Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Художньо-інформаційні покажчики та металеві стійки
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-03-25-000903-c ● d2dc56d013014b74b63a3074657217c1
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., село Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11 |
Контактна особа: |
Червоний Ігор Володимирович +380459530265 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 14:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2019 14:28 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2019 14:28 |
Початок аукціону: | 03 квітня 2019 13:33 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44420000-0: Будівельні товари
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
99 шт
Художньо-інформаційні покажчики та металеві стійки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08320, Україна, Київська область, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна,11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
17 травня 2019
ДК 021:2015: 44420000-0 — Будівельні товари
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 14:24 |
Додаток 4 Проект договору.doc |
25 березня 2019 14:24 |
Додаток 3 Кваліфікаційні критерії.doc |
25 березня 2019 14:24 |
Додаток 2 Форма пропозиції.docx |
25 березня 2019 14:24 |
Додаток 1 Технічне завдання.docx |
25 березня 2019 14:24 |
Документація допорогової закупівлі.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення
Дата подання: 25 березня 2019 21:49
Дата відповіді: 27 березня 2019 17:08
У технічному завданні відсутні вимоги, щодо матеріалу з якого мають бути виготовлені покажчики та металеві стійки до них.
Відповідь: Шановний Учасник. Художньо-інформаційні покажчики повинні бути виготовлені із композитних листів, які не піддаються корозії, товщиною 3 мм.Стійки повинні бути виготовлені із стальної профільної труби 50х50х2 мм. Рамка для кріплення покажчика повинна бути виготовлена із стальної профільної труби 20х20х2 мм.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000903-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:CO157547
Дата подання: 11 квітня 2019 14:14
Вимога про дискваліфікацію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25".
Зважаючи на численні порушення вимог Документації допорогової закупівлі, п4.1, 4.2. А саме: ненадання сканованих копій документів у форматі PDF, ненадання кольорових сканованих копій документів у форматі PDF, та інші порушення. Вимагаю дискваліфікації згідно п.4.11, Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25".
Детальний перелік порушень та зразки деяких неводповідних документів додаються.
Розгорнути
Згорнути
Детальний перелік порушень та зразки деяких неводповідних документів додаються.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 квітня 2019 14:03
Шановний Учасник!
На вашу вимогу надаємо відповідь згідно пунктів, а саме:
1.В примітці додатку №2 Форма пропозиції до Документації Допорогової закупівлі, яка розміщена у верхній частині документу вказано, що пропозиція учасника подається на фірмовому бланку та учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник дотримався усіх пунктів даної вимоги, окрім заповнення рядку- вартість пропозиції. Зважаючи на те, що загальна вартість пропозиції з ПДВ, вт.ч. ПДВ20% та сума без ПДВ були прописані в таблиці, а також вказані під таблицею пропозиції цифрами та прописом рішенням тендерного комітету дана помилка визнана несуттєвою та такою , що суттєво не впливає на зміст пропозиції. Форма пропозиції завантажена у форматі PDF.
2.Лист-згода на обробку персональних даних завантажений у форматі PDF.
3.Довідка про досвід виконання аналогічного договору завантажена у форматі PDF.
4. Завантажена видаткова накладна має підпис отримувача, який може не мати власної печатки. Замовник звернувся в телефонному режимі до організації вказаній у довідці -Чорнобильський радіаційно- екологічний біосферний заповідник , щодо виконання поставки товару згідно договору №137/18 від 11 грудня 2018 року та отримав відповідь про якісне, швидке та в зазначені терміни виконання поставки за договором укладеним з ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25».
5.Довідка про ліцензування завантажена у форматі PDF.
6.Відповідно до п.7 Документації Допорогової закупівлі копію протоколу загальних зборів учасника про призначення директора надає у паперовому вигляді Переможець допорогової закупівлі під час укладення Договору.
В Документації Допорогової закупівлі не вимагається надання бухгалтерської справки щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
7.Довідка про відкриття рахунку завантажена у форматі PDF.
8.Довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази завантажена у форматі PDF.
