Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (код за ДК 021:2015-30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
378 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001404-b e464fdba0d7e44f496ad8b6060797693
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Алла Іщенко

+380661211374 plsz@adm-pl.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент соціального захисту населення Полтавської облдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 03195234
Місцезнаходження: 36023, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Ціолковського, 47
Контактна особа: Алла Іщенко
+380661211374
plsz@adm-pl.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 01 квітня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 квітня 2019 17:00
Початок аукціону: 12 квітня 2019 12:18
Очікувана вартість: 378 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 780,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Персональні комп'ютери у комплекті (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор типу "миша", операційна система)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) код за ДК 021:2015-30210000-4 (Персональні комп'ютери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36023, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Ціолковського, б.47
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 квітня 2019  —  31 травня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 10:33
Дата відповіді: 26 березня 2019 14:36
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Товар інших торгових марок на торги допускаємо за умови дотримання технічних вимог до предмету закупівлі. 2) Фізичні осіби-підприємці неплатники ПДВ до участі допускаємо, їх ціна розглядатиметься як остаточна.
Документація
Дата подання: 26 березня 2019 13:18
Дата відповіді: 27 березня 2019 15:56
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закон України "Про публічні закупівлі" від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну спеціфікацію. Враховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфікації предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому. Крім того, при передачі товару замовнику, вся техніка буде ретельно перевірятися. В додатку 1 Тендерної документації Замовника передбачено вимоги щодо надання ліцензійного програмного забезпечення, а також з метою перевірки ліцензійності прорамного забезпечення Замовником буде направлено запит до представництва Microsoft в Україні.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-001404-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 18 квітня 2019 16:24
наявність грубих порушень технічних вимог тендерної документації
Звертаємо увагу Шановного Замовника, що ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" не виконав технічні умови тендерної документації, а саме: в вимогах вказано «Сімейство процесора Intel i5 або еквівалент». Але процесор INTEL Core™ i3 8100 (BX80684I38100) належить до сімейства i3, а не i5.
В процесорі INTEL Core™ i3 8100 (BX80684I38100) відсутні:
- технологія Intel® Turbo Boost, яка дозволяє процесору збільшувати продуктивність до 4,1 ghz;
- технології відповідність платформі Intel® vPro™;
- технологія масштабування продуктивності Intel® TSX-NI;
- програма Intel® Stable Image Platform (Intel® SIPP);
- технологія ntel® Trusted Execution,яка розширює можливості безпечного виконання команд.

