі пропозиції подавати лист згідно форми про погодження надання зразка, якщо в технічному завданні Замовник вимагає надання взірця товару до подачі пропозиції ?
Відповідь: Технічне завдання є частиною ТД. Учаснику слід розуміти, що випадку не надання ним зразка товару його пропозиція буде відхилена, про що він подає відповідний лист.
взірець товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:32
Дата відповіді: 02 квітня 2019 12:54
У технічному завданні передбачено обо’ вязок Учасника надати зразок товару до подачі тендерної пропозиції. Вважаємо, що зразок продукції не є складовою тендерної пропозиції, а тому його відсутність чи невідповідність умовам тендерної документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Чому Вами вимагаються зразок? На підставі якого законодавчого акту ви вимагаєте у Учасника надання зразку товару? Поясніть .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" : Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.

Технічне завдання є частиною ТД учасник повинен підтвердити відповідність своєї пропозиції умовам ТД. Відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 ЗУ "Про публічні закупівлі": замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
проект Договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:33
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:06
Чи можна Учаснику надати Замовнику, протокол розбіжностей проекту Договору на закупівлю товару подати в складі пропозиції ?
Відповідь: Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.

Подання протоколу розбіжностей до проекту договору про закупівлю не передбачено законодавством про закупівлі.
проект Договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:33
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:16
Чи можна Учаснику надати Замовнику, протокол розбіжностей проекту Договору до подання пропозиції Учасником ? Якщо так, то в який спосіб ?
Відповідь: Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.

Подання протоколу розбіжностей до проекту договору про закупівлю не передбачено законодавством про закупівлі.
кошти закупівлі
Дата подання: 30 березня 2019 14:34
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:16
За які кошти купується товар ( власні кошти підрприємства, кошти місцевго бюджету, екологічні кошти, кошти бюджету України або інше ) ?
Відповідь: Кошти Замовника
назва проекту Догвору
Дата подання: 30 березня 2019 14:34
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:18
Яка має бути назва Договору ? Договір про закупівлю ? Договір купівлі-продажу ? Договір поставки ?
Відповідь: Договір про закупівлю
проект договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:35
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:23
Просимо надати уточнення стосовно змісту тендерної документації, а саме : 2.1.Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає технічним вимогам Замовника викладених у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасником-переможцем якої є Постачальник. Як бути у випадку коли Учасник подає еквівалент товару ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.

Еквівалентні товари - це товари, які є аналогічними по своїх технічних та якісних характеристиках товару, який закуповується, і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
висновок
Дата подання: 30 березня 2019 14:37
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:25
Митниця не вимагає висновки санітарно-епідеміологічної експертизи на товар - предмет закупівлі під час розмитнення, чи потрібно його подавати в складі пропозиції ? Чи потрібно надати цей висновок при поставці ? Чи достатньо буде Сертифікату RAL-GZ 951/1 ?
Відповідь: Товар повинен мати необхідні сертифікати, посвідчення якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи відносно тих його категорій для яких вони передбачені.
прокт Договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:38
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:26
Які посвідчення якості потрібно подати ?
Відповідь: Товар повинен мати необхідні сертифікати, посвідчення якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи відносно тих його категорій для яких вони передбачені.