9.Інформація про застосування заходів захисту довкілля завантажена у форматі PDF.
10.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань має номер, дату та час формування витягу, а саме:1005196163; 02.04.2019; 12:56:39 та дублюється випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
11.Статут (нова редакція) завантажений у вигляді чорно-білої скан-копії у форматі PDF, має вигляд повного завершеного документу, печатки, підписи Учасників товариства та печатки та підпис приватного нотаріуса Чернишової О.А.
12.Технічне завдання завантажене у форматі PDF.
13.Виписка з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завантажена у форматі PDF.
14.Довідка про стан заборгованості завантажена у форматі PDF.
15.Цінова пропозиція оновлена завантажена у у форматі PDF.
На вашу вимогу надаємо відповідь згідно пунктів, а саме:
1.В примітці додатку №2 Форма пропозиції до Документації Допорогової закупівлі, яка розміщена у верхній частині документу вказано, що пропозиція учасника подається на фірмовому бланку та учасник не повинен відступати від змісту даної форми. Учасник дотримався усіх пунктів даної вимоги, окрім заповнення рядку- вартість пропозиції. Зважаючи на те, що загальна вартість пропозиції з ПДВ, вт.ч. ПДВ20% та сума без ПДВ були прописані в таблиці, а також вказані під таблицею пропозиції цифрами та прописом рішенням тендерного комітету дана помилка визнана несуттєвою та такою , що суттєво не впливає на зміст пропозиції. Форма пропозиції завантажена у форматі PDF.
2.Лист-згода на обробку персональних даних завантажений у форматі PDF.
3.Довідка про досвід виконання аналогічного договору завантажена у форматі PDF.
4. Завантажена видаткова накладна має підпис отримувача, який може не мати власної печатки. Замовник звернувся в телефонному режимі до організації вказаній у довідці -Чорнобильський радіаційно- екологічний біосферний заповідник , щодо виконання поставки товару згідно договору №137/18 від 11 грудня 2018 року та отримав відповідь про якісне, швидке та в зазначені терміни виконання поставки за договором укладеним з ТОВ «ГРАНД ПРИНТ 25».
5.Довідка про ліцензування завантажена у форматі PDF.
6.Відповідно до п.7 Документації Допорогової закупівлі копію протоколу загальних зборів учасника про призначення директора надає у паперовому вигляді Переможець допорогової закупівлі під час укладення Договору.
В Документації Допорогової закупівлі не вимагається надання бухгалтерської справки щодо вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
7.Довідка про відкриття рахунку завантажена у форматі PDF.
8.Довідка про наявність обладнання та матеріально- технічної бази завантажена у форматі PDF.
9.Інформація про застосування заходів захисту довкілля завантажена у форматі PDF.
10.Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань має номер, дату та час формування витягу, а саме:1005196163; 02.04.2019; 12:56:39 та дублюється випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань.
11.Статут (нова редакція) завантажений у вигляді чорно-білої скан-копії у форматі PDF, має вигляд повного завершеного документу, печатки, підписи Учасників товариства та печатки та підпис приватного нотаріуса Чернишової О.А.
12.Технічне завдання завантажене у форматі PDF.
13.Виписка з з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань завантажена у форматі PDF.
14.Довідка про стан заборгованості завантажена у форматі PDF.
15.Цінова пропозиція оновлена завантажена у у форматі PDF.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 квітня 2019 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
86 140,00
UAH з ПДВ
|
86 140,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" |
136 404,00
UAH з ПДВ
|
133 404,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "БАБИЧ ВАЛЕРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
149 999,40
UAH з ПДВ
|
133 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ДРУЗЬ ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ" #CO157547 |
Відхилено |
86 140,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2019 09:56
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНД ПРИНТ 25" #40724648 |
Переможець |
133 404,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2019 14:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Звіт про виконання договору | укладений |
16 травня 2019 15:11
|
Договір | укладений |
03 травня 2019 12:51
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 02 травня 2019 — 31 грудня 2019 |
Сума оплати за договором: |
133 404,00
UAH з ПДВ
|