Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Художньо-інформаційні покажчики та металеві стійки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000903-c d2dc56d013014b74b63a3074657217c1
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Червоний Ігор Володимирович

+380459530265 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04363484
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Контактна особа: Червоний Ігор Володимирович
+380459530265
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 14:24
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2019 14:28
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 квітня 2019 14:28
Початок аукціону: 03 квітня 2019 13:33
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 шт
Художньо-інформаційні покажчики та металеві стійки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 травня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 21:49
Дата відповіді: 27 березня 2019 17:08
У технічному завданні відсутні вимоги, щодо матеріалу з якого мають бути виготовлені покажчики та металеві стійки до них.
Відповідь: Шановний Учасник. Художньо-інформаційні покажчики повинні бути виготовлені із композитних листів, які не піддаються корозії, товщиною 3 мм.Стійки повинні бути виготовлені із стальної профільної труби 50х50х2 мм. Рамка для кріплення покажчика повинна бути виготовлена із стальної профільної труби 20х20х2 мм.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-03-25-000903-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:CO157547
Дата подання: 11 квітня 2019 14:14
Вимога про дискваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25".
Зважаючи на численні порушення вимог Документації допорогової закупівлі, п4.1, 4.2. А саме: ненадання сканованих копій документів у форматі PDF, ненадання кольорових сканованих копій документів у форматі PDF, та інші порушення. Вимагаю дискваліфікації згідно п.4.11, Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25".
Детальний перелік порушень та зразки деяких неводповідних документів додаються.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 14:03
Шановний Учасник!
На вашу вимогу надаємо відповідь згідно пунктів, а саме:
1.В примітці додатку №2 Форма пропозиції до Документації Допорогової закупівлі, яка розміщена у верхній частині документу вказано, що пропозиція учасника подається на фірмовому бланку та учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник дотримався усіх пунктів даної вимоги, окрім заповнення рядку- вартість пропозиції. Зважаючи на те, що загальна вартість пропозиції з ПДВ, вт.ч. ПДВ20% та сума без ПДВ були прописані в таблиці, а також вказані під таблицею пропозиції цифрами та прописом рішенням тендерного комітету дана помилка визнана несуттєвою та такою , що суттєво не впливає на зміст пропозиції. Форма пропозиції завантажена у форматі PDF.
2.Лист-згода на обробку персональних даних завантажений у форматі PDF.
3.Довідка про досвід виконання аналогічного договору завантажена у форматі PDF.
4. Завантажена видаткова накладна має підпис отримувача, який може не мати власної печатки. Замовник звернувся в телефонному режимі до організації вказаній у довідці -Чорнобильський радіаційно- екологічний біосферний заповідник , щодо виконання поставки товару згідно договору №137/18 від 11 грудня 2018 року та отримав відповідь про якісне, швидке та в зазначені терміни виконання поставки за договором укладеним з ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25».
5.Довідка про ліцензування завантажена у форматі PDF.
6.Відповідно до п.7 Документації Допорогової закупівлі копію протоколу загальних зборів учасника про призначення директора надає у паперовому вигляді Переможець допорогової закупівлі під час укладення Договору.
В Документації Допорогової закупівлі не вимагається надання бухгалтерської справки щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
7.Довідка про відкриття рахунку завантажена у форматі PDF.
8.Довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази завантажена у форматі PDF.
9.Інформація про застосування заходів захисту довкілля завантажена у форматі PDF.
10.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань має номер, дату та час формування витягу, а саме:1005196163; 02.04.2019; 12:56:39 та дублюється випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
11.Статут (нова редакція) завантажений у вигляді чорно-білої скан-копії у форматі PDF, має вигляд повного завершеного документу, печатки, підписи Учасників товариства та печатки та підпис приватного нотаріуса Чернишової О.А.
12.Технічне завдання завантажене у форматі PDF.
13.Виписка з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завантажена у форматі PDF.
14.Довідка про стан заборгованості завантажена у форматі PDF.
15.Цінова пропозиція оновлена завантажена у у форматі PDF.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

11 квітня 2019 14:14
ФОП_ДрузьЮВ_вимога.pdf

Документи

12 квітня 2019 14:03
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" 86 140,00
UAH з ПДВ
86 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" 136 404,00
UAH з ПДВ
133 404,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "БАБИЧ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 149 999,40
UAH з ПДВ
133 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2019 09:39
Пропозиція_Дод2_2.pdf
02 квітня 2019 14:16
Лист_досвід.pdf
02 квітня 2019 14:04
Пропозиція.pdf
02 квітня 2019 14:04
Лист_МТБ.pdf
02 квітня 2019 14:04
Лист_перс_дані.pdf
02 квітня 2019 14:04
Лист_захіст_довк.pdf
02 квітня 2019 14:04
Дог_ПФУ.pdf
02 квітня 2019 14:04
Дов_провідс_заборгов.pdf
02 квітня 2019 14:04
ВН_ПФУ.pdf
02 квітня 2019 14:04
Витяг_.pdf
02 квітня 2019 14:04
Загальна інфо ФОП.pdf
02 квітня 2019 14:04
ЛистПІДПИС.pdf
02 квітня 2019 14:04
ЛистСТАТУТ.pdf
02 квітня 2019 14:04
Ідент_код.pdf
02 квітня 2019 14:04
Паспорт.pdf
02 квітня 2019 14:04
Свідоцтво.pdf
02 квітня 2019 14:04
ДовідкаКВЕД.pdf

Публічні документи

02 квітня 2019 13:33
Статут нова редакція.pdf
02 квітня 2019 13:33
Документ_ЄДР_1005196163.zip
02 квітня 2019 13:33
Договір поставки _137.18.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"

ФОП "БАБИЧ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#CO157547
Відхилено 86 140,00
UAH з ПДВ
08 квітня 2019 09:56
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
Переможець 133 404,00
UAH з ПДВ
10 квітня 2019 14:06

Документи

08 квітня 2019 09:56
Протокол

Документи

10 квітня 2019 14:06
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 квітня 2019 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25"
#40724648
133 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 квітня 2019 14:06
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору укладений
16 травня 2019 15:11
Договір укладений
03 травня 2019 12:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 133 404,00
UAH з ПДВ