Посвідченням якості може бути паспорт якості, сертифікат з відповідним зазначенням відповідності якісним вимогам міжнародних стандартів.
пакування товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:38
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:28
Даний товар не потребує додаткової упаковки під час транспортування, чи потрібно на товар для Замовника придумувати якусь упаковку ?
Відповідь: Товар передається Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру товару, забезпечує цілісність товару та збереження його якості під час перевезення та зберігання.
напис гарантії
Дата подання: 30 березня 2019 14:39
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:29
Чи достатньо буде листа від виробника про те, що товар не потребує упаковки ? Оскільки на упаковці немає гарантії якості , де цю гарантію написати для Замовника ?
Відповідь: Гарантія якості може визначатися виробником та зазначатися у супровідних документах на товар.
напис гарантії на упаковці
Дата подання: 30 березня 2019 14:40
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:30
Просимо надати уточнення стосовно змісту проекту догвору, а саме : п. 2.4. Постачальник гарантує якість товару, що поставляється Замовнику за цим Договором. Гарантія якості діє протягом строку, встановленого виробником товару, та вказаного на упаковці.
Відповідь: Гарантія якості може визначатися виробником та зазначатися у супровідних документах на товар.
неякісний товар
Дата подання: 30 березня 2019 14:42
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:35
Яким умовам Договору може не відповідати товар, при яких товар потребуватиме заміни ? ( п. 2.5. Якщо протягом гарантійного терміну товар виявиться неякісним або таким, що не відповідає умовам цього Договору, Постачальник зобов’язаний замінити цей товар. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати, тощо) несе Постачальник. проекту договору )
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 2.1. проекту договору: Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає технічним вимогам Замовника викладених у Документації для проведення закупівлі через систему електронних закупівель, учасником-переможцем якої є Постачальник.
неякісний товар
Дата подання: 30 березня 2019 14:46
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:38
Яким чином відбувається виявлення неякісного товару протягом гарантійного терміну ? Поясніть.
Відповідь: Якщо Замовник не зможе використати товар за його цільовим призначенням, якщо його якісні чи технічні характеристики погіршаться, що призведе до неможливості його використання.
поставка товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:53
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:39
Якими партіями планується здійснювати поставки Згідно заявок Замовника ?
Відповідь: Партія товару визначається у заявці Замовника відповідно до його виробничих потреб.
умови поставки
Дата подання: 30 березня 2019 14:53
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:40
Що передбачають умови DDP по «Інкотермс-2010» ? Поясніть !
Відповідь: Відповідно до міжнародних правил "Інкотермс-2010" :
DDP
DELIVERED DUTY PAID (... named place of destination)
ПОСТАВКА ЗІ СПЛАТОЮ МИТА (... назва місця призначення)

Термін "поставка зі сплатою мита" означає, що продавець
здійснює поставку покупцю товару, який пройшов митне очищення для
імпорту, без розвантаження з будь-якого прибулого транспортного
засобу в названому місці призначення. Продавець несе всі витрати
та ризики, пов'язані з доставкою товару до цього місця, включаючи
(у відповідних випадках) будь-які "мита" (під словом "мито" тут
розуміється відповідальність за виконання та ризики виконання дій
з проходження митних процедур, а також оплата витрат митного
очищення, податків, митних і інших зборів) на імпорт до країни
призначення.
розвантаження
Дата подання: 30 березня 2019 14:54
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:42
Просимо надати уточнення стосовно змісту проекту договору 4.4. Навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортування товару до місця призначення здійснюються Постачальником.
Відповідь: Товар, який постачається повинен бути завантажений на транспорт, який його перевозить та розвантажений з нього у місці призначення (місце знаходження Замовника) силами та за рахунок Постачальника.
розвантаження
Дата подання: 30 березня 2019 14:55
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:42
Після прибуття товару до місця призначення Постачальник за свій рахунок має розвантажити товар ?
Відповідь: Товар, який постачається повинен бути завантажений на транспорт, який його перевозить та розвантажений з нього у місці призначення (місце знаходження Замовника) силами та за рахунок Постачальника.
поставка товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:55
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:44
Яка процедура ( порядок ) вїзду транспорту на теріторію Замовника ?
Відповідь: Постачальник інформує Замовника про дату та час прибуття транспорту, його марку та державний номер.

