Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент) - 179т; ДГ13-100 (або еквівалент) - 349т.; ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент) - 19т.
Очікувана вартість
2 722 200,00 UAH
UA-2019-03-25-000781-b 4bd5e1ead3f84e549dfad049d61e9df6
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Наталія Павлівна

+380974872147 pogrebosvita_b@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Погребищенської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02141437
Місцезнаходження: 22200, Україна , Вінницька обл., місто Погребище, вулиця Шевченка, будинок 106
Контактна особа: Сидоренко Наталія Павлівна
+380974872147
pogrebosvita_b@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 березня 2019 12:28
Звернення за роз’ясненнями: до 31 березня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 квітня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2019 20:00
Початок аукціону: 11 квітня 2019 15:39
Очікувана вартість: 2 722 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 611,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 81666 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
547 т
Вугілля кам’яне марки АМ 13-25 (або еквівалент) - 179т; ДГ13-100 (або еквівалент) - 349т.; ДГЖАКОМ 13-100 (або еквівалент) - 19т.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22200, Україна, Вінницька область, загальноосвітні школи Погребищенського району, загальноосвітні школи Погребищенського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 березня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:14
ПЕРЕЛIК ЗМIН.doc
29 березня 2019 16:14
Додаток 2 зміни.doc
29 березня 2019 15:45
Оголошення проведення - вугiлля.doc
29 березня 2019 15:45
ЗТД вугiлля ВО Погребище.doc
29 березня 2019 15:45
Додаток 3_copy.pdf
25 березня 2019 12:29
Додаток 8.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 7.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 6.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 5.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 4.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 1.doc
29 березня 2019 16:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 березня 2019 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 березня 2019 16:14
ПЕРЕЛIК ЗМIН.doc
29 березня 2019 15:45
ПЕРЕЛIК ЗМIН.doc
29 березня 2019 16:14
Додаток 2 зміни.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 2.doc
29 березня 2019 15:45
Оголошення проведення - вугiлля.doc
29 березня 2019 15:45
ЗТД вугiлля ВО Погребище.doc
25 березня 2019 12:29
ТД вугiлля ВО Погребище.doc
29 березня 2019 15:45
Додаток 3_copy.pdf
25 березня 2019 12:29
Додаток 3.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 8.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 7.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 6.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 5.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 4.doc
25 березня 2019 12:29
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-03-27-000063 ● 85b3adea9d3f4684b23b6610a8171993
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 27 березня 2019 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

27.03.2019 №17
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник О. ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 27.03.2019 №17
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4. UA-2019-03-25-000781-b 25.03.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-03-29 15:47:38

Пояснення з власної ініціативи

На ваші вимоги подано зміни тендерної документації, внесена гарантія до оголошення на електронному майданчику

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2019-04-04 11:56:51

Роз'яснення щодо висновку

Торги відмінено у звязку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом (стаття 31 частини 1 пункту 2 ЗУ «Про публічні закупівлі»)

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня. Надаємо перелік змін до тендерної документації. Зміни внесено і у додаток 2 кваліфікаційні вимоги

2019-03-29 16:17:07


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 березня 2019
Кінцевий строк оскарження: 17 квітня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Замовником усунуто порушення, шляхом відміни торгів.

2019-04-04 17:46:46

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 02 квітня 2019 10:12
Коментар щодо відміни: у звязку з порушенням порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом
Документи:
02 квітня 2019 10:12
протокол