Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світильники та освітлювальна арматура
Очікувана вартість
141 900,00 UAH
UA-2019-03-25-000741-a ● f80b36bcf5a64e37898363348513c6a2
Спрощена закупівля
Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Запорізьке комунальне підприємство міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" |
Код ЄДРПОУ: | 03328379 |
Вебсайт: | http://zet.zp.ua |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, вул. Героїв Сталінграду, 2 |
Контактна особа: |
Мінтімірова Євгенія Миколаївна +380617874695 melent_eva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 березня 2019 16:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2019 16:31 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2019 16:31 |
Початок аукціону: | 05 квітня 2019 12:18 |
Очікувана вартість: | 141 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,70% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Відповідають вимогам, що звичайно ставляться до таких видів товарів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
150 шт
Лампа світлодіодна надпотужна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Шкільна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
90 шт
Світильник вуличний консольний світлодіодний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Шкільна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
95 шт
Прожектор світлодіодний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69095, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Шкільна,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2019 16:27 |
Проект договору лампи прожектора.doc |
25 березня 2019 16:27 |
Комерцiйна пропозицiя лампи.doc |
25 березня 2019 16:27 |
технічні характеристики лампи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні виробники
Дата подання: 25 березня 2019 17:06
Дата відповіді: 26 березня 2019 10:31
Добрий день, шановний Замовнику! Ознайомившись з Технічним завданням, ми, як постачальники світлодіодного освітлення з багаторічним стажем роботи, дійшли висновку, що в Україні немає виробника, який би серійно виготовляв лампи, світильники, та прожектори, згідно вашого запиту. Аналогічний товар таких провідних світових виробників, як OSRAM, PHILIPS, MAXUS і т.п. також виготовляється на заводах Китаю. Отже, ваша вимога: "Не допускається постачання товару виробництва Китай" є дискримінаційною, та такою, що суттєво звужує коло потенційних постачальників. Тому просимо видалили з вимог тендерної документації, вимогу: "Не допускається постачання товару виробництва Китай".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!.
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що при здійсненні закупівлі заборонено зазначати назви брендів (виробників). В свою чергу, наприклад, лампи OSRAM виробляються у 17 країнах світу, а отже, учасникам не заборонено запропонувати Замовникові дані лампи, будь-якої їншої країни - виробника. Наголошуємо, що дана вимога не протирічить законодавству та не є дискримінаційною.
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що при здійсненні закупівлі заборонено зазначати назви брендів (виробників). В свою чергу, наприклад, лампи OSRAM виробляються у 17 країнах світу, а отже, учасникам не заборонено запропонувати Замовникові дані лампи, будь-якої їншої країни - виробника. Наголошуємо, що дана вимога не протирічить законодавству та не є дискримінаційною.
Загальна вартість закупівлі
Дата подання: 26 березня 2019 13:29
Дата відповіді: 27 березня 2019 07:56
Доброго дня! Ми як національний виробник світлодіодної продукції, а також імпортер з фабрик Європи, гарантуємо, що ціна з заводу виробника ламп не преміум класу - 450-550 грн, відповідно на залишок суми аж ніяк не можна запропонувати вуличний світильник, наприклад, виробництва Україна, оскільки вартість матриці з блоком живлення, без корпуса і роботи, коштує мінімум 350 грн . Прохання переглянути умови закупівлі (кількість та загальну суму в тому числі).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник!
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що кількість предмету закупівлі сформована на підставі замовлень структурних підрозділів виходячи з виробничої потреби, а очікувана вартість закупівлі - з моніторингу цін. Отже, підстав для перегладу кількості та вартості предмета закупівлі - не має.
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що кількість предмету закупівлі сформована на підставі замовлень структурних підрозділів виходячи з виробничої потреби, а очікувана вартість закупівлі - з моніторингу цін. Отже, підстав для перегладу кількості та вартості предмета закупівлі - не має.
технічні характеристики
Дата подання: 28 березня 2019 15:52
Дата відповіді: 29 березня 2019 07:46
Добрий день!
Чи можливо по п.1 запропонувати лампу потужністю 50Вт у комплекті з перехідником Е40/27?
Відповідь: Шановний учасник!
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що та, можна запропонувати лампу потужністю 50Вт у комплекті з перехідником Е40/27.
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що та, можна запропонувати лампу потужністю 50Вт у комплекті з перехідником Е40/27.
технічні характеристики
Дата подання: 29 березня 2019 10:44
Дата відповіді: 29 березня 2019 10:55
Добрий день!
Чи можливо по п.3 запропонувати прожектор з типом світлодіодів SMD замість СОВ?
Відповідь: Шановний учасник!
