Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та їх складові)
Очікувана вартість
130 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001254-b ● 2b21e60f8fc944a0872517c408ce2b68
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІКАРНЯ №1" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42788614 |
Місцезнаходження: | 10002, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 70 |
Контактна особа: |
Тетяна Тетяна +380976073346 buh_cml1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 14:30 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 15:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2019 15:03 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2019 11:20 |
Очікувана вартість: | 130 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,54% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та їх складові)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Машини для обробки даних (апаратна частина) (персональні комп’ютери та їх складові)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10002, Україна, Житомирська область, Житомир, вул. В. Бердичівська, 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
03 квітня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 14:30 |
Оголошення 2019.doc |
25 березня 2019 14:30 |
Додаток №4.doc |
25 березня 2019 14:30 |
Специфікація принтери 2019.xls |
25 березня 2019 14:30 |
Цінова заг пропозиція 2019.doc |
25 березня 2019 14:30 |
Договір КП.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 10:34
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:39
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за запитання! Надаємо відповіді на Ваші запитання:
1) Ні, аналогів не пропонувати.
2) До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускаємо. Оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ будемо так: розглядатимемо його ціну як остаточну.
1) Ні, аналогів не пропонувати.
2) До участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускаємо. Оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ будемо так: розглядатимемо його ціну як остаточну.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-25-001254-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:30256061
Дата подання: 03 квітня 2019 20:18
ПРОПОЗИЦІЯ
щодо скасування неправомірного рішення стосовно визначення
переможцем ФОП Поліщук Ігор Анатолійович
тендерна пропозиція Учасника не відповідає всім умовам, встановленим тендерною документацією
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2019 16:32
КП «Лікарня № 1» Житомирської міської ради уважно ознайомилась з Вашою вимогою за ідентифікатором №UA-2019-03-25-001254-b.a1 за допороговою закупівлею №UA-2019-03-25-001254-b та інформує, що Учасник ФОП Поліщук Ігор Анатолійович, якого визнано переможцем, надав всі необхідні якісні та технічні характеристики на запропонований товар, які вимагались в тендерній документації. Стосовно пункту 1 (б) розділу 2 «Вимоги до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження» Технічної специфікації (Додаток №1) повідомляємо, що Учасник повинен надавати інформацію про платника податку на додану вартість, якщо Учасник є платником ПДВ (мається на увазі «за наявності»), як зазначено в даному підпункті. В своїй ціновій пропозиції Учасник зазначає суму «без ПДВ», з чого можна зробити висновок, що він не є платником ПДВ.
Разом з цим, згідно вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», на яку ви посилаєтесь прописано наступне:
«1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо:
1) учасник:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.»
В статті 16 цього ж Закону п.4 в другому абзаці зазначено: «Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.»
Отже, з метою економії бюджетних коштів, за найнижчою ціновою пропозицією, що є найбільш економічно вигідною (114000,00 грн), Учасника ФОП Поліщук Ігор Анатолійович було визнано переможцем по вищезазначеній закупівлі .
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Поліщук Ігор Анатолійович #2262412999 |
Переможець |
114 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2019 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2019 10:05
|
Дог.№33.pdf | укладений |
05 квітня 2019 09:18
|