Замовник передає інформацію охороні, яка здійснює пропуск на територію.
відповідальні особи
Дата подання: 30 березня 2019 14:56
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:45
Чи можна в проекті Договору вказати відповідальних осіб за прийняття товару ?
Відповідь: При підготовці договору до підписання можна вказати відповідальних осіб за прийняття товару.
акт неякісного товару
Дата подання: 30 березня 2019 14:57
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:47
Просимо надати відповідь : який порядок складання Акту згідно п. 5.1.3. проекту договору?
Відповідь: Акт складається комісією, в яку входять посадові особи Замовника. В акті фіксуються недоліки товару.
неналежне виконання по договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:58
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:49
Яке неналежне виконання зобов’язань може бути по проекту договору ? Поясніть, що маєте на увазі
Відповідь: Відповідно до ч.1 ст. 610 Цивільного кодексу : порушенням зобов'язання є його невиконання або виконання з порушенням умов, визначених змістом зобов'язання (неналежне виконання).
взаєморозрахункив проекті договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:58
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:52
Який порядок звірки взаєморозрахунків ? поясніть
Відповідь: Замовник має право надіслати Постачальнику акт звірки взаєморозрахунків з вказівкою на строк його підписання та повернення або надання обгрунтованих заперечень.
відповідальність в проекті договору
Дата подання: 30 березня 2019 14:59
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:53
Чи можна внести в проект Договору в. 5.3.4 наступного змісту : У разі невиконання зобов’язань Замовником Постачальник має право достроково розірвати цей Договір, повідомивши про це Замовника у строк не менше ніж за 10 календарних днів до розірвання Договору.
Відповідь: Відповідно до п. 7 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.

Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
штраф в проекті договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:00
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:55
Яка процедура нарахування штрафу відповідно до п.6.3. проекту Договору ? Яким чином виявляється цей неякісний товар ?
Відповідь: Відповідно до п. 5.1.3. Договору: при встановлені неякісності товару Замовник зобов"язаний повідомити про це Постачальника протягом 3-х робочих днів з моменту складання акта про неналежну якість товару.
штраф неякісного товару в проекті договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:00
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:57
Чи можна долучати по факту виявленню неякісного товару, представника виробника ?
Відповідь: Згідно проекту договору така можливість не передбачена.
відповідальність в проекті договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:02
Дата відповіді: 02 квітня 2019 13:58
В разі не виявлення неякісного товару чи можна передбачити відшкодування Замовником витрат Постачальника ?
Відповідь: Постачальник не несе витрат на зімну неякісного товару, якщо такий невиявлений.
штраф невчасної поставки товару в проекті договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:03
Дата відповіді: 02 квітня 2019 14:54
Яка процедура нарахування штрафу відповідно до п.6.4. проекту Договору ? Якщо Замовник буде усно замовляти товар відповідно до п.4.1, то яка процедура оформлення штрафу за невчасну поставку.
Відповідь: Після заявки Постачальник повинен повідомити про строк поставки. Після чого буде відраховуватися відповідний строк.
великий штраф
Дата подання: 30 березня 2019 15:03
Дата відповіді: 02 квітня 2019 14:57
Чи можна передбачити в проекті Договору конкретну кількість товару в штуках та терміни поставки, з огляду на дуже великий штраф згідно п. 6.4. ?
Відповідь: Заявка формується відповідно до виробничих потреб Замовника. Термін поставки протягом 5 робочих днів з дня подання Замовником заявки.(п. 4.1 проекту договору).
відповідальність Замовника в проекті Договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:04
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:00
Чи можна передбачити в проекті Договору відповідальність Замовника у вигляді штрафу за безпідставну відмову від прийняття товару ?
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
відповідальність Замовника в проекті Договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:05
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:00
Чи можна передбачити в проекті Договору відповідальність Замовника у вигляді штрафу за безпідставне повідомлення про неякісний товар ?
Відповідь: Відповідно до ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі або ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури.
Протокол Тендерного комітету від «25» березня 2019 р
Дата подання: 30 березня 2019 15:09
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:05
Прохання до Замовника викласти на сайті закупівлі оригінали: Протокол Тендерного комітету від «25» березня 2019 р та тендерну документацію з підписами всіх членів тендерного комітету ( комітету з конкурсних торгів).
Відповідь: ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачено публікування протоколу затвердження тендерної документації.
п. 5.4.2. проекту договору
Дата подання: 30 березня 2019 15:58
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:13
В проекті договору міститься два однакові пункти П.5.4.2., просимо пояснити причину. Дякуємо.
Відповідь: В п. 5.2.1 та п. 5.4.2 йдемо мова про різні підстави для розірвання договору при порушення різних сторін договору.

Тому ці пункти не є однаковими.
дуже великі штрафи
Дата подання: 30 березня 2019 16:06
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:15
Поясніть чому в п. 6.3. проекту договору зазначені такі виликі штрафні санкціїї ?
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 627 "Свобода договору" Цивільного кодексу України: Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
великі штрафні санкції
Дата подання: 30 березня 2019 16:07
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:15
Поясніть чому в п. 6.4. проекту договору зазначені такі виликі штрафні санкціїї ?
Відповідь: Відповідно до ч. 1 ст. 627 "Свобода договору" Цивільного кодексу України: Відповідно до статті 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості.
строки поставки
Дата подання: 31 березня 2019 12:54
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:16
В тендерній документації строк поставки товарів встановлено 2019р, проте в проекті договору встановлено вже інший строк поставки п. 4.1. Постачальник здійснює поставку товару партіями згідно заявок Замовника протягом 5 робочих днів з дня подання Замовником заявки (письмово, усно, електронними засобами). Поставка товару відбувається на умовах DDP, згідно міжнародним правилам «Інкотермс-2010». Який строк з них правильний ? Прохання відповідно внести зміни щодо строку поставки .
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерна документація розроблена згідно вимог ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі". Зокрема згідно п. 6 ч. 2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі" тендерна документація повинна містити строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг. Закупівля оголошується на рік, тобто строк поставки, визначений у п.4.4 - протягом 2019 року.

Відповідно до ч. 1 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі" : Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Істотними умовами договору є в т.ч. умови поставки товару. Строк поставки партії товару визначений у п.4.1 проекту договору.

Відповідно до міжнародних правил "Інкотермс-2010" :
DDP
DELIVERED DUTY PAID (... named place of destination)
ПОСТАВКА ЗІ СПЛАТОЮ МИТА (... назва місця призначення)

Термін "поставка зі сплатою мита" означає, що продавець
здійснює поставку покупцю товару, який пройшов митне очищення для
імпорту, без розвантаження з будь-якого прибулого транспортного
засобу в названому місці призначення. Продавець несе всі витрати
та ризики, пов'язані з доставкою товару до цього місця, включаючи
(у відповідних випадках) будь-які "мита" (під словом "мито" тут
розуміється відповідальність за виконання та ризики виконання дій
з проходження митних процедур, а також оплата витрат митного
очищення, податків, митних і інших зборів) на імпорт до країни
призначення.
специфікація до Договору
Дата подання: 31 березня 2019 13:08
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:18
Просимо надати відповідь на таке питання : Де можна знайти Специфікацію до Договору ? згідно п. 1.1.Постачальник зобов’язується поставити Замовнику контейнери пластмасові з плоскою кришкою для збору твердих побутових відходів (далі - Товар) партіями згідно заявок Замовника, у кількості та за цінами, що зазначені в специфікації, що є невід’ємною частиною даного Договору, а Замовник зобов’язується прийняти і оплатити такий товар на умовах, визначених цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Специфікація визначається за результатами закупівлі, оскільки невідома ціна за одиницю та остаточна сума договору.
Специфікація до Договору
Дата подання: 31 березня 2019 13:10
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:20
Просимо розяснити який вигляд буде мати специфікація ?
Відповідь: Специфікація буде складатися з: загальної кількості товару, ціни за одиницю товару з ПДВ/без ПДВ, загальної суми договору. Специфікація - це невід"ємна частина договору.
признаачення предмета закупівлі
Дата подання: 31 березня 2019 13:53
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:28
Просимо надати відповідь на таке питання : Для чого Замовник торгів, буде використовуватися предмет закупівлі ? Для зберігання твердих побутових відходів ?
Відповідь: Предмет закупівлі буде використовуватися Замовником у його господарській діяльності та відповідно до цільового призначення такого товару.
призначення товару
Дата подання: 31 березня 2019 13:54
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:30
Просимо надати відповідь на таке питання : Чи буде зберігати Замовник торгів в товарі - предметі закупівлі харчові продуки ?
Відповідь: Господарська діяльність Замовника та цільове призанчення товару закупівлі не передбачає зберігання харчових продуктів.
документи якості товару предмету закупівлі
Дата подання: 31 березня 2019 14:03
Дата відповіді: 02 квітня 2019 15:33
Оскільки контейнери пластикові для збору твердих побутових відходів не підлягають обовязковій сертифікації на теріторії України згідно Наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики № 28 від 01.02.2005р. "Про затвердження переліку продукції, що підлягає обовязковій сертифікації в Україні" просимо надати відповідь : З якою метою Замовник заклав в проект Договору , а саме в п. 2.2. посвідчення якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар повинен мати необхідні сертифікати, посвідчення якості, висновки санітарно-епідеміологічної експертизи відносно тих його категорій для яких вони передбачені.

