Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремон (заміна покрівлі) за адресою:село Степове,вул.Амбулаторна,1 Широківський район,Дніпропетровська область
Очікувана вартість
2 086 207,20 UAH
UA-2019-03-25-001216-b 996a5fd2bd304c76bcf7e6635e861c08
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Марченко

+380985886510 marchenko13olga@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Степівський дошкільний навчальний заклад загального розвитку"
Код ЄДРПОУ: 26509936
Місцезнаходження: 53733, Україна , Дніпропетровська обл., с. Степове, вул. Амбулаторна, 1
Контактна особа: Ольга Марченко
+380985886510
marchenko13olga@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 02 квітня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 15 квітня 2019 15:25
Очікувана вартість: 2 086 207,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 104 310,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 5,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремон (заміна покрівлі) за адресою:село Степове,вул.Амбулаторна,1 Широківський район,Дніпропетровська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53733, Україна, Дніпропетровська область, с.Степове, вул. Амбулаторна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 квітня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 11:48
ТД кап криша (1).doc
28 березня 2019 12:27
img073.pdf
28 березня 2019 12:27
img072.pdf
25 березня 2019 14:23
img064.pdf
25 березня 2019 14:23
img061.pdf
25 березня 2019 14:23
img062.pdf
01 квітня 2019 11:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 09:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 березня 2019 09:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 19:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 квітня 2019 11:48
ТД кап криша (1).doc
01 квітня 2019 09:08
ТД кап криша (1).doc
25 березня 2019 14:23
ТД кап криша (1).doc
28 березня 2019 12:27
img073.pdf
25 березня 2019 14:23
img063.pdf
28 березня 2019 12:27
img072.pdf
25 березня 2019 14:23
img065.pdf
25 березня 2019 14:23
img064.pdf
25 березня 2019 14:23
img061.pdf
25 березня 2019 14:23
img062.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо класу відповідальності
Дата подання: 28 березня 2019 17:38
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:41
Який клас відповідальності об'єкту
Відповідь: Дякуємо за запитання. Клас наслідків (відповідальності) СС1.

Щодо строку виконання робіт
Дата подання: 29 березня 2019 11:25
Дата відповіді: 01 квітня 2019 11:45
В оголошенні на електронному майданчику вказана дата виконання робіт до 01 березня 2020 року. У тендерній документації - 31.12.2019 р. Який строк виконання робіт є правельним?
Відповідь: дата виконання робіт з дати підписання договору до 01.03.2020року
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 29 березня 2019 11:34
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:42
Згідно до п. 2 розділу VI Тендерної документації, просимо надати роз`яснення, які саме документи повинен надати учасник в тендерній пропозиції для особи, яку уповноважено для підписання договору?
Відповідь: Дякуємо за запитання. Учасником на підтвердження наявності повноважень на підписання договору про закупівлю надаються у складі тендерної пропозиції документи, передбачені установчими документами учасника та чинним законодавством України.
Просимо надати роз`яснення
Дата подання: 29 березня 2019 11:44
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:53
У Додатку 2 до Тендерної документації у п. II ....."Учасник-переможець виконає фарбування фасаду у кольори, запропоновані Замовником або ж у кольори власних варіантів за їх погодженням із Замовником (про що учасником у складі тендерної пропозиції подається окремий гарантійний лист)." Наменування та обсяги робіт зазначені у дефектних актах.
Відповідь: Дякуємо за запитання. До тендерної документації внесено зміни – вимоги приведено у відповідність до дефектних актів.

Просимо надати технічне завдання або технічну спеціфікацію.
Дата подання: 29 березня 2019 11:52
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:55
В додатку 2 до Тендерної документації Замовник посилається на технічне завдання та технічну спеціфікацію. Просимо надати технічне завдання або технічну спеціфікацію з матеріалами, які повинні використовуватись для капітального ремонта (заміни покрівлі)
Відповідь: Дякуємо за запитання. Роботи мають виконуватися у відповідності із дефектними актами, які завантажені разом із тендерною документацією (окремими файлами у форматі “pdf”).

Просимо надати пояснення
Дата подання: 01 квітня 2019 09:32
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:53
Відповідно до п.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" ......"Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації". Просимо надати передік змін, які відбулися в тендерній документації, згідно файлу від 01.04.2019 р. 09:08.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Роботи мають виконуватися у відповідності із дефектними актами, які завантажені разом із тендерною документацією (окремими файлами у форматі “pdf”).

