Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
199 710,00 UAH
UA-2019-03-25-000821-a fbc4e04a5a254248a7cc1ae42cdfbd27
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сорока Інна Володимирівна

+380444063318 soroka-iv@utg.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз"
Код ЄДРПОУ: 00156127
Місцезнаходження: 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області,
Контактна особа: Сорока Інна Володимирівна
+380444063318
soroka-iv@utg.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 17:07
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 15:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 11:33
Очікувана вартість: 199 710,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000418-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Папір офісний»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 пач
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 березня 2019 17:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_7.xls
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_6б.xlsx
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_6а.xls
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_5.docx
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_4.docx
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_3.docx
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_2а.docx
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_2.docx
25 березня 2019 17:04
ТД додаток_1.docx
25 березня 2019 17:04
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 26 березня 2019 12:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення!
Вкотре відповідаємо на поставлені Вами запитання, як і по багатьом іншим закупівлям, які проводяться Філією, зокрема, звертаючи увагу на те, що Вами на протязі вже досить довгого періоду, ставляться запитання однакового змісту:
"1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?"

відповідь:

Щодо питання 1 повідомляємо:
1) Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) тендерної документації процедури закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)» не містить посилання на торгову марку або модель.
Крім того, Додаток І до тендерної документації містить умову подання еквіваленту Товару, з вказанням технічних характеристик запропонованого еквіваленту, що підтверджує відповідність Товару вимогам Замовника.

Щодо питання 2 повідомляємо:
В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на веб-порталі Уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-000821-a).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 квітня 2019 11:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 176 148,00
UAH з ПДВ
163 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОЮГ" 168 840,00
UAH з ПДВ
165 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 квітня 2019 11:38
Електронний підпис
22 квітня 2019 11:38
Акцепт.rar
12 квітня 2019 15:46
Електронний підпис
12 квітня 2019 15:46
ЦП та розрахунок.rar
10 квітня 2019 13:23
Електронний підпис
10 квітня 2019 13:22
Документи частина 2.rar
10 квітня 2019 13:22
Документи частина 1.pdf

Публічні документи

10 квітня 2019 14:55
таблица.pdf
10 квітня 2019 14:55
таблица.xlsx
10 квітня 2019 14:55
УСТАВНЫЕ.7z
10 квітня 2019 14:55
ТД додаток_6а.pdf
10 квітня 2019 14:55
Полномочия директор.pdf
10 квітня 2019 14:55
Лист -договір - згода.pdf
10 квітня 2019 14:55
Код доступа.pdf
10 квітня 2019 14:55
Додаток 1 - ТХ.pdf
10 квітня 2019 14:55
Довідка.pdf
10 квітня 2019 14:55
Довідка ст.17.pdf
10 квітня 2019 14:55
Довідка 3 - КП.pdf
10 квітня 2019 14:55
Відомості про осіб.pdf
10 квітня 2019 14:55
Відгук 1.pdf
10 квітня 2019 14:55
Аналог. договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ТЕХНОЮГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 163 800,00
UAH з ПДВ
19 квітня 2019 09:02
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

19 квітня 2019 09:01
Електронний підпис
19 квітня 2019 09:01
_Протокол розгляду.doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 квітня 2019 09:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
163 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 квітня 2019 09:01
Електронний підпис
19 квітня 2019 09:01
_Протокол розгляду.doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:22
Звiт 36-19.pdf укладений
28 грудня 2019 11:22
Електронний підпис укладений
07 травня 2019 10:07
т-36.pdf укладений
07 травня 2019 10:04

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 травня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 163 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 27 300,00 UAH)