Замовник має право пересвідчитися у якості та безпечності товару. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля (п.3.ч.2 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі")
Розгорнути всі запитання: 59 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-001828-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 31 березня 2019 16:30
ВИМОГА щодо усунення порушення законодавства під час проведення процедури закупівлі
ВИМАГАЄМО:
1. Внести зміни в п.4.4. тендерної документації та п.4.1. стосовно єдиного строку поставки предмету закупівлі.
2. Внести зміни в тендерну документацію, додатка 3, технічних вимог, скоротивши список технічних характеристик щодо до предмету закупівлі, з метою забезпечення конкуренції у торгах.
3. Вилучити вимогу в тендерній документації, щодо надання зразка товару до подачі пропозиції Учасниками.
4. Внести зміни в проект Договору Додатка 4 тендерної документації врахувавши поданий Протокол розбіжностей, а також доповнити Проект договору Специфікацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 квітня 2019 15:52
Вимогу, подану ТОВ «НВП «Укрресурс» залишити без задоволення.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-001828-b.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 25 квітня 2019 14:41
Вимога про усунення порушень у діях Замовника
ТОВ «НВП «Укрресурс», на підставах викладених в Вимозі про усунення порушень у діях Замовника,
Вимагає:

1. Скасувати рішення про визнання переможцем торгів ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна».
2. Відхилити тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК Україна.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 травня 2019 16:08
Вимогу, подану ТОВ "НВП "Укрресурс" залишити без задоволення.

Документи подані скаржником

31 березня 2019 16:30
Вимога_29032019.pdf

Документи

03 квітня 2019 15:52
Протокол _Вимога.pdf

Документи подані скаржником

25 квітня 2019 14:41
Вимога_ЛКП_ТФ_ЛСКТ_240419.pdf
25 квітня 2019 14:41
рішення від 14.07.2017 № 4671.pdf
25 квітня 2019 14:41
Рішення від 20.02.2018 № 1499.pdf
25 квітня 2019 14:41
Рішення від 30.03.2017 № 1640.pdf

Документи

03 травня 2019 16:08
Протокол 02 05.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-03-25-001828-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 02 травня 2019 11:24
СКАРГА щодо порушення Замовником процедури закупівлі та прийняті незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-03-25-001828-b
порушення Замовником (ЛЬВІВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ФІРМА "ЛЬВІВСПЕЦКОМУНТРАНС") процедури закупівлі та прийняті незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2019-03-25-001828-b Пластмасові вироби 19520000-7 ДК 021:2015 (Контейнери для збору твердих побутових відходів) Просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Львівське Комунальне Підприємство «Транспортна Фірма «Львівспецкомунтранс» скасувати рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА» в закупівлі UA-2019-03-25-001828-b Пластмасові вироби 19520000-7 ДК 021:2015 (Контейнери для збору твердих побутових відходів).
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 травня 2019 21:22
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.4.2019 року в частині визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі - "ДК 021:2015 Контейнери для збору твердих побутових відходів", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2019-03-25-001828-b.
Дата виконання рішення замовником: 05 червня 2019 11:06