В зв’язку з наявністю грубих порушень технічних вимог тендерної документації, пропонуємо дискваліфікувати ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 квітня 2019 14:19
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Так, в технічній специфікації Департаменту (Додаток 1 до тендерної документації), до процесора дійсно ставилася вимога – «Належність до сімейства Intel i5 або еквівалент». Проте інших вимог, таких як  технологія Intel® Turbo Boost (наприклад), яка дозволяє процесору збільшувати продуктивність до 4,1 ghz; - технології відповідність платформі Intel® vPro™; - технологія масштабування продуктивності Intel® TSX-NI; - програма Intel® Stable Image Platform (Intel® SIPP); - технологія Intel® Trusted Execution,яка розширює можливості безпечного виконання команд – до процесора технічними характеристиками Тендерної документації не вимагалися.
ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» надав еквівалент процесора, що дозволено тендерною документацією, та не є порушенням технічних вимог тендерної документації.
Рішення щодо визначення переможця, прийнято тендерним комітетом, враховуючи висновки кваліфікованих спеціалістів, відповідальних за технічні характеристики предмета закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-001404-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп", Код ЄДРПОУ:37842700
Дата подання: 19 квітня 2019 16:22
відміна тендеру
Дякуємо за відповідь на нашу вимогу . Такі технології як технологія Intel® Turbo Boost, яка дозволяє процесору збільшувати продуктивність до 4,1 ghz; - технології відповідність платформі Intel® vPro™; - технологія масштабування продуктивності Intel® TSX-NI; - програма Intel® Stable Image Platform (Intel® SIPP); - технологія Intel® Trusted Execution,яка розширює можливості безпечного виконання команд автоматично належать до технічних характеристик процесора «Сімейство процесора Intel i5», як вказано в тендерній документації. Вказали ви їх або ні, но ці технології в процесорі сімейства Core I5 є, а в сімействі Core I3 немає. Ми не проти і згодні що згідно державного законодавства учасник має можливість пропонувати еквівалент. Але Core I3 не еквівалент Core i5, це більш нижче сімейство процесорів виробника Intel. Якщо б учасник запропонував вам еквівалент виробника AMD, який мав би такі ж саме характеристики – це б було справедливо.
Ми переконливо наполягаємо на відміні цього тендеру та на випуску нового, в якому б було чітко прописано, який саме процесор вам потрібен. Якщо вам неважливо сімейство Core I3 чи Core i5 не треба цього прописувати в технічних вимогах. А така нежорстка позиція до виконання своїх же вимог призводить до нечесної конкуренції.
Ми приймаємо поразку в чесній конкуренції, вітаємо інших учасників з гарними цінами, але також ми за чесну роботу без обману і порушення закону. Тому наполягаємо звернути увагу на невідповідність пропозиції ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" технічним вимогам вашої тендерної документації або на відміні тендеру.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 квітня 2019 11:00
Відповідно до п.п. 29 п. 1 статті 1 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником.
Відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Так, в технічній специфікації Департаменту (Додаток 1 до тендерної документації), до процесора дійсно ставилася вимога – «Належність до сімейства Intel i5 або еквівалент». Проте інших вимог, таких як  технологія Intel® Turbo Boost, яка дозволяє процесору збільшувати продуктивність до 4,1 ghz; - технології відповідність платформі Intel® vPro™; - технологія масштабування продуктивності Intel® TSX-NI; - програма Intel® Stable Image Platform (Intel® SIPP); - технологія Intel® Trusted Execution, яка розширює можливості безпечного виконання команд – до процесора технічними характеристиками Тендерної докуменації не ставилися та не вимагалися.
Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових.
Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принципів закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів, зокрема під час визначення переможця автоматично електронною системою. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, а й всіх технічних характеристик. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками підлягають розгляду згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Тобто, тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників.
Відповідно до розділу V Тендерної документації Департаменту для процедури закупівлі – відкриті торги: код за ДК 021:2015-30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) Персональні комп'ютери, оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Найбільш економічно вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ).
Рішення щодо визначення переможця, прийнято тендерним комітетом, враховуючи проведений електронний аукціон та висновки кваліфікованих спеціалістів, відповідальних за технічні характеристики предмета закупівлі.
Враховуючи, що ТОВ «НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН» надано еквівалент процесора, що відповідає тендерній документації, підстави для відміни замовником торгів чи визнання їх такими, що не відбулися – відсутні.

Документи подані скаржником

18 квітня 2019 16:24
3797255 вимога.pdf

Документи подані скаржником

19 квітня 2019 16:22
3797255 вимога2.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 квітня 2019 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 280 152,00
UAH з ПДВ
280 152,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп" 318 463,92
UAH з ПДВ
307 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА 342 000,00
UAH з ПДВ
307 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ" 326 386,80
UAH з ПДВ
326 386,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 369 576,00
UAH з ПДВ
369 576,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 квітня 2019 16:44
Реєстр документів.pdf
11 квітня 2019 16:44
ВИПИСКА з ЄДРП.PDF
11 квітня 2019 16:44
Проект договору.pdf
11 квітня 2019 16:44
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
11 квітня 2019 16:44
Листи-згода.pdf
11 квітня 2019 16:44
Витяг ПДВ.pdf
11 квітня 2019 16:44
Статут (повний).PDF
11 квітня 2019 16:44
Протокол №3 від 13.11.2015.PDF

Публічні документи

10 квітня 2019 17:57
24. Сертифікати ПК.rar
10 квітня 2019 17:57
18. Лист-згода Лєбєдєва.pdf
10 квітня 2019 17:57
15. Проект договору.pdf
10 квітня 2019 17:57
12. Витяг ЄДРПОУ.pdf
10 квітня 2019 17:57
11.Витяг ПДВ оригінал.pdf
10 квітня 2019 17:57
10.Статут.pdf
10 квітня 2019 17:57
02. Цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2019 17:57
01. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 11:56
Технічна специфікація.pdf
11 квітня 2019 11:56
Кваліфікаційні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Клаудгруп"

ФІЗИЧНА ОСОБА - ПІДПРИЄМЕЦЬ САМАРСЬКА ОЛЕНА БОРИСІВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІДЕР ЧЕ"

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 280 152,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 16:03

Документи

18 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
18 квітня 2019 15:56
протокол розгляду.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 16:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
280 152,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 16:03
Електронний підпис
18 квітня 2019 15:56
протокол розгляду.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 травня 2019 14:08
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 15:38
договір.PDF укладений
07 травня 2019 15:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 280 152,00
UAH з ПДВ