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що так, можна запропонувати по п.3 запропонувати прожектор з типом світлодіодів SMD замість СОВ
Підприємство "Запоріжелектротранс" розглянуло Ваше запитання та повідомляє, що так, можна запропонувати по п.3 запропонувати прожектор з типом світлодіодів SMD замість СОВ
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000741-a.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВІАН», Код ЄДРПОУ:31166456
Дата подання: 26 березня 2019 12:01
Дискримінаційні вимоги
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2019-03-25-000741-a «Світильники та освітлювальна арматура» код ДК 021:2015: 31520000-7 — «Світильники та освітлювальна арматура». Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах, а саме: 1. На підтвердження наявності в учасника відповідного товару, Вашою організацією виставлено файл з вимогами до учасників «Технічні характеристики предмету закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників», в якій зазначено перелік товару, що за своїми характеристиками повністю відповідає продукції, що виготовляються країнами сходу. Крім того міститься вимога: «Не допускається постачання товару виробництва Китай». Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу та суттєво обмежує коло потенційних учасників. Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що такі відомі бренди як Philips, Osram та інщі також виробляють свою продукцію в Китаї. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів. Згідно з ч.1 ст.2 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Під час здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель, установлених цим Законом, та можуть використовувати електронну систему закупівель з метою відбору постачальника товару (товарів), надавача послуги (послуг) та виконавця робіт для укладення договору». Порядком здійснення допорогових закупівель, затвердженим Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Таким чином, при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб. 2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
27 березня 2019 08:19
Шановний учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до абз. 10 п. 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 (зі змінами), надалі за текстом - «Інструкція», при розміщенні закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Звертаємо, що Замовник не посилається на торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження чи виробника. Замовник з метою реалізації енергозберігаючої програми на підприємстві має виробничу необхідність в закупівлі світлодіодних ламп, прожекторів та світильників з гарантійним терміном експлуатації не менше 24 місяців. Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро» не забороняється Замовникам передбачати у оголошені до закупівлі технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі та виключати джерело походження товару.
Окрім того, виробник світлодіодних ламп OSRAM має своє виробництво у 17 країнах світу, а отже, учасникам не заборонено запропонувати Замовникові дані лампи, будь-якої їншої країни – виробництва, ніж Китай.
Таким чином, підприємство «Запоріжелектротранс» жодним чином своїми вимогами не порушує, не дискримінує та не обмежує прав учасників закупівлі.
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Відповідно до абз. 10 п. 2 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 (зі змінами), надалі за текстом - «Інструкція», при розміщенні закупівлі в ЕСЗ розміщується інформація про: вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити.
Звертаємо, що Замовник не посилається на торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження чи виробника. Замовник з метою реалізації енергозберігаючої програми на підприємстві має виробничу необхідність в закупівлі світлодіодних ламп, прожекторів та світильників з гарантійним терміном експлуатації не менше 24 місяців. Інструкцію про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженою наказом ДП «Прозоро» не забороняється Замовникам передбачати у оголошені до закупівлі технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі та виключати джерело походження товару.
Окрім того, виробник світлодіодних ламп OSRAM має своє виробництво у 17 країнах світу, а отже, учасникам не заборонено запропонувати Замовникові дані лампи, будь-якої їншої країни – виробництва, ніж Китай.
Таким чином, підприємство «Запоріжелектротранс» жодним чином своїми вимогами не порушує, не дискримінує та не обмежує прав учасників закупівлі.
Номер вимоги: UA-2019-03-25-000741-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДАНАЯ ХОЛДИНГ", Код ЄДРПОУ:39071655
Дата подання: 28 березня 2019 10:28
НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ГАРАНТУЄТЬСЯ ЗАКОНОМ
НЕДИСКРИМІНАЦІЯ УЧАСНИКІВ ГАРАНТУЄТЬСЯ ЗАКОНОМ
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2019-03-25-000741-a «Світильники та освітлювальна арматура» код ДК 021:2015: 31520000-7 — «Світильники та освітлювальна арматура».
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах, а саме: 1. На підтвердження наявності в учасника відповідного товару, Вашою організацією виставлено файл з вимогами до учасників «Технічні характеристики предмету закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників», в якій зазначено перелік товару, що за своїми характеристиками повністю відповідає продукції, що виготовляються країнами сходу.
Крім того міститься вимога: «Не допускається постачання товару виробництва Китай».
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Принцип недискримінації учасників, з-поміж інших принципів публічних закупівель, встановлює стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922). І що цікаво, згадує про недискримінацію в контексті з учасником.
Конкретніше розуміння того, що хотіли донести під поняттям «недискримінація учасників» законодавці, дає стаття 5 Закону № 922. Вона пояснює це так:
• вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
• замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом;
• замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Під час розгляду судових справ судді беруть до уваги ці норми Закону № 922. Наприклад, Київський апеляційний адміністративний суд вважає, що замовник порушує принцип недискримінації, коли:
• створює перешкоди у доступі окремих учасників до інформації про закупівлю;
• встановлює дискримінаційні вимоги до учасників.
Такий висновок суду містить постанова від 01.08.2018 у справі № 826/2242/18.
Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що такі відомі бренди як Philips, Osram та інщі також виробляють свою продукцію в Китаї. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Звертаємо увагу на те,що при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - Запорізьким комунальним підприємством міського електротранспорту "Запоріжелектротранс" було оголошено допорогову закупівлю ID UA-2019-03-25-000741-a «Світильники та освітлювальна арматура» код ДК 021:2015: 31520000-7 — «Світильники та освітлювальна арматура».