Документи подані скаржником

02 травня 2019 11:24
рішення від 14.07.2017 № 4671.pdf
02 травня 2019 11:24
Рішення від 20.02.2018 № 1499.pdf
02 травня 2019 11:24
Рішення від 30.03.2017 № 1640.pdf

Документи подані замовником

15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 004.jpg
15 травня 2019 14:37
Сертифікат 5.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 002.jpg
15 травня 2019 14:37
Переклад 5.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 003.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 005.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 007.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 009.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 008.jpg
15 травня 2019 14:37
Лист роз'яснення 006.jpg
15 травня 2019 14:37
Паспорт підписанта 002.jpg
15 травня 2019 14:37
Паспорт підписанта 001.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 квітня 2019 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Інфраструктура сіті 1 438 200,00
UAH з ПДВ
1 349 010,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВР КОМПАНІ" 1 785 000,00
UAH з ПДВ
1 350 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 1 575 000,00
UAH з ПДВ
1 485 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС" 1 778 040,00
UAH з ПДВ
1 760 040,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "СЕЛТІК ТБО" 1 762 200,00
UAH з ПДВ
1 762 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 квітня 2019 12:47
пропозиція_аукціон
16 квітня 2019 11:40
Електронний підпис
16 квітня 2019 11:33
Технічна частина.zip
16 квітня 2019 11:33
Реєстр документів.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 12:06
Статут ВР Компані.PDF
09 квітня 2019 12:06
Пропозиція.PDF
09 квітня 2019 12:06
Проект договору.PDF
09 квітня 2019 12:06
Паспорт Ліснича О.В..PDF
09 квітня 2019 12:06
витяг ПДВ.pdf
09 квітня 2019 12:05
Витяг ВР Компані.PDF

Публічні документи

16 квітня 2019 11:31
Сертифікат 6.jpg
16 квітня 2019 11:31
Сертифікат 5.jpg
16 квітня 2019 11:31
Сертифікат 4.jpg
16 квітня 2019 11:31
Сертифікат 3.jpg
16 квітня 2019 11:31
Сертифікат 2.jpg
16 квітня 2019 11:31
Сертифікат 1.jpg
16 квітня 2019 11:31
Переклад 6.jpg
16 квітня 2019 11:31
Переклад 5.jpg
16 квітня 2019 11:31
Переклад 4.jpg
16 квітня 2019 11:31
Переклад 3.jpg
16 квітня 2019 11:31
Переклад 2.jpg
16 квітня 2019 11:31
Переклад 1.jpg
16 квітня 2019 11:31
Висновок 2.jpg
16 квітня 2019 11:31
Висновок 1.jpg
16 квітня 2019 11:31
Цінова пропозиція 003.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист згода 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист згода 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Гарантійний лист 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Гарантий лист 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Проект договору 015.jpg
16 квітня 2019 11:31
Проект договору 014.jpg
16 квітня 2019 11:31
Проект договору 013.jpg
16 квітня 2019 11:31
Проект договору 012.jpg
16 квітня 2019 11:31
Протокол 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Паспорт підписанта 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Паспорт підписанта 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Технічне завдання 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Технічне завдання 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 009.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 008.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 007.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 006.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 005.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 004.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 003.jpg
16 квітня 2019 11:31
Лист роз'яснення 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Довідка стаття 17 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 010.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 009.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 008.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 007.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 006.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 005.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 004.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 003.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 4 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 007.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 006.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 005.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 004.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 003.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 3 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 009.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 008.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 007.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 006.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 005.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 004.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 003.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 2 001.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 009.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 008.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 007.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 006.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 005.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 004.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 003.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 002.jpg
16 квітня 2019 11:31
Аналогічний 1 001.jpg

