Фібробронхоскоп
Очікувана вартість
560 000,00 UAH
UA-2019-03-25-001004-c abec85a95e644548949f94278fa35e6d
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: комунальне некомерційне підприємство "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Могилів-Подільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01982591
Місцезнаходження замовника: 24000, Україна, Вінницька обл., Могилів-Подільський, вул. Полтавська 89/2
Контактна особа замовника: Собольський Іван Васильович
380973811701
knp-mogpod-olil@ukr.net

Інформація про процедуру

Звернення за роз’ясненнями: до 05 квітня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 квітня 2019 12:00
Початок аукціону: 16 квітня 2019 11:07
Очікувана вартість: 560 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Всі вимоги до предмету закупівлі вказані в тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Фібробронхоскоп
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 24000, Україна, Вінницька область, Могилів-Подільський, Полтавська, 89/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000060 ● b8e8f103f5b64f04987e0054facd3083
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-03-27
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-03-27 14:24:51
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

27.03.2019 №17
Вінниця

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник О. ВАХНОВСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.03.2019 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9. UA-2019-03-25-001004-c 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог проведеного моніторингу нами внесено відповідні зміни до тендерної документації

2019-04-04 15:47:13

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 02 квітня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 19 квітня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: комунальне некомерційне підприємство "Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування" Могилів-Подільської міської ради, 01982591, Україна, Могилів-Подільський, вул. Полтавська 89/2
  2. Інформація про предмет закупівлі: Фібробронхоскоп, 560000UAH, 33160000-9, ДК021, 1, штуки
  3. Інформація про оприлюднення: abec85a95e644548949f94278fa35e6d, 2019-03-25
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 27 березня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 02 квітня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік комунального некомерційного підприємства «Могилів-Подільська окружна лікарня інтенсивного лікування» Могилів-Подільської міської ради (далі - замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що в пунктах 7, 8 додатку 5 тендерної документації зазначено надання переможцем торгів, на підтвердження відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 10 частини першої статті 17 Закону, оригіналу або нотаріально завіреної копії антикорупційної програми, в той час, як частиною третьою статті 17 Закону передбачено вичерпний перелік вимог щодо документального підтвердження переможцем торгів відсутності підстав для прийняття замовником рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та відхиленні тендерної пропозиції, зокрема за пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону., 02 квітня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо складання тендерної документації установлено порушення вимог частини третьої статті 17 Закону. За результатами аналізу питань: щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення та відповідно до частини восьмої статті 7-1 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї

Електронний цифровий підпис

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Замовником усунуто порушення шляхом внесення змін до тендерної документації

2019-04-10 12:51:43

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 квітня 2019 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект" 472 500,00
UAH з ПДВ
472 500,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ФОРТ-ТРЕЙД ЛТД" 554 902,00
UAH з ПДВ
554 902,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВІТАВІ-М 559 931,00
UAH з ПДВ
559 931,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 квітня 2019 11:17
01_Тендерна пропозиція.pdf
15 квітня 2019 11:17
06-1_Проект договору.pdf
15 квітня 2019 11:17
05-1_Виписка з протоколу.PDF

Публічні документи

12 квітня 2019 16:20
Проект договору.pdf
12 квітня 2019 16:20
Довідки ст.17.pdf
12 квітня 2019 16:20
Довідки ст.16.pdf
12 квітня 2019 16:20
Кваліфікаційні вимоги.pdf
12 квітня 2019 16:20
Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект"
#36589145
Переможець 472 500,00
UAH з ПДВ
18 квітня 2019 15:16

Документи

18 квітня 2019 15:14
sign.p7s
18 квітня 2019 15:12
протокол 282.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 квітня 2019 15:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Євромедпроект"
#36589145
472 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 квітня 2019 15:14
sign.p7s
18 квітня 2019 15:12
протокол 282.pdf

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
06 травня 2019 12:55
додаток 128.pdf укладений
06 травня 2019 12:54
договір 128.pdf укладений
06 травня 2019 12:54

Актуальні тендери

До пошуку