Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів)
Очікувана вартість
3 249 382,50 UAH
UA-2019-03-25-001422-c 415616370ff746019f352f816405eb4d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Максим Геннадійович

+380512498806 mykolaivska@guard.np.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління поліції охорони в Миколаївській області
Код ЄДРПОУ: 40109016
Вебсайт: https://www.guard.np.gov.ua/upravlinnja_derzhavnoji_sluzhbi_ohoroni_pri_umvs_ukrajini_v_mikolajivskij_oblasti
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52
Контактна особа: Коваленко Максим Геннадійович
+380512498806
mykolaivska@guard.np.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 16:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 10:00
Очікувана вартість: 3 249 382,50 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


закупівля проводиться за двома лотами

Тендерна документація

25 березня 2019 17:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 16:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-001422-c.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАНТРАНС", Код ЄДРПОУ:40641148
Дата подання: 18 квітня 2019 09:06
Вимога про відхилення тендерної пропозиції учасника
Протоколом засідання Тендерного комітету № 142 від 16.04.2019р. ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» було визнано Переможцем у публічній закупівлі UA-2019-03-25-001422-c за лотом №1.
Учасник ТОВ «ТИТАНТРАНС» звертає увагу Тендерного комітету, що учасник, визнаний Переможцем, порушив вимоги тендерної документації та його тендерна пропозиція повинна бути відхилена на підставі п.4 ч.1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
На підтвердження цього Учасник наводить аргументи, викладені у файлі, що додається.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
22 квітня 2019 14:29
1.) У п.1. Вимоги скаржник зазначає, що текст документа учасника ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» «Інформація про необхідні технічні якісні та кількісні характеристики предметів закупівлі» (вих. № 04.04/12 від 04.04.19) точно повторює текст додатку № 2 до Тендерної документації, але не підтверджує, що тендерна пропозиція ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» відповідає технічним, якісним кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі в цій частині.
З цим твердженням ТОВ «ТИТАНТРАНС» не можна погодитись, оскільки учасником ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» у складі своєї тендерної пропозиції надано Гарантійний лист (вих. № 04.04/4 від 05.04.19), яким учасник підтверджує надання послуг згідно зазначених у Додатку 2 до ТД технічних вимог Замовника щодо ремонту та технічного обслуговування автотранспортних засобів. Таким чином Учасник бере на себе зобов’язання дотримуватись всіх вимог, зазначених у Додатку 2 до ТД, у тому числі й зобов’язання використовувати нові та оригінальні (або еквівалент) запасні частини, вузли та агрегати при надані послуг, або еквівалент, а також обов’язок врахувати вартість запасних частин та матеріалів, необхідних для надання послуг.
Крім того учасником ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» у складі пропозиції надані документи:
- Гарантійний лист вих. № 05.04/1 від 05.04.19 щодо можливості за вимогою Замовника організувати виїзд групи спеціалістів для надання технічної допомоги поза межами СТО, режим роботи СТО – без вихідних.);
- Інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази вих. № 04.04/1 від 04.04.19 щодо наявності відповідного обладнання та безпечного зберігання автомобіля Замовника на території СТО.
- Гарантійний лист вих. № 04.04/13 від 04.04.19 щодо гарантійних термінів та якості наданих послуг.

Надані учасником ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» документи відповідають вимогам ТД Замовника та технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі.

2.) У п.2 Вимоги міститься вільне тлумачення та припущення Скаржника щодо змісту ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
Між тим учасник ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» надав інформаційну довідку на фірмовому бланку, складану у довільній формі, яка містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, що є предметом закупівлі, що й вимагалось Замовником.

3.) У п.3 своєї Вимоги Скаржник також ґрунтує свої аргументи на припущеннях.
Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді (згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» від 22.05.2003 № 851-IV) шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису згідно Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Замовником встановлено, що пропозиція учасника ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» завірена кваліфікованим електронним підписом:

Результат перевірки підпису: Підпис перевірено успішно
Цілісність даних підтверджено
Назва файлу з підписом: sign
Підписувач: Лунін О.Ф.
Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-НОВИЙ"
Код ЄДРПОУ: 36384630
Посада: Директор
Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 08.04.2019 14:23:16
Сертифікат виданий: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 6F63C80600000000000000000000000000000001

Останній підпис здійснено:
Підписувач: Директор Лунін Олександр Федорович
Організація: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-НОВИЙ"
ЕДРПОУ: 36384630
ЦСК: АЦСК ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна"
Серійний номер: 6F 63 C8 06 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 01
Час підпису: пʼятниця, 19 квітня 2019 р., 15:41:28

Електронна Пропозиція ТОВ "СЕРВІС-НОВИЙ" належним чином підписана кваліфікованим електронним підписом, а отже усі документи в її складі необхідно розуміти як автентичні відповідно до Закону України згідно Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
За достовірність, точність та належне оформлення документів пропозиції відповідає учасник закупівлі.
Відповідно ч. 7 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
У Замовника немає достовірної інформації щодо невідповідності ТОВ «СЕРВІС-НОВИЙ» вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявності підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі.
У зв’язку з визначеним вважаємо вимоги ТОВ «ТИТАНТРАНС» безпідставними.

