Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)
Очікувана вартість
199 710,00 UAH
UA-2019-03-25-000821-a ● fbc4e04a5a254248a7cc1ae42cdfbd27
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Філія "Виробниче ремонтно-технічне підприємство "Укргазенергосервіс" АТ "Укртрансгаз" |
Код ЄДРПОУ: | 00156127 |
Місцезнаходження: | 08151, Україна , Київська обл., Боярка, вул. Маяковського, 49, м. Боярка, Києво-Святошинський район, Київської області, |
Контактна особа: |
Сорока Інна Володимирівна +380444063318 soroka-iv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 17:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 березня 2019 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 квітня 2019 15:00 |
Початок аукціону: | 11 квітня 2019 11:33 |
Очікувана вартість: | 199 710,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2019-01-16-000418-a , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Папір офісний»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 пач
Папір офісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08151, Україна, Київська обл., Боярка, Маяковського,49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 17:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_7.xls | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_6б.xlsx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_6а.xls | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_5.docx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_4.docx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_3.docx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_2а.docx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_2.docx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД додаток_1.docx | |
25 березня 2019 17:04 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 26 березня 2019 09:43
Дата відповіді: 26 березня 2019 12:26
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення!
Вкотре відповідаємо на поставлені Вами запитання, як і по багатьом іншим закупівлям, які проводяться Філією, зокрема, звертаючи увагу на те, що Вами на протязі вже досить довгого періоду, ставляться запитання однакового змісту:
"1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?"
відповідь:
Щодо питання 1 повідомляємо:
1) Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) тендерної документації процедури закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)» не містить посилання на торгову марку або модель.
Крім того, Додаток І до тендерної документації містить умову подання еквіваленту Товару, з вказанням технічних характеристик запропонованого еквіваленту, що підтверджує відповідність Товару вимогам Замовника.
Щодо питання 2 повідомляємо:
В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на веб-порталі Уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-000821-a).
Дякуємо за Ваше звернення!
Вкотре відповідаємо на поставлені Вами запитання, як і по багатьом іншим закупівлям, які проводяться Філією, зокрема, звертаючи увагу на те, що Вами на протязі вже досить довгого періоду, ставляться запитання однакового змісту:
"1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?"
відповідь:
Щодо питання 1 повідомляємо:
1) Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання) тендерної документації процедури закупівлі «Офісне устаткування та приладдя різне (Папір офісний)» не містить посилання на торгову марку або модель.
Крім того, Додаток І до тендерної документації містить умову подання еквіваленту Товару, з вказанням технічних характеристик запропонованого еквіваленту, що підтверджує відповідність Товару вимогам Замовника.
Щодо питання 2 повідомляємо:
В п.5 Розділу І «Загальні положення» тендерної документації зазначено про те, що вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Інформацію про методику оцінки тендерних пропозицій викладено в п.1 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
Додатково інформуємо, що тендерна документація на дану закупівлю знаходиться на веб-порталі Уповноваженого органу у вільному доступі (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-25-000821-a).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112 |
Переможець |
163 800,00
UAH з ПДВ
|
19 квітня 2019 09:02
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2019 11:22
|
Звiт 36-19.pdf | укладений |
28 грудня 2019 11:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 травня 2019 10:07
|
т-36.pdf | укладений |
07 травня 2019 10:04
|