Публічні документи

05 червня 2019 17:14
4.Довідка_МВС.pdf
05 червня 2019 13:04
3. Інфо_2_1_17.pdf
05 червня 2019 13:04
1.цiнова_пропозицiя 1760040.pdf
15 квітня 2019 11:26
Електронний підпис
15 квітня 2019 11:25
9.iнфо_3_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
8.iнфо_2_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
7.iнфо_1_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
39.фото.pdf
15 квітня 2019 11:25
38.згода.pdf
15 квітня 2019 11:25
37.Копія паспорту.pdf
15 квітня 2019 11:25
36.Протокол_4_2019.pdf
15 квітня 2019 11:25
31.RAL_2018_переклад.pdf
15 квітня 2019 11:25
29.RAL 2019 переклад .pdf
15 квітня 2019 11:25
23.Лист по ст.17.pdf
15 квітня 2019 11:25
22.повноваження_пiдпису.pdf
15 квітня 2019 11:25
21. Проект договору.pdf
15 квітня 2019 11:25
19.захист_довкiлля.pdf
15 квітня 2019 11:25
17.iнфо_2_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
16.iнфо_10_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
15.iнфо_9_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
14.iнфо_8_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
13.iнфо_7_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
12.iнфо_6_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
11.iнфо_6_1_17(договiр).pdf
15 квітня 2019 11:25
10.iнфо_4_1_17.pdf
15 квітня 2019 11:25
1.цiнова_пропозицiя 1778040.pdf

Публічні документи

15 квітня 2019 15:21
Довіреність.pdf
15 квітня 2019 15:21
Статут.pdf
15 квітня 2019 15:21
Протокол.pdf
15 квітня 2019 15:21
Витяг з ЄДР від 20.03.19.pdf
15 квітня 2019 15:21
Наказ на директора.pdf
15 квітня 2019 15:21
Цінова пропозиція.pdf
15 квітня 2019 15:20
Проект договору.pdf
15 квітня 2019 15:20
Лист-згода.pdf
15 квітня 2019 15:20
Технічне завдання.pdf
15 квітня 2019 15:20
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Інфраструктура сіті

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВР КОМПАНІ"

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕЛТІК ТБО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Інфраструктура сіті
#41177349
Рішення скасоване 1 349 010,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:34
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВР КОМПАНІ"
#41270214
Рішення скасоване 1 350 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:34
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Рішення скасоване 1 485 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:34
ТОВ Інфраструктура сіті
#41177349
Відхилено 1 349 010,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:37
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВР КОМПАНІ"
#41270214
Відхилено 1 350 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:38
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Відхилено 1 485 000,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 10:59
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"
#34396623
Переможець 1 760 040,00
UAH з ПДВ
05 червня 2019 11:10

Документи

23 квітня 2019 22:59
Електронний підпис
23 квітня 2019 22:58
004.JPG
23 квітня 2019 22:58
006.JPG
23 квітня 2019 22:58
005.JPG
23 квітня 2019 22:58
003.JPG
23 квітня 2019 22:58
007.JPG

Документи

23 квітня 2019 23:01
Електронний підпис
23 квітня 2019 23:01
005.JPG
23 квітня 2019 23:01
004.JPG
23 квітня 2019 23:01
006.JPG
23 квітня 2019 23:01
003.JPG
23 квітня 2019 23:01
007.JPG

Документи

23 квітня 2019 23:06
Електронний підпис
23 квітня 2019 23:05
004.JPG
23 квітня 2019 23:05
005.JPG
23 квітня 2019 23:05
006.JPG
23 квітня 2019 23:05
003.JPG
23 квітня 2019 23:05
007.JPG

Документи

05 червня 2019 10:37
Електронний підпис

Документи

05 червня 2019 10:38
Електронний підпис

Документи

05 червня 2019 10:59
Електронний підпис
05 червня 2019 10:59
Протокол від 04.06.19 р.pdf

Документи

05 червня 2019 11:10
Електронний підпис
05 червня 2019 11:09
Протокол від 04.06.19 р.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 червня 2019 11:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРРЕСУРС"
#34396623
1 760 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

05 червня 2019 11:10
Електронний підпис
05 червня 2019 11:09
Протокол від 04.06.19 р.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 червня 2019 12:17
договір контейнери.pdf укладений
21 червня 2019 12:16