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 09:06
Вимога UA-2019-03-25-001422-c.pdf

Документи

22 квітня 2019 14:29
протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за адресою м.Миколаїв)
Опис предмету закупівлі:
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за адресою м.Миколаїв)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 3 181 132,50 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 15 905,66 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 11:15
Закінчення: 11 квітня 2019 11:54
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4736 л/г
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з ремонту і технічного обслуговування автотранспортних засобів за адресою м.Миколаїв)
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, вул.Шевченка, 52
Дата доставки: 22 квітня 2019  —  31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 16:32
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Экспресс-Авто" 2 784 768,00
UAH з ПДВ
799 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАНТРАНС" 2 486 400,00
UAH з ПДВ
1 367 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-НОВИЙ" 2 506 291,20
UAH з ПДВ
1 372 492,80
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЬЄВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ 2 900 800,00
UAH з ПДВ
2 900 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Павленко Олег Вікторович 3 142 809,60
UAH з ПДВ
3 142 809,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 квітня 2019 10:33
Електронний підпис
03 квітня 2019 10:32
Укрречфлот договор.pdf
03 квітня 2019 10:31
Укрречфлот акты.pdf
03 квітня 2019 10:31
акты зоря.pdf
03 квітня 2019 10:31
Зоря договор.pdf
03 квітня 2019 10:31
статистика.PDF
03 квітня 2019 10:31
Укрречфлот отзыв.pdf
03 квітня 2019 10:31
Лист-згода.PDF
03 квітня 2019 10:31
витяг з реестру ПДВ.PDF
03 квітня 2019 10:31
протокол 22 от 19.08.2016.PDF
03 квітня 2019 10:31
витяг.PDF

Публічні документи

09 квітня 2019 16:01
Електронний підпис
09 квітня 2019 15:56
8.Оригінал витягу з ЄДР.pdf
09 квітня 2019 15:56
7. Лист-згода.pdf
09 квітня 2019 15:56
6. Довідка про учасника.pdf
09 квітня 2019 15:56
4.1. Гарантійний лист.pdf
09 квітня 2019 15:56
15. Проект договору.pdf
09 квітня 2019 15:56
1. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

19 квітня 2019 15:41
Електронний підпис
19 квітня 2019 15:37
довідка ДФС.pdf
08 квітня 2019 14:23
Електронний підпис
08 квітня 2019 13:44
35 Новий витяг ЄДР.pdf
08 квітня 2019 13:44
34 ДовІдка про учасника.pdf
08 квітня 2019 13:44
35 Виписка з ЄДР.PDF
08 квітня 2019 13:44
27 Довідки ст 17.pdf
08 квітня 2019 13:44
16 Проект договору.pdf
08 квітня 2019 13:44
13 Статут.PDF
08 квітня 2019 13:44
9 Аналогічний договір.pdf
08 квітня 2019 13:44
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 20:30
Цінова пропозіция.pdf
09 квітня 2019 20:30
Свідотство.pdf
09 квітня 2019 20:30
Працівники.pdf
09 квітня 2019 20:30
Податок.pdf
09 квітня 2019 20:30
паспорт.pdf
09 квітня 2019 20:30
Матбаза.pdf
09 квітня 2019 20:30
Клиенты.pdf
09 квітня 2019 20:30
Додаток.pdf
09 квітня 2019 20:30
Довідка(вимоги).pdf
09 квітня 2019 20:30
Довідка реквізити.pdf
09 квітня 2019 20:30
Відгук.pdf
09 квітня 2019 20:30
Витяг.pdf

Публічні документи

09 квітня 2019 17:31
паспорт Павленко.pdf
09 квітня 2019 17:30
Лист - Гарантія.pdf
09 квітня 2019 17:30
код Павленко.pdf
09 квітня 2019 17:30
Згода учасника торгів.pdf
09 квітня 2019 17:30
Довідка реквізити.pdf
09 квітня 2019 17:30
Довідка працівники.pdf
09 квітня 2019 17:30
Довідка не платник ПДВ.pdf
09 квітня 2019 17:30
виписка з ЄДР.pdf
09 квітня 2019 17:30
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Экспресс-Авто"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАНТРАНС"

ТОВ"СЕРВІС-НОВИЙ"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГРИГОРЬЄВ АНДРІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ

ФОП Павленко Олег Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Экспресс-Авто"
#31946015
Відхилено 799 000,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 11:06
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТИТАНТРАНС"
#40641148
Відхилено 1 367 520,00
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 11:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-НОВИЙ"
#36384630
Переможець 1 372 492,80
UAH з ПДВ
16 квітня 2019 12:16

Документи

16 квітня 2019 11:06
Електронний підпис
16 квітня 2019 11:03
протокол

Документи

16 квітня 2019 11:37
Електронний підпис
16 квітня 2019 11:34
протокол

Документи

16 квітня 2019 12:16
Електронний підпис
16 квітня 2019 12:14
протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 квітня 2019 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-НОВИЙ"
#36384630
1 372 492,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 квітня 2019 12:16
Електронний підпис
16 квітня 2019 12:14
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 14:08
протокол укладений
10 квітня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
16 січня 2020 10:07
ду 2 Сервіс.pdf зміни до договору
16 січня 2020 10:05
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:32
ду дог 183.pdf зміни до договору
26 грудня 2019 10:30
Електронний підпис укладений
26 грудня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
03 травня 2019 10:18
договір укладений
03 травня 2019 10:16

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922- VIII, відповідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку, Сторони дійшли згоди продовжити дію договору №183 від 03.05.2019 р. (далі — Договір) на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, а саме — до 31.03.2020 (вкажіть термін, який не перевищує три календарних місяці наступного року), в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі.
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною 5 статті 36 «Основні вимоги до договору про закупівлю» розділу VII «Договір про закупівлю» Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, від-повідно до якої дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для про-ведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку
Номер договору про закупівлю: 183
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 травня 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 295 578,82
UAH (в тому числі ПДВ 215 929,80 UAH)