Просимо надати пояснення
Дата подання: 01 квітня 2019 13:35
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:56
Відповідно до п.2 ст. 23 Закону України "Про публічні закупівлі" ......"Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Положення тендерної документації, до яких вносяться зміни, відображаються у вигляді закреслених даних та повинні бути доступними для перегляду після внесення змін до тендерної документації". Просимо надати перелік змін, які відбулися в тендерній документації, згідно файлу від 01.04.2019 р. об 11:48.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Зміни від 28.03.2019 стосувалися коригування найменування закупівлі, зазначене на електронному майданчику, - воно приведено у відповідність до найменування закупівлі згідно з тендерною документацією, яка при цьому не зазнала змін. Наступні зміни до тендерної документації враховують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» щодо внесення змін
Просимо надати пояснення
Дата подання: 01 квітня 2019 13:49
Дата відповіді: 02 квітня 2019 08:54
Відповідно до п.2 Ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" ....."Тендерна пропозиція повинна містити: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Просимо надати технічну спеціфікацію відповідно за Закону України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. Роботи мають виконуватися у відповідності із дефектними актами, які завантажені разом із тендерною документацією (окремими файлами у форматі “pdf”).
Розгорнути всі запитання: 8 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-001216-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ГОЛДРЕМБУД", Код ЄДРПОУ:35601538
Дата подання: 23 квітня 2019 23:37
Вимога щодо скасування незаконного рішення про визначення переможця в закупівлі
Учасником-переможцем не дотримано вимоги Тендерної документації Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 квітня 2019 09:20
У відповідності з п. 1.1. р. ІІІ Тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен розмістити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно додатку № 2). Аналогічна вимога зазначена у п. 6 р. ІІІ Тендерної документації.
ТОВ «КАСКАД-СД» разом з файлом тендерної пропозиції завантажено кошторисну документацію розрахунку вартості будівництва у складі: договірної ціни, зведеного кошторисного розрахунку з пояснювальною запискою, дефектних актів, локальних кошторисів, підсумкової відомості ресурсів, календарного графіку. При цьому інформація, наведена учасником у дефектних актах, локальних кошторисах відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, наведеним у додатку №2 тендерної документації. Ця інформація, надана учасником, також є підтвердженням виконання ним робіт, що передбачені в технічному завданні з матеріалів, які повинні бути якісними та відповідати вимогам, встановленим ДСТУ, ГОСТ, національними стандартами та чинному законодавству.
За таких обставин вважаємо, що учасником дана вимога тендерної документації виконана.
Щодо надання ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення або інформації про субпідрядника зазначаємо:
Пунктом 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація повинна містити у разі закупівлі робіт - вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Пунктом 7 розділу ІІІ Тендерної документації передбачено, що у разі закупівлі робіт або послуг учасник процедури закупівлі зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Обсяг робіт з блискавкозахисту, виконання яких передбачено предметом закупівлі (додаток №2), згідно з розрахунками, наданими учасником, не перевищую 20%.
За таких обставин неподання учасником інформації про субпідрядника (субпідрядну організацію), яка виконуватиме роботи в обсязі менше 20 відсотків від вартості робіт, не є порушенням тендерної документації.

Документи подані скаржником

23 квітня 2019 23:37
Оскарження.docx

Документи

26 квітня 2019 09:20
Відповідь на вимогу (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 квітня 2019 15:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АСТЕРА" 1 829 990,00
UAH з ПДВ
1 829 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ГОЛДРЕМБУД" 1 951 005,71
UAH з ПДВ
1 951 005,71
UAH з ПДВ
Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 2 076 313,20
UAH з ПДВ
2 076 313,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ 2 086 207,20
UAH з ПДВ
2 086 207,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 квітня 2019 14:51
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:46
315.imd
12 квітня 2019 14:46
13. Санкції.pdf
12 квітня 2019 14:46
11. Лист-згода.pdf
12 квітня 2019 14:46
9. Проект договору.pdf
12 квітня 2019 14:46
5.5. Календарний Графік.pdf
12 квітня 2019 14:46
5.1. Технічне завдання.pdf
12 квітня 2019 14:46
3.5. Дозволи.pdf
12 квітня 2019 14:46
3.4. Копія паспорту.pdf
12 квітня 2019 14:46
3.2. Статут з описом.pdf
12 квітня 2019 14:46
3.1. Довідки з банку.pdf
12 квітня 2019 14:46
2.2. Працівники.pdf
12 квітня 2019 14:46
0. Реєстр.pdf
12 квітня 2019 14:46
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 квітня 2019 14:01
Електронний підпис
12 квітня 2019 13:50
Довідки ст.17.pdf
12 квітня 2019 13:50
План фінансування.pdf
12 квітня 2019 13:50
Проект договору.pdf
12 квітня 2019 13:50
Статут.pdf
12 квітня 2019 13:50
Тендерна пропозиція.pdf
12 квітня 2019 13:50
Рішення власника.pdf
12 квітня 2019 13:50
Довідки ст.16.pdf
12 квітня 2019 13:50
Договірна ціна.pdf
12 квітня 2019 13:50
Довідка про субпідряд.pdf
12 квітня 2019 13:50
Ліцензія ДАБІ.pdf
12 квітня 2019 13:50
Натхнення Відгук.pdf
12 квітня 2019 13:50
Фін.звіт 2018.pdf
12 квітня 2019 13:50
Матеріали за ДСТУ.pdf
12 квітня 2019 13:50
Паспорт директора.pdf
12 квітня 2019 13:50
Дозволи.pdf
12 квітня 2019 13:50
Витяг ПДВ.pdf
12 квітня 2019 13:50
Згода на обробку ПД.pdf
12 квітня 2019 13:50
Застосування санкцій.pdf

Публічні документи

22 квітня 2019 11:38
Ст.17 довідки.pdf
22 квітня 2019 11:38
Довідка податкова.pdf
22 квітня 2019 11:38
Довідка НАЗК Каскад-СД.zip
22 квітня 2019 11:38
Витяг ПДВ.Pdf
22 квітня 2019 10:36
Кошторис Степове.pdf
12 квітня 2019 14:05
Електронний підпис
12 квітня 2019 14:01
8._Довiдка_субпiдряд_20_.pdf
12 квітня 2019 14:01
7. Проект договору.pdf
12 квітня 2019 14:01
6.7. Витяг Каскад-сд.pdf
12 квітня 2019 14:01
6.5. Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 квітня 2019 14:00
6.2. Протокол оригінал.pdf
12 квітня 2019 14:00
4.2. ГРАФIК.pdf
12 квітня 2019 14:00
4.1. Кошторис Степове.pdf
12 квітня 2019 14:00
3.7._Ст.17_податки_i_збори.pdf
12 квітня 2019 14:00
3.6._Ст.17_EДР_бенефiцiар.pdf
12 квітня 2019 14:00
2.2. Довідка працівники.pdf
12 квітня 2019 14:00
10.9. Довідки з банків.pdf
12 квітня 2019 14:00
10.12. Витяг ПДВ оригінал.Pdf
12 квітня 2019 13:59
10.10.1._Iнф._код_доступу.pdf
12 квітня 2019 13:59
10.10. Статут копія.pdf
12 квітня 2019 13:59
1. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 квітня 2019 19:22
Пропозиція_1ч.pdf
11 квітня 2019 19:22
Пропозиція2.rar
11 квітня 2019 19:22
Пропозиція1.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АСТЕРА"

ПП "ГОЛДРЕМБУД"

"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

ТОВ НОВІ ТЕХНОЛОГІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "АСТЕРА"
#38709835
Відхилено 1 829 990,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 14:31
ПП "ГОЛДРЕМБУД"
#35601538
Відхилено 1 951 005,71
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 14:33
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#33432911
Переможець 2 076 313,20
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 18:26

Документи

19 квітня 2019 14:31
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:28
img086.pdf
19 квітня 2019 14:28
img087.pdf
19 квітня 2019 14:28
img088.pdf
19 квітня 2019 14:28
img089.pdf

Документи

19 квітня 2019 14:33
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:32
img086.pdf
19 квітня 2019 14:32
img087.pdf
19 квітня 2019 14:32
img088.pdf
19 квітня 2019 14:32
img089.pdf

Документи

19 квітня 2019 18:26
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:35
img086.pdf
19 квітня 2019 14:35
img087.pdf
19 квітня 2019 14:34
img088.pdf
19 квітня 2019 14:34
img089.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
"КАСКАД-СД" ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
#33432911
2 076 313,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 18:26
Електронний підпис
19 квітня 2019 14:35
img086.pdf
19 квітня 2019 14:35
img087.pdf
19 квітня 2019 14:34
img088.pdf
19 квітня 2019 14:34
img089.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2019 09:23
криша.pdf зміни до договору
21 грудня 2019 09:06
Електронний підпис зміни до договору
04 листопада 2019 16:10
rhbif.pdf зміни до договору
04 листопада 2019 15:33
Електронний підпис укладений
10 травня 2019 21:04
img095.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img100.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img102.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img101.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img094.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img104.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img093.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img099.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img105.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img103.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img098.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img096.pdf укладений
10 травня 2019 21:02
img097.pdf укладений
10 травня 2019 21:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
04 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна дати та суми договору, в звязку з повним фінансуванням та виконанням повного обсягу робіт на поточний фінансовий рік
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML