Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (Код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 ЛОТа: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського ЛОТ № 2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський.
Очікувана вартість
2 440 210,00 UAH
UA-2019-03-25-001029-c 78faa7c937d942339532942a7701072e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Людмила Володимирівна

380456399482 djkgbmr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03346696
Вебсайт: http://www.bc-ujkg.org.ua/
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Андрея Шептицького, 2
Контактна особа: Мельник Людмила Володимирівна
380456399482
djkgbmr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 14:55
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 16:00
Очікувана вартість: 2 440 210,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Тендерна документація

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-09-16-000039 ● 83baff8a7e974d0583624d3dcc707ec7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 вересня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2021 16:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
16.09.2021 №534
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 14 вересня 2021 року №003100-18/11647-2021,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.09.2021 №534
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2019-03-25-001029-c 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-21 08:46:34

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-001029-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Чому департаментом житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради не опубліковано звіт про виконання договору про закупівлю – договору про надання послуг з поточного ремонту від 26 квітня 2019 року №445/2019, строк дії якого до 31 грудня 2019 року?
Надайте копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору від 26 квітня 2019 року №445/2019 та є підставою для повного виконання сторонами зобов’язань (платіжні доручення, акти приймання наданих послуг та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору та приймання послуг).
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-23 17:18:57

відповідь на запит

На Ваш запит про надання пояснень, який надійшов 21-09-2021 у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський), ідентифікатор тендеру UA-2019-03-25-001029-c, надаємо наступну інформацію.
1. Несвоєчасна публікація звіту про виконання договору від 26.04.2019 року № 445/2019 була допущена у зв’язку із невчасним поданням відомостей про виконання договору профільним відділом та відділом бухгалтерського обліку та звітності голові тендерного комітету ДЖКГ, в результаті чого відповідальна за внесення інформації до електронної системи особа була непоінформована про необхідність завантаження до електронної системи звіту про виконання договору. На сьогодні питання щодо обміну інформацією між відділами департаменту та тендерним комітетом (уповноваженими особами) врегульовано, тому виникнення подібних випадків на майбутнє мінімізовано.
Дякуємо за вказаний недолік, виявлений в процесі моніторингу і зобов’язуємося усунути його в найкоротший термін та в майбутньому не допускати подібного в роботі тендерного комітету та уповноважених осіб ДЖКГ БМР.
Крім того на Вашу вимогу надаємо копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору від 26 квітня 2019 року №445/2019 (платіжне доручення 312 від 14.06.2019р. та платіжне доручення 407 від 09.07.2019р.).
(копії платіжних документів надаються у прикріпленому файлі)

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-21 11:55:48

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-001029-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», якого обрано переможцем торгів по Лоту 1, виконані вимоги тендерної документації, щодо надання належним чином завірених учасником:
- копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на механізми, обладнання та транспортні засоби, які вказані у довідці від 10 квітня 2019 року №5, а саме: погрузчика фронтального ПБМ-1200.4.6 в кількості 1 шт. (підпункт 1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 додатку 1 тендерної документації);
- копії акту(ів) виконаних робіт по договору від 08 жовтня 2019 року №60, вказаного у довідці від 10 квітня 2019 року №5 (якщо актів виконаних робіт по даному договору більше трьох, то надається довідка в довільній формі, в якій зазначається перелік актів виконаних робіт з вказанням суми, в цьому разі надаються тільки копії трьох актів з реєстру до даного договору) (підпункт 1.2 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції», пункт 1 додатку 1 тендерної документації)?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-23 17:22:05

відповідь на запит

На Ваш запит про надання пояснень, який надійшов 21.09.2021 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський, ідентифікатор тендеру UA-2019-03-25-001029-c), надаємо наступну інформацію.
1. Щодо того яким чином ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», якого обрано переможцем торгів по Лоту 1, виконані вимоги тендерної документації, щодо надання належним чином завірених учасником копій свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів) на механізми, обладнання та транспортні засоби, які вказані у довідці від 10 квітня 2019 року №5, а саме: погрузчика фронтального ПБМ-1200.4.6 в кількості 1 шт. повідомляємо.
Фронтальний навантажувач ПБМ-1200 являє собою навісне обладнання до трактора МТЗ і тому не потребує оформлення свідоцтва про реєстрацію у порядку передбаченому постановами КМУ від 7 вересня 1998 р. № 1388 та від 8 липня 2009 р. N 694. Водночас тендерна документація не містить вимог щодо підтвердження права власності на механізми та обладнання, яке не підлягає реєстрації державними органами.


2. Щодо того яким чином ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС», якого обрано переможцем торгів по Лоту 1, виконані вимоги тендерної документації, щодо надання належним чином завірених учасником копії акту(ів) виконаних робіт по договору від 08 жовтня 2019 року №60, вказаного у довідці від 10 квітня 2019 року №5 повідомляємо, що у складі тендерної пропозиції учасника міститься Довідка форми КБ-3 (№ 2 за листопад 2019 року), яка містить відомості про вартість виконаних робіт та витрати будівельної організації з початку виконання робіт по звітний місяць у сумі 3 087 977,53 грн., що відповідає інформації про суму виконання договору із довідки № 1 від 10.04.2019 року, поданої учасником у складі тендерної пропозиції.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-09-23 17:14:57

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-03-25-001029-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:

Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-09-24 12:58:59

відповідь на запит

На Ваш запит про надання пояснень, який надійшов 23.09.2021 року у процесі здійснення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський, ідентифікатор тендеру UA-2019-03-25-001029-c), надаємо наступну інформацію.
1. Очікувана вартість закупівлі послуг з послуг з поточного ремонту доріг по міста Біла Церква Київської області 4 черга повторно (код ДК 021:2015 - 45233142-6 Ремонт доріг) 2 лота: Лот №1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського; Лот №2 - Поточний ремонт вулиць "Південно-західної частини м .Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Лісова, Травнева, Друга Піщана, Новосільська, Докучаєва, Степана Бандери, Перша Піщана, Євгена Деслави, Дружби, пров. Новосільський розрахована відповідно до будівельних норм і правил за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК-5 на підставі технічного завдання (якісні та кількісні характеристики), що розробляється з урахуванням вимог Наказу Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства України від 23.09.2003 № 154 «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» (далі Наказ) управлінням дорожнього господарства ДЖКГ БМР. На підставі технічного завдання, що містить заплановані обсяги робіт відповідно до складеного дефектного акту, розроблено локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1, та складено договірну ціну, якою і визначено очікувану вартість закупівлі.
2. Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:
У Департамента житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради на сьогодні відсутня можливість забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті у зв’язку із відсутністю останнього. Стосовно публікації вищезазначеної інформації на офіційному веб-сайті Білоцерківської міської ради (головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) то на час проведення процедури закупівлі UA-2019-03-25-001029-c такий функціонал навіть не розроблявся, що позбавило можливості Департамент житлово-комунального господарства Білоцерківської міської ради забезпечити своєчасне оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі у відповідності до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на висновок за результатами моніторингу UA-M-2021-09-16-000039 процедури закупівлі UA-2019-03-25-001029-c У відповідності до приписів статі 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний вимагати від учасника подання у складі тендерної пропозиції інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема такому, як наявність в учасника процедури закупівлі досвіду виконання аналогічних договорів. Відповідність такому критерію може бути підтверджена документально поданням у складі тендерної пропозиції копією договору про виконання аналогічних робіт чи послуг та документом, що підтверджує виконання робіт /надання послу підрядником. Як передбачено ч.ч.1 та 3 ст. 626 ЦК України договором - є домовленість двох або більше сторін, спрямована на встановлення, зміну або припинення цивільних прав та обов`язків. Договір є двостороннім, якщо правами та обов`язками наділені обидві сторони договору. Відповідно до ст. 6 цього Кодексу сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості (ст. 627 ЦК України). Згідно з ч. 7 ст. 179 ГК України, господарські договори укладаються за правилами, встановленими Цивільним кодексом України з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом, іншими нормативно-правовими актами щодо окремих видів договорів. Як передбачено ч. 1 ст. 628 ЦК України, зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов`язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Відповідно до ст. 629 ЦК України договір є обов`язковим для виконання сторонами. Цивільні обов`язки виконуються у межах, встановлених договором або актом цивільного законодавства. Особа не може бути примушена до дій, вчинення яких не є обов`язковим для неї (ст. 14 ЦК України). Відповідно до ч.4 ст.882 Цивільного кодексу України факт приймання-передачі виконаних робіт оформлюється актом. На практиці зазвичай використовують акт за формою № КБ-2в та довідку про вартість виконаних підрядних робіт (типова форма № КБ-3). Згідно з Національним стандартом України з ціноутворення у будівництві ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013) цей стандарт носить обов`язковий характер при визначенні вартості будівництва об`єктів, що споруджуються за рахунок бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії. Застосування даного стандарту обумовлюється договором (пункти 1.2, 1.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013). У підпункті 6.4.2 пункту 6.4 ДСТУ БД.1.1-1:2013 встановлено, що при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об`єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (примірна форма № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (примірна форма № КБ-3). Державні кошти - це бюджетні кошти, кошти державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредити, надані під державні гарантії (пункт 3.1 ДСТУ БД.1.1-1:2013). Згідно з підпунктом 6.4.3 пункту 6.4 ДСТУ БД.1.1-1:2013 за твердої договірної ціни взаєморозрахунки провадяться на підставі виконаних обсягів робіт та їх вартості, визначеної в договірній ціні. Підпунктом 6.4.2 ДСТУ БД.1.1-1:2013 передбачено, що при визначенні вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об'єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовують примірні форми первинних облікових документів: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в, наведена в додатку Т до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) і довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3, наведена в додатку У до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Тобто, вищезазначені зазначені форми є документами, що підтверджують як факт виконання робіт, так і вартість виконаних робіт. Отже, довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою № КБ-3, примірна форма якої затверджена наказом Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 04 грудня 2009 року № 554, відноситься до документів, на підставі яких здійснюється первинний облік у сфері будівництва, а отже є первинним бухгалтерським документом, що підтверджує вартість виконаних робіт і послуг. В довідці форми КБ-3 безпосередьо наводиться розшифровка вартості підрядних робіт у розрізі об'єктів і пускових комплексів. Довідка складається наростаючим підсумком, тобто в ній наводиться вартість виконаних робіт і витрати за весь період будівництва. Тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ДОРБУД СЕРВІС» у своєму складі містить довідку (форма КБ-3) про вартість будівельних робіт та витрати № 2 за листопад 2018 року, в якій міститься інформація про виконані роботи по об’єкту будівництва та загальну суму 3 087 977,53 грн., що відповідає договірній ціні по договору № 60 від 08.10.2018 року та сумі виконання договору, вказаній учасником у довідці № 1 від 10.04.2019 року, поданій у складі тендерної пропозиції. Таким чином, встановлені Національним стандартом України з ціноутворення у будівництві ДСТУ БД.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" примірні форми первинних облікових документів "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (примірна форма № КБ-2в) і "Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати" (примірна форма № КБ-3) є обов`язковими для виконання сторонами в силу приписів ст.ст.6, 627, 628, 629 ЦК України. Тобто, наявна у складі пропозиції довідка форми КБ-3 повністю підтверджує факт виконання учасником закупівлі зобов’язань по договору, вказаному в тендерній пропозиції, як аналогічний. Крім того варто зауважити, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС» міститься відгук контрагента за договором № 60 від 08.10.2018 року (№ 151від 25.02.2019 року), яким виконавчий комітет Ставищенської селищної ради, в особі селищного голови Кошинського В.Я., підтверджує факт виконання робіт по договору. Отже учасник закупівлі, у відповідності до норм чинного законодавства України, підтвердив свою відповідність такому кваліфікаційному критерію, як наявність досвіду виконання аналогічних договорів. Тому у замовника були відсутні підстави для відхилення його тендерної пропозиції. Відтак спеціалісти Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області дійшли невірного висновку щодо порушення замовником вимог пункту 1 частини першої статті 30 Закону в частині не відхилення замовником тендерної пропозиції ТОВ «ДОРБУД СЕРВІС».

2021-10-07 15:46:10


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 19 жовтня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Позовна заява направлена до Київського окружного адміністративного суду 18.10.2021 року
Дата публікації: 21 жовтня 2021

Документи:

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 1 261 278,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 500,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 11 квітня 2019 13:34
Закінчення: 11 квітня 2019 13:55
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 посл
ЛОТ № 1 - Поточний ремонт вулиць "Південно-східної» частини м. Біла Церква" (ремонт дорожного полотна) вул. Ставищанська, Селянська, Таращанська, Піщана, Заярська, Січових Стрільців, Тімірязєва, Вернадського
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиці міста
Дата доставки: 01 серпня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФЛАНГЕР" 1 260 936,14
UAH з ПДВ
1 260 936,14
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС" 1 260 255,91
UAH з ПДВ
1 260 255,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 квітня 2019 11:36
Електронний підпис
10 квітня 2019 11:34
Календарний план.pdf
10 квітня 2019 11:34
Гарантійний Лист..pdf
10 квітня 2019 11:34
Технічна Специцікація.pdf
10 квітня 2019 11:34
Додаток.5 Працівники.pdf
10 квітня 2019 11:34
Додаток 4.pТехніка.df.pdf
10 квітня 2019 11:34
КОШТОРИС. (1).pdf
10 квітня 2019 11:34
2691.imd
10 квітня 2019 11:34
Листи-Згоди.pdf
10 квітня 2019 11:34
Штатний розпис.Диплом.pdf
10 квітня 2019 11:34
ДОВІДКИ.pdf
10 квітня 2019 11:34
Банківська довідка.pdf
10 квітня 2019 11:34
СТАТУТ.ФЛАНГЕР.зжато.pdf

Публічні документи

17 квітня 2019 14:20
Розрахунки ЛОТ 1.rar
17 квітня 2019 14:20
Довідка про корупцію.pdf
17 квітня 2019 14:20
Довідка ОДПІ.pdf
17 квітня 2019 14:20
Близнюк Г.М..pdf
10 квітня 2019 15:28
цінова пропозиція.pdf
10 квітня 2019 15:28
Статут (Нова редакція).pdf
10 квітня 2019 15:28
Розрахунки ЛОТ 1.pdf
10 квітня 2019 15:28
протокол №2.PDF
10 квітня 2019 15:28
Наказ на призначення.PDF
10 квітня 2019 15:28
Листи згоди.pdf
10 квітня 2019 15:28
Копія витягу ПДВ.pdf
10 квітня 2019 15:28
Копія виписки з ЄДР.pdf
10 квітня 2019 15:28
Договір та додатки.pdf
10 квітня 2019 15:28
виписка з протоколу 1.pdf
10 квітня 2019 15:28
Атестат.pdf
10 квітня 2019 15:28
3280.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФЛАНГЕР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
Переможець 1 260 255,91
UAH з ПДВ
12 квітня 2019 15:27

Документи

12 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:20
протокол 140.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 квітня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРБУД СЕРВІС"
#40593676
1 260 255,91
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 квітня 2019 15:26
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:20
протокол 140.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2021 10:23
Електронний підпис укладений
26 квітня 2019 13:39
Договір 445.PDF укладений
26 квітня 2019 13:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 260 255,78
UAH (в тому числі ПДВ 210 042,63 UAH)