Детально проаналізувавши документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах, а саме: 1. На підтвердження наявності в учасника відповідного товару, Вашою організацією виставлено файл з вимогами до учасників «Технічні характеристики предмету закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасників», в якій зазначено перелік товару, що за своїми характеристиками повністю відповідає продукції, що виготовляються країнами сходу.
Крім того міститься вимога: «Не допускається постачання товару виробництва Китай».
Дана вимога обмежує можливість взяти участь у торгах представників бізнесу та суттєво обмежує коло потенційних учасників.
Принцип недискримінації учасників, з-поміж інших принципів публічних закупівель, встановлює стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон № 922). І що цікаво, згадує про недискримінацію в контексті з учасником.
Конкретніше розуміння того, що хотіли донести під поняттям «недискримінація учасників» законодавці, дає стаття 5 Закону № 922. Вона пояснює це так:
• вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах;
• замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої Законом;
• замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Під час розгляду судових справ судді беруть до уваги ці норми Закону № 922. Наприклад, Київський апеляційний адміністративний суд вважає, що замовник порушує принцип недискримінації, коли:
• створює перешкоди у доступі окремих учасників до інформації про закупівлю;
• встановлює дискримінаційні вимоги до учасників.
Такий висновок суду містить постанова від 01.08.2018 у справі № 826/2242/18.
Крім того звертаємо Вашу увагу на те, що такі відомі бренди як Philips, Osram та інщі також виробляють свою продукцію в Китаї. Вважаємо, що встановлення такого положення в документації, суттєво обмежує можливість взяти участь у торгах інших учасників, які мають багаторічний досвід роботи у даній сфері. Таким чином, вважаємо, що встановлення такого положення є незаконним та порушує наші права, як потенційного учасника даних торгів.
Звертаємо увагу на те,що при використані електронної системи Замовник має дотримуватися основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ВИМАГАЮ:
1. Усунути порушення, шляхом внесення змін в документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
29 березня 2019 15:57
Шановний учасник!
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено Інструкцією, затвердженою наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 (зі змінами), надалі за текстом - «Інструкція».
Сфера Закону України «Про публічні закупівлі» визначена статтею другою. Закупівля, що проводиться підприємством «Запоріжелектротранс» (ідентифікатор UA-2019-03-25-000741-a) не підпадає під сферу дії Закону.
Саме Інструкцією визначений порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Замовник при розміщенні в ЕСЗ даної закупівлі суворо дотримувався всіх вимог, визначених Інструкцією.
Ще раз наголошуємо Вам, що Замовник не посилається на торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження чи виробника. Замовник з метою реалізації енергозберігаючої програми на підприємстві має виробничу необхідність в закупівлі світлодіодних ламп, прожекторів та світильників з гарантійним терміном експлуатації не менше 24 місяців.
Вищезазначеною Інструкцію не забороняється Замовникам передбачати у оголошені до закупівлі технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі та виключати джерело походження товару.
Окрім того, виробник світлодіодних ламп OSRAM має своє виробництво у 17 країнах світу, а отже, учасникам не заборонено запропонувати Замовникові дані лампи, будь-якої іншої країни – виробництва, ніж Китай.
Таким чином, підприємство «Запоріжелектротранс» жодним чином своїми вимогами не порушує, не дискримінує та не обмежує прав учасників закупівлі.
Підприємство «Запоріжелектротранс» уважно розглянуло Вашу вимогу та повідомляє наступне.
Порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено Інструкцією, затвердженою наказом ДП «Прозоро» № 10 від 19.03.2019 (зі змінами), надалі за текстом - «Інструкція».
Сфера Закону України «Про публічні закупівлі» визначена статтею другою. Закупівля, що проводиться підприємством «Запоріжелектротранс» (ідентифікатор UA-2019-03-25-000741-a) не підпадає під сферу дії Закону.
Саме Інструкцією визначений порядок проведення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону. Замовник при розміщенні в ЕСЗ даної закупівлі суворо дотримувався всіх вимог, визначених Інструкцією.
Ще раз наголошуємо Вам, що Замовник не посилається на торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело походження чи виробника. Замовник з метою реалізації енергозберігаючої програми на підприємстві має виробничу необхідність в закупівлі світлодіодних ламп, прожекторів та світильників з гарантійним терміном експлуатації не менше 24 місяців.
Вищезазначеною Інструкцію не забороняється Замовникам передбачати у оголошені до закупівлі технічні та якісні вимоги щодо предмета закупівлі та виключати джерело походження товару.
Окрім того, виробник світлодіодних ламп OSRAM має своє виробництво у 17 країнах світу, а отже, учасникам не заборонено запропонувати Замовникові дані лампи, будь-якої іншої країни – виробництва, ніж Китай.
Таким чином, підприємство «Запоріжелектротранс» жодним чином своїми вимогами не порушує, не дискримінує та не обмежує прав учасників закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій